Millaisen parisuhteen sinä haluat? Vai haluatko edes vakiintunutta parisuhdetta? Blogissamme jatketaan tällä viikolla parisuhteen merkityksen parissa, onko se kokenut inflaation? Toteutammeko muiden odotuksia, emme omiamme?
https://deittailu.treffit24.fi/2020/10/07/parisuhde-vai-sinkkuus-turvaa-vai-vapautta/
Parisuhde tuo turvaa ja sinkku on vapaa. Onko näin?

4
1807
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän kunnon parisuhde olisi mukava, mutta vaikeaahan sen sopivan löytäminen on.
Suurin osa etsii vain hetken huvia ja pelaillaan monien kanssa. Itse en sellaisesta tykkää.
Suosista siis paras jättäytyä yksin. - Anonyymi
Olen kokeillut sekä parisuhdetta että nyt pitempään jo tätä sinkkuutta. Ja kyllä se vapaus vetää pitemään tikun.
Suhteessa ollessa mies ei ollut mitenkään sitova eikä kontrolloiva, melkein päin vastoin. Tein paljon omia juttuja, harrastin kaikenlaista (ja harrastan edelleen). Kävin yksin ja ystäväni kanssa ulkomaanmatkoilla koska mies ei halunnut. Ei koskaan valittanut että kaipa se sitten ok oli. Kuitenkin se täysi vapaus, ihan oma koti jossa päätän vain minä, saan olla yksin, se kuitenkin oli koko ajan mielessä. Niinpä sitten sen toteutin.
Nyt kun vuosia kuluu sinkkuelämää, ei tätä kyllä enää vaihtaisi! Minulle oma tila ja yksin olo on elinehto. En voi olla onnellinen ilman. Hakeudun seuraan kun sille tuntuu, mutta ketään en kylkeeni kyhnäämään todellakaan kaipaa enkä sitä kestäisi. - Anonyymi
Sanattomaksi
- Anonyymi
Ei ole ketään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j823109Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin632310Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291019Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952