MOT-ohjelmassa on nyt paranoidisesta skitsofreniasta.

Anonyymi

YLE1 tulee juuri, itselleni kyllä tajusin sen että ylimääräinen alkoholin käyttäminen aiheuttaa fyysisiä ongelmia aivan itselle jos omassa asunnossaan sitten kompuroi, joten vähensin alkoholin käyttöni ranskalaisten viininkäytön tasolle.

53

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oppisipa wuppiskin, se on nyt lyhyelle aikaa telonut molemmat nilkkansa kännissä toikkaroidessaan.

-harmiseikirj-

• Wupis perkele xD

• No sentään se ei näe iltapäivälehtien otsikoissa satuolentoja vielä, kuten eräät. 😂

(Jännämiehiä, aisureita, ytmejä ja ätmejä, sekä menninkäisiä)

• Disse kirjoitti:

No sentään se ei näe iltapäivälehtien otsikoissa satuolentoja vielä, kuten eräät. 😂

(Jännämiehiä, aisureita, ytmejä ja ätmejä, sekä menninkäisiä)

Äärimmilään psykoosin loppuvaiheella julistaudutaan itse satuhahmoksi. (K&k-mies) 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Äärimmilään psykoosin loppuvaiheella julistaudutaan itse satuhahmoksi. (K&k-mies) 😂

Ne vissiin sulle syöttää noita klotsapiineja? ei ihme ettet näe ilmiselviä asioita:

https://areena.yle.fi/1-50278143

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ne vissiin sulle syöttää noita klotsapiineja? ei ihme ettet näe ilmiselviä asioita:

https://areena.yle.fi/1-50278143

-harmiseikirj-

Ne? Hallituksen joukot? 😁

Tyttöhallituksen kätyrit? 😜

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ne? Hallituksen joukot? 😁

Tyttöhallituksen kätyrit? 😜

No ne, älyäisit jos et turruttaisi itseäsi niillä lääkkeillä :D

-harmiseikirj-

• Partakaweri kirjoitti:

Wupis perkele xD

Etkö sä käytä noita lääkkeitä, siis oikeesti?

• Wwuwuw kirjoitti:

Etkö sä käytä noita lääkkeitä, siis oikeesti?

Serdolectia popsin. Miten niin?

• Anonyymi kirjoitti:

No ne, älyäisit jos et turruttaisi itseäsi niillä lääkkeillä :D

-harmiseikirj-

No minkäs teet, jos ujuttavat aamumurojen sekaan. 😂

• Partakaweri kirjoitti:

Serdolectia popsin. Miten niin?

Mun mielestä joku täällä on sanonut käyttävänsä tota ohjelmassa mainittua lääkettä.. Tai jotain samannimistä..

No oli miten oli..

• Anonyymi

Miksi Disse luulee olevansa mies vaikka on oikeasti nainen? jejjejhhheheh-

• Anonyymi

Vanhemmat on aivopesseet. Pukivat pojaksi ja merkkauttivat papereihin että poika.

-harmiseikirj-

• Mä oon kuulemma doupattu, mut sun yksinkertaisuus johtuu siitä, että tohvelieläin on. 🤪

• Ja itseasiassa vois sitä nainenkin olla, eipä siinä mitään. Roplaisin ensteks jalkoväliä tovin ja sit koittaisin taskuunperuutusta, että onks se naisena vaikeaa, ensitöikseen. 😃

Mutta sit vaihtaisin seksuaalisuutta.... tulis välittömästi homoseksuaali, elikkä lesbo meikämaneetista. 😜

Samoja hommia sitä vois duunailla... varmaan sais privaattipukukopin sählyissä ja pitäis muistaa mennä oikeisiin vessoihin, niin ja helkatti tapaturmavakuutukset laskis! ☝️😀

Treffilinjoille vois soittaa ilmasiks ja mitäs vielä? 🤔

Pitäisköhän perkele ruvetakin nsiseks? 😃

Mutta se ei helpottais sunkaltaisia miehiä yhtään... v.ttuilisin yhellä lailla henkisen pääoman puutteesta. 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ja itseasiassa vois sitä nainenkin olla, eipä siinä mitään. Roplaisin ensteks jalkoväliä tovin ja sit koittaisin taskuunperuutusta, että onks se naisena vaikeaa, ensitöikseen. 😃

Mutta sit vaihtaisin seksuaalisuutta.... tulis välittömästi homoseksuaali, elikkä lesbo meikämaneetista. 😜

Samoja hommia sitä vois duunailla... varmaan sais privaattipukukopin sählyissä ja pitäis muistaa mennä oikeisiin vessoihin, niin ja helkatti tapaturmavakuutukset laskis! ☝️😀

Treffilinjoille vois soittaa ilmasiks ja mitäs vielä? 🤔

Pitäisköhän perkele ruvetakin nsiseks? 😃

Mutta se ei helpottais sunkaltaisia miehiä yhtään... v.ttuilisin yhellä lailla henkisen pääoman puutteesta. 😂

No jopas sitä taas uhotaan

• Anonyymi kirjoitti:

No jopas sitä taas uhotaan

Ite aloitit. 😬

• Harmis ja Disse; te ootte oikeesti ihan kamalia tapauksia :-D

• Kieh kieh! 😜

• Disse kirjoitti:

Kieh kieh! 😜

Luultavasti parantumattomia sellaisia :-D

• Anonyymi

disse varmaan olis ilman noita lääkkeitä :D
        No eihän nämä mitään naurun asioita ole, olen alkanut epäilemään että yhdellä kaverillani on noita skitsofrenian oireita, se tässä ihan vähän aikaa epäili tyhmäksi kun en uskonut sen salaliittoteorioita koplauksista :D Toisaalta se pärjää ja tienaa ihan hyvin hommissaan niin ei kai sillä vielä hirmuista hätää ole, jotkut jutut vaan meinaa lähteä lapasesta.

-harmiseikirj-

• elisakettu kirjoitti:

Luultavasti parantumattomia sellaisia :-D

Saattaa olla tännepäin peruuttamatonta joo! 😀

Toi yks on jo sen verta tohelo, että on unohtanut salasanansa, kun on sipassut guuglehistoriansa koneelta mäkeen. 😬
        Nyt snomuumina seikkailee höppänä. 😜

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän nämä mitään naurun asioita ole, olen alkanut epäilemään että yhdellä kaverillani on noita skitsofrenian oireita, se tässä ihan vähän aikaa epäili tyhmäksi kun en uskonut sen salaliittoteorioita koplauksista :D Toisaalta se pärjää ja tienaa ihan hyvin hommissaan niin ei kai sillä vielä hirmuista hätää ole, jotkut jutut vaan meinaa lähteä lapasesta.

-harmiseikirj-

Kuullostaa pirun tutulta toi homma! ☝️😃

”Kaverin puolesta huolissaan”....joo, o. 😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Toi yks on jo sen verta tohelo, että on unohtanut salasanansa, kun on sipassut guuglehistoriansa koneelta mäkeen. 😬

En oo, oon vaan nyt viehättyny näin kirjotteleen, te skitsot tietenkin tosiaan heti epäilette kaikenlaisia kun kirjoittaa näin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Disse sentään syö lääkkeensä :-D

Auts, ikävää. SKF -oireet voi olla aika samantapaisia muidenkin juttujen kanssa, Kyllä sä tiedät.

Salaliittoteoriat on yleensä aika poikkeuksellinen merkki.

Mutta. Kiinnität huomio näihin asioihin:

Milloin kaveri alkoi muuttumaan?
        Mitä muutoksia?
        Onko viime vuosien (kyllä) alla tapahtunut merkittävää?
        Onko muu lähipiiri huomannut mitään poikkeuksellista?

Psykoosiinhaan pystyy sairastumaan kuka tahansa. Sairaudentunne saattaa olla silti olematon.

Me huolehditan hirveesti siitä, kun patti löytyy kainalosta tai rinnasta tai rintakipuja alkaa olla. Mutta ihan yhtä tärkeää on huolehtia siitä, kun todellisuudentaju pettää. Meidän läheisempiähän he ovat, eikö? Meitähän he silloinkin tarvitsevat.

• Anonyymi kirjoitti:

En oo, oon vaan nyt viehättyny näin kirjotteleen, te skitsot tietenkin tosiaan heti epäilette kaikenlaisia kun kirjoittaa näin.

-harmiseikirj-

Hähää, oot saanu bannia tietysti kaikista omista provoiluistas! 😁

• elisakettu kirjoitti:

Auts, ikävää. SKF -oireet voi olla aika samantapaisia muidenkin juttujen kanssa, Kyllä sä tiedät.

Mitä muutoksia?

Psykoosiinhaan pystyy sairastumaan kuka tahansa. Sairaudentunne saattaa olla silti olematon.

Me huolehditan hirveesti siitä, kun patti löytyy kainalosta tai rinnasta tai rintakipuja alkaa olla. Mutta ihan yhtä tärkeää on huolehtia siitä, kun todellisuudentaju pettää. Meidän läheisempiähän he ovat, eikö? Meitähän he silloinkin tarvitsevat.

Mä oon muuten huomsnnut kanssa kaverilla vähän vastaavia kuin Harmis. Tää laittelee faceen kaikkea tästä koronasta. Maskihommat ois vaan pyrkimys saada rahaa omiin taskuihin ja koko korona on tarkoitus, että Kiina pääsis mahtivallaks...

Jossainvaiheessa ne oli hauskoja, mutta jossainvaiheessa huomas, että sehän on tosissaan. 😳

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kuullostaa pirun tutulta toi homma! ☝️😃

”Kaverin puolesta huolissaan”....joo, o. 😬

Ei kun ihan oikeasti "kaverin puolesta". Tai oikeastaan yhteiskunnan puolesta, minähän pitäisin sen tuollaisena kuin nyt, viihdearvo on parempi :D

• Disse kirjoitti:

Ai niin, se muistamaton höppänä - mähän lupasi näykkästä palan irti persuuksista.

Meidän (sun, wuffin, kuka vain) pitäis keksiä kunnon ketju salaliittoteorioineen tähän.

"Mitä Harmiksen rekille oikeesti tapahtui?"

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Tietysti epäillään!

"korostan, sanaa.... epäily.."

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mitä muutoksia?

Se on tullut vähän niinkuin pikkuhiljaa, tai onhan se aina aika ehdoton ollut mutta ikä ei ainakaan ole sesteyttänyt :D En viiti tässä kertoo toisten asioita mutta merkkejä on. Ja sen yks sukulainen vissiin potenu sitä niin voi olla vähän geeneissä. Sanotaanko nyt niin että viimeiset kolmisen vuotta on alkanut olla monenmoista juttua, yksittäisinä ne ei niin ehkä oiskaan mutta kokonaisuus huomioiden vähän alkaa epäilyttää. Joo, on ne vähän kai ihmetelleet joitain juttuja. Joo toki mutta mitäpä me muut paljon voidaan tehdä? jos ihmisellä on oma varma mielipiteensä asioista eipä sitä helposti saa kelkkaa käännettyä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mä oon muuten huomsnnut kanssa kaverilla vähän vastaavia kuin Harmis. Tää laittelee faceen kaikkea tästä koronasta. Maskihommat ois vaan pyrkimys saada rahaa omiin taskuihin ja koko korona on tarkoitus, että Kiina pääsis mahtivallaks...

Jossainvaiheessa ne oli hauskoja, mutta jossainvaiheessa huomas, että sehän on tosissaan. 😳

Joo :D No tuo kaveri on just kanssa että korona on vaan salaliitto, oikeesti sitä ei oo olemassa. Ihmettelee kun minä oon mennyt muuten fiksuna ihmisenä koronalankaan :D Sit on yks toinen kanssa, facettuttu nainen joka kans noista siellä ihan vissiin vakavissaan laitellu vaikka mitä, korona on pelkkä valtakoneiston juoni senkin mielestä :D Mutta oon tuossa noista(kin) huomannu että koronasta aika pian kaikki muodosti oman jyrkän mielipiteen eikä sitä hevillä muuteta. Mut joo, nyt öitä, pitää mennä nukkuu.

-harmiseikirj-

• elisakettu kirjoitti:

Ai niin, se muistamaton höppänä - mähän lupasi näykkästä palan irti persuuksista.

Meidän (sun, wuffin, kuka vain) pitäis keksiä kunnon ketju salaliittoteorioineen tähän.

No koska klenkkaava apinaorkesterin jäsen w ja luultavasti jäsen L ovat jo vetämässä Elbath Jhonnya, mä voin tässä keksiä vedenpitävän selityksen Harmiksen nikin käyttämättömyydestä.

Harmishan on tunnetusti Putinin miehiä ja nythän tämä suurvaltaveli sairastui koronaan, niin Harmiksen pitää pitää matalaa profiilia. Kylmän sodan aika ei ole kuin kulisseissa loppu ja Harmis on lukittautunut bunkkeriinsa foliohattu päässä ja nakertaa kuivaa näkkäriä ja nötköttiä nyttenkin.

Eiköhän sitten kun Donald taas höpöttää jargoniaan, voi Harmiskin pistää homman käyntiin ja nikin kehiin. Sitä odotellessa kyllä vanikkaa riittää. 😃

• Disse kirjoitti:

"Aatteellisilla" menee kans joskus yli. Mun veljeni on eräänlainen politiikko ja uskonpuhdistaja, hyvä esimerkki.

Joskus tuntuu että osa ahdistuu tästä ympäröivästä maailmasta. Että on ihan pakko tehdä jotain.

Ehkä se meissä on kaikissa, janan jossain reunassa. Kuka haluaa "parantaa" maailmaa. Mielessään siis.

• elisakettu kirjoitti:

No niin, öitä sullekin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun ihan oikeasti "kaverin puolesta". Tai oikeastaan yhteiskunnan puolesta, minähän pitäisin sen tuollaisena kuin nyt, viihdearvo on parempi :D

No sun pitää treenata sellaista nyökyttelyä ja joojoo, kylläkyllä-sanastoa ja pitää pokka. 😬👌

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tullut vähän niinkuin pikkuhiljaa, tai onhan se aina aika ehdoton ollut mutta ikä ei ainakaan ole sesteyttänyt :D En viiti tässä kertoo toisten asioita mutta merkkejä on. Ja sen yks sukulainen vissiin potenu sitä niin voi olla vähän geeneissä. Sanotaanko nyt niin että viimeiset kolmisen vuotta on alkanut olla monenmoista juttua, yksittäisinä ne ei niin ehkä oiskaan mutta kokonaisuus huomioiden vähän alkaa epäilyttää. Joo, on ne vähän kai ihmetelleet joitain juttuja. Joo toki mutta mitäpä me muut paljon voidaan tehdä? jos ihmisellä on oma varma mielipiteensä asioista eipä sitä helposti saa kelkkaa käännettyä.

-harmiseikirj-

(Tiukkoihin) mielipiteisiin onkin vaikea puuttua. Eihän ne mihinkään muutu kuin oman romahduksen kautta.

Mutta valtavan rasittavia tapauksia tälläiset voi olla.

Tietysti kokonaisuus sitten. Haittaako käytös omaa tai toisten elämää? Se on kai se lähtökohta, milloin asiaan pitää puuttua.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo :D No tuo kaveri on just kanssa että korona on vaan salaliitto, oikeesti sitä ei oo olemassa. Ihmettelee kun minä oon mennyt muuten fiksuna ihmisenä koronalankaan :D Sit on yks toinen kanssa, facettuttu nainen joka kans noista siellä ihan vissiin vakavissaan laitellu vaikka mitä, korona on pelkkä valtakoneiston juoni senkin mielestä :D Mutta oon tuossa noista(kin) huomannu että koronasta aika pian kaikki muodosti oman jyrkän mielipiteen eikä sitä hevillä muuteta. Mut joo, nyt öitä, pitää mennä nukkuu.

-harmiseikirj-

No odotas mitä saavat myllyynsä, kun rokotteet tulee! 😜 -hieroo käsiään-

Jep. Sama homma eessä täälläkin... öitä vaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ellu rutisti sut esiin! ☝️😀

• Disse kirjoitti:

No koska klenkkaava apinaorkesterin jäsen w ja luultavasti jäsen L ovat jo vetämässä Elbath Jhonnya, mä voin tässä keksiä vedenpitävän selityksen Harmiksen nikin käyttämättömyydestä.

Harmishan on tunnetusti Putinin miehiä ja nythän tämä suurvaltaveli sairastui koronaan, niin Harmiksen pitää pitää matalaa profiilia. Kylmän sodan aika ei ole kuin kulisseissa loppu ja Harmis on lukittautunut bunkkeriinsa foliohattu päässä ja nakertaa kuivaa näkkäriä ja nötköttiä nyttenkin.

Eiköhän sitten kun Donald taas höpöttää jargoniaan, voi Harmiskin pistää homman käyntiin ja nikin kehiin. Sitä odotellessa kyllä vanikkaa riittää. 😃

Oikein hieno päätelmä!

Mää taas luulen, että Harmis on vaihtanut rekkiä ja palstaa. Ei halua täyttää lokeroaan enää tällä. Uudet tuulet puhaltavat :)

Mutta kyllä mä haluan jäsen W ja jäsen L kannan tähän. Ehkä huomenna sitten?

• Harmaaritari kirjoitti:

No nukuhan hyvin :) Että jaksat taas meidän mieltävaille kanssa:-D

• elisakettu kirjoitti:

"Aatteellisilla" menee kans joskus yli. Mun veljeni on eräänlainen politiikko ja uskonpuhdistaja, hyvä esimerkki.

Joskus tuntuu että osa ahdistuu tästä ympäröivästä maailmasta. Että on ihan pakko tehdä jotain.

Ehkä se meissä on kaikissa, janan jossain reunassa. Kuka haluaa "parantaa" maailmaa. Mielessään siis.

No jotenkin sinne ehkä luiskahtaa... oon taatusti ollut itsekin siellä... tunnistan jotain kiihkoa monesti noissa tyypeissä, mitä itselläkin on ollut jonkun muun asian tiimoilta..

Tuossa toisessa ketjussa tuli sellainen olo, että tunnistaa yhdessä kirjoittajassa sen mitä toinen kirjoittaja taas ei ja huomaa asian menevän erisuuntiin.... ihan kuin jokin kimpoisi toisen kilvestä... toisen hyvä sana onkin toiselle miekka ja taas toinen ei voi käsittää miksi se torjutaan ja suututaan...

Itselle tulee mieleen vain defenssit. Niitä jos ei saa alas edestään, ei voi nähdä muuta kuin miekkoja jokapuolella. 🙄 Se on surullista... mutta minkäs sille tekee? Kunhan sen hyvän levittäjän saisi pitäytymään jatkamassa hyvän toimitustaan muualle...ei pitäisi lannistua.

• Disse kirjoitti:

Ellu rutisti sut esiin! ☝️😀

Ähähäh! nythän mää vasta hokasin......

Pelekäs herkän peppunsa puolesta, mokoma :-D

Öitä sullekin, DiksuDex. Kauniita unia :)

• elisakettu kirjoitti:

Oikein hieno päätelmä!

Mää taas luulen, että Harmis on vaihtanut rekkiä ja palstaa. Ei halua täyttää lokeroaan enää tällä. Uudet tuulet puhaltavat :)

Mutta kyllä mä haluan jäsen W ja jäsen L kannan tähän. Ehkä huomenna sitten?

No jos Linukka huomaa tän ja Wuppis ei kaada aamupuurojaan lattialle keppeineen, niin eiköhän ne jatkojalosta teoriaa, vaikka toi peltipönttö hädispäissän viuhahtikin palstalla. 😂

• Disse kirjoitti:

No jotenkin sinne ehkä luiskahtaa... oon taatusti ollut itsekin siellä... tunnistan jotain kiihkoa monesti noissa tyypeissä, mitä itselläkin on ollut jonkun muun asian tiimoilta..

Tuossa toisessa ketjussa tuli sellainen olo, että tunnistaa yhdessä kirjoittajassa sen mitä toinen kirjoittaja taas ei ja huomaa asian menevän erisuuntiin.... ihan kuin jokin kimpoisi toisen kilvestä... toisen hyvä sana onkin toiselle miekka ja taas toinen ei voi käsittää miksi se torjutaan ja suututaan...

Itselle tulee mieleen vain defenssit. Niitä jos ei saa alas edestään, ei voi nähdä muuta kuin miekkoja jokapuolella. 🙄 Se on surullista... mutta minkäs sille tekee? Kunhan sen hyvän levittäjän saisi pitäytymään jatkamassa hyvän toimitustaan muualle...ei pitäisi lannistua.

Niin. En mä tiedä miksi jotkut saa itsensä sätkyttelemään kun sähkäankerias. Ja toisille on kuin kissanpentu.

Mä huomaan tän oikeastaan melkein kaikissa.

Onko kyse vain pelkästä valmiiksi asennoitumisesta? Joskus kyllä. Mutta sanat, voiko sanat vain olla niin erilaisia toisen kirjoittamina kuin toisen?

• elisakettu
        Disse kirjoitti:

No jos Linukka huomaa tän ja Wuppis ei kaada aamupuurojaan lattialle keppeineen, niin eiköhän ne jatkojalosta teoriaa, vaikka toi peltipönttö hädispäissän viuhahtikin palstalla. 😂

Se oli vahinko, mä arvaan sen.

Mutta annetaanko me Harmiksen unohtaa sitä?

Never! :-D

• elisakettu kirjoitti:

Niin. En mä tiedä miksi jotkut saa itsensä sätkyttelemään kun sähkäankerias. Ja toisille on kuin kissanpentu.

Mä huomaan tän oikeastaan melkein kaikissa.

Onko kyse vain pelkästä valmiiksi asennoitumisesta? Joskus kyllä. Mutta sanat, voiko sanat vain olla niin erilaisia toisen kirjoittamina kuin toisen?

Ihmisellä on sanoihin liittyvä muisti.

Jos sä saat selkääsi Petriltä, nousee joka kerta kun kuulet petri-sanan, sun niskavillat pystyyn...

Se on yksi... ja kyllä mäkin sen huomaan. Viimeksi toissapäivänä nousi niskavillat sanoista: ”se kalikka kalahtaa..”

Ei sitä aina voi kai olla avoin kaikelle?

• elisakettu kirjoitti:

Se oli vahinko, mä arvaan sen.

Mutta annetaanko me Harmiksen unohtaa sitä?

Never! :-D

Sins sitä sjoittain pitää muistaa kurmuuttaa. ☝️😀

• elisakettu kirjoitti:

Ähähäh! nythän mää vasta hokasin......

Pelekäs herkän peppunsa puolesta, mokoma :-D

Öitä sullekin, DiksuDex. Kauniita unia :)

No jos siellä seuduin on haarniskassa saranat ja kehno säppi? 😂

Mutta nyt on vejettävä nahkat näkökenttään. Kello päräjää aamukuudelta! 😳

Öitä, sano Ladakuski pimeessä kun akku loppu! 😜😴

• Anonyymi

Tuollainen juttu: kun menee kylvystä ja liukastuu kallapurkki kädessä: sitten lyö pään betonilattiaan ja vertaa on kaikkialla kun pää vuotaa, kuin Charles Mansonin murhapaikalta... niin siinä vaiheessa on syytä miettiä että: voisi ehkä siirtyä ranskalaisten murhaajien piiriin ja heimoon :D

• Anonyymi

Paljonko se ranskalaisten viininkäyttö on?

• Anonyymi

Se mitä olen reissatessa nähnyt ja kokenut niin aika paljon ne juovat. Kerran oli oppaana eräässä paikassa mies, joka oli krapulassa ja varmaan juonut aamulla lisää. Haisi alkoholille ja valkosipulille ja oli väsähtäneen ja sen näköinen ettei yhtään huvittaisi olla tekemässä työtä.

• Anonyymi

Katsoin kyseisen ohjelman. Tuota pakkosyöttöähän tulee joka kanavasta että nuoret eivät saisi olla nuoria vaan Lepokanit naamaan. Viimeisimmän psykoosin aikana lääkäri kehotti minulle rauhallista elämää mutta päätin elää kuin ikäiseni elävät. Kohtuudella kaikkea muuta paitsi tupakointia. Kävin festareilla ja toteutin unelmani maisterin papereista.

Skitsofrenia voi johtua muustakin kuin alkoholin väärinkäytöstä. En itse ole alkoholin väärinkäyttäjä. Olen lopettanut monta viikkoa sitten masennuslääkkeen käyttämisen. On mukavampi olla vaikka itkettää välillä. Sitä kun muistaa ne psykoosissa tehdyt typeryydet. Miten voi itselleen antaa anteeksi sanat joita on lähimmäisilleen sanonut. Itse mietiskelen paljon vanhuspäiviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe