Sara Chafak käyttää muiden kuvia ominaan!!!

Anonyymi

98

6180

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Huh miten noloa. Eli mitään hulppeita reissujakaan ei ole ollut? Kaikki feikkiä?

      • Anonyymi

        Sarasta paljastui suurenluokan huijari 😳. Tienannut rahaa muiden ottamilla kuvilla. Tuota se ahneus teettää, mutta pitäisi muistaa sanonta, valheella on lyhyet jäljet 🤔. Saran suosio ja maine tyylikkäänä somevaikuttajana taisi kokea nyt pohjakosketuksen ja likaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarasta paljastui suurenluokan huijari 😳. Tienannut rahaa muiden ottamilla kuvilla. Tuota se ahneus teettää, mutta pitäisi muistaa sanonta, valheella on lyhyet jäljet 🤔. Saran suosio ja maine tyylikkäänä somevaikuttajana taisi kokea nyt pohjakosketuksen ja likaisen lopun.

        Siis pitäisihän mä nyt tajuta että tällaisesta jää kii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarasta paljastui suurenluokan huijari 😳. Tienannut rahaa muiden ottamilla kuvilla. Tuota se ahneus teettää, mutta pitäisi muistaa sanonta, valheella on lyhyet jäljet 🤔. Saran suosio ja maine tyylikkäänä somevaikuttajana taisi kokea nyt pohjakosketuksen ja likaisen lopun.

        ...lisäisin vielä, että ei ehkä ihan suurenluokan huijari, mutta huijari kuitenkin...epärehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pitäisihän mä nyt tajuta että tällaisesta jää kii...

        Miten tajuaa, minä, minä minä. Menneiden vuosien misuli. Ei mitään koulutusta. Meinaako misseillä lopun ikäänsä. Pia Lamberg päässy eteenpäin, hyvin menee Los Ancelesissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tajuaa, minä, minä minä. Menneiden vuosien misuli. Ei mitään koulutusta. Meinaako misseillä lopun ikäänsä. Pia Lamberg päässy eteenpäin, hyvin menee Los Ancelesissa.

        Sinä sinä sinä "paikallisessa Ancelesissa" et taida olla missiainesta? Taitaapa olla Saralla koulutus, työkokemustakin, sinulla ehkä ei? Kauhea haloo jonkun julkisen somen kuvan takia, ei varmasti ole ainut, joka käyttänyt muiden ottamia kuvia. Ei ole koskaan mainostanutkaan, että olisi itse ottanut kuvat. Jos some-tili on julkinen, mielestäni kaikilla silloin pitäisi olla oikeus "lainata" kuvia, tämä on minun mielipiteeni. Some-tilin voi pitää myös yksityisenä, helppo valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sinä sinä "paikallisessa Ancelesissa" et taida olla missiainesta? Taitaapa olla Saralla koulutus, työkokemustakin, sinulla ehkä ei? Kauhea haloo jonkun julkisen somen kuvan takia, ei varmasti ole ainut, joka käyttänyt muiden ottamia kuvia. Ei ole koskaan mainostanutkaan, että olisi itse ottanut kuvat. Jos some-tili on julkinen, mielestäni kaikilla silloin pitäisi olla oikeus "lainata" kuvia, tämä on minun mielipiteeni. Some-tilin voi pitää myös yksityisenä, helppo valinta.

        No, voit nuo mielipiteesi laittaa sinne, minne ei päivä paista. Epärehellinen on Sara ollut, puolustelemalla tahallaan väärin tehnyttä henkilöä, joka taatusti kokeneena someilijana tiesi mitä teki eli huijasi, kerrot myös paljon omasta (löyhästä?) moraalistasi. Sara on tienannut rahaa pöllimillään kuvilla. Hyötynyt niistä rahallisesti. Kuvien oikeat omistajat jääneet nuolemaan näppejään 🧐.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarasta paljastui suurenluokan huijari 😳. Tienannut rahaa muiden ottamilla kuvilla. Tuota se ahneus teettää, mutta pitäisi muistaa sanonta, valheella on lyhyet jäljet 🤔. Saran suosio ja maine tyylikkäänä somevaikuttajana taisi kokea nyt pohjakosketuksen ja likaisen lopun.

        Tollasia huijareita noi ä....it on ...niin naiset kuin miehetkin. Jatkuvasti saa lukea kaikenlaisista tosi törkeistäkin huijauksista. Kuuluu ilmeisesti joidenkin kulttuuriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarasta paljastui suurenluokan huijari 😳. Tienannut rahaa muiden ottamilla kuvilla. Tuota se ahneus teettää, mutta pitäisi muistaa sanonta, valheella on lyhyet jäljet 🤔. Saran suosio ja maine tyylikkäänä somevaikuttajana taisi kokea nyt pohjakosketuksen ja likaisen lopun.

        Saaralla on kyllä hyvät buubit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sinä sinä "paikallisessa Ancelesissa" et taida olla missiainesta? Taitaapa olla Saralla koulutus, työkokemustakin, sinulla ehkä ei? Kauhea haloo jonkun julkisen somen kuvan takia, ei varmasti ole ainut, joka käyttänyt muiden ottamia kuvia. Ei ole koskaan mainostanutkaan, että olisi itse ottanut kuvat. Jos some-tili on julkinen, mielestäni kaikilla silloin pitäisi olla oikeus "lainata" kuvia, tämä on minun mielipiteeni. Some-tilin voi pitää myös yksityisenä, helppo valinta.

        Kuvien käyttäminen ei ole pelkkä mielipideasia, vaan siinä on takana tekijänoikeus. Eli profiilit julkisia tai ei, niiden kuvien käyttäminen tai "lainaaminen" ilman lupaa on laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sinä sinä "paikallisessa Ancelesissa" et taida olla missiainesta? Taitaapa olla Saralla koulutus, työkokemustakin, sinulla ehkä ei? Kauhea haloo jonkun julkisen somen kuvan takia, ei varmasti ole ainut, joka käyttänyt muiden ottamia kuvia. Ei ole koskaan mainostanutkaan, että olisi itse ottanut kuvat. Jos some-tili on julkinen, mielestäni kaikilla silloin pitäisi olla oikeus "lainata" kuvia, tämä on minun mielipiteeni. Some-tilin voi pitää myös yksityisenä, helppo valinta.

        Aika hepposta oli saaran kokkailu telkussa, näin ruuanlaiton ammattilaisen katsomana. Jotain pientä kokkaili. ei mitään curmeeta. Tuskin pääsee mihinkään, tasokkaaseen raflaan. Astioita tiskaamaan Esson baariin.


    • Anonyymi

      Sarako siis antaa ymmärtää että on matkustanut noihin eksoottisiin kohteisiin, syönyt kalliita ruokia ja kuvannut ne paikanpäällä, vaikka oikeasti kuvat on näpytelty someen
      jossain Vantaan lähiön takapihalla?

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä onko se joku uusi trendi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä onko se joku uusi trendi?

        Huijaus ja valehtelu ovat olleet ’trendejä’ ihmiskunnan alkuajoilta asti. Vaikka jaettaisiin ilmaista rahaa, niin aina löytyisi joku, joka sitäkin varastaisi.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti ei ole heti, tuon homman aloitettuaan joutunut kiinni, siitä sitten jatkanut ja naureskellut itsekseen työn helppoutta 😳. Ihan varmasti ei luullut joutuvansa vastaamaan tekosistaan. Herää kysymys, että kuinkahan moni ’ hyvämaineinen somevaikuttaja’ tekee tuolla samalla tavalla helppoa rahaa?


      • Anonyymi

        Veikkaan että Korsossa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meinaakohan Sara kommentoida tapausta mitenkään? Ainakin on blokannut asiasta mainitsevia

      • Anonyymi

        Kehtaako Sara väittää kokeneensa vääryyttä, kun paljastui huijariksi? Vai ymmärtääkö hävetä? Eikös noille, joiden kuvia Sara on julkaissut ” ominaan” kuuluisi joku korvaus myös?


      • Anonyymi

        Instassa on kommentoinut neiti kovin tuohtuneena että ei hän voi kaikkia kuvaajia tietää että toisten täytyisi ne tägit laittaa hänen laittamiinsa, toisten ottamiin kuviin. Niinkö se meneekin.

        Ihan vähän alan myös epäillä neitokaiseni luksus elämää. Jotta onkohan tottakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instassa on kommentoinut neiti kovin tuohtuneena että ei hän voi kaikkia kuvaajia tietää että toisten täytyisi ne tägit laittaa hänen laittamiinsa, toisten ottamiin kuviin. Niinkö se meneekin.

        Ihan vähän alan myös epäillä neitokaiseni luksus elämää. Jotta onkohan tottakaan.

        Kamalaa jos vaikka minä olenkin elänyt todellisuudessa luksuksempaa elämää kuin missi Suomi. Unohtui minulta tosin laittaa someen kuvat näistä reissuistani, paikoista, maisemista, museoista, ravintolaillallisista, viinilaseista, tapahtumista. Olisin voinut Saralle sen lohdun antaa että lainailee kuviani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instassa on kommentoinut neiti kovin tuohtuneena että ei hän voi kaikkia kuvaajia tietää että toisten täytyisi ne tägit laittaa hänen laittamiinsa, toisten ottamiin kuviin. Niinkö se meneekin.

        Ihan vähän alan myös epäillä neitokaiseni luksus elämää. Jotta onkohan tottakaan.

        Kyllä sen verran pitäisi tietää, että erottaa mikä on toisen ja mikä on omaa 😂. Huijannuthan tuo on, ei se selittelemällä parane. Kuvia on niin suuri määrä ja onko tuossa edes kaikki, ettei voi erehdyksen piikkiin laittaa. Mitenköhän neiti Shafak olisi ärähtänyt, jos hänen ottamiaan kuvia olisi käytetty jonkun muun instassa ja annettu ymmärtää, että ne ovat tämän toisen instan pitäjän itse ottamia?? Turha on Saran selitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instassa on kommentoinut neiti kovin tuohtuneena että ei hän voi kaikkia kuvaajia tietää että toisten täytyisi ne tägit laittaa hänen laittamiinsa, toisten ottamiin kuviin. Niinkö se meneekin.

        Ihan vähän alan myös epäillä neitokaiseni luksus elämää. Jotta onkohan tottakaan.

        Ei pitäs käyttää, muiden kuvia omiin, kaupallisiin tarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instassa on kommentoinut neiti kovin tuohtuneena että ei hän voi kaikkia kuvaajia tietää että toisten täytyisi ne tägit laittaa hänen laittamiinsa, toisten ottamiin kuviin. Niinkö se meneekin.

        Ihan vähän alan myös epäillä neitokaiseni luksus elämää. Jotta onkohan tottakaan.

        Ei pitäs käyttää muiden ottamia kuvia, omiin kaupallisiin tarkoituksiin. Onneksi jäi kiinni. Nyt vaan kokin paikkoja etsimaan ja oikeisiin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa jos vaikka minä olenkin elänyt todellisuudessa luksuksempaa elämää kuin missi Suomi. Unohtui minulta tosin laittaa someen kuvat näistä reissuistani, paikoista, maisemista, museoista, ravintolaillallisista, viinilaseista, tapahtumista. Olisin voinut Saralle sen lohdun antaa että lainailee kuviani.

        Kuvaili ainakin minun siskon 5 tuhannen euron vuittonia omanaan, tuossa aikaa takaperin, kun sisko kävi kahvilassa. Nainen hyppäsi tuoliin ja alkoi kuvaa siskon laukkua. Sisko ajoi pois, niin sara luuli vielä saavansa sen laukun lainaksi. En ole varma, näkyykö se laukku enää Instagrammissa. Ikävintä saran kohdalla on se, että seuraava saman laukun omaava asuu lähimpänä Saksassa, jos siskoni laukkua ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaili ainakin minun siskon 5 tuhannen euron vuittonia omanaan, tuossa aikaa takaperin, kun sisko kävi kahvilassa. Nainen hyppäsi tuoliin ja alkoi kuvaa siskon laukkua. Sisko ajoi pois, niin sara luuli vielä saavansa sen laukun lainaksi. En ole varma, näkyykö se laukku enää Instagrammissa. Ikävintä saran kohdalla on se, että seuraava saman laukun omaava asuu lähimpänä Saksassa, jos siskoni laukkua ei lasketa.

        Siis siskoni ei tunne saraa millään lailla, Sara näki siskoni laukun istuvan Starbucks Helsingin kahvilassa, kun siskoni oli tiskillä. Alkoi tämä b-julkkis kuvaa omalla oikeudellaan laukkua ja itseään. On kyllä siinä meillä nykyään julkkikset, kun toisen omaisuutenkin saa kajota kuvaamalla, jos on vain sellainen laukku mihin itsellään, no ei ole varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaili ainakin minun siskon 5 tuhannen euron vuittonia omanaan, tuossa aikaa takaperin, kun sisko kävi kahvilassa. Nainen hyppäsi tuoliin ja alkoi kuvaa siskon laukkua. Sisko ajoi pois, niin sara luuli vielä saavansa sen laukun lainaksi. En ole varma, näkyykö se laukku enää Instagrammissa. Ikävintä saran kohdalla on se, että seuraava saman laukun omaava asuu lähimpänä Saksassa, jos siskoni laukkua ei lasketa.

        Eikös se sisaresi työpaikka siellä Kölnissä mennyt vähän aikaa sitten konkurssiin, vaikka vanha ja tunnettu yritys olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen verran pitäisi tietää, että erottaa mikä on toisen ja mikä on omaa 😂. Huijannuthan tuo on, ei se selittelemällä parane. Kuvia on niin suuri määrä ja onko tuossa edes kaikki, ettei voi erehdyksen piikkiin laittaa. Mitenköhän neiti Shafak olisi ärähtänyt, jos hänen ottamiaan kuvia olisi käytetty jonkun muun instassa ja annettu ymmärtää, että ne ovat tämän toisen instan pitäjän itse ottamia?? Turha on Saran selitellä.

        Ei sitä kaikkea voi tietää kenen mikäkin on, varsinkin rahat on kaikki niin samannäköisiä, että väkisinkin omat ja toisten rahat sekaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se sisaresi työpaikka siellä Kölnissä mennyt vähän aikaa sitten konkurssiin, vaikka vanha ja tunnettu yritys olikin.

        Ääh, ei koskaan ole ollut töissä Tanskassa. Saati käynytkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, ei koskaan ole ollut töissä Tanskassa. Saati käynytkää!

        Ranskassa sisko on tosin asunut ja Englannissa, käynyt jopa irkuissa töissä. Muttei koskaan käynyt Tanskassa. laukun nimi on tosiaan Celebration Monogram ja sen on suunnitellut Louboutin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis siskoni ei tunne saraa millään lailla, Sara näki siskoni laukun istuvan Starbucks Helsingin kahvilassa, kun siskoni oli tiskillä. Alkoi tämä b-julkkis kuvaa omalla oikeudellaan laukkua ja itseään. On kyllä siinä meillä nykyään julkkikset, kun toisen omaisuutenkin saa kajota kuvaamalla, jos on vain sellainen laukku mihin itsellään, no ei ole varaa.

        😂😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, ei koskaan ole ollut töissä Tanskassa. Saati käynytkää!

        Köln ja Tanska? Onko tämä taas joku sisäpiirin vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaako Sara väittää kokeneensa vääryyttä, kun paljastui huijariksi? Vai ymmärtääkö hävetä? Eikös noille, joiden kuvia Sara on julkaissut ” ominaan” kuuluisi joku korvaus myös?

        Mitenkäs se Saaran entiset maailman matkat. Mitähän ne olivat kestääkö päivänvaloa. Miksi nyt nyhjää jossain takahikiällä. Eikö hänen pitänyt olla huippu malli, jolla kysyntää pitkin maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, ei koskaan ole ollut töissä Tanskassa. Saati käynytkää!

        Huhuu Köln on kyllä Saksassa eikä Tanskassa. Ainakin kartan mukaan, ellei ole hypähtänyt Tanskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs se Saaran entiset maailman matkat. Mitähän ne olivat kestääkö päivänvaloa. Miksi nyt nyhjää jossain takahikiällä. Eikö hänen pitänyt olla huippu malli, jolla kysyntää pitkin maailmaa.

        Aina voi photoshopata, itsensä johonkin luksus öky hotelliin. Vaikkei olis ikinä käynytkään. Ihmeellisä tää nykyaika.


    • Anonyymi

      En tiedä kuka tuo eukko on, mutta paska englanti pisti silmään screenshoteissa.

    • Anonyymi

      Eikä ole ensimmäinen, joka on jäänyt kiinni näistä asioista.

      • Anonyymi

        Eikä varmaan viimeinenkään. Sarallahan on kokin koulutus, että niitä töitä sitten vaan tekemään tämän jälkeen 😋.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varmaan viimeinenkään. Sarallahan on kokin koulutus, että niitä töitä sitten vaan tekemään tämän jälkeen 😋.

        Aika hepposelta Saran, kokkailu näytti joskus telkussa. Jossain Esson baarissa, osais tehä makkara perunoita.


    • Anonyymi

      Jopa opiskelijoita on joutunut käräjille, jos ovat graduihinsa/lopputöihinsä lainannet kuvia, grafiikoita tai tekstiä ilman alkuperäisen tekijän lupaa. Tekijänoikeusrikkomus.

      Jos opiskelija jättää lainauksen lähteen ilmoittamatta, hän saa syytteen plagioinnista.

      Sitten on näemmä some-vaikuttajia, jotka kahmivat elantonsa varastamalla muiden ottamia kuviaNyt olisi aika laittaa nämä tämmöiset varkaat kuriin ihan samalla tavalla kuin joillekin opiskelijoille on tehty.

      Poliisille asia, ja käräjille vaan. Muuten tämä ei lopu.

      • Anonyymi

        Olen jo pitempään ennustanut, että some-kupla puhkeaa vielä. Some-vaikuttajille voi tulla hikiset ajat vielä. Joutuu pian sadannenkin kuvan lainaamaan joltakin muulta ja kiinni jäätyään kiukuttelemaan. Jos joku muu tekisi saman missille tai muille some-vaikuttajille, olisi itkupotkuraivain paikka ja itkuinen tilitys somessa ja ip-lätyskät jakamassa tähden ahdistusta.


    • Anonyymi

      Miss Suomen titteli pois.

    • Anonyymi

      Jos joku käyttää kuvaa luvatta kannattaa silloin vaatia korvausta, jos ei suostu maksamaan niin kannattaa palkata lakimies hoitamaan asiaa. Lakimies kulut tulevat sitten kuvavarkaan maksettavaksi.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Varastamista. Kuvien käyttöön tarvitaan lupa. Kaikki kuvaajat ei edes antaisi edes maksua vastaan kuviaan tuollaisille tyypeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Varastamista. Kuvien käyttöön tarvitaan lupa. Kaikki kuvaajat ei edes antaisi edes maksua vastaan kuviaan tuollaisille tyypeille.

        jos lakimiehen palkkaa ja pelkää ettei korvausta saa kuitenkaan, niin kannattaa ehdottaa että lakimies saa palkkionsa proviikkana mahdollisista korvauksista, näin et itse tule häviämään rahaa

        jotkut perintäfirmat toimivat samalla periaatteella


    • Anonyymi

      On kyllä oikeesti törkeää.

    • Anonyymi

      Lähdeviittaukset pitää aina olla näkyvillä, toisten kirjallisia tai kuvallisia tuotoksia ei saa käyttää ilman lupaa kaupallisiin tarkoituksiiin. Näin sanoo tekijänoikeuslaki. Jos ei tiedä kuvien alkuperästä, ei pidä kuvia laittaa, muuta kuin omia kuvia, joilla on täysi oikeus tehdä mitä niillä haluaa.

    • Anonyymi

      Sara on nyt päättänyt että keissi on ohi ja sitä ei saa kritisoida enää ja sillä sipuli.

      • Anonyymi

        Sara (ja ilmeisen moni muukin somettaja) ei tajua, että kyseessä on oikeasti rikosasia.

        Maailmalla näistä on annettu isoja tuomioita, ja Suomessakin on rapsahtanut jopa ehdollista vankeutta. Laki on näissä asioissa melko ankara, mutta ihmeen paljon on porukkaa, jotka eivät silti käsitä mitä laissa sanotaan.

        Käräjille joutaa joka ikinen some-idiootti. Jos haluaa elantonsa hankkia instassa poseeraamalla, niin vähintä mitä täytyy itseltään vaatia, on tekijänoikeuslain ymmärtäminen ja noudattaminen.


    • Anonyymi

      Tämä sara chafuck taitaa olla melkoinen kusettaja.

    • Anonyymi

      Todella törtsy toimintaa, ällöttäää

      • Anonyymi

        Kauhea vouhotus parista kuvasta. Hankkikaa elämä! Kuoliko joku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea vouhotus parista kuvasta. Hankkikaa elämä! Kuoliko joku?

        Niin, aika pientä muiden törttöilyihin verrattuna. Varmaan oppi tästä jutusta, että laittaa vaan omaa materiaalia tai luvan kanssa hankittua jatkossa.

        Vilkaisin hänen sometiliään kohun takia, ja siellä oli lähinnä selfieitä, tosin eihän nyt koronavuonna paljon matkalle pääsekään. Ja kauniita kissakuvia, aivan ihania mirrikissoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea vouhotus parista kuvasta. Hankkikaa elämä! Kuoliko joku?

        No kun miettii miten köyhistä maista noi kuvat on otettu, niin voi olla että joku on kuollut nälkään, samalla ku sara on pitänyt kuviaan ominaan ja julkaissut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun miettii miten köyhistä maista noi kuvat on otettu, niin voi olla että joku on kuollut nälkään, samalla ku sara on pitänyt kuviaan ominaan ja julkaissut

        On kysymys useammasta kuin ’parista kuvasta’. Epärehellinen on Sara, siitä ei mihinkään pääse.


    • Anonyymi

      71 poistettua tekstiä jo!!! Neiti Chafak lyö kohta Aitolehden ennätyksen. Onpa hänellä näppis kuumana siellä yksiön vuodesohvalla. On se niin väärin, niin väärin, että arvostellaan neitiä, vaikka on vaan tekijänoikeusloukkaukset kyseessä. Pikkujuttuhan se on muiden somettajien pahoinpitely- huume- ym. juttuihin verrattuna.

      • Anonyymi

        joku tekee nyt rikosilmoituksen poliisille! Ei toi ahneus voi jatkua


    • Anonyymi

      Luulin jo ettei Martinaa mainita tässä ketjussa, mutta erhdyin.

      • Anonyymi

        Martina harrasti samaa jo vuosia sitten.


    • Anonyymi

      Tämä neitohan S.C puhunut puutaheinää iät ja ajat elämästään.Jokainen hänet lapsuudesta asti tunteneet hänen juttujaan lukevat ihmetellen.

      • Anonyymi

        Mutta Saralla on herkkuperä kireissä pöksyissä kuten näimme nelosen farmi suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Saralla on herkkuperä kireissä pöksyissä kuten näimme nelosen farmi suomessa.

        Ja SE on syy minkä vuoksi hänen tuomiotaan voisi sitten lyhentää, tai ainakin lieventää, vähintään puolella, tai vaikka ihan yhteen neljäsosaan, jos ei sitten suoraan armahtaa, jos tästä nyt koskaan edes viitsii rikosasiaa tehdä.

        Hyvä perä on aina hyvä perä. Hyvä perä luo hyvää mieltä ympärilleen.


    • Anonyymi

      Ja vielä niin selviä ammattilaisen ottamia ja muokkaamia kuvia, olisi edes yrittänyt. Ja kyllä jokaisen pitäisi nykypäivänä tietää googlen käänteinen kuvahaku, valheella on nimittäin lyhyet jäljet.

    • Anonyymi

      Ainoa homma ottaa kuvia, eikä sekään taida onnistua näillä somesankareilla muusta kuin omasta pärstästä tai peräsimestä. Ei hyvien kuvien ottaminen mitään rakettitiedettä ole, tosin vaatii edes pientä taiteellista käsityskykyä. Sitäpaitsi valokuvaaminen on kivaa.

    • Anonyymi

      Mäkin olen julkaissut toisten ottamia kuvia kun ne on ollu niin hienoja. Ei minulle kukaan ole tullu tirisemään "toisten kuvien julkaisemisesta". Koska en ole julkkis?

      • Anonyymi

        Ja kehtaat tuon vielä tunnustaa?


      • Anonyymi

        Fiksu jos olisit, niin lakkaisit jatkossa imuroimasta muiden kuvia. Tai tägää ottaja, helppo juttu. Sä saat kivat kuvat ja kuvaavallekin jää hyvä fiilis.


    • Anonyymi

      Onhan tuo tosi noloa. Ei kyse ole mistään vahingosta ja vain kuvien varastamisesta. Likka antaa myös ymmärtää, että tämä on hänen elämäänsä ja lisäilee kuviin tekstejä.....paljon sisältyy tarinoita plaa plaa plaa ja antaa ymmärtää olleensa jossain maailmalla, vaikka todellisuudessa likka näprää kuvia tililleen kontulassa vuokraluukku yksiössä. päivän parhaat naurut. kannattaisi tehdä samat mitkä monet muutkin suomitytöt eli yhteys arabivaltioihin ja sieltä herra maksaa lentoliput ja majoituksen palveluita vastaan.

    • Anonyymi

      Älkää ny, sama se mistä kuvansa räpsii. Neiti on kyllä hemmetin hyvännäköinen, kokkailisin mieluusti hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Kuka on Sarah Chafek?

      • Anonyymi

        Onko miehesikin kysynyt sitä??


      • Anonyymi

        Seksikäs herkkuperä joka oli taannoin farmi ohjelmassa ja oi sitä perää kireissä kiiltopöksyissä, jumalainen perä!


    • Anonyymi

      Kyllähän esim. Sofia käyttää toisten mietelauseita, Saraa sitten syytätte muutamasta kuvasta, ei ole väittänytkään ottaneensa itse. Pienet on synnit, jos lainannut muutaman julkisen some-kuvan. Pitäkööt jokainen some-tilinsä yksityisenä, näin ei kukaan ulkopuolinen pääse, joten turha niuhottaa.

      • Anonyymi

        Mietelauseet on hieman eri asia, kuin valokuvat. Kuvia koskee tekijänoikeudet. Mitä Sofia tähän asiaan edes kuuluu? Chafak on syyllistynyt selkeään rikokseen ja siitä toivottavasti seurauksista vastaa. Voi tulla kalliiksi, riippuen kuvien oikeuksien omistajista. Mitä itse ajattelisit, jos joku varastaiai työsi omaan käyttöönsä tehdäkseen sillä rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietelauseet on hieman eri asia, kuin valokuvat. Kuvia koskee tekijänoikeudet. Mitä Sofia tähän asiaan edes kuuluu? Chafak on syyllistynyt selkeään rikokseen ja siitä toivottavasti seurauksista vastaa. Voi tulla kalliiksi, riippuen kuvien oikeuksien omistajista. Mitä itse ajattelisit, jos joku varastaiai työsi omaan käyttöönsä tehdäkseen sillä rahaa?

        *varastaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietelauseet on hieman eri asia, kuin valokuvat. Kuvia koskee tekijänoikeudet. Mitä Sofia tähän asiaan edes kuuluu? Chafak on syyllistynyt selkeään rikokseen ja siitä toivottavasti seurauksista vastaa. Voi tulla kalliiksi, riippuen kuvien oikeuksien omistajista. Mitä itse ajattelisit, jos joku varastaiai työsi omaan käyttöönsä tehdäkseen sillä rahaa?

        Nänhän se on 🤔. Toisten kuvien luvaton käyttöönotto on pöllimistä.


    • Anonyymi

      sehän ei ole vielä pyllistänyt bikineissä. Siitä sitä rahaa tulee!!!!

    • Anonyymi

      Sara on tienannut siis muiden kuvilla! nolo eukko..

    • Anonyymi

      Onhan kukkapuska valkoisilla ruusuilla, tyylikkään paikan pöydässä, aivan eri juttu höystettynä tekstillä....."aaaah taas ihana aamu!!!"
      kuin päivänkakkara kontulan yksiön paskaiselta pirttipöydältä tekstillä...."voi vittu tätä elämää".

      • Anonyymi

        Täytyy olla jotain vikaa päässä, jos uskoo, kun näkee tyhjän bungalowin kuvan Instassa, että tämä ihminen on ollut siellä. Sitäpaitsi, jos laittaa kuvan nettiin, voi olla satavarma, että se jaetaan miljoonaan kertaan. Erikseen on sitten ammattivalokuvaajat, jotka ei tee sellasia tyhmyyksiä.


    • Anonyymi

      Tuon nyt tietää siitäkin ,kun katsoo hänen verotietonsa. Tuulen huuhtoma p***se

      • Anonyymi

        Suomi on ihana maa..


    • Anonyymi

      Olisko ylivoimaista pistää kuvaajan nimi näkyviin kuvia lainatessa?? Ei luulis olevan vaikea homma ja vois molemmat olla tyytyväisiä. Kuvissa on kuitenkin tägätty nimi tai ainakii sivulla, mistä kuvat löytyy.
      Kyllä se Sara oli vastauksissaan kuviin jo vuosi sitten antanu ymmärtää, että hän on ollut paikoissa itse.
      Onneks jäi kiìnni ja matkustakoon jatkossa paikkoihin kuvaamaan kohteita, mitkä hänen instaansa kelpaa.

    • Anonyymi

      Minä olen sellainen pösilö että uskoin täysin filtteröimättä Saran kuviin. Mietin että wau, onpa hänellä glamour elämä ja rahaa matkustaa. Esim sitä pöllittyä aavikkokuvaa katsoin ja bungalowia ja ruusuja ja kakkuja.

      Niin sitä tämmöstä tavista vedettiin nenästä. Mutta sittemmin kyllä romahti koko p...ka valheellisine mielikuvineen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vyyhti vain paisuu. Sara jopa käyttää toisten ihmisten vartaloita omina kuvinaan. Taitaa tyttösellä lähteä leipä suusta. Ei ketään enää kiinnosta tuon raasun kuvat. Huijausta kaikki. Ai että laittaa aina kuvaajan nimen, jos tietää. Höpö höpö. Unohti kaappaamansa naisen nimenkin. Yrittää luoda kuvaa ympäri maailmaa reissaavana ihmisenä, mutta kuvat on varastettu yksiön sohvalta.

      • Anonyymi

        Huippumalli ja huippumallin ammattivalokuvaaja, mutta hups kun unohtui molemmat mainita. Kysyjille missä kuvattu ei vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippumalli ja huippumallin ammattivalokuvaaja, mutta hups kun unohtui molemmat mainita. Kysyjille missä kuvattu ei vastata.

        Eli tieten tahtoen sumuttaa ja huijaa. Mitenkähän ylimielinen Sara tän selittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tieten tahtoen sumuttaa ja huijaa. Mitenkähän ylimielinen Sara tän selittelee.

        Tulee mieleen eräs ravnto, valmentajaa leikkivä kouluttamaton turhis. Netistä kopioi ohjeita joita myy ominaan. Kaikki kopioijat vaan käräjille.


    • Anonyymi

      Hahhah niin nuo tyttöjen "photoshoppailut" monesti epäonnistuvat hassustikin, joskus saattaa jopa joku elinkin kuten jalkakin puuttua kuvasta kokonaan tai sormi.

      • Anonyymi

        Entäs nämä vale valmentajat, kopsaavat ohjeet netistä, höynäyttävät pissiliisoja ostamaan valmennuksia, Jotka sais netistä ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Demarit sanoo ettei saa syödä töitä tekemäti. Pahastihan siinä käy lainatessa.

    • Anonyymi

      Eläke-elämä on kaikkein pelottavin elämä. Mutta vielä saa ajatella.

    Ketjusta on poistettu 652 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe