Ryhmämatkailusta

Anonyymi

Teen oman aloituksen, koska lupasin olla vastaamatta erään vastaavaan.

Aikoinaan Suomessa meillä oli urakoitsijoiden, muiden yrittäjien, kauppiaiden, maahantuojien ja isoimpien asiakkaiden kesken hyvä miesporukka.

Käytiin porukalla vaikka missä ja tehtiin kaikenlaista. Formulakisat, messumatkat, kiihdytyskisat Suomessa, "seminaari"risteilyt, Lapin laskettelureissut, tehdasvierailut, merkkipäivät, mökkeilyt, leikkimieliset golfturnaukset yms.

Thaimaan matkoille ei silloin saanut mukaan kuin pari kaveria. Muiden vaimot ei päästäneet miehiään miesten matkalle pahamaineiseen paikkaan tuolloin.

Meidän possella oli tapana aina tehdä jokin ohjelmanumero jo ennen kosteita illallisiakin. Jos ei muuta niin keilattiin tai pidettiin omat olympialaiset kunnon stadionilla.

Isolle rempseälle porukalla (jolla ei ollut kellään taskut nurinpäin) oli helppo järjestää toimintaa. Ilmoitus vaan kaikille, sovittiin päivät, kerättiin pääsymaksut, hoidettiin charter- lennot tai laiva, jaettiin liput ja ei kun menoksi.

Porukassa oli pari kunnon puuhamiestä, jotka keksivät aina kaikenlaista ja yllätyksiäkin oli. Nousuhumalassa arimmiltakin sujui extremet sun muut.

Possessa ei ollut yhtään räyhähenkeä ja aina oli kivaa ja rentoa meininkiä. Sitä porukkaa ja sen henkeä on ikävä.

Nyt on kuka missäkin päin maailmaa, jotkut uudella kierroksella perhe- elämässä kuten minäkin, jotkut villeinä poikamiehinä, pari repsahtanut ja ainakin yksi poistunut maanpäällisestä toiminnasta.

Jos saa kokoon sellaisen 30-40 hyvin toimeentulevaa kaveria, niin se on helppoa järjestää vaikka mitä. Vuokrata tilat ja kyydit, varata koko ravintola, keilahalli tms.
Pienempikin porukka toki riittää.

Ei maksa pekkaa päälle paljoakaan. Kerran vuokrattiin 20 vesijettiä ja suuri rantasauna, tilattiin sinne pitopalvelut ja pikku show ja seuraa slaavilaisilta neidoilta suureen ulkopaljuun.

T 2010

9

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämänsä yksityisyrittäjänä olleella onkin ollut Posse, liekö tämä joka 50 donaa pistää puhelinsoitostayrittäjälle joka ei tarvitse muiden rahoja.
      Matematiikalla on kiva suunnitella teoriaa .... 30-40 varakasta löytynee rakkaiden polpulasta simppelisti.

      • Anonyymi

        Itkusi oli täysin odotettavissa, mutta keskustelen kanssasi seuraavan kerran sitten kun kuksasi on kuvattuna Chiang Main päivän lehden päällä.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkusi oli täysin odotettavissa, mutta keskustelen kanssasi seuraavan kerran sitten kun kuksasi on kuvattuna Chiang Main päivän lehden päällä.

        T 2010

        Kenelle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kirjoitat?

        Kaikille sivupersoonillesi, numerosensei, mutta en keskustele paskanpuhujien kanssa, joten pistähän kuksa lehdelle.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille sivupersoonillesi, numerosensei, mutta en keskustele paskanpuhujien kanssa, joten pistähän kuksa lehdelle.

        T 2010

        Kuksan saa kuvattua hesarin päällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille sivupersoonillesi, numerosensei, mutta en keskustele paskanpuhujien kanssa, joten pistähän kuksa lehdelle.

        T 2010

        Katsos vaan täällähän Neito 2010 huitoo ilmaa isoilla nyrkeillään.
        Eipä kuules meillä paljoa ole tosiaankaan keskusteltavaa, joten uiskenteleppa nyt ihan vaan siellä hotellin altaallasi.
        Kuksakuvan saat sitten aikanaan monesta paikasta ja lehtien päältä, mutta ei ole niiden aika vielä, koska senssuttelu ja kuksattelu toimii automaattisesti ilman niitäkin.
        Mitä tulee p-puhumisiin, niin muistutan että sinä olet vetosi esittänyt, minä en ole sinulle rahaa tarjonnut.
        Hyvä että sinulla on kaltaistasi seuraa palstallasi, liity ihmeessä amaliakirjoittajien joukkoon, se on tasosi ja kastisi.


    • Anonyymi

      slavikan laitoksella varoiteltiin hyppykupasta, tarttuu jopa itämerestä

      • Anonyymi

        En viitsi paikkaa kertoa mutta eräs hotelliravintoloitsija Etelä-Suomessa järjesti täyden palvelun iltamia ja kirjoitti firmalle laskun ihan millä nimellä halusit. Kokouspalvelut tms.

        Palvelut hoitui erittäin korrektisti ja oli tyylikästä pitkää idän tyttöä mistä valita. Oli sellaista escort-seuraksi kelpaavaa neitiä. Hyvää englantia puhuivat ja laitettu kuin missikisoihin.

        Idän ihmeet asui sen hotellin siivessä kesät "työsuhdeasunnoissaan". Jotkut miehet vuokrasivat tytöt ihan sen vuoksi mukaansa että saivat exänsä kihisemään raivosta tai kaverit kateellisiksi. Kaiken lisäksi ne oli mukavia tyttöjä ja oikeasti hyvää seuraa.

        Itse olin niihin aikoihin vielä suht uskollinen aviomies, mutta järkkäsin näitä daameja sitten asiakkailleni ja ihan vaan silmän iloksi iltamiin.

        Hieman hirvitti, jos vaimo sattuisi tulemaan tarkistusvisiitille poikain iltaan ja siellä ollaan paljussa puolen tusinan venäläisen missin kanssa... Siitä olis voinut tulla sanomista. Tai itse asiassa hänen kuumaverisyytensä tuntien siitä olis tullut muutakin.

        Muistan kerran kun hän heitti jakkaroineen päivineen itseään puolta isomman naisen monen metrin päähän mustasukkaisuus- kohtauksen vallassa ja kyseessä oli vain väärinkäsitys.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi paikkaa kertoa mutta eräs hotelliravintoloitsija Etelä-Suomessa järjesti täyden palvelun iltamia ja kirjoitti firmalle laskun ihan millä nimellä halusit. Kokouspalvelut tms.

        Palvelut hoitui erittäin korrektisti ja oli tyylikästä pitkää idän tyttöä mistä valita. Oli sellaista escort-seuraksi kelpaavaa neitiä. Hyvää englantia puhuivat ja laitettu kuin missikisoihin.

        Idän ihmeet asui sen hotellin siivessä kesät "työsuhdeasunnoissaan". Jotkut miehet vuokrasivat tytöt ihan sen vuoksi mukaansa että saivat exänsä kihisemään raivosta tai kaverit kateellisiksi. Kaiken lisäksi ne oli mukavia tyttöjä ja oikeasti hyvää seuraa.

        Itse olin niihin aikoihin vielä suht uskollinen aviomies, mutta järkkäsin näitä daameja sitten asiakkailleni ja ihan vaan silmän iloksi iltamiin.

        Hieman hirvitti, jos vaimo sattuisi tulemaan tarkistusvisiitille poikain iltaan ja siellä ollaan paljussa puolen tusinan venäläisen missin kanssa... Siitä olis voinut tulla sanomista. Tai itse asiassa hänen kuumaverisyytensä tuntien siitä olis tullut muutakin.

        Muistan kerran kun hän heitti jakkaroineen päivineen itseään puolta isomman naisen monen metrin päähän mustasukkaisuus- kohtauksen vallassa ja kyseessä oli vain väärinkäsitys.

        T 2010

        Hermoheikkojen perhe....voimasukua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe