Olen eron jälkeen treffaillut jonkin verran miehiä lähinnä vahvistaakseni käsitystäni siitä minkälainen mies saa minut syttymään. Pettymyksestä toiseen olen miettinyt että vaikka en mielestäni ole nirso, törmään jatkuvasti samaan ongelmaan.
"Hyvät miehet" ovat umpisurkeita sängyssä 😔
Itselleni seksillä on iso merkitys suhteessa. Olen nyt tutustunut hieman paremmin kahteen persoonaltaan hyvin erilaiseen mieheen.
Toinen saa minut vääntelehtimään orgasmien sarjoissa ja seksi on parasta IKINÄ, mutta en valitettavasti tunne muuten vetoa kyseistä miestä kohtaan. Toinen mies taas on kanssani hyvin saman henkinen, taustamme ovat samanlaiset ja koen vahvaa henkistä yhteyttä häneen, mutta seksi oli umpi surkeaa. Rehellisesti sanottuna itkin autossa ensimmäisen seksi kerran jälkeen koska tiesin että olisin helposti voinut rakastua häneen, mutta erosin seksittömästä pitkästä suhteesta juuri seksin loppumisen takia enkä halua uutta vastaavaa suhdetta....
Miksi miehet? Miksi se on niin vaikeaa huomioida naista sängyssä???? Kertokaa, en ymmärrä 😔
Missä on se mies jossa olisi kaikki samassa paketissa 😪 Puhuu ja pussaa, sanoo oman mielipiteensä, ei pelkää olla oma itsensä eikä pelkää lähestyä naista, hallitsee edes jollain lailla sosiaalisia tilanteita, ei stressaa pikku asioita, ymmärtää huumoria ja sarkasmia ja OSAA huomiota naista seksissä???
Liikaa vaadittu?
Mahtuuko unelmamies yhteen pakettiin?
7
53
Vastaukset
Voipi kestää ennenkuin löydät juuri sen oikean elämäsi prinssin. Sinuna pitäisin molemmat...
- Anonyymi
Vaelluslahjapakettimatka Marokossa.
- Anonyymi
Mahtuu, jos paketti on kyllin iso? Olen nähnyt niinkin isoja paketteja, et sinne mahtuisi vaikka isompi auto. Unelma naisessa varmaan yhtälailla haasteita?
- Anonyymi
No mutta voiko nainen olla niin suuri pettymys miehelle seksissä että homma kaatuu siihen? 🤔
- Anonyymi
Jos nainen arvostaa itsensä korkealle ja tavoittelee sitä 1% tai 5% miesten parhaimmistoa niin todennäköisyys jäädä yksin on suuri.
Koska se miesten huippukaarti ei ole mitenkään pakotettu pysymään uskollisena yhdelle naiselle. Niitä kun on jonossa kokoajan, ei tarvitse tehdä kompromisseja.
Jos joku likka ei tule tekstarilla ovelle niin seuraavaa kehiin.
Yksi esimerkki nykynaisen mielenlaadusta:
https://www.youtube.com/watch?v=M6QQm6VtOAA
Tomi Lahren Says "Men Are Trash"
Se jätkä joka hänet jätti teki kyllä elämänsä parhaan päätöksen.
Me,me,me,me,me and my friends, me,me,me .....
One word to you: R U N
Tästä videosta on aika hyviä analyysejä netissä, naisten kannattaisi katsoa muutama niistä, ehkä se saisi jopa ajattelemaan uudella tavalla siitä mitä parisuhde oikeasti on.
Se ei ole osa projektia:
-Koulu, huippuarvosanat, laadukkaat kaverit
-Ammatti, jokin menestyvä ja näkyvä työ
-Koti, kuin sisustuslehdestä
-Mies, kuin elokuvista
-Lapsi, huippuosaaja jo sylivauvasta alkaen - Anonyymi
Tuskin mahtuu. Eihän unelmien nainenkaan mahdu yhteen pakettiin.
- Anonyymi
No täs siul on sellane. Tule ja puserra. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892