Eilen tuli tiskattua ja tänään sain koko kylppärin pestyä, katonreunasta lattiaan. Pala kerrallaan kun on vaikea jaksa ja keskittyä loppuun asti. Huomenna voisi yleisraivata loput tilat, imuroida ja viedä kaikki keräysroskat keräykseen.
Miten muilla on sujunut viikonloppu? ^__^
Eilen sain tiskattua, tänään kylppäri.
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onko liian tylsä aihe? En nyt mitään hurjempaa jaksanut tehdä viikonloppuna. x3
- Anonyymi
Hele.etin moinen kuntoilu ollu käynnissä! Nyt särkee ihan joka paikkaa! Jalka on varmaan poikki. Koskee niin.
- Anonyymi
Mene lekurille jos on noin rankkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene lekurille jos on noin rankkaa.
No on kun pitää juosta ja hölkätä, kyykätä ja pumpata.
Lorvinut pääasiassa.
Eilen oli bilisturneet ja tänään olo sen mukainen. Pyykit pyörii koneessa ja jo ahdistaa huominen.
Yök.
Oletpa ollut ahkera! Mäkin lupaan, viikon edetessä. Ja seuraavat kaksi viikkoa en muuta teekään kuin kaikenmaailman kotihommia.- Anonyymi
Joo.. Sunnuntai on minusta viikon ensimmäinen päivä vain sen takia, koska Sunnuntaina ei voi rentotua vaan suunnitellaan seuraava arkiviikko ja mitä pitää tehdä.
Ai niin joo.. Pyykit. Onneksi minä kerkeän huomennakin eikä ole kriittinen.
Mistä tuli mieleen, että minun on pakko muistaa kilpailuttaa sähkösopimus tai muuten ei katkea ajoissa ja maksan kalliimasta sähköstä. ARGH! Kauhea sunnuntai kun silloin on aikaa ahdistua tulevista asioista.
Mie rikoin jo "lupaukseni" siitä jääkaapinpesusta, joten saanko epäillä, että siivoat kotona seuraavat 2 viikkoa? Kokemuksesta tuo epäilys tulee, mutta voit todistaa sen vääräksi. Uskon, että olet tehokkaampi ihminen kuin mie. ^^
Lorviminen on minusta ihan yes juttu.. Välillä vain tätyy lorviakin, että jaksaa taas tehdä niitä tärkeitä juttuja. Hyvää viikkoa! o/ Anonyymi kirjoitti:
Joo.. Sunnuntai on minusta viikon ensimmäinen päivä vain sen takia, koska Sunnuntaina ei voi rentotua vaan suunnitellaan seuraava arkiviikko ja mitä pitää tehdä.
Ai niin joo.. Pyykit. Onneksi minä kerkeän huomennakin eikä ole kriittinen.
Mistä tuli mieleen, että minun on pakko muistaa kilpailuttaa sähkösopimus tai muuten ei katkea ajoissa ja maksan kalliimasta sähköstä. ARGH! Kauhea sunnuntai kun silloin on aikaa ahdistua tulevista asioista.
Mie rikoin jo "lupaukseni" siitä jääkaapinpesusta, joten saanko epäillä, että siivoat kotona seuraavat 2 viikkoa? Kokemuksesta tuo epäilys tulee, mutta voit todistaa sen vääräksi. Uskon, että olet tehokkaampi ihminen kuin mie. ^^
Lorviminen on minusta ihan yes juttu.. Välillä vain tätyy lorviakin, että jaksaa taas tehdä niitä tärkeitä juttuja. Hyvää viikkoa! o/Heh. Viikon päästä kaksi seuravaa viikkoa. En nyt pelkästään siivoa, keskeneräisiä juttuja .
Mutta mikäli mitä itseäni tunnen, niin puolet jää tekemättä. "Tänään on lomapäivä", "Ei näillä nyt niin kiire ole" , "Ei stressata"
Mulla on älytön tapa suunnitella helvetilliset työlistat ja sitten ihmetellä niiden epärealismia.
Kiitos :) Hyvää viikkoa myös sinulle.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Heh. Viikon päästä kaksi seuravaa viikkoa. En nyt pelkästään siivoa, keskeneräisiä juttuja .
Mutta mikäli mitä itseäni tunnen, niin puolet jää tekemättä. "Tänään on lomapäivä", "Ei näillä nyt niin kiire ole" , "Ei stressata"
Mulla on älytön tapa suunnitella helvetilliset työlistat ja sitten ihmetellä niiden epärealismia.
Kiitos :) Hyvää viikkoa myös sinulle.Minulla on kanssa älytön tapa suunnitella ja siihen se aika tai energia sitten menikin. Toisaalta sitten kun jaksaa taas niin on jokin lista jota voi edes yrittää seurata ja pysyä asiassa. Huonompaa jälkeä tulee kun vain haahuilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17439Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33411- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 43355