Tiukempi kuri

Anonyymi

Onko sivustolle tullut tiukempi kuri? Näyttää ilahduttavasti ja hyvin pitkälti siltä ettei naisia saa enää haukkua :)

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No oli jo aikakin tehdä tälle homeiselle sivustolle jotakin

• Anonyymi

No jos tämä oli sen takkuamisen tuloksena, niin 👍👍

• Viestejä tuntuu tosiaan katoavan aikaisempaa tiuhempaan tahtiin. Harmiskin on ilmeisesti saanut bannit, kun ei nimimerkillään kirjoita.

• Anonyymi

Siihen ei saa puuttua. Katoamiset ovat jokaisen oma salaisuus.

• Anonyymi

Saitko softan kuntoon?

• Anonyymi kirjoitti:

Saitko softan kuntoon?

Oletko tämä sama tyyppi, joka on Dissen perässä? Väsynyttä läppää.

• Anonyymi

Nah. Se vain tajusi, että vaikeampi saada toistuvia huomautuksia anonyymina.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Se on aina silloin ”väsynyttä läppää” kun napsahtaa kunnolla kohdilleen paitsi että paljastit myös piinaavasi disseä. Miksi olet ottanut sen silmätikuksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on aina silloin ”väsynyttä läppää” kun napsahtaa kunnolla kohdilleen paitsi että paljastit myös piinaavasi disseä. Miksi olet ottanut sen silmätikuksi?

Eli olet. No, nauti trollailuistasi.

• Äitis oli Pertti, kun sinut sai.

• Ei pitäisi provosoitua, mutta mitä oikein saat palstalaisten piinaamisesta?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ei pitäisi provosoitua, mutta mitä oikein saat palstalaisten piinaamisesta?

Kiusaat mm. Disseä, miksi?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Äitis oli Pertti, kun sinut sai.

Hyvä ettei isä!

• Suksi suolle.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Puhut täysin samalla intonaatiolla kuin Pertti.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Paljastit itsesi kun aloitit sellaisesta puhumisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiusaat mm. Disseä, miksi?

Minä kirjoitan aina nimimerkilläni. Jos joku loukkaantuu sanomisistani, se on niiden ongelma.

• Partakaweri kirjoitti:

Sehän on Välis, ja toisena se genio mäntti..

• Wwuwuw kirjoitti:

Sehän on Välis, ja toisena se genio mäntti..

Kuka tämä Genio tyyppi oikein on? En edes tiedä koko kaveria. Miksi hän on minun perässäni?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Minä kirjoitan aina nimimerkilläni. Jos joku loukkaantuu sanomisistani, se on niiden ongelma.

Juu juu milloin milläkin merkilläsi!

• Partakaweri kirjoitti:

Kuka tämä Genio tyyppi oikein on? En edes tiedä koko kaveria. Miksi hän on minun perässäni?

Ei kun Dissen perässä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Suksi suolle.

Pertti-merkki sanoi aina tismalleen näin ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei kun Dissen perässä.

o.o ... Ette yhtään sekavampaa keskustelua viitsineet saada aikaan? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertti-merkki sanoi aina tismalleen näin ☝️

Ootte te vakkarit syvällä jossain harhamaailmassa kun luulette kirjoittajia aina jokski yhdeksi tietyksi tai tunnistelette keitä milloinkin. Valoja päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootte te vakkarit syvällä jossain harhamaailmassa kun luulette kirjoittajia aina jokski yhdeksi tietyksi tai tunnistelette keitä milloinkin. Valoja päälle.

Vakkareilla sammui valot silloin kun ne muutti palstalle asumaan.

• Anonyymi

Erimieltä saa olla naisista tai muustakin, mutta jos heti jo otsikosta lähtien alotetaan törkeyksillä ja muilla - niin ihan hyvä, että pyyhitään saasta pois ja todetaan, että nyt meni liian pitkälle. Aika paljon täällä saa olla asiattomasti ja laukoa kaikkea mahdollista mitä elimestä lähtee, mutta täytyy sitä nyt jossain raja mennä tai täällä ei viihdy enää kukaan.

• Mjaa

En mä ymmärrä miksi ei saisi haukkua. Haukkuminen on luonnollinen reaktio - joillekin lajeille.

(hihitystä)

• Tarkemmin ajatellen ei ole oikein liiketaloudellisesti järkevää olla haukkumatta naisia. Lievä agitointi on mielestäni sekä perusteltua että kannattavaa. Tämä sääntö kulkee kaikkiin suuntiin. Poikkeuksetta.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Tarkemmin ajatellen ei ole oikein liiketaloudellisesti järkevää olla haukkumatta naisia. Lievä agitointi on mielestäni sekä perusteltua että kannattavaa. Tämä sääntö kulkee kaikkiin suuntiin. Poikkeuksetta.

(hirn)

Esimerkiksi itse en pidä tätä palstaa 'miehittävistä' kaksihaaraisista sanasikiöistä lainkaan, ja siten kohdentamaton ja tyyni räksytykseni luo tehokkaan ja toimivan ilmapiirin olematta arroganttia tai vulgaaria.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Esimerkiksi itse en pidä tätä palstaa 'miehittävistä' kaksihaaraisista sanasikiöistä lainkaan, ja siten kohdentamaton ja tyyni räksytykseni luo tehokkaan ja toimivan ilmapiirin olematta arroganttia tai vulgaaria.

(hihitystä)

Kuitenkin on mainittava, että kuriin ja järjestykseen tottuneena kykenen operoimaan individuaalisella tasolla, sillä olen tottunut sellaiseen. Minulle on luonnollista olla hiljaa.

(kikatusta)

• Funeau kirjoitti:

Kuitenkin on mainittava, että kuriin ja järjestykseen tottuneena kykenen operoimaan individuaalisella tasolla, sillä olen tottunut sellaiseen. Minulle on luonnollista olla hiljaa.

(kikatusta)

Mjoo

Yleisellä tasolla ei ole mitään. Ei ole mitään "naisryhmää" tai "naisia", joita yhdistäisi jokin pyykkinaru tai piikkilanka. Tämän vuoksi pidän äärimmäisen alkeellisena tällaisille kuvitteellisille ryhmille vinoilua, sillä vittuilulle ei ole kohderyhmää.

Funtsikaa nyt itse hieman, jos vinoiluttaa.

Täysin eri asia on se että tällainen kohderyhmä on, esmes. vaikka kaikki maailman Tuijat.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Yleisellä tasolla ei ole mitään. Ei ole mitään "naisryhmää" tai "naisia", joita yhdistäisi jokin pyykkinaru tai piikkilanka. Tämän vuoksi pidän äärimmäisen alkeellisena tällaisille kuvitteellisille ryhmille vinoilua, sillä vittuilulle ei ole kohderyhmää.

Funtsikaa nyt itse hieman, jos vinoiluttaa.

Täysin eri asia on se että tällainen kohderyhmä on, esmes. vaikka kaikki maailman Tuijat.

(hihitystä)

Tuo ehkä oli tai sitten ei ollut vittuilua maailman Tuijille.

Tuija on mielestäni muovisen näköinen puu, eikä sellainen herätä minussa mitään viboja.

Ei väreitä munissa, kuten tapaan sanoa.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1187
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      99
      646
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      636
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      548
    Aihe