Väkivaltainen isä

Anonyymi

Isä oli väkivaltainen ja alkoholiin menevä löi minua ja äitiä jos ei uskottu mitä isä sanoi. Lopulta äidiltä että minulta meni kokonaan hermot, niin taas jälleen nyrkkiä tuli jonka jälkeen minä löin isää kaksi kertaa.Muistan viellä että sanoin isälle painu helvettiin täältä tänne ei ole enään asiaa
(asunto oli äidin nimissä) ja muistan senkin mitä isä vastas, se sano että se lähtee mielellään paremman naisen luokse sillo selvisi, että isä oli pettänyt äitiä moneen kertaan.

itse olin silloin 16 ja vuosi oli 2008 mutta ei tossa viellä kaikki, en tiedä mikä siihen johti mutta isä tappoi sen uuden naisystävän ja lopulta ittensä. Isä oli poliisien vanha tuttu ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleen kun poliisit tuli kertomaan asiasta että isä halus tappaa ittensä sen takia ettei häntä voitaisi syyttää mistää.

Hautajaissa käytii mutta sen jälkee ei olla isän haudalla käyty.

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😢😢😢

• Anonyymi

Hyvä, että pääsitte siitä eroon, vieläpä ehjin nahoin.

• Anonyymi

Sä jouduit nuorena poikana kovaan paikkaan. Oikein teit, kun nousit vastustamaan.
      Toivottavasti elämä kohdellut paremmin jälkeemmin.

• Anonyymi

Häpeä löit omaa isää, nyt luulis hävettävän

• Anonyymi

Miten sinä edellinen voit kirjoittaa noin?

Tottakai poika nousi vastustamaan sitä hirviötä!
        Tervettä toimintaa vaan.

Elä tuu hävettämään tänne sinä.
        Poika tietää mitä tekee. Pojan kannattaisi mennä vielä puhumaan asiasta ammattiauttajan kanssa.

Me täällä palstalla emme tiedä asioiden laitaa ja syitä.

• Anonyymi

Oikein teit, oli kyl tosi rohkea teko, itse olen joutunut parikymppisenä, en ihan noin kovaan paikkaan, mut jouduin irrottaa isän äidistä, kun oli työntänyt äitini seinää vasten riidoissaan, ei meinannut nyrkit ensin aueta, mut kun katseemme kohtasivat ja sanoin hänelle, et mitä sinä oikein teet? Niin rauhoittui.

Karu herätys oli silloin, kun olin jo nukkumassa, et mitä hittoa? Armeijasta olin silloin lomilla jne. Muistan, et oli silloinkin kova paikka asettua omaa isää vastaan, joka oli melkoinen auktoriteetti lapsilleen, uhkailujen ja pelotteiden muodossa. Vieläkin muistan tapahtuneen hyvin reilun 30- vuoden jälkeen. He erosivat tapahtuneen jälkeen, hän ei päässyt ikinä tapahtuneen yli, nyt jo edesmennyt.

Ei ollut ihanne isä, mut kuitenkin isä ja käyn aina välillä haudan äärellä häntä muistamassa, huomenna seuraavaksi. Oli kaksijakoinen persoona, ulkopuolisille osasi olla oikein mallikelpoinen, mut perheen sisällä sit ihan jotain muuta. Toisten oli vaikea uskoa meidän kertomus juttuja hänestä jälkeenpäin.

• Anonyymi

Totuus on, että kaikki vanhemmat eivät vaan ole hyviä. Pitäisi kunnioittaa vanhempia... Olen sitä mieltä, että kunnioitus täytyy ansaita. Jos siellä palvelutalossakaan ei niin kauheasti jaksa laukata, niin voisiko syy olla se, ettei koe kauheasti tehtäväkseen siellä juosta? Jos on täysin hylätty ja oman onnen nojassa ollut jo lapsena, ikinä saanut mihinkään kannustusta, tukea, suojaa, niin onko jotain velvollisuuksia sitten kuitenkin? Jos on täysin lyöty itsetunto maahan ja pahoinpidelty, niin miksi olisin hänelle jotain velkaa? Olin niin heitteillä, kuin olla saattaa ja kulissit nätisti pystyssä. Itsekin uskoin pitkään, että minussa on vikaa. Tsemppiä aloittajalle, rankka tausta sinulla, toivottavasti nyt paremmin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe