Työpaikan vaihdos

Anonyymi

Älä huoli. Jos meidän välit ei selviä ja jos näyttää siltä, että molemmat ahdistuu tästä, niin aina minä voin vaihtaa työpaikkaa. Uskon sen onnistuvan melko nopeastikin, eikä se minua oikeasti haittaa.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvi.

      • Anonyymi

        Voi kuitenkin olla, että minun tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuitenkin olla, että minun tarvitsee.

        Ei tarvii rakas. Mä kirjoitan sulle kun pääsen kotii


    • Anonyymi

      Eihän ne selviä jos ei ole halua selvittää.

    • Anonyymi

      Selvitetään ne meidän välit jos kumpikin kaipaa koko ajan. Älä lähde mihinkään. Nämä sanat menisivät miehelle. Olet piristys päivissäni, vaikka hankala ollakkin sun lähellä. Oon sydämeni sulle menettänyt. Voidaanko puhua tämä asia vihdosta tällä viikkoa alta pois, kohta menee yöunet sua ikävöidessä. Kumpi meistä olis se rohkea, vai tahdotko selkeän merkin multa jotta uskallat tokaista asiat ääneen eli aloittaa keskustelun, pyydä niin sen saat.

    • Anonyymi

      Oletko aloittaja T:llä alkava mies?

    • Anonyymi

      Ei ei, älä vaihda työpaikkaa.
      Kun työaika loppuu niin keskustellaan hetki jossain rauhassa ja pusun paikka olis kyllä vihdosta. Me osataan kyllä työmme hoitaa ja vapaa-ajalla sitten tunteilu. kiva sua päivisin nähdä, sitä odotan eniten joka päivä ❤ Pyydäppä jutulle, aloitte täytyy tulla sulta kokonaistilanteen vuoksi, sen sä tiedätkin..
      K

    • Anonyymi

      Millaiset välit teillä olisi, jos voisit toivoa? Työpaikan vaihtaminen kuulostaa asioiden selvittämättä jättämiseltä.

      • Anonyymi

        Tai siltä, että molemmat pystyy hoitaan työt kunnialla vahvoista tunteista huolimatta.


      • Anonyymi

        En minä voi vastata tuohon kysymykseen. Minä haluan häntä, mutta tiedostan tilanteen mahdottomuuden. Kaipa me voidaan olla ihan vaan työkavereita, jos päästään näistä tunteista yli. En usko, että se tapahtuu kovin nopeasti. Työpaikan vaihtaminen houkuttaa, koska se olisi helppo ratkaisu. Asioiden selvittäminen on vaikea. Eikä se välttämättä onnistu, kun oikeastaan ei edes ole mitään selvittämistä, on vaan tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voi vastata tuohon kysymykseen. Minä haluan häntä, mutta tiedostan tilanteen mahdottomuuden. Kaipa me voidaan olla ihan vaan työkavereita, jos päästään näistä tunteista yli. En usko, että se tapahtuu kovin nopeasti. Työpaikan vaihtaminen houkuttaa, koska se olisi helppo ratkaisu. Asioiden selvittäminen on vaikea. Eikä se välttämättä onnistu, kun oikeastaan ei edes ole mitään selvittämistä, on vaan tunteita.

        Mietin itse naisena olla enää uusimatta työsopparia, kun ihastuin työkaveriin. Enste meni ok kaikki mutta tunteet vaan syventyneet itsellä ainakin. Tänään tajusin että peli menetetty rakkaudelle, sen verran vahva tuo olo on. Ihastuminen olisi jo mennyt ohi. Pelkään että hän sanoo jotakin, koska tämmöinen järki-ihminen on näköjään sen järjen kadottamassa.. No, se mies on oikeasti kultainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voi vastata tuohon kysymykseen. Minä haluan häntä, mutta tiedostan tilanteen mahdottomuuden. Kaipa me voidaan olla ihan vaan työkavereita, jos päästään näistä tunteista yli. En usko, että se tapahtuu kovin nopeasti. Työpaikan vaihtaminen houkuttaa, koska se olisi helppo ratkaisu. Asioiden selvittäminen on vaikea. Eikä se välttämättä onnistu, kun oikeastaan ei edes ole mitään selvittämistä, on vaan tunteita.

        Mikä tekee tilanteen mahdottomaksi? Varattuja? Mikäli kumpikin on vapaita, tunteiden seuraaminen voi johtaa onneen.


    • Anonyymi

      No johan mie vaihoin työpaikkaa. Eli viesti ei ole mulle. Yes

    • Anonyymi

      Duuni paikka vaihdettu. Eli jos jotain on hampaankolossa, ni live?tai face/insta?niin voitanee juoruta lisää.

    • Anonyymi

      Disuffektiolla on sellainen vaikutus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe