Jos vanhemmat eivät anna jotain asiaa koskaan anteeksi

Anonyymi

Miten voin enää puhua heille?

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän riippuu asiasta. Esim jos käyttää huumeita ja siitä johtuvaa sekoilua niin olishan se vaikea antaa anteeksi.

• Anonyymi

Kauhea vastaus.
        Vanhemmat antaa kaiken anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea vastaus.
        Vanhemmat antaa kaiken anteeksi.

Riippuu siitä jos vanhemmat ovat jyrkästi huumeita vastaan ja eivät jaksa lapsen sekoiluja ja esim jos lapsi pyytää vanhemmilta rahaa huumeisiin.Jos mun lapsi pyytäis rahaa huumeisiin niin en antais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä jos vanhemmat ovat jyrkästi huumeita vastaan ja eivät jaksa lapsen sekoiluja ja esim jos lapsi pyytää vanhemmilta rahaa huumeisiin.Jos mun lapsi pyytäis rahaa huumeisiin niin en antais.

Oikein!

• Anonyymi

"Vanhemmat antaa kaiken anteeksi."
      Kenen antaa kenen ei.
      Itse en ole koskaan saanut anteeksi omaa syntymääni "äidiltäni".
      Niin - minun äitini on koko ikäni syyllistänyt minut siitä että olen syntynyt, että olen tunkenut hänen elämäänsä taakaksi ja vastuksesksi.
      Kirjoitan "äiti" lainausmerkkeihin sillä minulla ei ole koskaan ollut äitiä sanan varsinaisessa merkityksessä, vain biologinen sellainen jonka olen siis"pakottanut" synnyttämään minut.
      Minulle tehtiin selväksi jo hyvin pienenä että minut haluttiin panna kesken, mutta kun siihen aikaan aborttia ei niin vain saanut ja laiton abortti oli rikos, ei äitini uskaltanut siihen ryhtyä vaikka puoskari oli jo katsottuna.
      Minulle ei koskaan kehittynyt läheistä äiti-tytär suhdetta. Hän ei koskaan antanut minulle anteeksi. Lapsena yritin kaikin tavoin hyvittää olemasssa oloani mutta en saanut ostettua hyväksyntää. Niinpä lähdin hyvin nuorena kotoa ja pistin välit poikki kokonaan. Oli pakko pelastaaakseni itseni. En ole vuosiin ollut missään yhteydessä "äitiini", ja näin on hyvä.
      Nyt olen itse kahden lapsen äiti ja tehnyt kaiken päin vastoin kuin minua on kohdeltu. Päätin että lapseni eivät koskaan saa kokea sitä kylmyyttä ja suoranaista vihaa mitä minä koin. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. Heidän puolestaan menisin vaikka tuleen, enkä keksi sellaista asiaa jonka takia heidät hylkäisin.
      Minussa nostaa voimakkaita tunteita väite että vanhemmat aina välittävät sekä valheellinen äiti-madonna- myytti. Se ei todellakaan pidä paikkaansa ja se on todistettu monta kertaa uutisten kertomana kun rajuaj kaltoinkohtelutapauksia on paljastunut.

• Anonyymi

Riippuu asiasta, minun täti meni hankkimaan lapsen joskus nuorena miehen kanssa, jonka kanssa ei ollut naimisissa. Sille tuli riita vanhempien kanssa, se lähti sen miehen matkaan noin 18-vuotiaana, eikä puhunut vanhemmilleen enää ikinä ja on ollut onnellisesti sen saman miehen kanssa koko ikänsä ja heillä on kolme lasta. Ne vanhemmat, eli minun isovanhemma ovat jo kuolleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      428
      6149
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      115
      3492
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      86
      2391
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1879
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      109
      1115
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      94
      1083
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1045
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      61
      1025
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      919
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      42
      912
    Aihe