Mitä mieltä olette kun...

Anonyymi

Kysyn mieheltäni jostsin huippukauniista instagrammallista,että haluisitko ton,nii se aina sanoo että "ei se mua huoli "

Toivoisin kuulevani että "en tietenkään haluis,suahan mää rakastan"

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuule, koliseeko kopassas tyhjyys...
      Se on mies.
      Sä kalastelet mieheltä kohteliaisuutta. Ei se tajuu että sä haluat siltä rakkaudentunnustuksia.. sun pitää sanoa sille mitä sen pitää vastata jos jonkun tietyn vastauksen haluat. Ei mies tossa tilanteessa ajattele sinua ja sun tunteitasi, sun halujasi tai toiveitasi. Ei miehet tee niin.
      Mies vastaa kysymykseen.
      Hyvin yksinkertaista.
      Kerro mielummin miehellesi suoraan että kaipaat hänen rakkaudentunnustuksiaan.
      Jos rehellisiä ollaan, niin näinhän se on.

• Anonyymi

Mies vastasi rehellisesti. Mitä sinä häntä soimaat.

• Anonyymi

Vaimoni on joskus kysellyt vastaavaa kun on ollut joku "maalattu hempukka" jolla isot tissit ja huulet täytetty ja ties mitä muuta et haluisiks sä tommosta naista. Miks kysyt, no kun kattelet sitä. Katella voi mitä vaan tai sanoa mut nautin vaimostani ihan riittävästi vaikka ihan tavis onkin kuten olen itsekin. Ja vaimollanikin on aika isot tissit, varmasti riittää puristeltavaa.

• Anonyymi

Idioottiäijä. Viimeinen mitä nainen kaipaa on rehellinen mielipide.

• Lyhyt vastaus: Älä kysy asioita, joiden vastauksesta et välttämättä pidä

Pitkä vastaus...
      Rakkaus ja halu (seksuaalinen) ovat täysin eri asioita eikä niillä välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Toisaalta toinen ei sulje pois toista, muttei myöskään välttämättä yksin mahdollista toista. Poliitikon vastaus?

Rakkaus on kuitenkin aika paljon ja hyvin pitkäkestoista, siinä missä jonkin haluaminen on aika vähän ja usein lyhytaikaista. Voit miettiä omaa elämääsi edellisen puitteissa, välillä haluaa todella paljon jotain asiaa, joka pidemmällä harkinnalla tuntuu suorastaan typerältä halulta.

Miehen vastaus ei ole ollut hyvä, siitä ei pääse mihinkään, mutta se ei välttämättä ole niin huonokaan, kuin voisi ajatella. Tietysti kuka tahansa haluaisi kuulla sen mitä sinäkin haluaisit, mutta aina näin ei käy.

Voisit kysyä itseltäsi sitä, miksi haluat miehesi rakkauden tunnustuksia, miksi tarvitset niitä, onko suhteessanne ehkä etäisyys toistenne välillä kasvanut aiemmasta? Jos näin on, niin miksi näin on tapahtunut ja mitä sinä voit ehkä asialle tehdä? Mikäli olette etäytyneet toisistanne, eikä miehesi ei koe tarvetta tehdä asian tilalle mitään, niin sitten on syytä huoleen, mielestäni.

• Anonyymi

Ihan kiva. Aloittajan mies on vaan tyytynyt nykyiseensä, kun ei rahkeet riitä parempaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiva. Aloittajan mies on vaan tyytynyt nykyiseensä, kun ei rahkeet riitä parempaan.

Tai sitten aloittaja on tyytynyt nykyiseensä? Ei rakkaus tapahdu, se tehdään, mietipä sitä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Tai sitten aloittaja on tyytynyt nykyiseensä? Ei rakkaus tapahdu, se tehdään, mietipä sitä.

Pitkä suhde tehdään, ensisyttyminen tapahtuu itsestään.

• Anonyymi

Ööö, niin, onhan se saatana patologista heikkoutta haluta parisuhteessa kuulla rakkauden sanoja ja tietää olevansa ainut ja paras ja oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö, niin, onhan se saatana patologista heikkoutta haluta parisuhteessa kuulla rakkauden sanoja ja tietää olevansa ainut ja paras ja oikea.

Ei se ole patologista heikkoutta vaan joutavanpäiväistä murehtimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole miehen "ainoa". Mies voi olla uskollinen ja hillitä himonsa, mutta himo ei rajaudu yhteen naiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos maltat lukea viestini kaikessa rauhassa, niin huomaat etten sanonut mitään tuollaista, vaan itse asiassa täysin päin vastoin.

Aloittajahan ei aloituksessaan tuo esille kuin kokemuksensa miehensä välinpitämättömyydestä, mahdollisesta leikkisyydestä tai totuuden väistelystä ja omasta huomionkipeydestään. Ei sanaakaan siitä, osoitetaanko rakkautta jollain tavoin ylipäänsä, kummankaan toimesta toiselle.

On ylipäänsä hieman häiriintynyt tilanne heittää puolisolleen eteen jokin mallin kuva ja kysyä haluaisitko tuon. Kyseessä on joko täysi pelleily tai sitten hyvin primitiivinen kelpaanks mä -leikki ja jälkimmäinen on aina merkki itsetunto-ongelmista.

• Anonyymi

Mitä odotit? Miehet on säälittäviä penistensä orjia, jotka eivät rakkaudesta ymmärrä yhtään mitään.

• Anonyymi

Niin, miehet ovat kyllä penistensä orjia, ja melkein kaikkia ihmisiä on syytä sääliä, mutta kyllä miehet usein osaavat rakastaa sydämensä pohjasta.

Turha halveksia miestä, joka käyttäytyy ohjelmointinsa mukaisesti.

• Anonyymi

Normivastaus. Kaikki miehet vastaavat noin :))

• Anonyymi

"Kysyn mieheltäni jostsin huippukauniista instagrammallista,että haluisitko ton,nii se aina sanoo että "ei se mua huoli "

Minulla kyllä nousee niskakarvat! Sanoisin kyllä että en kysynyt huolisiko se sinua vaan että haluaisitko! On niin raivostuttavaa tuo että ei voida vastata suoraan, itse teen niin aina. Ja tuo itsensä vähättely ja surkuttelu että "ei se mua huoli", juuri tuota miesten surkeaa itsetuntoa ja itsensä mollaamista: en kelpaisi.
      Mikä ihme siinä on että itseään ei voi eikä saa? arvostaa ? Miksi ei voi eikä saa pitää itseään kelpaavana ja hyvänä?
      Jos mies tai nainen sen puoleen sanoo että juu, komea tai kaunis nainen, keneltä se on mitään pois? Vähentääkö se sinun arvoasi? Oletko niin epävarma itsestäsi?
      On takuuvarmaa että maailmasta löytyy sinua kauniimpia ja komeampia, ja varmasti montakin joita kumppanisi voisi huolia jos pelkkää ulkonäköä hakevat. Siitä ei mihinkään pääse. Itse vaadin mieheltä itsevarmuutta ja oman arvon tuntoa. En ikinä huoli ressukkaa joka tuntee että enhän minä mihinkään kelpaa. On kelvattava ensin itselleen, sitten voi jo kelvata muillekin, eikä kaikille tarvitsekaan!
      Suomalainen vähättley ja itsensä mollaaminen on niin raivostuttavaa!!!!

• Anonyymi

Hyvännäköisiä miehiä on paljon vähemmän kuin hyvännäköisiä naisia. Naiset kyllä rakastuvat heikommannäköisiinkin miehiin, mutta tuskin on ihme, että he menettävät halunsa melko pian.

Ennen miehillä oli paljon helpompaa, koska jokaisella miehellä oli naiselle jotain välttämätöntä tarjottavaa: siviilisääty.

Groucho Marx: "Please accept my resignation. I don’t care to belong to any club that will have me as a member"

• Anonyymi

Kysymys on meidän liittoomme omituinen. Vaimoni tietää ulkonäöltään ihannenaiseni raamit. Kuten minäkin hänen silmissään hyvän näköisen miehen.
      Ei tarvitse kysellä mitään.
      Yli 50:n vuoden avioliittomme aikana olen havainnut, ettei naisen ulkonäkö pyhitä kaikkea.
      Vaimoni taholta esitetyt kysymykset tekee tarpeettomaksi se, että osoitan vielä pari kertaa viikossa hänelle fyysistä huomaavaisuutta.

Pelkkä ulkonäkö, olkoon valo- tai livekuva ei innosta. Kiva katsoa kuten mitä tahansa taideteosta. Vanhan vaimon aktiviteettit ovat todellisuutta.

• Anonyymi

Kyllä minäkin kyselen mieheltäni että pitäisikö minun näyttää tuolta ja olla laihempi jne.Vastaa aina et oot hyvä ja kaunis noin. Vaikka varmaan oikeasti mieluummin katselisi jotain kauniimpaa. Mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä jos rakastaa. Kauniimpia löytyy aina.

• Anonyymi

Aloittajalle, kaunis on suhteellista kuten seksikkyyskin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älä kysy! Miksi ihmeessä pitää aina kehitellä ongelmia, joilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen ja sen tunteiden kanssa?!

• Anonyymi

Mitä kyselet?! Siinä on riskinsä, ettei vastaus tyydytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      991
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50