Tapahtuipa eräällä työpaikalla.
Olen nainen, ja eräs työkaveri vaikuttaa ihastuneelta. Tämä mies tuijottaa sääriäni, stalkkaa tekemisiäni, kehuu vaatteitani/hiuksiani/silmälasejani yms. ja joku päivä sitten jopa otti minusta valokuvan omalla kännykällään. Aika usein tervehtiessä hän katsoo ensin sääriäni ja vasta sitten kasvojani. O.o Ja kun tämä mies on hellari, hän on myös erikseen käynyt kysymässä, olenko ollut aiemmin naimisissa. (En ole.)
Mitä ihmettä teen tämän tyypin kanssa? Vaikuttaako hän ihastuneelta? Mistään pervosta tuskin on kyse.
Mies vaikuttaa ihastuneelta, mitä teen?
Anonyymi
2
110
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kuvailit juuri pervon.
- Anonyymi
On varmaankin ihastunut. Mitä haluaisit tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520