Katso peiliin

Anonyymi

Katso nyt viimeistäänkin peiliin ja mieti. Susta tullut koppava ja ylimielinen akka. Ajattelitko yhtään miten käyttäydyt nykyään.. Miltä se näyttää ulkopuolisten silmiin... Et osaa arvostaa saati kunnioittaa ystäviä sen vertaa että hoitaisit ihmissuhteet kuntoon. Yksinkertaisesti sä esität enemmän mitä oikeasti oot. Kilo pakkelia naamassa ei kyllä tee susta edes kaunista vaan lähinnä päin vastoin. Sulle ei meidän vuosien ystävyys merkinnyt mitään. Ehkä tajusin liian myöhään miten koppava osaatkin olla. Ja unohtamatta kaksnaamaisuutta. Ole vaan ystävää niille joita aiemmin mulle haukuit.

30

846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan oli vihainen kirjoitus.

Noh, mukavaa viikonloppua sinulle.

-Sivusta-

• Anonyymi

Katkeruus kyllä paistaa vahvasti läpi tästä tekstistä. Jos on noin vastenmielinen ihminen niin eikö ole hyvä että pääsit eroon? Kivaa päivää sinulle.

• Anonyymi

Toi lienee kyllä varmaan aika yleistä että naiset kaveraa ekana sen yhden kaa joka on se bestis ja sit samalla kuitenkin haukutaan sitä bestistä niille naisille, joita on eka haukuttu bestiskelle ja aletaan sit myöhemmin kaveeraa niiden kanssa ja heivataan bestis hiiten. Sitten kun taas on jotakin vailla tai uudet ystävät menee, niin tää ensimmäinen kelpaa taas kaveriksi.

• Anonyymi

Jos et nyt vaan heijastaisi toiseen omaa muutostasi koppavaksi ja katkeraksi akaksi? Kuulostat hyvin kateelliselta.

• Anonyymi

Miehet on parempia ystäviä. Naiset vain haukkuu toisiaan.

• Anonyymi

Seuransa voi onneksi valita.

• Anonyymi

Komppaan tätä.

• Anonyymi

Täällä on nyt monta päivää itkenyt kohtaloaan joku ilmeisen kiukkuinen mies. Oletko todellisuudentajussa kiinni

• Anonyymi

Joo, jos se ei keksi uutta itkettävää, niin kaivaa näitä vanhoja esille

• Anonyymi

Ei sillä ole, ainoa ilo on nostella omia misogyynisyytta tuottavia satuja vuosien takaa ja jatkaa muina miehinä mihin juttu jäi

• Anonyymi

Ups

• Anonyymi

Et saanut häneltä pimppaa niin se harmittaa. Ymmärrän. Parempi että pääs susta.

• Anonyymi

Miksi pitää nostaa vanhoja ketjuja. Toivottavasti ette ole enää ystäviä. Sen verran ilkeä kirjoitus.

• Anonyymi

Onpa katkeraa tekstiä..

• Anonyymi

No miten meinasit titityyK sitten hyödyntää tätä miehen neljän vuoden taksista tekstiä?

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Asian sivusta, mutta piti puuttua kaverin naisasioihin kun meinasi ruman ja lihavan ottaa.

• Anonyymi

Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼‍♂️

Juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee

Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä tiedän miesten kosmeettisista vinkeistä, todella paha alkaa arvailemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

Malta odottaa vaikka viistoista minuuttia ennen kun komppaat omaa kommenttisi

• Anonyymi

Älä ota sitten. Häivy mun elämästä.

• Anonyymi

Upppp

• Anonyymi

Ihanaa!!

• Anonyymi

En olisi sinusta ikinä uskonut, että jaksat harrastaa netissä kiusaamista. Kirjoittelisit vaan, sulla selvästi olisi edellytyksiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe