Nainen kulkee ja kaivaa tupakkajätteitä

Anonyymi

Vanhempi pitkähkö hoikka naishenkilö kulkee torin lähiympäristössä ja tonkii talojen tupakkapönttöjä! Juuri sain kiinni itse teosta Karhunkaatajantiellä. Ilmeisesti tarkoituksenaan käyttää vanhoja tumppeja uudelleen. Samaa olen kuullut asemieskadulta. Asialla ilmeisesti sama tyyppi.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mitä sitten?Miten se sinulle kuuluu

      • Anonyymi

        Kyllä se kuuluu, ja pitäisi kuulua jokaiselle kuka yhtään ajattelee asioita!


    • Anonyymi

      Olisko niin, ettei ole rahaa ostaa röökiä? Olisit antanu rahaa röökiin sen sijaan, että nillität täällä. Tokihan nykyään idiootti nauraa köyhille, läskeille tai muille. Vielä jopa kiinni sait 😂😂😂

      • Anonyymi

        Voi suaki tyhjäpäätä! Tottakai tämmösestä voi ja pitääkö sanan levitä! Miettikää, korona aika ja tämmöistä...puhdistakaa jätteenne höyryveturit älkääkä jättäkö tumppeja näkösille!!


      • Anonyymi

        Ai vielä rahaaki noille ällötyksille??😆😆😅laita sä kolehtikeräys pystyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi suaki tyhjäpäätä! Tottakai tämmösestä voi ja pitääkö sanan levitä! Miettikää, korona aika ja tämmöistä...puhdistakaa jätteenne höyryveturit älkääkä jättäkö tumppeja näkösille!!

        Minä arvelen, ettet uskalla naamatusten nimitellä. Kuitenki edelleen, anna raha köyhälle kun näet. Itse olen jo yli 500e antanu tarvitseville ja siis viikon aikana. Toista se on teillä kyyläävillä vinkujilla, köyhille vaan pilkka ja irvailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä arvelen, ettet uskalla naamatusten nimitellä. Kuitenki edelleen, anna raha köyhälle kun näet. Itse olen jo yli 500e antanu tarvitseville ja siis viikon aikana. Toista se on teillä kyyläävillä vinkujilla, köyhille vaan pilkka ja irvailu.

        Valehtelet että korvat heiluu😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet että korvat heiluu😆😆😆

        En valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vielä rahaaki noille ällötyksille??😆😆😅laita sä kolehtikeräys pystyyn!

        Kuuleppa kusipäät, minä annan tarvitsevalle rahan käteen. Sinä myös tunteellisesti köyhä et siihen pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valehtele.

        500...no joo joo...imetkö kalanpäitä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppa kusipäät, minä annan tarvitsevalle rahan käteen. Sinä myös tunteellisesti köyhä et siihen pysty.

        Oot kyllä yksinkertainen jos tupakķaan annat rahaa! Sitten ruikutat muilta rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä yksinkertainen jos tupakķaan annat rahaa! Sitten ruikutat muilta rahaa

        En muuten ruikuta, tienaan kuukaudessa enempi kuin itse 10 vuodessa. Varmaan sapettaa kusipäällä, köyhille annan muille en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten ruikuta, tienaan kuukaudessa enempi kuin itse 10 vuodessa. Varmaan sapettaa kusipäällä, köyhille annan muille en.

        😄😄😄😄😄😄😄😄


    • Anonyymi

      Tiedän tuon naisen. Ei ole terve.

    • Anonyymi

      Minä olen ajatellut että kulkee ja kokeilee ovia sisälle päästäkseen. No, nyt selvisi tuokin. Ikävä.

    • Anonyymi

      TAPPELU TAPPELU!!!

    • Anonyymi

      Pois heitettyä saa kerätä kuka vaan. Mikä ongelma aloittajalla?

      • Anonyymi

        Se on ongelma mikäli yhtään välitämme toisistamme! Sinunkaltaisille muista piittaamattomalle on vain oma napa tärkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ongelma mikäli yhtään välitämme toisistamme! Sinunkaltaisille muista piittaamattomalle on vain oma napa tärkeä!

        Ei aloittaja tuntunut huolestuvan lainkaan
        natsoja keräävän henkilön elämäntilanteesta
        , vaan se kateus .

        PS. Tärkeä asia kirjoitettavaksi tälle sivustolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja tuntunut huolestuvan lainkaan
        natsoja keräävän henkilön elämäntilanteesta
        , vaan se kateus .

        PS. Tärkeä asia kirjoitettavaksi tälle sivustolle!

        Täh...kateus sairaalle ihmiselle!! Oletko itse mistä kotoisin?? Et kai mistään niin hakoteillä kyllä olet..voi hyvät hyssykät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh...kateus sairaalle ihmiselle!! Oletko itse mistä kotoisin?? Et kai mistään niin hakoteillä kyllä olet..voi hyvät hyssykät...

        Sinä olet tehnyt aloituksen mainitsemastasi sairaasta ihmisestä .
        Onko asiallista käsitellä hänen tekemisiään täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tehnyt aloituksen mainitsemastasi sairaasta ihmisestä .
        Onko asiallista käsitellä hänen tekemisiään täällä?

        Kyllä on oikein. Jospa hänen omaiset havahtuisivat jos hänellä sellaisia on!!


    • Anonyymi

      Ajatelkaa, korona-aika ja ymmärtämätön ihminen kulkee ja imee katsomanne?!!? Jos joku omaksenne noin tekisi olisitteko mielissänne?? Tuskin.

      • Anonyymi

        Mitä meidän mielestäsi pitäisi tehdä asian hyväksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meidän mielestäsi pitäisi tehdä asian hyväksi ?

        No ainakin siistiä jäljet. Yhtään tumppia pidä näkösälle jättää..hänhän levittää tauteja niitä imiessään ja lääppiessään. Hyi.


    • Anonyymi

      Joku kerää pulloja, joku penkoo roskiksia. Ei se ole kiellettyä. Suosittelen keskittymään omaan elämään ja antaa muiden elää omaansa.

      • Anonyymi

        Pullojen keräystä nyt voi verrata tähän asiaan. Niitä minäkin joskus kerään mutten ikinä työntäisi käytettyä natsaa suuhun, hyi Hel...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullojen keräystä nyt voi verrata tähän asiaan. Niitä minäkin joskus kerään mutten ikinä työntäisi käytettyä natsaa suuhun, hyi Hel...

        Ei sitä käytettyä natsaa suuhun laitetakkaan .

        -natsa puretaan huolellisesti .
        -filtteri heitetään roskiin ja paperit .
        -jäljelle jäävä palamaton tupakka kerätään talteen .
        -tarpeeksi monta jämää purettuaan voi pyörittää
        aivan uuden sätkän.

        Sätkät voi sitten myydä pikkupojille pientä
        korvausta vastaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä käytettyä natsaa suuhun laitetakkaan .

        -natsa puretaan huolellisesti .
        -filtteri heitetään roskiin ja paperit .
        -jäljelle jäävä palamaton tupakka kerätään talteen .
        -tarpeeksi monta jämää purettuaan voi pyörittää
        aivan uuden sätkän.

        Sätkät voi sitten myydä pikkupojille pientä
        korvausta vastaan .

        Joopa joo...niin varmaan tekeekin😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo...niin varmaan tekeekin😆😆😆😆

        Hyvä resepti !
        Taidanpa alkaa itsekkin kaivelemaan
        taloyhtiön roskiksia .
        Kapakoissa toisten tupakoiden polttelu
        on aivan yleistä -pikku pöhnässä , eikä kukaan
        hyljeksi , että hyi kauhea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä resepti !
        Taidanpa alkaa itsekkin kaivelemaan
        taloyhtiön roskiksia .
        Kapakoissa toisten tupakoiden polttelu
        on aivan yleistä -pikku pöhnässä , eikä kukaan
        hyljeksi , että hyi kauhea.

        Sairaita kapakkasiepot.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe