kyselkää hyvät ihmiset ennen kuin muutatte/ostatte halpaa asuntoa tältä ylitornion seudulta. jos olet normaali omista asioista huolehtiva ihminen niin naapuri voi tehdä yllärit ja tehdä sinunkin asioista omiaan olemalla mulkku :)
ihan vitun paska naapuri
8
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin ?
- Anonyymi
sattu se tässä kainuunkylässäkin sellanen sukupolvia kestäneen sisarrakkauden huipentuma naapuriksi mikä ei osaa tehdä eroa naapurin ja oman tontin välillä. kaksi ihmistä siitä joutunut jo tekemään rikosilmoituksen ja varmastikin homma jatkuu harmajaan tulevaisuuren samoilla ehdoilla.
- Anonyymi
Siellä kylällä on kyllä uteliasta porukkaa....
- Anonyymi
moi.yksi kaverini osti isohkon maalaistalon järvenrannalta korjaili rakensi uusia aittoja fiksaili paikat sopivaksi kunnes naapurit torppasivat hankkeen,ilmeisesti kateellisia ja vahingoniloisia sillä seurauksena ei ollut muuta vaihto ehtoa kun panna tila myyntiin.
- Anonyymi
Ei saa luovuttaa sehän heillä on juuri tarkoituksena, että ajavat pois sellaisen jonka pärstä ei satu oleen mieleen, minä olen itse alkanut asumaan ja käyttäytymään ihan samaan tyyliin kun mitä naapuri minua kohden.
- Anonyymi
oliko tämä tapahtunu l...järvellä.
- Anonyymi
ne on ne öykkärit aina heikkoluonteisimpia ihmisiä, mitä pienempi rakki sen kovempi räksytys.
- Anonyymi
Käy sanomassa sille päin naamaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058