Mua **tuttaa

Miks parta aina kasvaa? Miks sitä pitää jokaa hiton päivä ajaa?
Miks kynnet kasvaa niin et niitä pitää aina olla leikkaamassa ettei ois tyttömäinen?

Tukka kyllä saa kasvaa.

59

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haudassa ei parta kasva.

      • Mut kynsien väitetään kasvavan vähän kuoleman jälkeenkin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mut kynsien väitetään kasvavan vähän kuoleman jälkeenkin.

        Ei kynnet kasva vaan iho kutistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kynnet kasva vaan iho kutistuu.

        Se se mun käsittääkseni on syynä.

        Mut puhutaan mitä puhutaan.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Se se mun käsittääkseni on syynä.

        Mut puhutaan mitä puhutaan.

        Kynnet jatkaa kasvuaan jos olet ihmissusi. ;3



      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Absolut!

        https://www.youtube.com/watch?v=MIdrlHeik1E

        Pääkyöpelikin varmaan tykkäisi jos saisi sinusta ihmisutena tänne seuraa, etenkin näin lokakuussa. Mut sinulla ei taida olla hautaan vielä mikään kiire? Jos muutut ennen sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääkyöpelikin varmaan tykkäisi jos saisi sinusta ihmisutena tänne seuraa, etenkin näin lokakuussa. Mut sinulla ei taida olla hautaan vielä mikään kiire? Jos muutut ennen sitä?

        No ei kyl oo vielä mikään kiire hautaan. Mä oon vasta 51v.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        No ei kyl oo vielä mikään kiire hautaan. Mä oon vasta 51v.

        Mut eikö yli 50 mätäne joku osa aivoista ja niistä tulee rasisteja jne. kauheit ihmisiä? Ainakin mitä täällä on katsellut ja lukenut niitte meininkii. Eikö sua pelota se vaihe yhtää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut eikö yli 50 mätäne joku osa aivoista ja niistä tulee rasisteja jne. kauheit ihmisiä? Ainakin mitä täällä on katsellut ja lukenut niitte meininkii. Eikö sua pelota se vaihe yhtää?

        Kyl mä ton mätänemisen olen huomannu, mut en kyllä vielä oo persuksi alkanu. Ihan niin vakavalla asteella en ole.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kyl mä ton mätänemisen olen huomannu, mut en kyllä vielä oo persuksi alkanu. Ihan niin vakavalla asteella en ole.

        Huh. Helpotus. Onko lähipiiri joka varoittaa kun alat muuttumaan katkerammaksi, persuksi tai muuten ilmenee hälyyttäviä oireita? x3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh. Helpotus. Onko lähipiiri joka varoittaa kun alat muuttumaan katkerammaksi, persuksi tai muuten ilmenee hälyyttäviä oireita? x3

        Mulla on pari persukaveria. Kyllä heidän kanssa keskustellessa huomaa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mulla on pari persukaveria. Kyllä heidän kanssa keskustellessa huomaa.

        Miun kaverit joutui selventämään minulle, että olen suhteessa hardcore vasemmalla, vaikka luulin olevani ehkä vihreä. Minulla ei ole koskaan mitään käryä politiikan suhteen paitsi, jos joku on tosi epärealistinen nykytodellisuudesta se on joko semi-rikas porvari tai seniili. Ja jos se vain huutaa rumuuksia ihan turhaan ja on kaikkea uutta vastaan niin se on persu, mielenterveyspotilas tai... seniili. Kärjistettynä tietenkin, kaikenlaisia hulluja tässä maailmassa on. Ei jaksa politiikkaa kun kaikki vaan riitelee ja huutaa ja aikuiset on vain julmia.

        Me muuten mennään edes takas nyt kahdessa eri keskustelussa. En teidä arvasitko jo, kun olen pelokas anonyymi. xD Onko tämä nykyajan juoksu-urheilua?


    • Kalevalas kerrotaan, et ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. Niet päättele siitä. Siinä tarkoteettiin kuiteski vaan ihmisii. Meillä kyöpeleil taas on vähän eri tavalla.

      Kynnet taas kasvaa siks, et vois aina tarvittaessa raapii, ku syyhyttää.

      • Toi selittää paljon.


    • Anonyymi

      Ja hiuksetkin kasvavat, sekin ärsyttää kun niitäkin pitää leikata.

      Partakoneita kannattaa välillä vertailla, partakoneiden kilpailu, philips vai braun, vähän kuin tietokoneiden prosessoreita vaihtelen, amd vai intel, vuorotellen toinen.

      Kun ne laitteet kehittyvät niin voi kokeilla toista välillä.

      • Minä pitäydyn parran osalla höylissä. Mut kyllä niissäkin on eroja.


    • Anonyymi

      Niin on höylillä saa parhaan tuloksen itsekin käytän niitä jos haluan erittäin hyvän tuloksen, mutta koneet ovat niin helppoja.

      • Anonyymi

        Ai vai silleen, ei naisille kovin pitkä parta kasva


    • Anonyymi

      Parta on nykyään muotia.

      • On kyllä. Se ei kylläkään ole muotia mun makuuni.


    • Anonyymi

      Ymmärrän oikein hyvin, vaikka nainen olenkin. Jos mua raivostuttaa ajella sääriä pari kertaa viikkoon, niin paljonkohan mahtais risoa ajella naamakarvoja joka päivä. Luultavasti tosi paljon. Ymmärrän miehiä, jotka päätyy lopulta kasvattaan jonkulaisen partavirityksen. Joutuu kai sitäki siistimään, mutta tuskin joka päivä. Sitäpaitsi, näyttäähän ne monilla jopa aika kivoilta ;)

    • Anonyymi
      • Kahdella kolmesta tossa bändissä on parta. Rumpalilla ei ole, kun sen sukunimi on Beard. :D


    • Anonyymi

      ... koneista, partakoneista ja tietokoneista, pitäisiköhän ostaa vaihteeksi uusi, mutta kun en välttämättä tarvitse ja niitä on aika paljon, huonoin roskiin ja uusi tilalle, en koko konetta, vaan power emolevyn tarpeet, levyjä en tarvitse, uusiakin on paljon, grafiikkakihdytintäkään en ehkä, keskusprosessorin uusinta ehkä.

      Mutta grafiikkakiihdyttimissä itselläni on sellainen vaatimus, että tuulettimia ei saa olla lainkaan, pitää olla passiivijäähdytys ja tehokas, AMD:lla on joitain sellaisia malleja. AMD ja nVidiahan hallitsevat noita grafiikkapiirien juttuja nykyään.

      • Ai että mua naurattaa sana "grafiikkakiihdytin". :D
        Tarkoittaa näytönohjainta.

        Mä olen vähän vanhanliitonrakentelija, ja kuljen vesijäähyllä. Ei siinäkään mitään järkeä kyllä ole, mutta rakentelun ilo on ilo sekin.


    • Iän myötä alkaa kulmakarvatkin kasvamaan pituutta.. Joillakin jopa korvakarvat.

      Ihme touhua.

      • Anonyymi

        Älä unohda nenäkarvoja. Pitkät nenäkarvat on kyllä jotain kauheeta. Kaikki muu karvotus vielä menee, mutta pitkät nenäkarvat ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda nenäkarvoja. Pitkät nenäkarvat on kyllä jotain kauheeta. Kaikki muu karvotus vielä menee, mutta pitkät nenäkarvat ei.

        Mieluiten kyllä unohtaisin..😬


      • Noi muuten ärsyttää vielä enemmän ku alussa mainitsemani.
        Kulmakarvat sentään näkyy peilistä ja pystyy siks leikkaamaan, mut miten voisin itse leikata korvakarat?


      • JustJust kirjoitti:

        Noi muuten ärsyttää vielä enemmän ku alussa mainitsemani.
        Kulmakarvat sentään näkyy peilistä ja pystyy siks leikkaamaan, mut miten voisin itse leikata korvakarat?

        Nenäkarvatkin pystyy ite hoitelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda nenäkarvoja. Pitkät nenäkarvat on kyllä jotain kauheeta. Kaikki muu karvotus vielä menee, mutta pitkät nenäkarvat ei.

        Pitkät nenäkarvat rumuuden lisäksi sattuu pakkasella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mieluiten kyllä unohtaisin..😬

        Ymmärrän kyllä nenäkarvojen merkityksen, mut miks niden pitää kasvaa nenän ulkopuolelle. Ja sit ku niihin jää räkä kiinni.

        Yäk.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Noi muuten ärsyttää vielä enemmän ku alussa mainitsemani.
        Kulmakarvat sentään näkyy peilistä ja pystyy siks leikkaamaan, mut miten voisin itse leikata korvakarat?

        Isälläni oli muistaakseni sellanen leikkuri. Pieni kone, jossa pyöree terä. Sitä sitten pyöräytti nenässä ja myös korvissa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä nenäkarvojen merkityksen, mut miks niden pitää kasvaa nenän ulkopuolelle. Ja sit ku niihin jää räkä kiinni.

        Yäk.

        Just se niistä tekee itelleni niin vastenmieliset. Ei mitenkään voi pussata miestä, jolla on pitkät nenäkarvat. Ei vaan voi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just se niistä tekee itelleni niin vastenmieliset. Ei mitenkään voi pussata miestä, jolla on pitkät nenäkarvat. Ei vaan voi :D

        Emmäkään naista jolla nenäkarvat pursuis.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Emmäkään naista jolla nenäkarvat pursuis.

        Ymmärrän hyvin


    • Anonyymi

      Ei kannata poistaa kaikkia nenäkarvoja. Ne suojaa ettei kaikki pöpöt mene suoraan sisemmälle limakalvoille ym . Nenäkarvat on hyödyllisiä, vaikka ei niin kauniita.

      • Sanoinkin, et ymmärrän nenäkarvojen tarkoituksen, mut ihmettelin sitä miks niiden pitää kasvaa niin pitkiksi.


    • Anonyymi

      Nenä- sekä korvakarvojen poisto automaatti, kone.

      Niin joo näytönohjain vs. grafiikkakiihdytin (graphics accelerator), nimitys taisi muuttua joskus vuosituhannen vaiheessa nimitys koska silloin alkoi tulemaan enemmän näitä pelkästään grafiikkaan erikoistuneita prosessoreita erillisillä korteilla, oli kyllä joskus 80-luvullakin jo EGA-näytönohjaimissakin omia kummallisia grafiikkaa nopeuttavia toimintoja _:D

      • Anonyymi

        Grafiikkakiihdytin partakoneessa. Kerro toki enemmän.


      • Näistähän voidaan kinastella mut ketä se hyödyttää. Mulla näyttiksenä on aina ollu nVidia.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Näistähän voidaan kinastella mut ketä se hyödyttää. Mulla näyttiksenä on aina ollu nVidia.

        Ai partakoneessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai partakoneessa?

        Eiku sähän käytitki höylää. Aikamoinen höylä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai partakoneessa?

        Tietysti mulla on partahöylässä elektroniikkaa..

        (no eikä oo)


    • Anonyymi

      Grafiikkakiihdytin eli näytönohjain partakoneessa on se osa joka näyttää latauksen tilaa koneen akussa ja viluttelee valoja :D

      • Anonyymi

        Voi myös olla, että siitä käytetään jotakin muuta nimeä ;)


    • Anonyymi

      Laitteissa saattaa olla monia erilaisia osia, keksi eilen Osmo.

      • Saattaa olla? :d


    • Nyt on taas naama sileä, olen nimittäin menossa ihmisten ilmoille.
      Naapurin rouvan ajattelen pyytää mukaan. Saas nähdä lähteekö.

      • Anonyymi

        Pyydä omaamiestäs ja piste.


    • Anonyymi

      Kun tulee näitä kovis-19 -rajoituksia taas peleihin, vaikka miten paljon haluttaisi lähteä yökerhoihin pelailemaan uhkapelejä ja juomaan viskiä ei pääse.

      Kotona voi keksiä harrasteita, kun vuosia sitten ostin Miami Vice -kaikki tuotannot tuosta sarjasta, pelkästään ehkä syystä että missä vaihtui se Ferrari Daytona siltä Crocketilta Ferrari Testarossaan: se oli ostamassa Stingray-ilmatorjuntaohjuksia, pyysi näytettä, niin se myyjä ampui muusiksi, räjäytti sen mustan Ferrarin Daytonan näytiksi :D

    • Anonyymi

      Potuttaako sua myös sairastamasi vakava paranoidinen skitsophrenia?

    • Anonyymi

      Oon samaa mieltä. Mun parta kasvaa todeella nopeasti ja joka päivä pitää siistiä ja se ärsyttää.

    • Anonyymi

      Pidän kynteni lyhyenä ja itseäni tyttömäisenä silti.

    • Nonii minä taas tykkään miehellä on partaa ja pitää huolta siitä.

      • Makuja on monia.


    • Anonyymi

      Musiikkimaku ja ruokamaku, samankaltaisia asioita.

      • Toisaalta on aika tyhmä sanonta, et makuasioista ei voi kiistellä.

        Niistähän juuri voi kiistellä. Tosiasioista taas ei voi kiistellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe