Ätmeille naisen lähestymisen alkeet kurssi

Anonyymi

Jos ätmeille järjestettäisiin naisen lähestymisen ABC kurssi, niin tuskinpa yksikään ätmi tai ruma mies osallistuisi, taitaisi kurssi täyttyä jännämiehistä.
Jos kurssi täyttyisi, niin varmaan täytyisi tehdä selväksi ja painottaa, ettei naisen hymyileminen merkitse, että nainen olisi ihastunut mieheen, muutenhan kurssilainen voisi kuvitella, että opettaja nainen on ihastunut häneen ja nainen saisi ätmin, joka stalkkaisi naista, eikä nainen saisi olla rauhassa.
Todennäköisesti kurssilla kävisi niin, että ensimmäisen kerran, kun kurssin opettaja naisneidot lähestyisivät ätmejä joskus kymmenennellä kurssikerralla, jos silloin kurssilla enää ketään on, niin viimeistään silloin luokan tuolit kolisisivat ja lentelisivät, kun ätmit pakenisivat luokasta, kun naiset lähentyisivät ja vähentäisivät vaatetusta ja yrittäisivät koskettaa ätmejä kurssilla, se oli suuri järkytys ätmille ja sen jälkeen kurssi voitaisiinkin lopettaa, koska seuraavalla kerralla luokka olisi tyhjä.

t. Ätmi

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelmahan on siinä, ettei tuollaiselle kurssille löydy edes naisia opettajiksi.
      Ei kukaan tervejärkinen nainen tuollaisen kurssin opettajaksi lähtisi, saisi pelätä kotiin lähtiessä, ettei ätmiparvi ole perässä ja kimpussa ja seuraa kotiin saakka.

    • Anonyymi

      Kuuluuko ensimmäiseen opetustuntiin miten pippeli laitetaan vaginan sisälle?

      • Anonyymi

        Ei sellaista voi ensimmäisillä tunneilla opettaa ja sellaisen opetus näytetään piirretyllä kuvalla, eihän sellaista käytännössä voi mennä opettamaan, viimeinenkin ätmi lähtisi järkyttyneessä tilassa pois kurssilta ja tuskin ätmit enää kurssille tulisivat sen jälkeen.
        Kas kun ätmi ei ole mikään jännämies.


    • Anonyymi

      Eikös tytöille voisi olla joskus aivan ystävällisiäkin?

    • Anonyymi

      Miehille pitää järkätä viinan juonti kurssi baarissa. Kun juo viinaa baareissa niin mies uskaltaa naisia lähestyä. Viinaa juomalla mies ei ole ujo ja uskaltaaa naisia lähestyä ja silloin sen kumppanin löytäminen mahdollistuu.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Lisäksi naiset arvostavat kovia viinanjuojia


    • Anonyymi

      Voisi olla naiselle vähän huvittavaakin, kun itse lähtee töihin, mies käynnistää silloin tietokoneen ja sitten kun nainen saapuu töistä: jaahas.. .taas on tietokone ja sama peli taas päällä siinä... on pelannut koko päivän sitä ...

    • Anonyymi
    • Luultavasti yhtään ätmiä ei tulisi, koska ätmi on trolli. Ei se voi trollata kuin netissä ja sepostaa tälläistä huttua livenä. 😁

    • Anonyymi

      Osallistuisin heti.

    • Anonyymi

      Viinamies osallistuisi kanssa varmasti kun häntä kiinnostaa vain naiset seksi ei lainkaan häntä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Miksi Viinsmies ei pidä seksistä naisten kanssa, hän pitää vaan ryyppäämisestä?

    • Anonyymi

      "Jos ätmeille järjestettäisiin naisen lähestymisen ABC kurssi, niin tuskinpa yksikään ätmi tai ruma mies osallistuisi, taitaisi kurssi täyttyä jännämiehistä."

      Mutta eikös se nyt niin ole että ne jännämiehet vie naiset, että kaikki naiset juoksevat niitten perässä? Mitä ihmettä ne sieltä kurssilta hakisivat, asiassa jonka osaavat ja tuntevat kuin omat taskunsa?
      Siinä asiassa olen samaam mieltä että nämä ns. ätmit eivät kurssille ilmestyisis alun alkaenkaan. Se on nimittäin turvallisempaa ruikuttaa anonyymina netissä kuin näyttää kasvonsa ja tulla vielä jonnekin kurssille, ihmisten joukkoon!
      Ätmiyteen kuuluu netissä ulina ja valitus ja naisten haukkuminen turvallisesti anonyymina.

      Niinpä niin. itse asiassa koko termi jännämies on katkerien ätmien keksimä nimitys niille miehille jotka uskaltavat olla aktiivisia ja ottaa kontaktia naisiin.

    • Anonyymi

      Uskallan puhua kauniille naisille ja olen niitä saanut. Ei ole vaikeaa lähestyä naisia enkä tarvii edes alkoholia. Useimmat treffit olen sopinut selvinpäin enkä kännissä. Seksiäkin harrastanut olen lähes aina selvinpäin naisten kanssa . Nuorepana kävin kyllä baareissa ja yhden yön juttuja tuli , naiset oli silloin myös humalassa ja seksiä harrastettiin. En ole yhtään komea jos se teitä mietityttää.

      • Anonyymi

        Sinussa on se ero, että et olekaan ätmi! Olet itsevarma ja sosiaalisesti normaali.
        Ätmi ei ole.
        Mitään ätmejä ei olisikaan jos heillä olisi sosiaaliset taidot kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on se ero, että et olekaan ätmi! Olet itsevarma ja sosiaalisesti normaali.
        Ätmi ei ole.
        Mitään ätmejä ei olisikaan jos heillä olisi sosiaaliset taidot kunnossa.

        Juu, ätminä voin todeta, etten uskalla lähestyä naista ja sosiaalisia taitoja minulla ei juurikaan ole.
        Olen ollut niin kauan yksin ja omissa maailmoissani, etten edes keksi mitään puhumista naisen kanssa.
        Tuskinpa nainen jaksaisi kuunnella niitä muutamia minuutteja kun puhuisin päivän säätilasta ja sen jälkeen olisin hiljaa, kun en keksisi mitään puhumista.
        Lisäksi menisi paniikkiin, jos nainen riisuisi vaatteita päältään tai alkaisi ähkimään päälläni.
        En edes kehtaisi riisuutua naisen edessä, koska nainen saisi vielä sydänkohtauksen, jos näkisi meikäläisen ilman vaatteita.

        Tuossa tulikin jo tarpeeksi seikkoja, että on parempi tyytyä olemaan yksinään, eikä pilata jonkun naisen elämää, jolle joku komea ja parempi mies järjestää paremman ja romanttisen elämän.
        Eipä voi yksikään maapallon nainen ainakaan syyttää, että olen pilanut heidän elämänsä, jos olisin tunkenut parisuhteeseen jonkun naisen elämään ja nainen olisi joutunut sietämään meikäläistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ätminä voin todeta, etten uskalla lähestyä naista ja sosiaalisia taitoja minulla ei juurikaan ole.
        Olen ollut niin kauan yksin ja omissa maailmoissani, etten edes keksi mitään puhumista naisen kanssa.
        Tuskinpa nainen jaksaisi kuunnella niitä muutamia minuutteja kun puhuisin päivän säätilasta ja sen jälkeen olisin hiljaa, kun en keksisi mitään puhumista.
        Lisäksi menisi paniikkiin, jos nainen riisuisi vaatteita päältään tai alkaisi ähkimään päälläni.
        En edes kehtaisi riisuutua naisen edessä, koska nainen saisi vielä sydänkohtauksen, jos näkisi meikäläisen ilman vaatteita.

        Tuossa tulikin jo tarpeeksi seikkoja, että on parempi tyytyä olemaan yksinään, eikä pilata jonkun naisen elämää, jolle joku komea ja parempi mies järjestää paremman ja romanttisen elämän.
        Eipä voi yksikään maapallon nainen ainakaan syyttää, että olen pilanut heidän elämänsä, jos olisin tunkenut parisuhteeseen jonkun naisen elämään ja nainen olisi joutunut sietämään meikäläistä.

        Viinaa juomalla oppii sosiaalisia taitoja ja silloin uskaltaa naisia lähestyä. Nuorena menin porukoitten mukaan juomaan viinaa ja opin sosiaaliseksi ja siten tutustuin naisiin. Tuossa viereissä rapussa asuu nainen jonka kanssa join viinaa nuorena ja seurustelin. Siitä on 30 vuotta aikaan. Aikuisenakin se onnistuu mutta pitää vaan juoda viinaa usein.

        T viinamies


    • Anonyymi

      Jollei juo viinaa eikä käy baareissa niin ei voi naisia lähestyä. Vain viinaa juomalla mies voi naisia lähestyä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Viina on sitä varten että mies ja nainen tutustuu. Ilman viinaa ei kumpania löydy.

      t viinamies

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käytymiskurssi ensin poliisien ylikomisaarioille, joissa keskusrikospoliisi hakee komisasrion sotilaspoliisin avustukella vankilaan, miettimään rikolllisia tekojaan, tämän ylikomisaarion... sitten joo jos on sotiilaspoliiseja tukena, niin on varmasti myös aseitakin _D

    • Tuollaiset ätmit ovat turhia, hukkakauraa ja kuluttavat meidän oikeiden ihmisten en energiaa.

      Miksi ätmit eivän vain tajua syrjäytyä lopullisesti? Johonkin maakuoppaan asumaan, mihin tulee vesi? Toki se vesi täytyy rajoittaa ettei ihan hulinaksi mene.

      Kerran vuodessa ytmi saisi ottaa ätmin kaulapanta hihnaan ja käydä ulkoiluttamassa. Tosin kaikki ätmit pitää kuohia, jottei synny lisää epätoivottuja ätmejä.

      Tästä tein aloitteen. Käykää allekirjoittamassa.

      >Simiti<

    • Anonyymi

      ATN-naisille myös kurssi.

      • Anonyymi

        Yhteiskurssi kaikille sukupuolille voisi olla valaiseva ja opettavainen.


    • Anonyymi

      Kurssi tytöiltä: eli kannattaisi pyöriä kovin paljon samassa sängyssä jos nukkuu, koska se voi haitata toisen nukkumasti, kuten oma pyörisimisekin voi haitata toisen unta

    • Anonyymi

      Justiin niin ei saa hyvin nukuttua jos toinen pyörii sängyssä jatkuvasti vieressä...

    • Anonyymi

      Joku jännittävä, oikein jännittävä uni menossa: pyörii ja törmää toiseen sänhgyssä sitten...

    • Anonyymi

      Olisi kyllä varmasti aika hieno joku tyttöjen tekemä alkeiskurssi, ja käyttäytymiskurssi sitten lisäosana pojuille, tyttöjen tekemänä.

    • Anonyymi

      Olisi sellainen alkeiskussi aluksi BMW sekä Ferrari autojen omistajille aluksi....
      Teinityttöjen tekemiä opetuksia luuseri-pojuille :D:D

    • Anonyymi

      Voisi olla aika paljon osallistuja tuollaiselle teinityttöjen tekemälle kurssille miten käyttäydytään jne....

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe