Katso peiliin

Anonyymi

Katso nyt viimeistäänkin peiliin ja mieti. Susta tullut koppava ja ylimielinen akka. Ajattelitko yhtään miten käyttäydyt nykyään.. Miltä se näyttää ulkopuolisten silmiin... Et osaa arvostaa saati kunnioittaa ystäviä sen vertaa että hoitaisit ihmissuhteet kuntoon. Yksinkertaisesti sä esität enemmän mitä oikeasti oot. Kilo pakkelia naamassa ei kyllä tee susta edes kaunista vaan lähinnä päin vastoin. Sulle ei meidän vuosien ystävyys merkinnyt mitään. Ehkä tajusin liian myöhään miten koppava osaatkin olla. Ja unohtamatta kaksnaamaisuutta. Ole vaan ystävää niille joita aiemmin mulle haukuit.

30

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan oli vihainen kirjoitus.

      Noh, mukavaa viikonloppua sinulle.

      -Sivusta-

    • Anonyymi

      Katkeruus kyllä paistaa vahvasti läpi tästä tekstistä. Jos on noin vastenmielinen ihminen niin eikö ole hyvä että pääsit eroon? Kivaa päivää sinulle.

    • Anonyymi

      Toi lienee kyllä varmaan aika yleistä että naiset kaveraa ekana sen yhden kaa joka on se bestis ja sit samalla kuitenkin haukutaan sitä bestistä niille naisille, joita on eka haukuttu bestiskelle ja aletaan sit myöhemmin kaveeraa niiden kanssa ja heivataan bestis hiiten. Sitten kun taas on jotakin vailla tai uudet ystävät menee, niin tää ensimmäinen kelpaa taas kaveriksi.

    • Anonyymi

      Jos et nyt vaan heijastaisi toiseen omaa muutostasi koppavaksi ja katkeraksi akaksi? Kuulostat hyvin kateelliselta.

    • Anonyymi

      Miehet on parempia ystäviä. Naiset vain haukkuu toisiaan.

      • Anonyymi

        Seuransa voi onneksi valita.


      • Anonyymi

        Komppaan tätä.


    • Anonyymi

      Täällä on nyt monta päivää itkenyt kohtaloaan joku ilmeisen kiukkuinen mies. Oletko todellisuudentajussa kiinni

      • Anonyymi

        Joo, jos se ei keksi uutta itkettävää, niin kaivaa näitä vanhoja esille


      • Anonyymi

        Ei sillä ole, ainoa ilo on nostella omia misogyynisyytta tuottavia satuja vuosien takaa ja jatkaa muina miehinä mihin juttu jäi


    • Anonyymi

      Ups

    • Anonyymi

      Et saanut häneltä pimppaa niin se harmittaa. Ymmärrän. Parempi että pääs susta.

    • Anonyymi

      Miksi pitää nostaa vanhoja ketjuja. Toivottavasti ette ole enää ystäviä. Sen verran ilkeä kirjoitus.

    • Anonyymi

      Onpa katkeraa tekstiä..

      • Anonyymi

        No miten meinasit titityyK sitten hyödyntää tätä miehen neljän vuoden taksista tekstiä?


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Asian sivusta, mutta piti puuttua kaverin naisasioihin kun meinasi ruman ja lihavan ottaa.

      • Anonyymi

        Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼‍♂️

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin

        Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee

        Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät

        Lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät

        Mistä minä tiedän miesten kosmeettisista vinkeistä, todella paha alkaa arvailemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol

        Malta odottaa vaikka viistoista minuuttia ennen kun komppaat omaa kommenttisi


    • Anonyymi

      Älä ota sitten. Häivy mun elämästä.

    • Anonyymi

      Upppp

    • Anonyymi

      Ihanaa!!

    • Anonyymi

      En olisi sinusta ikinä uskonut, että jaksat harrastaa netissä kiusaamista. Kirjoittelisit vaan, sulla selvästi olisi edellytyksiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe