Naiset ei vain millään kiinnostu.

Anonyymi

Pakko taas avata tätä asiaa,kun naiset ei millään kiinnostu. Elikkä olen opiskelija ja sen ohella aina välillä teen töitä. Pidän itsestäni huolta. Pitkä mies ja vähän vain ylipainoa. En polta ja en joka vloppu juo. Harrastan liikuntaa ja käyn paljo lenkeillä. Naiset kyl sanonu että näytät kivalta ja silleen. Mut tää tuntuu olevan kokoajan ykspuolista.. haluan tutustua,mut suurin osa ei vastaa. Ja jotkut saattaa vain lyhkäsesti vastata ja ei kysy mitää. Ei ole yhtään kiinnostunut. Ei tätä jaksa vain enää. Parempi kai olla yksin.

109

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kaipaisin vinkkejä vastauksia kiitos?

      • Anonyymi

        Sulle Allu on vastattu jo tuhansia kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle Allu on vastattu jo tuhansia kertoja.

        Mä en ole mikään Allu sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole mikään Allu sori.

        Jos aiot leikkiä olevasi joku muu, niin sun täytyy hioa kirjoitustyyliäsi. Se antaa sut ilmi samantien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aiot leikkiä olevasi joku muu, niin sun täytyy hioa kirjoitustyyliäsi. Se antaa sut ilmi samantien.

        Onneksi asiat on todella hyvin. Ei tarvi sietää paskaa.


    • Anonyymi

      Kai se sit pakko elää yksin. En tiiä mikä noita naisia nykyää vaivaa...

    • Anonyymi

      Oon yrittäny moniin naisiin tutustua mutta ei niinku mitää ja ollut kiva oma itseni.. ihan sama jos en kelpaa alkaa riittää jo

    • Anonyymi

      taitaa mennä jo yli yrittämisen puolelle, ehkä vähän rennommalla asenteella onnistus paremmin. Löytyy jos on löytyäkseen, yksinkin on ihan hyvä.

      • Anonyymi

        Voi olla mitä sitten pitäs tehdä? No ei ole yksin kivaa, mä oon jo ihan kyllästynyt, kaipais naista toho kainaloonkin kyllä.


    • Liika tarvitsevuus, se että suorastaan hingut parisuhdetta, on useimmille luotaan työntävää, vaikkakin alitajuisesti. Ja sinulle se näyttäytyy yliyrittämisenä, sama asia kuitenkin.

      Eli mene ja elä yksin, mutta juuri siten, että alat opettelemaan siihen, että elämä yksinkin on hyvää sinulle, et tarvitse ketään toista elämääsi, vaikka se olisikin tervetullutta. Opettelet nauttimaan elämästäsi sellaisenaan, ryhdyt tyytyväiseksi siihen mitä sinulla on yksin, siihen mitä olet elämässäsi saavuttanut, yksn.

      Kun etenet tuolla polulla, häviää tarvitsevuutesi hiljalleen olemattomiin ja samalla tyytyväisyytesi elämään ja itseesi kasvaa, itsevarmuutesi kasvaa. Ja kaikki nämä ovat houkuttelevia ominaisuuksia.

      Paljon muuta en osaa sanoa, hyvä että nostit esille tuon yliyrittämisen.

      • Anonyymi

        No mitä se auttaa,, jos moni nainen on kuitenkin kehunut ulkonäköö. osa saattaa vastata mutta ei halua ollenkaa tutustua minuun ja sillain ei halua tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se auttaa,, jos moni nainen on kuitenkin kehunut ulkonäköö. osa saattaa vastata mutta ei halua ollenkaa tutustua minuun ja sillain ei halua tavata?

        Olen aika turhautunut ja en jaksa ees laittaa viestiä kellekkään kohta, parempi vaa lenkkeillä ja elää yksin, ja halun kuitenki mennä ylöspäin mutta ei taida auttaa ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se auttaa,, jos moni nainen on kuitenkin kehunut ulkonäköö. osa saattaa vastata mutta ei halua ollenkaa tutustua minuun ja sillain ei halua tavata?

        Ulkonäköä voi aina kehua, pelkkää koristetta, joka rapisee aikanaan kuitenkin pois. Aika harva menee ulkonäön kanssa naimisiin, kyllä se on aivan muut asiat joille niin tehdään, se ihminen siellä ulkonäön sisällä.

        Ymmärrän turhautumisesi, mutta jo yksin se turhautumisesi kertoo pakkomielteisyydestä eikä noista kumpikaan ole houkutteleva piirre, edes "vain" tutustumiseen asti. Et tule pääsemään yhtään eteenpäin, ennen kuin pystyt luopumaan molemmista ja olemaan täysin tyytyväinen itseksesikin.

        Olen joskus elänyt samantapaista aikaa ja asiaa puntaroituani päädyin siihen, että vuodan tarvitsevuutta, epätoivoa, pakkomielteisyyttä ja turhautumista. Ja ymmärsin, että niiden vuoksi olen oikeastaan vastenmielinen, mikä kaikki johtui siitä, etten ollut tyytyväinen elämääni täysin yksinkin. Hyvä tovi meni asiaa opetellessa, mutta pari kuukautta "valmistumisen" jälkeen löysin kumppanin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ulkonäköä voi aina kehua, pelkkää koristetta, joka rapisee aikanaan kuitenkin pois. Aika harva menee ulkonäön kanssa naimisiin, kyllä se on aivan muut asiat joille niin tehdään, se ihminen siellä ulkonäön sisällä.

        Ymmärrän turhautumisesi, mutta jo yksin se turhautumisesi kertoo pakkomielteisyydestä eikä noista kumpikaan ole houkutteleva piirre, edes "vain" tutustumiseen asti. Et tule pääsemään yhtään eteenpäin, ennen kuin pystyt luopumaan molemmista ja olemaan täysin tyytyväinen itseksesikin.

        Olen joskus elänyt samantapaista aikaa ja asiaa puntaroituani päädyin siihen, että vuodan tarvitsevuutta, epätoivoa, pakkomielteisyyttä ja turhautumista. Ja ymmärsin, että niiden vuoksi olen oikeastaan vastenmielinen, mikä kaikki johtui siitä, etten ollut tyytyväinen elämääni täysin yksinkin. Hyvä tovi meni asiaa opetellessa, mutta pari kuukautta "valmistumisen" jälkeen löysin kumppanin.

        Just. No kai sitten pakko poistaa tinderit ja kaikki ja olla vain yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. No kai sitten pakko poistaa tinderit ja kaikki ja olla vain yksin.

        Kannattaa vihdoin joo tehdä niin. Et sinä sieltä deittisovelluksista tule naista saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vihdoin joo tehdä niin. Et sinä sieltä deittisovelluksista tule naista saamaan.

        Sinähän sen tiedätki.. ei voi koskaan tietää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vihdoin joo tehdä niin. Et sinä sieltä deittisovelluksista tule naista saamaan.

        Sinäkö kenties tulet sitten helpostikkin saamaan, veikkaan että vuosia turhaan edes kuvittelet :D?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just. No kai sitten pakko poistaa tinderit ja kaikki ja olla vain yksin.

        Tuohon en osaa sanoa mitään, en tiedä voitko löytää haluamasi vaikkapa Tinderistä. Mutta sen tiedän, että ellet pääse tasapainoon itsesi ja oman elämäsi kanssa, niin edes Tinderit ja muut eivät tee pidemmän kumppanuuden löytämistä helpoksi, vaikka voi se silti sieltäkin löytyä. Lyhyet suhteet, niitä varmasti löytyy kyllä, mutta pidemmät ovat erilaisen perustuksen varassa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuohon en osaa sanoa mitään, en tiedä voitko löytää haluamasi vaikkapa Tinderistä. Mutta sen tiedän, että ellet pääse tasapainoon itsesi ja oman elämäsi kanssa, niin edes Tinderit ja muut eivät tee pidemmän kumppanuuden löytämistä helpoksi, vaikka voi se silti sieltäkin löytyä. Lyhyet suhteet, niitä varmasti löytyy kyllä, mutta pidemmät ovat erilaisen perustuksen varassa.

        No nyt ollut sika huonoa tuuria ja en ymmärrä oon menos elämäs paljo parempaan suuntaan. Silti ei mitää naistenkaa.


      • Anonyymi

        Paras vastaus sitten erään sitten ylipapin syntymän, vaikka ei tuo isoa mullistavaa ratkaisua niin ainakin tuo jotain mistä voisi aloittaa.
        Yksin kun elää toivoo että olisi joku ja kun elää jonkun kanssa toivoo että olisipa joku toinen.
        tai sitten haaveilee kuinka helppoa olisikaan olla vain yksin.
        Tyytyväisiä on vain kourallinen tyytymättömiä maailma täynnä.
        Jos pyydät kumppania pyydät vaikeita, jos pyydät tyytyväisyyttä pyydät mahdottomia.
        Suurimmassa osassa parisuhteita on vain kyse tarpeiden tyydyttämisestä. Ei henkisten toiveiden toteuttamisesta.
        Jos tarpeet ei yhdistä ne erottaa.
        Henkisten toiveiden tilalle voi löytää aina uusia toiveita.
        Itsevarmuus houkuttelee toista ei itsevarmaa, onnellinen ihminen houkuttelee toista ei niin onnellista ja tässä kyse on vain tarpeista.
        Jos haluat tyydyttää vain omat tarpeesi niin aika varmaahan on ettei se ketään kiinnosta.
        Itsevarma ihminen on aina parempi ihminen. Se tienaa enemmän, on paremman näköinen, saa enemmän naisia, menestyy parhaiten, pääsee taivaaseen. sillä on palvojia joka puolella.
        Hän voi saada jopa presidentin pestin.
        Kaikkein tärkeintä itsevarmassa ihmisessä on se hän on maailman onnellisin ihminen ihan yksinkin vaikka hän voi kuitenkin harrastaa muitakin ihmisiä ja näin tulla tästäkin paljon onnellisemmaksi kuin koskaan kukaan aikaisempi ihmisrotu.
        Siksi onkin keksitty polyamoria koska siinä voi universumin suurimmaksi yliherraksi yli viiteen miljardiin vuoteen.
        Ainoastaan 77 neitsyttä voi taivaassa tehdä tästäkin vielä onnellisemman hymyn kasvoihin.

        Kyllä hinkuminen on parasta mitä voi tehdä.


    • Anonyymi

      Toiset ei vain ole kiinnostavia niinku miehenä ollenkaa, vaikka yrittäis kuinka muuttua ja kuntoilee ja on ihan oma itsensä, se on jatkuvaa ykspuolista touhua, senhän vain huomaa että nainen ei ole tippaakaa kiinnostunut edes sanomaan moi, että ehkä pitää tyytyä luopumaan kainalosta olla vain yksin.

      • Anonyymi

        Juu kyllä kannattaa kainalo poistaa kropasta kokonaan.


    • Anonyymi

      Allu vauhdissa taas!
      Virtaa piisaa, kyllä Allu jaksaa....

    • Anonyymi

      "Juu kyllä kannattaa kainalo poistaa kropasta kokonaan.", sillä ongelma poistuu

      Paree varmasti niin. Allu kainaloamputaatioon, sillä ongelma poistuu! :D

    • Anonyymi

      No en ole mikään Allu. Ja onneksi mulla menee ihan kivasti.

      • Anonyymi

        Edelleen: jos meinaat esittää olevasi joku muu, sun täytyy keksiä uudenlainen tapa kirjoittaa. Allu, ande, kaikki nuo nimikkeesi tunnistaa kirjoitustyylistä samantien.


    • Anonyymi

      Täälähän yleensäkkin haukutaan kaikkia ihmisiä. Oli miten hyvin asiat tahansa. Vaikka käy töissä on rahaa jne. Automaattisesti hän on nolla muka naisten silmissä just joo.

    • Anonyymi

      Idiootteja näköjään löytyy enempikin. En ihan tiennyt että koko keskustelu osia on niitä täynnä Automaattisesti mies on luuseri ja nolla jos valittaa naisista.

    • Anonyymi

      Kyllä kai mä vielä naisen saan. Nyt mennyt paljo parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Ihmiset nyt jauhaa paskaa minkä kerkee. Kyllä helpot eväät saada nainen..rahaa vitusti ja kaikki hyvin..

    • Anonyymi

      Kai naisia kiinnostaa jotkut juopot sekopäät tai jännämiehet ... en ymmärrä. Itellä menee iha kivasti mut jatkuvasti yksin lenkkeilen tai muuten vaan yksin.. vloput ei kivoja yksin..

    • Anonyymi

      Mulla on 2 parisuhdetta kuitenkin ollut.

    • Anonyymi

      On kyllä huonoa tuuria naistenkaa... en ymmärrä

    • Anonyymi

      Älä ryntää parisuhteeseen vaan ota ihan rennosti, voit laittaa jatkokysymyksen jos ylipäätänsä on vastannut. Naisilla saattaa olla kymmeniä jotka laittaa viestiä samanaikaisesti ja se tulee hyväksyä että vastaukset tulee viiveellä. Ehdota rohkeasti tapaamisia, kemian tietää muutenkin vasta kun tapaa toisen. Mitä kauniimpi nainen sen kiireisempi. Riippuu myös mitä kirjoitat hakevasi ja miten kerrot itsestäsi niin voidaan tyrmätä jo sen perusteella. Raaka peli, naisille vielä hankalampi.

      • Anonyymi

        Joo muttakun naiset ei halua nähdä ja itse ehdottaa tapaamista sitä en ymmärrä.


      • Anonyymi

        Kyllä ihan parisuhteen haluan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo muttakun naiset ei halua nähdä ja itse ehdottaa tapaamista sitä en ymmärrä.

        Parempi että kieltäytyy josset kiinnosta? Voi tilanne olla se että olet liian päälläkäyvä tai sitten yrität "pisteissä" liian korkeita? älä lannistu, kyllä se natsaa jonkun kanssa. Ota kuvia missä hymyilet, älä pidä kuvia missä juopottelet ja älä missään nimessä pidä kuvaa missä olet paidatta jos parisuhdetta etsit..
        En nyt tuon enempää osaa neuvoa ikävä kyllä. Älä luovuta mutta älä myöskään stressaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi että kieltäytyy josset kiinnosta? Voi tilanne olla se että olet liian päälläkäyvä tai sitten yrität "pisteissä" liian korkeita? älä lannistu, kyllä se natsaa jonkun kanssa. Ota kuvia missä hymyilet, älä pidä kuvia missä juopottelet ja älä missään nimessä pidä kuvaa missä olet paidatta jos parisuhdetta etsit..
        En nyt tuon enempää osaa neuvoa ikävä kyllä. Älä luovuta mutta älä myöskään stressaa asiaa.

        En yritä liian korkeita. Yleensä monen naisenkaa lähtee juttu hyvin.. mutta sitten kun ehdottaa numeroa ja tapaamista nainen lopettaa juttelun eikä vastaa enää. Inhottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi että kieltäytyy josset kiinnosta? Voi tilanne olla se että olet liian päälläkäyvä tai sitten yrität "pisteissä" liian korkeita? älä lannistu, kyllä se natsaa jonkun kanssa. Ota kuvia missä hymyilet, älä pidä kuvia missä juopottelet ja älä missään nimessä pidä kuvaa missä olet paidatta jos parisuhdetta etsit..
        En nyt tuon enempää osaa neuvoa ikävä kyllä. Älä luovuta mutta älä myöskään stressaa asiaa.

        En juopottele ja on ihan tavallisia kuvia. En ole mikään malli,edelleen luulia että saisi naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi että kieltäytyy josset kiinnosta? Voi tilanne olla se että olet liian päälläkäyvä tai sitten yrität "pisteissä" liian korkeita? älä lannistu, kyllä se natsaa jonkun kanssa. Ota kuvia missä hymyilet, älä pidä kuvia missä juopottelet ja älä missään nimessä pidä kuvaa missä olet paidatta jos parisuhdetta etsit..
        En nyt tuon enempää osaa neuvoa ikävä kyllä. Älä luovuta mutta älä myöskään stressaa asiaa.

        No sen myönnän et yritän liikaa. Mutta en oikein osaa antaa ollakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen myönnän et yritän liikaa. Mutta en oikein osaa antaa ollakkaan.

        Jospa kokeilisit lopettaa. Jos olet niin innokas muuttamaan itseäsi kuin väität olevasi, niin yrittämisen lopettaminen pitäisi olla helppo kokeilu.


    • Anonyymi

      En vain ymmärrä kun ei löydy naista joka kiinnostuisi. En ymmärrä

    • Anonyymi

      Ennen naiset oli enempi kiinnostuneita ja jutteliki.. nykyään ei vain vastaa tai halua edes jutella kun ei kiinnosta.. annan sit olla. Itse kyllä haluan tutustua ja jopa tavata.. mutra jatkuvasti pidemmän aikaa osuu noita ihmeellisiä naisia.

    • Anonyymi

      Nykyään oon parempaan alkanut menemään elämässä ja kaipaisi naista. Ja sitten ei saisi valittaa. Ihmiset vain luulee että on nolla tapaus ja näin ei ole.

    • Anonyymi

      Mä oon aika ujo live lähestyy naisia,mutta ei jaksa noita baarejakaa ja nyt korona... ei vain oikein onnistu mikää

    • Anonyymi

      En vain ymmärrä ei mene millään jakeluun...

    • Anonyymi

      Naisiin eo vain tutustu pk seudulla.. kaikil omat piirit..

    • Anonyymi

      Kai se sitten tulee jos on tullakseen. Se nainen siis.

    • Anonyymi

      Täälä nainen kirjoitti. No ei se mun kohdalla auta:

      Mulle ainakin on tosi oleellista, että mies ei ole vaan jämähtäny sohvalle pelaamaan kaikiksi öiksi ja nuku aina pitkälle iltapäivään, jne. Työtönkin voi olla niin monilla tavoin.

    • Anonyymi

      Ehkä sit oon liian kiltin näköinen ja mussa ei ole mitää kiinnostavaa. Sille en voi mitään.

    • Anonyymi

      No ihan sama. Pääasia et mulla menee nyt paremmin elämässä vaikka yksin oon.

    • Anonyymi

      "jatkuvasti pidemmän aikaa osuu noita ihmeellisiä naisia."
      Eli siis vika on naisissa, ei suinkaan missään nimessä Allussa!
      Ihmeellisiä naisia kun eivät ymmärrä hyvän päälle, Allu unelmien poikamies!

      Eiköhän olisi syytä suunnata se katse sinne omaan itseen. Sinut on tunnettu täällä palstoilla jo vuosia, ja olet itse varsin selkeästi näyttänyt minkälainen mies olet. Ei ole jäänyt epäselväksi.
      Olisiko aika mennä omaan itseesi ja miettiä mikä SINUSSA tekee sen että karkotat kaikki ympäriltäsi? Mahdatkohan siihen pystyä, epäilen. Helpompi haukkua kaikki ja syytellä kuten sinulla on tapana.
      -terveisin ihmeellinen nainen-

      • Anonyymi

        Ei tämä reppana yksilö kykene näkemään että syyt ovat vain ja ainoastaan hänessä itsessään. Jaksaa vuodesta toiseen paasata täällä palstoilla, se jo kertoo ettei pysty tekemään tarvittavia muutoksia elämässään.


      • Anonyymi

        No en ole edelleen mikään allu. Mutta jos olet sitä mieltä asia selvä. Mulla menee onneksi muut asiat hyvin.


      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Mitäpä näihin sanoa. Ihmiset ei edes tunne mua. Paskaa jauhetaan minkä kerkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä reppana yksilö kykene näkemään että syyt ovat vain ja ainoastaan hänessä itsessään. Jaksaa vuodesta toiseen paasata täällä palstoilla, se jo kertoo ettei pysty tekemään tarvittavia muutoksia elämässään.

        Jokainen ihan jokainen vika muka on minussa. No ei varmasti ole. Usein vain vääränlaisia naisia. Mutta ettehän te sitä tajua. Paskaa vain tulee niskaan.


      • Anonyymi

        En ole haukkumassa ketään. Koska mulla menee ihan hyvin elämä. Mutta ehkä sun pitäisu katsoa peiliin kun paskaa jauhat. Tai tule kertomaan se kasvotusten?


      • Anonyymi

        No en ole mikään unelmien poikamies, mutta musta löytyu paljon hyvääki ja kokoajan teen sen eteen töitä. Mutta ei kaikki viat ole pelkästään mussa. Naisia nyt ei vain kiinnosta ja sille ei voi mitää. Vääränlaisia naisia. Ja jatkos meen vaan parempaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Jos olet sitä mieltä selvä. Mä käyttäydyn nykyää ihan hyvin ja naisillekki oon mukava,mutta edelleen olen yksin. Haluan olla kunnollinen en mikää juoppo sekopää. Mulla on rahaa ja kuntoilen sopivasti ja hieno koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole edelleen mikään allu. Mutta jos olet sitä mieltä asia selvä. Mulla menee onneksi muut asiat hyvin.

        No edelleen jos aiot esittää olevasi joku muu kuin Allu85 tai Ande85 niin opettele kirjoittamaan eri tavalla. Sun tyylin tunnistaa jokainen.


    • Anonyymi

      Ongelma on siinä että pitää juoda paljon alkoholia joka viikonloppu. Silloin naiset kiinnostuu. Raittit ei kelpaa olen sen itse nähnyt.

      • Anonyymi

        En halua juoda alkoholia joka viikonloppu.


    • Anonyymi

      Mä oon ihan hyvä tyyppi kyllä ja mennyt paljo parempaa suuntaa mitä ennen, hoitanu asiat ja kaikkee, enkä ole työtön ja voin paljo paremmin itekki ja kaikkee, käyn usein lenkeillä ja paljon hyvää mussa on. Ihan sama mitä muut ajattelee.

      • Anonyymi

        Jos sinulle on "ihan sama" mitä muut ajattelee, niin miksi käyt kyselemässä täällä palstoilla päivittäin muiden mielipiteitä siihen, miksi et kelpaa kenellekään kaveriksi tai kumppaniksi?

        Etkö itse näe ristiriitaa käytöksessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulle on "ihan sama" mitä muut ajattelee, niin miksi käyt kyselemässä täällä palstoilla päivittäin muiden mielipiteitä siihen, miksi et kelpaa kenellekään kaveriksi tai kumppaniksi?

        Etkö itse näe ristiriitaa käytöksessäsi?

        No en jaksa tuohon mitään vastata. Eikö saisi vain ihmetellä miten naiset ovat niin nirsoja ettei kunnon mies kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jaksa tuohon mitään vastata. Eikö saisi vain ihmetellä miten naiset ovat niin nirsoja ettei kunnon mies kelpaa?

        Sinä olet vuosikausia käynyt palstoilla samaa asiaa ihmettelemässä. Tämänkin avauksen alussa kyselet että olisiko muilla neuvoja tai ohjeita. Sitten kun sulle annetaan neuvoja ja ohjeita niin valitat että "ihan sama", kun et tykkää kuulemastasi.

        Sun elämässä ei tule ikinä mikään muuttumaan, ellet itse tee asioille jotain. Olet nyt vuosia itkenyt palstoilla, väittänyt tehneesi muutoksia, silti lopputulos on aina sama.

        Olisi varmaan aika tehdä oikeasti muutoksia, yksi niistä voisi olla lopettaa netin käyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jaksa tuohon mitään vastata. Eikö saisi vain ihmetellä miten naiset ovat niin nirsoja ettei kunnon mies kelpaa?

        Kunnon mies ei lyö naista. Ei heitä juomia niskaan kun saa pakit. Ei puhu naisista eikä muista miehistä yhtä halveksuvaan sävyyn kuin sinä.

        Sä et ole kunnon mies eikä susta koskaan sellaista tulekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vuosikausia käynyt palstoilla samaa asiaa ihmettelemässä. Tämänkin avauksen alussa kyselet että olisiko muilla neuvoja tai ohjeita. Sitten kun sulle annetaan neuvoja ja ohjeita niin valitat että "ihan sama", kun et tykkää kuulemastasi.

        Sun elämässä ei tule ikinä mikään muuttumaan, ellet itse tee asioille jotain. Olet nyt vuosia itkenyt palstoilla, väittänyt tehneesi muutoksia, silti lopputulos on aina sama.

        Olisi varmaan aika tehdä oikeasti muutoksia, yksi niistä voisi olla lopettaa netin käyttö.

        No minä puhun mitä haluan ja olen mennyt hitosti parempaa suuntaa, ai ei ole muuttunut, aika paljonkin on muuttunut parempaan suuntaan, pääsin kouluun ja sain töitäki. EI tarvi jauhaa paskaa mikä ei ole totta. Katso peiliin en muuta sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vuosikausia käynyt palstoilla samaa asiaa ihmettelemässä. Tämänkin avauksen alussa kyselet että olisiko muilla neuvoja tai ohjeita. Sitten kun sulle annetaan neuvoja ja ohjeita niin valitat että "ihan sama", kun et tykkää kuulemastasi.

        Sun elämässä ei tule ikinä mikään muuttumaan, ellet itse tee asioille jotain. Olet nyt vuosia itkenyt palstoilla, väittänyt tehneesi muutoksia, silti lopputulos on aina sama.

        Olisi varmaan aika tehdä oikeasti muutoksia, yksi niistä voisi olla lopettaa netin käyttö.

        Onneks voi ton sun paskan vetää pöntöstä alas vaikka, en onneks kuuntele tommosta paskaa, mulla menee paljo paremmin nykyään, ja sain autonkin ja töitä ja kaikkee, olen tehnyt kuule asioille jotain. mutta menkää vittuun vaikka kaikki sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä puhun mitä haluan ja olen mennyt hitosti parempaa suuntaa, ai ei ole muuttunut, aika paljonkin on muuttunut parempaan suuntaan, pääsin kouluun ja sain töitäki. EI tarvi jauhaa paskaa mikä ei ole totta. Katso peiliin en muuta sano.

        Kaikki mitä täällä sulle on sanottu on asioita, joita olet itse kertonut. Olet itse kertonut lyöneesi naisia, heittäneesi juomia naisten päälle, haukkuneesi naisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä täällä sulle on sanottu on asioita, joita olet itse kertonut. Olet itse kertonut lyöneesi naisia, heittäneesi juomia naisten päälle, haukkuneesi naisia...

        Aha.. hohhoijaa. Enpä sano tohon mitään muutako et mulla menee ihan hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha.. hohhoijaa. Enpä sano tohon mitään muutako et mulla menee ihan hyvin

        Ja siltikin ruikutat vuodesta toiseen päivittäin palstoilla sitä miten huonosti sulla menee :D


    • Anonyymi

      Mä tunnen vaan usein vloppusin olevani yksinäinen. Mulla ei ole kuin äiti ja senkaa olen. Ei ole yhtään kavereita ja olisi kiva saada se nainen, kun naiset ei ole rumaksi sanoneet.

      • Anonyymi

        Kannattaisi varmaan ensin yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen sen verran että saisi kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan ensin yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen sen verran että saisi kavereita.

        No ei ole kavereita, mulla oli ennen mutta ajat ovat muuttuneet ja olen jäänyt ihan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kavereita, mulla oli ennen mutta ajat ovat muuttuneet ja olen jäänyt ihan yksin.

        Kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja oikein kunnolla pohtia missä on vika, kun eivät kaverit eivätkä naiset viihdy kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja oikein kunnolla pohtia missä on vika, kun eivät kaverit eivätkä naiset viihdy kanssasi.

        Ei mun tarvi katsoa peiliin. Oon ihan hyvä tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvi katsoa peiliin. Oon ihan hyvä tyyppi

        Selvästikään et ole kun sun seurassa ei viihdy ihmiset edes kaverimielessä.


    • Anonyymi

      Vaikna otan uusia kuvia ja menny parempaa suuntaa ja kaikkee muutaki. Ei niinku mitään jatkuvasti. Harmi ku toiset löytää niin helposti naisen.

      • Anonyymi

        Eli koet että muiden onni on sinulta pois?

        Tuollainen asenne on suuri syy yksinoloosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koet että muiden onni on sinulta pois?

        Tuollainen asenne on suuri syy yksinoloosi.

        En koe mitään. ja asenne minulla on että se sopiva nainen tulee kun on tullakseen joskus, ihmettelen vain että miten tää on niin vaikeeta.


    • Anonyymi

      Yksin se nyt vain väkisin oltava vaikka menee hyvin, mutta ei oikein mitään. yksin vain oltava vuodesta toiseen niinhän se monella muullaki miehellä kun ei saa naista.

    • Anonyymi

      Mun puolesta kaikki tommoset vittuilijat vois kattoo peiliin, tiedän en ole täydellinen mies eikä musta tule, mutta vittu parempaa suuntaan olen menossa paljonkin, vittu todellaki meen lisää. painukaa kaikki vain vittuun paska

    • Anonyymi

      vittu kuinka vitun monta kertaa se pitää sanoa että oon menny parempaa suuntaa, anteeks nyt vittu jos jatkuvasti otan naiset esiin keskustelussa, vittu mä nyt oon vain semmonen, vittuku haluaisin kumppanin saatana, ei saisi koskaa valittaa, vittu todellaki erittäin paljo oon menny parempaa suuntaa, on auto, on rahaa, hieno asunto ja oon terve ja kuntoilen ja pidän huolta itestäni, vittu kattokaa paskat peiliin, en kuuntele yhtää mitää paskaa enää

      • Anonyymi

        Juttusi eivät ole vuosien mittaan muuttuneet, joten käytöksesi ei ole palstoilla mihinkään muuttunut. Ehkä mennyt jopa entistä huonommaksi tämä sun nettikäytös.

        Teoilla voi osoittaa muuttuneensa, sanat eivät paljoa paina. Lopeta netin käyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi eivät ole vuosien mittaan muuttuneet, joten käytöksesi ei ole palstoilla mihinkään muuttunut. Ehkä mennyt jopa entistä huonommaksi tämä sun nettikäytös.

        Teoilla voi osoittaa muuttuneensa, sanat eivät paljoa paina. Lopeta netin käyttö.

        No ei kyllä ole menny. Nyt menee parempaan suuntaan ja valitan naisista so what.


    • Anonyymi

      Toiset vittu vetää huumeita ja on ulosotossa ja kussu asiansa, itellä asiat ei ole noin, oon kunnon vittu mies jolla on asiat hyvin ja rauhallinen ja kiltti luonteeltaa, no ihan sama mitä musta ajatellaa. vaikka koko suomi mut tuntisi, muistaki ihmisistä varmasti jauhetaan paskaa ja en ole ainut saatanan ytmit utmit paskat.

      • Anonyymi

        Todella rauhallinen ja kiltti, joo :D Riehut v-ttua ja p-skaa huudellen palstoilla kaikki yöt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella rauhallinen ja kiltti, joo :D Riehut v-ttua ja p-skaa huudellen palstoilla kaikki yöt :D

        Vedä ätmi vituus vaikka mun puolesta. En ole enää sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä ätmi vituus vaikka mun puolesta. En ole enää sellainen.

        Joka päivä kiukuttelet palstalla v-ttua jankuttaen :D


    • Anonyymi

      Lenkillä käyminen on aika tylsä harrastus.

      • Anonyymi

        Parempi se on kun maata kotona krapulassa tai muutenki laiskotella kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi se on kun maata kotona krapulassa tai muutenki laiskotella kotona.

        Minä tykkään käydä lenkeillä ja liikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään käydä lenkeillä ja liikkua.

        Se vaan ei kropassa näy lainkaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan ei kropassa näy lainkaan :D

        Mitä sitten?


    • Anonyymi

      Alkaa mitta oleen vitun super täynnä ihmisiin jotka vain ajattelee musta että oon aivan nollatapaus, vittu yritän mennä iha vitusti ylöspäin ja nyt on töitäki ja pysyy edes keikkatyöt ja rahaa on ja laskut maksettu ja autoki on suht hieno ei mikää kallis mut pääsee paikasta a paikasta b. ottaa niin päähän. vittu todellaki saan vielä naisen

      • Anonyymi

        No pisteet sulle tosta että oot hoitanu asias mutta jos alat pitämään naista itsestäänselvyytenä ja oletat että jankkaaminen auttaa niin olet väärässä...
        hyvä että olet positiivisella mielellä mutta naiset Todellakin odottaa että korvien välissä on muutakin kuin se mitä sinä itse haluat .... tolla asenteella et ketään löydä, omistat auton tai et!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pisteet sulle tosta että oot hoitanu asias mutta jos alat pitämään naista itsestäänselvyytenä ja oletat että jankkaaminen auttaa niin olet väärässä...
        hyvä että olet positiivisella mielellä mutta naiset Todellakin odottaa että korvien välissä on muutakin kuin se mitä sinä itse haluat .... tolla asenteella et ketään löydä, omistat auton tai et!!

        No mitä sitten, mä nyt vain valitan en voi sille mitää, ja en kuuntele enää mitään paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten, mä nyt vain valitan en voi sille mitää, ja en kuuntele enää mitään paskaa.

        Ja kuitenkin kuuntelet ja vastaat varsin hanakasti.
        Etkö Allu-parka sitäkään tajua että anna provosoida itsesi tähän sanavaihtoon?
        Olet helppo kohde.
        Rajoitustesi tähden olet houkutteleva maali kiusaajille. Itse mahdollistat tämän nettikiusaamisen asettumalla jatkuvasti maaliksi.
        Jospa eläisit elämääsi ja unohtaisit palstan kokonaan. Olisi helpompaaa itsellesi.
        Olethan sanonut että nyt on kaikki loistavasti ja hyvin ja olet muuttunut mies! Ala siis elää oikeaa elämää ja nauti siitä. Alituisesta valituksesta seuraa vain kiusaamisen kierre, vai nautitko tästä jotenkin?


    • Anonyymi

      Selittelee että on muuttunut parempaan suuntaan mutta repeää pienimmästäkin vastoinkäymisestä kaikista henkseleistä. Heti kun joku asia vähänkään ärsyttää niin allu sekoaa ja alkaa riehua.

    • Anonyymi

      Plaaplaa. Ihan vittu sama mitä tänne kirjottaa. Ei saisi koskaa valittaa kun ei saa naista ja mitään saatana

    • Anonyymi

      Mitä sitten. Ei mun tarvi tollasta kuunnella.

    • Anonyymi

      Onneksi mulla menee ihan hyvin. Ja meen kokoajan parempaan suuntaan. Ja en jaksa ees lukee noita paska viestejä.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa ei jaksa enää ollenkaa vastata näille luusereille. Paskaa jauhavat ikuisesti.

    • Anonyymi

      Vittu samaa paskaa aina. Vaikka mitä kirjottaisi. Luuletko että kiinnostaa.. oon hyvä tyyppi ja mulla menee hyvin

      • Anonyymi

        Kirjoitat joka päivä samat jutut. Ei voi tulla yllätyksenä että saat vuodesta toiseen samoihin valituksiisi samat vastaukset.


    • Anonyymi

      Kattokaa narsisti paskat peiliinne, mä oon ihan hyvä tyyppi mitta jo täynnä. en vain jaksa normisti kirjottaa ku vituttaa tommoset pellet.

    • Anonyymi

      Aika vaikeaa on itseään muuttaa mitenkään olemalla toinen, jotta saa kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Omaa käytöstään ja sananvalintojaan voi jokainen tarkistaa ja muuttaa. Myös Allu, uskoisin.
        Jos tyyppi raivoaa ja heittelee juomia ihmisten päälle kapakassa, lyönytkin jotain naista kun seura ei ole kelvannut, haukkuu ja solvaa kuten olemme Allun kohdalla nähneet, on paljonkin muutettavaa. Vähänkään normaali ihminen siihen pystyy. Takuulla.
        Allulle on ainakin ne kaksi vuotta jotka minä olen häneen Suomi24 törmännyt, yritetty selittää ja antaa neuvoa. Ei mitään vaikutusta. Vähitellen porukka väsyi ja Allusta tehtiin palstan pelle.
        Samaa haistattelua ja haukkumista mitä tahansa sanotkin. Tiedämme kyllä hänen itsensä kertomana minkäliaisia rajoitteita hänellä on, ja yritetty sitäkin ymmärtää. Sama jatkuu ja jatkuu.
        Nyt ollut hiljaa, kohta taas takasin ja sama rumba jatkuu sano mun sanoneen.
        Ärsyttävä ja sairas tyyppi kerta kaikkiaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe