Katso nyt viimeistäänkin peiliin ja mieti. Susta tullut koppava ja ylimielinen akka. Ajattelitko yhtään miten käyttäydyt nykyään.. Miltä se näyttää ulkopuolisten silmiin... Et osaa arvostaa saati kunnioittaa ystäviä sen vertaa että hoitaisit ihmissuhteet kuntoon. Yksinkertaisesti sä esität enemmän mitä oikeasti oot. Kilo pakkelia naamassa ei kyllä tee susta edes kaunista vaan lähinnä päin vastoin. Sulle ei meidän vuosien ystävyys merkinnyt mitään. Ehkä tajusin liian myöhään miten koppava osaatkin olla. Ja unohtamatta kaksnaamaisuutta. Ole vaan ystävää niille joita aiemmin mulle haukuit.
Katso peiliin
30
930
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli vihainen kirjoitus.
Noh, mukavaa viikonloppua sinulle.
-Sivusta- - Anonyymi
Katkeruus kyllä paistaa vahvasti läpi tästä tekstistä. Jos on noin vastenmielinen ihminen niin eikö ole hyvä että pääsit eroon? Kivaa päivää sinulle.
- Anonyymi
Toi lienee kyllä varmaan aika yleistä että naiset kaveraa ekana sen yhden kaa joka on se bestis ja sit samalla kuitenkin haukutaan sitä bestistä niille naisille, joita on eka haukuttu bestiskelle ja aletaan sit myöhemmin kaveeraa niiden kanssa ja heivataan bestis hiiten. Sitten kun taas on jotakin vailla tai uudet ystävät menee, niin tää ensimmäinen kelpaa taas kaveriksi.
- Anonyymi
Jos et nyt vaan heijastaisi toiseen omaa muutostasi koppavaksi ja katkeraksi akaksi? Kuulostat hyvin kateelliselta.
- Anonyymi
Miehet on parempia ystäviä. Naiset vain haukkuu toisiaan.
- Anonyymi
Seuransa voi onneksi valita.
- Anonyymi
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Täällä on nyt monta päivää itkenyt kohtaloaan joku ilmeisen kiukkuinen mies. Oletko todellisuudentajussa kiinni
- Anonyymi
Joo, jos se ei keksi uutta itkettävää, niin kaivaa näitä vanhoja esille
- Anonyymi
Ei sillä ole, ainoa ilo on nostella omia misogyynisyytta tuottavia satuja vuosien takaa ja jatkaa muina miehinä mihin juttu jäi
- Anonyymi
Ups
- Anonyymi
Et saanut häneltä pimppaa niin se harmittaa. Ymmärrän. Parempi että pääs susta.
- Anonyymi
Miksi pitää nostaa vanhoja ketjuja. Toivottavasti ette ole enää ystäviä. Sen verran ilkeä kirjoitus.
- Anonyymi
Onpa katkeraa tekstiä..
- Anonyymi
No miten meinasit titityyK sitten hyödyntää tätä miehen neljän vuoden taksista tekstiä?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Asian sivusta, mutta piti puuttua kaverin naisasioihin kun meinasi ruman ja lihavan ottaa.
- Anonyymi
Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehet puukota toisiaan selkään eikä hauku. 🤷🏼♂️
Juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ku yötä päivää suolaa valetta ja kaikkea mahdollista, mihin tämä maailma on mennyt raavaat miehet syö salaattia ja naiset vaikka kiroilee
Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät
Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista partavaahtoo oli ? Baaris kyselivät
Mistä minä tiedän miesten kosmeettisista vinkeistä, todella paha alkaa arvailemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
Malta odottaa vaikka viistoista minuuttia ennen kun komppaat omaa kommenttisi
- Anonyymi
Älä ota sitten. Häivy mun elämästä.
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
Ihanaa!!
- Anonyymi
En olisi sinusta ikinä uskonut, että jaksat harrastaa netissä kiusaamista. Kirjoittelisit vaan, sulla selvästi olisi edellytyksiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501