Millaisen parisuhteen sinä haluat? Vai haluatko edes vakiintunutta parisuhdetta? Blogissamme jatketaan tällä viikolla parisuhteen merkityksen parissa, onko se kokenut inflaation? Toteutammeko muiden odotuksia, emme omiamme?
https://deittailu.treffit24.fi/2020/10/07/parisuhde-vai-sinkkuus-turvaa-vai-vapautta/
Parisuhde tuo turvaa ja sinkku on vapaa. Onko näin?
2
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän kunnon parisuhde olisi mukava, mutta vaikeaahan sen sopivan löytäminen on.
Suurin osa etsii vain hetken huvia ja pelaillaan monien kanssa. Itse en sellaisesta tykkää.
Suosista siis paras jättäytyä yksin. - Anonyymi
Olen kokeillut sekä parisuhdetta että nyt pitempään jo tätä sinkkuutta. Ja kyllä se vapaus vetää pitemään tikun.
Suhteessa ollessa mies ei ollut mitenkään sitova eikä kontrolloiva, melkein päin vastoin. Tein paljon omia juttuja, harrastin kaikenlaista (ja harrastan edelleen). Kävin yksin ja ystäväni kanssa ulkomaanmatkoilla koska mies ei halunnut. Ei koskaan valittanut että kaipa se sitten ok oli. Kuitenkin se täysi vapaus, ihan oma koti jossa päätän vain minä, saan olla yksin, se kuitenkin oli koko ajan mielessä. Niinpä sitten sen toteutin.
Nyt kun vuosia kuluu sinkkuelämää, ei tätä kyllä enää vaihtaisi! Minulle oma tila ja yksin olo on elinehto. En voi olla onnellinen ilman. Hakeudun seuraan kun sille tuntuu, mutta ketään en kylkeeni kyhnäämään todellakaan kaipaa enkä sitä kestäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028