Mitäs palstalaisten viikonloppuun kuuluu?

Anonyymi

Aiotteko vetää kalsarikännejä vaan ja öyhötätte palstalla?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aion syödä nakkeja ja juustoa. Abode flash piti poistaa koneestä myös koska on kuulemma riski sijoitus. Milläs mä nyt pelaan pelejä.

    • Ai niin se on perjantai.. Tässä kun on kaks viikkoa makoillu koipi kipsissä, niin menee päivät sekasin.. jiihaa. Ja vielä viis viikkoa kestettävää.. heehoo..🤪

      • Muistan kun aikoinaan oli koipi poikki. Olin hetken pyörätuolissa, koska jalkaa ei saanut varata yhtään. Asun vieläpä hissittömässä kerrostalossa, joten täällä sitten hengailin ja söin, jos joku muisti tuoda minulle ruokaa.

        Voi sitä riemua ja vapauden tunnetta, kun sain kainalosauvat ja pääsin itse oikein kauppaan. Ei muuta kuin tsemppiä. Kyllä se siitä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Muistan kun aikoinaan oli koipi poikki. Olin hetken pyörätuolissa, koska jalkaa ei saanut varata yhtään. Asun vieläpä hissittömässä kerrostalossa, joten täällä sitten hengailin ja söin, jos joku muisti tuoda minulle ruokaa.

        Voi sitä riemua ja vapauden tunnetta, kun sain kainalosauvat ja pääsin itse oikein kauppaan. Ei muuta kuin tsemppiä. Kyllä se siitä.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Muistan kun aikoinaan oli koipi poikki. Olin hetken pyörätuolissa, koska jalkaa ei saanut varata yhtään. Asun vieläpä hissittömässä kerrostalossa, joten täällä sitten hengailin ja söin, jos joku muisti tuoda minulle ruokaa.

        Voi sitä riemua ja vapauden tunnetta, kun sain kainalosauvat ja pääsin itse oikein kauppaan. Ei muuta kuin tsemppiä. Kyllä se siitä.

        Minulla oli joskus kyynärsauvat, taksikuski sanoi: tekee hyvää käsivoimille kun niillä joutuu itseään nostelemaan.


    • Vitut tässä mitään viinaa juoda! Lihapiirakkaan juustoa, suolakurkkua sekä tomaattia väliin ja siinä on sitten päivän kohokohta. 😡 Saatana.

    • Anonyymi

      Lepaaminen ja virusteleminen. Aivasteleminen sekä yskiminen.

    • Anonyymi

      Konstaillaan ja konttaillaan, kujn konstaapelit ja ylikomisariot yhdessä, vähän viellä temppuillaankin.

    • Syysloma alkoi ipanoilla, saa nakata koulurepun ja hoitokassin viikoksi nurkkaan. :)

      Viikonloppuna olisi tiedossa lapsukaisen ideoima metsäretki eväineen. Lapsille jo tuttu paikka, joka nyt esitellään sitten meille vanhemmillekin. Huolestuttaa vaan, että kuka ne kaikki eväät jaksaa sinne metsään kantaa. :D

      Teki aika pitkän listan tuo retki idean keulahahmo.

      Muuten varmaan piipahtelen, kun ennätän ja jaksan palstallakin silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Konstailkaa kuin komisariot konsanaan... jotenkin tuntui kuin olisi flunssa ollut tulossa, ei sittenkään, mutta kun tuosta viruksesta puhuvat niin tuo pystyy kai tulemaan uudestaan 3kk jälkeen kun on tuon koronan sairastanut, eli sellaista immuniteettia ai tuohon synny ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ryyppään koska muuten ei saa seksiä.

    • Anonyymi

      Koti on kohta siivottu. Ihana rentoutua kun on puhdasta ja tuoksuu hyvältä. 😍
      Ulkoilua. 🍁🍂
      Terassien laitto talvikuntoon. Hienoja kasveja ja valoja. 🤗
      Hyvää ruokaa ja musiikkia. 🥙🥗
      Välillä palstailua. 🤣
      Ystävä tulee myös käymään. ❤️
      Kynttilöitä tunnelmavaloksi ja hyvä kirja odottaa vuoroaan. 🥰

      Sinkullakin voi olla mukavaa, kun ei liikaa mieti asioita mille ei voi mitään. 💕

      Hyvää viikonloppua kaikille. 😍

    • Anonyymi

      Muuten joo taksikuskeilta kuulee hauskoja tarinoita kaupungista, kun kerran jouduin käyttämään heidän palveluitaan niin samalla tuli sitten ajanvietteenä juteltua heidän kanssaan kaikkea.

    • Anonyymi

      Njaa, peurametsälle taidan mennä. Tässä mitään alcoa tullut otettua pariin kuukauteen,,,koska mä voin👊

    • Polttopuut vois hupittaa kärristä ja hakea säkki pellettiä tänään, niin ja sauna lämmittää.

      Huomenna sit pari säbäpeliä ja illalla saunailta paljuineen. Se on eri pitäjässä, niin meen ihsn omslla autolla. Kamut pääsee kyydissä eestaas. Sunnuntaina vois vaan olla... en ole miettinyt.

      Tännehän voi aina vilkaista joutessaan. 🙂

    • Anonyymi

      Olisi tarkistettavana näitä Friday 13th elokuvia JASON Halloween-Hellurei-juttuja kun valikoin jotain kauhuelokuvia..

    • Anonyymi

      Viinamies lähtee ajoissa töistä kotiin jotta pohjien juomisen voi aloittaa ajoissa. Baarit menevät jo aikaisin kiinni joten pohjat pitää olla ajoissa juotuna. Vaikka baarit menevätkin aikaisin kiinni, saapumalla ajoissa paikalle on vielä peliailaa naisten tapaamiseen.

      Raitis mies ei pohjia juo eikä baariin lähde. Hän menee ajoissa nukkumaan - yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Viikonloppu pullistuu jo virus-uutisia televisiosta tuijotellen.

      Ovat kyllä parempia nämä kirurgi-maskit, keskustelija xLiner sanoi niistä ovat kyllä parempia kuin normaalit The Maskit, istuvatkin naamalle paremmin nuo,'¨

    • Anonyymi

      Miksi pitää juopotella että saa naiset kiinnostumaan. Selvinpäin naiset ei koskaan halua tutustua eikä ne lähde treffeille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe