Miten sut saisi vieteltyä?

Anonyymi

Kun annat ymmärtää mutta et ymmärrä...

12

706

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hänessä näet?

      • Anonyymi

        Potentiaalisen hyvän panon. Ja paljon muutakin tietty men första saker först.


    • Anonyymi

      Eikai se antaminen huoneen eri päistä onnistukaan? Vai pitäisikö MINUN tulla siihen viereesi kiinni?

      • Anonyymi

        Rullaile vaan rohkeasti sillä seksikkäällä konttorituolilla lähemmäs niin katsotaan mitä tapahtuu. Kumpi meistä jaksaa nostaa takamuksensa ylös vai jaksaako kumpikaan... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rullaile vaan rohkeasti sillä seksikkäällä konttorituolilla lähemmäs niin katsotaan mitä tapahtuu. Kumpi meistä jaksaa nostaa takamuksensa ylös vai jaksaako kumpikaan... ;)

        Se on kyllä hotteista hotein tuoli, varsinkin se satunnainen narina joka siitä kuuluu 😘


    • Anonyymi

      Ei seksiä ilman rakkautta eikä rakkautta ilman seksiä. Suuri osa naisista tarvitsee sen henkisen yhteyden ennen sänkyyn hyppäämistä.

      • Anonyymi

        Niinpä. Hyvin vahvan henkisen yhteyden. Aika näyttää kohtaanko joskus sellaisen miehen. Kunhan oman elämän asiat on kunnossa, jaksaa ruveta ajattelemaan suhdeasioita.


    • Anonyymi

      Mitä merkkejä hän on antanut? Miten olet yrittänyt vietellä?

    • Anonyymi

      Et pysty viettelee mä en kyllikkiä tuu pettää. Eti joku muu himojes kohteeks.

    • Anonyymi

      Jaa-a, jos vain antaisi saisi samalla.

    • Anonyymi

      Ime pamppua puolihuolimattomasti.

      • Anonyymi

        Tulosta tuo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe