Pituus 176

Anonyymi

Suhteita on takana enkä ole juuri koskaan ollut ilman seurustelusuhdetta.
Paitsi nyt viimeisen vuoden.
Minua on alettu sanomaan liian lyhyeksi. En ole koskaan ajatellut pituuttani mutta nyt menee yöunet ja itsetunto on laskenut todella pahasti.
Olin ennen sellainen joka otti tilanteen kuin tilanteen haltuun mutta en enää. Kaikki on vaikeaa koska tunnen iteni kääpiöksi.
Olen melkoisen leveä hartioistani koska olen teinipojasta saakka urheillut ja nostellut painoja ja olen tehnyt kovaa ruumiillista työtä. Tämä leveys korostaa lyhyyttäni.
Ulkonäköni on kuulemma komea (normaali mielestäni), ja olen siisti kaikin puolin.

Oliko tämä nyt tässä? Elänkö yksin koko loppuelämän? Kelpaako teille arvon naisille enää lyhyt mies?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      176 ei ole mielestäni lyhyt. Itse olen 165, joten voisin vielä pistää kunnon korotkin jalkaan ja olla sua lyhyempi. No, vakavasti ottaen, mulle kyllä kelpaa itseäni lyhyempikin mies. Sä nyt kuitenkaan et ole lyhyt.

    • No kuule.

      Nyt on niin, että toi liian lyhyt on vain omien korviesi välissä. Js joku, vaikka minä, sanoisi että olet ruma, tyhmä, ylipainoinen, liian laiha, kalju, mitä tahansa, niin onko asia niin, että sen jälkeen sinä olet sitä, mitä minä juuri sanoin? No ei, ei todellisuus muutu siitä mihinkään. Ergo, ongelma on se, että otat nuo jutut itseesi ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen, miten koet itsesi.

      Mulla on bout samat sentit, eikä naisista ole pulaa ollut. Neljä pitkää parisuhdetta, pari itteäni lyhyempää, pari miltei saman mittaista. Joten mitähän lie seuraavaksi, voisi olla ihan hyvin 185cm nainen, ei mua häirittis yhtään, oikeastaan vois olla ihan metkaakin. Mutta ei ole mitään kuvitelmaakaan, ettei sentit riittäisi, kyllä joku sopiva löytyy.

      Ja kun ne sentit ei paljon merkkaa, ihminen siellä fysiikan takana merkkaa, jos pidempää suhdetta mielii. Omiin silmiin viehättävää ulkonäköä ei lopulta tarvita kuin kiinnostamaan aluksi ja pitämään myöhemmin silmä iloisena, vaikka mieli jo rakastaakin sitä ihmistä siellä silmän ilon sisällä.

      Mene ja elä, unohda muiden mielipiteet, naura vaikka ääneen, jos joku sanoo pätkäksi. Huumorilla kun kuittaa vaikka kansanmurhan, kysy vaikka Stalinilta.

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu! T. Nainen. P.s. Ja kyllä! Huumori ja itsetunto on se mikä tekee miehen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitettu! T. Nainen. P.s. Ja kyllä! Huumori ja itsetunto on se mikä tekee miehen!

        Kiitos!
        Huumori, etenkin kun osaa suhtautua itseensä huumorilla, on valloittava ominaisuus. Itsetunnossakin taitaa yleensä riittää pitkälle se, ettei turhaan itse alenna itseään, vaan on vain oma itsensä, hyvä sellaisenaan, ainakin itselleen. Se on riittävän vahva itsetunto, mielestäni :)


    • Anonyymi

      Höpöhöpö! 176 cm EI ole mikään lyhyt! Ajattele 165 cm miestä? Se ehkä alkaa olla jo vähän lyhyt. 176 cm on aivan normaali pituus. Jätä sinäkin huomiotta naiset joiden silmissä olet liian lyhyt. Eivät he ole aikasi arvoisia

    • Anonyymi

      Älä kysele muilta että kelpaako, vaan päätä kenet itse kelpuutat. Älä kelpuuta naista, joka pitää sinua liian lyhyenä. Ehkä tuo nainen on itse liian pitkä.

    • Anonyymi

      Ihan sopiva pituus. T. 169cm nainen

    • Anonyymi

      Tähänki vastaan jonkun mielestä kylmästi MUTTA ole 165cm tai 195cm ole 60kg tai 160kg. Oli sulla 12cm tai 20cm housuissa.

      Hommaa hyvä huumori, avoin asenne, itsevarmuutta ja se tärkein eli AMMATTI JA RAHA.

      Mä voin luvata sulle että löydät naisen kun naisen vaikkei sulla oiskaan huumoria tai muita ominaisuuksia mutta ammatti raha ja valta on se juttu ja tuut saaman; mallin, bimbon, fiksun, tyhmän, lihavan, rakastavan välittävän vaimon joka tekee sulle lapsia jne.

      Tästä ei tarvitse kiistellä!

      Jos oot tavallinen heppu ilman kunnon ammattia huumoria tai jtn vetovoimaa. Sitten saat tyytyä lylleröihin jotka makaa ja syö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe