ihan vitun paska naapuri

Anonyymi

kyselkää hyvät ihmiset ennen kuin muutatte/ostatte halpaa asuntoa tältä ylitornion seudulta. jos olet normaali omista asioista huolehtiva ihminen niin naapuri voi tehdä yllärit ja tehdä sinunkin asioista omiaan olemalla mulkku :)

8

1260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin ?

• Anonyymi

sattu se tässä kainuunkylässäkin sellanen sukupolvia kestäneen sisarrakkauden huipentuma naapuriksi mikä ei osaa tehdä eroa naapurin ja oman tontin välillä. kaksi ihmistä siitä joutunut jo tekemään rikosilmoituksen ja varmastikin homma jatkuu harmajaan tulevaisuuren samoilla ehdoilla.

• Anonyymi

Siellä kylällä on kyllä uteliasta porukkaa....

• Anonyymi

moi.yksi kaverini osti isohkon maalaistalon järvenrannalta korjaili rakensi uusia aittoja fiksaili paikat sopivaksi kunnes naapurit torppasivat hankkeen,ilmeisesti kateellisia ja vahingoniloisia sillä seurauksena ei ollut muuta vaihto ehtoa kun panna tila myyntiin.

• Anonyymi

Ei saa luovuttaa sehän heillä on juuri tarkoituksena, että ajavat pois sellaisen jonka pärstä ei satu oleen mieleen, minä olen itse alkanut asumaan ja käyttäytymään ihan samaan tyyliin kun mitä naapuri minua kohden.

• Anonyymi

oliko tämä tapahtunu l...järvellä.

• Anonyymi

ne on ne öykkärit aina heikkoluonteisimpia ihmisiä, mitä pienempi rakki sen kovempi räksytys.

• Anonyymi

Käy sanomassa sille päin naamaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      169
      3319
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2141
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      48
      2048
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1951
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      45
      864
    Aihe