Mitäs ensi viikolla aiotte tehdä?

Anonyymi

Niin mitäs suunnitelmia teillä on?

35

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työantaja on suunnitellut aika paljon puolestani. Mut ens vkl ajattelin lähteä maalle käymään.

• Anonyymi

Kukapa ei töitä tekis!

• Anonyymi

Menen kalaan ja myyn kalat jos saan. Eipä ole muita suunnitelmia.

• Luovuuksia. Maalaan taulun tai pari, teen muutaman batiikki pläjäyksen paitoja ja housut, tanssin, laulan ja käyn kuntosalilla. Plus huushollaan.

Mies on lomalla, joten katotaan nyt onnistuuko...🤔

• Anonyymi

P.s. Anna nyt miehelle sitä omaa loma-aikaa ja siirry maalailemaan mummolaan.

• Anonyymi kirjoitti:

P.s. Anna nyt miehelle sitä omaa loma-aikaa ja siirry maalailemaan mummolaan.

Hmm, luulen että hän viihtyy kotona. Ollaan sentäs 4h ihan kahdestaan. 😉

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Hmm, luulen että hän viihtyy kotona. Ollaan sentäs 4h ihan kahdestaan. 😉

Jospa kysyisit kerrankin mitä se mies oikeasti tarvitsee...ihan vaan pikku vinkkinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa kysyisit kerrankin mitä se mies oikeasti tarvitsee...ihan vaan pikku vinkkinä.

Kysyn toki, mutta ei tuo kuulemma kaipaa tilaa tuolleen. Kunhan ei häiritse väärällä hetkellä, pleikkapelissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gentsu taas känisemässä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gentsu taas känisemässä..

Navettamatamille neuvoja antamassa.

• Anonyymi

Aion ostaa pienen metsätilan.

• Monenmoista. Mitä ilkeis kertoa🤔
      Aamulla kirjoitan yhden jutun ja lähetän sen työnantajalle. Toinenkin juttu olisi hyvä saada vähintään alulle. Sitten pitäisi miettiä yhden oman tuotteen markkinointia eteenpäin, kun tämä korona muuttaa kaiken hankalammaksi. Jossain vaiheessa viikkoa tulee ulos yksi lehtijuttu minusta. sekin on jännää. Tiistaina menen illalla kurssille, jonka aloitin pari viikkoa sitten.Vanhempien asioita pitäisi hoitaa ja heitä auttaa, ovathan he riskiryhmäläisiä. Toista teiniä kuskata päivittäin, koska korona. Keskiviikkona saatan uskaltautua leffaan. Koko viikko riippuu siitä, mitä tapahtuu, eli ei ole täysin itsestä kiinni. Postin kulku on myös tärkeässä asemassa viikon kulun kannalta. Ehkä jotain apurahahakemustakin pitäis vääntää. Eli perus sekavaa settiä.

• Anonyymi

Tutkia aallonmurtajaa.

• Anonyymi

Valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelija.

Täh?? Niin kyllä tapahtuu.

• Ensviikolla ajattelin olla selvinpäin.

Tosin pieneen tasoitteluun menee varmaan alkupuoli viikosta.

• Anonyymi

Ei mitään erityistä tiedossa.
      Töitä kotona kuten huhtikuusta asti, töitten jälkeen metsä-rantalenkki. Pari kertaa viikossa kaupasta ruoat ja muu tarvittava.
      Olen sinkku ja asun siis yksin kissani kanssa. Pyrin kuitenkin tapaamaan yhtä ystäväpariskuntaa kerran pari viikossa, erakko en sentään ole vaikka yksin viihdyn.
      Illalla Netflixiä yms. luen paljon, huushollin hoitoa jne.
      Virusaika rajoittanut jonkin verran, mutta koskaan en ole kapakkaihminen ollut enkä sitä kaipaa.
      -sinkkunainen-

• Anonyymi

ei ole koskaan suunnitelmia, hetkessä mennään.

• Siis tällä viikolla?

No tänään en liikoja touhua, kun keli vähän kehno.

Tiistai ja keskiviikko menee töissä pitkälti. Torstaina ja perjantaina jos saa aidan maalattua loppuun yövuorojen lomassa, olisin tyytyväinen.

Lauantaina ajattelin lähteä maalle heti aamusta yövuoron jälkeen, jos vaan mahdollista. Sen lauantain vois ottaa rennommin, mutta sit vois touhuta siivous/järjestelyhommia omaan tahtiin.

Ei ole muutamaan viikkoon saanut kunnolla omaa aikaa, vaan on pitänyt laukata muitten pillin mukaan. Nyt pitäisi olla mahku olla ihan itselle aikaa ja voi tehdä mitä huvittaa. 😁
      Kuullostaa omaankin korvaan kivalta.

• Lepään.

• Anonyymi

Pummaat?

• Anonyymi

mirva 39v aikoo puhua viisaita ja akateemistä korkeasti koulutettua puhumista

• Anonyymi

Tässä mennään nyt enemmänkin toisten suunnitelmien, sattumien tai oikkujen mukaan. Ei mitään naulattavaa, koska tilanteet elää koko ajan..

xLiner

• Anonyymi

Kalastan joka päivä, aamulla heti kun on valoa niin lähden kalaan ja tänäänkin 7 tuntia kalastin ahventa- Ahvenet myyn ja itselle myös jää pakastimeen. 15 euroa kilo filettä myyn ahventa. Eilenkin tienasin 160 euroa kun yks tyyppi haki ahventa. Kulut on jotain 20 euroa viikossa bensaan joten jään hyvin voitolle. Onhan siinä hommaa saada ahven fileeksi mutta työttömänä se on vaan plussaa ja saan rahaa taskuun eikä kuluja juuri ole.

• Anonyymi

Tämä viikko on vielä penisilliini kuuri, mutta sitten mä ryyppään oikein kunnolla.

• Anonyymi

Luusetri kuin miljardööri Robert, bobbi-bob-bobbi, bobbeli-bibbeli sinne nänni mielissään bobeli, ja tulee räjähdys: bobby-BOOM

• Anonyymi

Kuvitteletko olevasi hauska?

• Anonyymi

Kuolla nälkään kun ansiosidonnainen jumittaa taas jossain vain, koska tein pari tuntia palkkatöitä mitkä ei vaikuta siihen minun heikkoon ja matalaan sidonnaiseen mitenkään. On se hauskaa kun ahkeruudesta rangaistaan niin, ettei voi vuokraa maksaa ajoissa ja ruokaa saada. Muihin tukiin ei ole odotellessa oikeutta joten.. F me.

• Anonyymi

Mitä sinä itse kuvitelet isestäsi?

• Anonyymi

Tuollainen jossain yökerhossa, menee pelaamaan ja heti tilaa tiskiltä juoman: tupla-tupla-viski, tarjoilija sanoo: on laitonta noin korkeita tarjoilla, mutta sinut tuntien, menet luultavasti pelaamaan blackjackia jakajan kanssa ja niin ei tarvitse tarvitse aina tarjoilla uudestaan.... kun peleissä voi kestää....

• Anonyymi

Viinamiehen kanssa matkalle Las Vegasiin, tutustumaan tyttöihin, juomaan viinaa ja pelaamaan uhkapelejä _:D

• Anonyymi

Tuossa ohjelmassa amerikkalaisilta, sarjassa on oikein blondi yksinkertaselle blondillekin joku christina braithwhite, sarjasta hohoh oikein.

Uusimmassa jaksossa: joku sanoi: et voi todellakaan luottaa tuohon christinaan mitenkään, kuvittelitko että luotat johonkin mitä Christina sanoo kuin tyhmä luottaa tummahiuksiseen sinisilmäiseen toimitusjohtajaan?

• Anonyymi

Tapamme kaikki sinisilmäiset eli siis lapselliset toimitusjohtajat :D
      - Sinisilmäisyys on luuserius.

• Anonyymi

Miksi kaikki naiset valehtelevat?

• Anonyymi

Panen tinder naista tällä viikolla. Ensin pitää tulla osuma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      68
      5782
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      227
      4483
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2478
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2416
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1373
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      70
      1298
    7. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1276
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1141
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1116
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      91
      1086
    Aihe