Olen seurannut nykyajan ilmiötä jossa työntekijä räplää kännykkää työ ajalla. Ymmärrän kyllä työ asiat ja puhelut mutta turhat näppäilyt pitäisi kyllä rajoittaa. Jatkuva puhelimen käyttö syö tehokasta työ aikaa ja voi viedä tarkkaavaisuuden pois työstä.
Työ ajasta
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä niille mitään voida. Puhelimeen harva vastaa. Eli työmoraali on hävinnyt.
- Anonyymi
Ne on näitä esimiehen lellikkejä ne tekee mitä tykkää ja tulee töihin niinku itelle sopii silitetään päätä vain jatkossakin
- Anonyymi
Entä,, jos esimies puuttukin? Miten hänelle käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä,, jos esimies puuttukin? Miten hänelle käy?
Esimies näpyttää itte eniten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimies näpyttää itte eniten
Kuntaan tarvitaan uusi virka. Luuri kyttä! Pakollinen aktiivisen näytön seuranta ja näppäin laskuri vähintään.
Eikö nyt muuta ollut, etä töiden aikana puhelimen käyttö korostuu kun ei nähdä niin usein henkilöstön kesken.
Kauhia paikka, työntekijällä voi olla Fb auki ja linked profiili... Jos aukeis paikka jota ei kytätä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntaan tarvitaan uusi virka. Luuri kyttä! Pakollinen aktiivisen näytön seuranta ja näppäin laskuri vähintään.
Eikö nyt muuta ollut, etä töiden aikana puhelimen käyttö korostuu kun ei nähdä niin usein henkilöstön kesken.
Kauhia paikka, työntekijällä voi olla Fb auki ja linked profiili... Jos aukeis paikka jota ei kytätä!Ei sitä virkaa tarvita, puhelin vain pukukaappiin koko työpäivän ajaksi. Ei luulis olevan vaikeaa.
- Anonyymi
Kirpputorikauppaa työajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880