Urheilijat hoitaa henkisiä paineitaan alkoholilla koska sen käyttö on laillista ja hyväksyttyä. Päissään sekoiluille vain nauretaan hyväksyvästi.
Joillakin urheilijoilla alkoholiin vain tulee paha riippuvuus.
Luultavasti monelle urheilijalle olisi parempi vaihtoehto mennä psykologin vastaanotolle kuin juoda viinaa. Mutta se ei ole hyväksyttyä.
Psykologilla käynyt joutuu pilkan kohteeksi.
Alkoholi kuuluu urheiluun
Anonyymi
3
61
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä mäkikotkia ja kiekkoilijoita ollut jotka hoiti paineitaan viinalla eikä psykologialla.
- Anonyymi
Ei koske vain urheilua. Puolet kansaa sekoilee päissään joka viikko kuin hullujenhuoneesta karanneet eikä sitä pidetä pahana.
Paineet pitää purkaa. - Anonyymi
Alkoholi on hyvä lääke henkisiin paineisiin mutta pitkäaikaiseen käyttöön se ei sovi.
Tulee riippuvuus ja tarve käyttää sitä liikaa jolloin fyysinen terveyskin kärsii.
Maksa ja aivot ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013