Kenellä palstalaisella

Anonyymi

On tukka jo kovasti harventunut?

-flowersreally-

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta. Olen kalju.

      • Onko sinulla, rakas anonyymi, vielä munakarvat kasvaneet?


      • Anonyymi
        KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Onko sinulla, rakas anonyymi, vielä munakarvat kasvaneet?

        Munä karvoitus on sheivattu ja nupissa on on samanlainen tu'pee kuin pätkärisellä.


    • Anonyymi

      DarkFearilla on 20 sentin sasijakaus päälaella.

    • Anonyymi

      Se on kyllä kiva juttu, kun parisuhteistaan useasti epäonnistuneet narsistit täällä huolehtivat muiden pääasioista. Ai että se on viihdyttävää.

      • Anonyymi

        Niinpä, eikö tukka asioista ole omaa palstaa.


    • Mä olen ajatellut tässä pitkään uudenlaista lookkia fiktiiviselle palstaminuudelle, ja päätynyt jonkinlaiseen hahmotelmaan. Tämän hahmotelman jalostaminen vaatii hieman aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta koen sen aihion luomiskelpoiseksi, sillä olen luonteeltani laaja-alainen ja pedantti ihminen, joten kasvupohja fiktiivisille illuusioille on muheva.

      (naurua)

      • Ai että miksi?

        No siksi että palstan värittömyys hieman häiritsee minua, joten sille on ehdottomasti tehtävä jotain.

        Tämä on myös toimeksiantajan vaatimus.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Ai että miksi?

        No siksi että palstan värittömyys hieman häiritsee minua, joten sille on ehdottomasti tehtävä jotain.

        Tämä on myös toimeksiantajan vaatimus.

        (naurua)

        Tee sitten asialle jotakin. Niin minäkin teen vaikka virallisesti olenkin nykyisin aivovammainen.


    • Joo, on tuo tukka harventunut, joten kaljuksi ajelen.

    • Anonyymi

      Minulla ei, päinvastoin kasvaa liikaa, piti ostaa hiustenleikkuu konekin kun kasvaa liikaa.

      • Minkä merkkinen? Minulla on miehekäs Remington. Hyvin on palvellut jo vuosia. Sillä kun ajaa parrankin, niin jää sellainen pikkutuhma miehekäs sänki.


    • Anonyymi

      Joo, mulla on. Tätä rupesi lähtemään vyyhteinä. Mitä kummaa?

      • Anonyymi

        Mulla on joku karvanlähtöaika?


      • Mullakin lähti tukoittain silloin kun aloin kaljuuntumaan.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Mullakin lähti tukoittain silloin kun aloin kaljuuntumaan.

        Ai säkin olet nainen?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mullakin lähti tukoittain silloin kun aloin kaljuuntumaan.

        Voisithan sä vaikka kokeilla niitä paljon puhuttuja fina-tabletteja, sillä ei kai niiden syömisestä mitään haittaakaan olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai säkin olet nainen?

        Naisetkin voivat kaljuuntua.


      • EuropeanMan kirjoitti:

        Voisithan sä vaikka kokeilla niitä paljon puhuttuja fina-tabletteja, sillä ei kai niiden syömisestä mitään haittaakaan olisi.

        En lähde hormonaalisesti kastroimaan itseäni.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En lähde hormonaalisesti kastroimaan itseäni.

        Jaa, no omapa on valintasi. Mutta kovin vaan harmillista, että niin monet palstalaiset näkevät ne fina-tabletit tollaisessa valossa, vaikka harvalla edes on niistä minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Naisetkin voivat kaljuuntua.

        Mutta ei olisi kyllä suotavaa, tukka on kruunu.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Voisithan sä vaikka kokeilla niitä paljon puhuttuja fina-tabletteja, sillä ei kai niiden syömisestä mitään haittaakaan olisi.

        Eihän ne sua ole auttaneet kun pelkkä sasikranssi jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne sua ole auttaneet kun pelkkä sasikranssi jäljellä.

        Sä kun et ole mua koskaan edes tavannut tai mun kuvaani nähnyt, niin etpä vitun persujunttipaska tiedä musta ja mun ulkonäöstäni yhtään mitään. Oikein hyvin on fina-tabletit mulla auttaneet, kun mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, uten just nykyaikaisella ja eurooppalaishenkisellä miehellä pitääkin olla.

        Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa nidien fina-tablettien syömiseen saatana!!!!! Mutta tollaiselle sun kaltaiselle juntille se sasi-tukka kyllä oikein hyvin sopiikin, kun eipä teillä persuja äänestävillä junteilla ikinä olekaan mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa koskaan nähtykään saatana!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Sä kun et ole mua koskaan edes tavannut tai mun kuvaani nähnyt, niin etpä vitun persujunttipaska tiedä musta ja mun ulkonäöstäni yhtään mitään. Oikein hyvin on fina-tabletit mulla auttaneet, kun mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, uten just nykyaikaisella ja eurooppalaishenkisellä miehellä pitääkin olla.

        Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa nidien fina-tablettien syömiseen saatana!!!!! Mutta tollaiselle sun kaltaiselle juntille se sasi-tukka kyllä oikein hyvin sopiikin, kun eipä teillä persuja äänestävillä junteilla ikinä olekaan mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa koskaan nähtykään saatana!!!!!!!!!!!!!

        ... Tämä eskaloitu äkkiä. o.o Ei edes popparit ehtineet käydä kierrosta mikrossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne sua ole auttaneet kun pelkkä sasikranssi jäljellä.

        Voin vahvistaa, että DarkFearilla on vain kapea munkinkranssi jäljellä hiuksista.

        Markku Näätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin vahvistaa, että DarkFearilla on vain kapea munkinkranssi jäljellä hiuksista.

        Markku Näätä

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten tossa jo sanoinkin.

        Eikä ole yhtään reilua sulta käyttää täällä Näädän Markun nimeä, sillä se oikea Markku Näätä kirjoittelee tällä palstalla vain kirjautuneena omalla profiilillaan.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Sä kun et ole mua koskaan edes tavannut tai mun kuvaani nähnyt, niin etpä vitun persujunttipaska tiedä musta ja mun ulkonäöstäni yhtään mitään. Oikein hyvin on fina-tabletit mulla auttaneet, kun mulla sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, uten just nykyaikaisella ja eurooppalaishenkisellä miehellä pitääkin olla.

        Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa nidien fina-tablettien syömiseen saatana!!!!! Mutta tollaiselle sun kaltaiselle juntille se sasi-tukka kyllä oikein hyvin sopiikin, kun eipä teillä persuja äänestävillä junteilla ikinä olekaan mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa koskaan nähtykään saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mites, ootko menossa uuteen perskarvojen päälaelle siirtoon? Ei kannata luovuttaa vaikka eka kerta meni pieleen.


      • Ei kai nyt Periksellä mitään spämmihahmoja luulisi olevan, kun on kuitenkin ihan täysjärkinen ja normaali nuori mies.

        Enempi sanoisin olevan häpeällinen loukkaus tämä sulta, kun julkenet käyttää täällä toisen henkilön nimeä ilman hänen lupaansa ja vasten hänen tahtoaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites, ootko menossa uuteen perskarvojen päälaelle siirtoon? Ei kannata luovuttaa vaikka eka kerta meni pieleen.

        Eipä ole kyllä tarvetta moiseen, kun on itselläni hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä. Mutta teille persuja äänestäville paskajunteile se hiustensiirto voisi hyvää tehdäkin, niin olisi teilläkin vitun mulkunnuolijahuorilla hyvälaatuinen tukka päässä, eikä aina se ruma kalju, kuten teillä se aina vaan on saatana!!!!!! Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!


      • EuropeanMan kirjoitti:

        Voisithan sä vaikka kokeilla niitä paljon puhuttuja fina-tabletteja, sillä ei kai niiden syömisestä mitään haittaakaan olisi.

        Menee vähän asian vierestä, mutta paljon olen mäkin saanut kuraa niskaani palstalla sen takia että syön Lyrica-lääkettä ahdistuneisuushäiriöön. Muutenkin sellainen lääke joka jakaa mielipiteitä potilaiden ja lääkärien keskuudessa, mutta mun kohdalla se on vuosikausia pitänyt pahimman ahdistuksen ja panikoinnin poissa eikä haittavaikutukset ole todellakaan niin pahoja mitä väitetään ja luullaan.

        Pieni heitehuimaus on vain hauskaa, siihen olen jo tottunutkin että pitää muistaa virtsata ikäänkuin "loppuun asti" että rakko ja virtsaputki tyhjenevät kunnolla, painonnousua en edes enää laskisi lääkkeen haittavaikutukseksi koska olen ollut normaalipainoinen syödessäni kyseistä lääkettä ennen ja jälkeen pahimman alkoholi-ongelmani jne. Monesti tuntuu että paras tieto lääkkeestä kuin lääkkeestä löytyy niiltä joilla ei ole omakohtaista kokemusta. Kuitenkin loppujen lopuksi jokainen ihminen itse (ja lääkäri) punnitsee hyödyt ja haitat, ja jos pienistä haittavaikutuksista huolimatta kokonaisvaltainen elämänlaatu paranee niin miksipä jotain lääkettä ei sitten söisi 🙄

        Toki myös päinvastaisia kokemuksia ja kuultuja/luettuja juttuja on. Esimerkiksi jotkut skitsofreniapotilaat voivat joutua syömään antipsykoottisia lääkkeitä loppuelämänsä ajan eivätkä välttämättä saa niistä älyttömiä sivuvaikutuksia, mutta esim. mun kohdalla Ketipinor sekoitti veriarvot täysin ja teki mut henkisesti ja fyysisesti melkeinpä työkyvyttömäksi niin lopetin sen omalla päätökselläni seinään vuonna 2016. Ja jos sitä parin vuoden takaista RDR-episodia ei lasketa, niin en ole oireillut psykoottisesti käytännössä yli neljään vuoteen.


      • peris234 kirjoitti:

        Menee vähän asian vierestä, mutta paljon olen mäkin saanut kuraa niskaani palstalla sen takia että syön Lyrica-lääkettä ahdistuneisuushäiriöön. Muutenkin sellainen lääke joka jakaa mielipiteitä potilaiden ja lääkärien keskuudessa, mutta mun kohdalla se on vuosikausia pitänyt pahimman ahdistuksen ja panikoinnin poissa eikä haittavaikutukset ole todellakaan niin pahoja mitä väitetään ja luullaan.

        Pieni heitehuimaus on vain hauskaa, siihen olen jo tottunutkin että pitää muistaa virtsata ikäänkuin "loppuun asti" että rakko ja virtsaputki tyhjenevät kunnolla, painonnousua en edes enää laskisi lääkkeen haittavaikutukseksi koska olen ollut normaalipainoinen syödessäni kyseistä lääkettä ennen ja jälkeen pahimman alkoholi-ongelmani jne. Monesti tuntuu että paras tieto lääkkeestä kuin lääkkeestä löytyy niiltä joilla ei ole omakohtaista kokemusta. Kuitenkin loppujen lopuksi jokainen ihminen itse (ja lääkäri) punnitsee hyödyt ja haitat, ja jos pienistä haittavaikutuksista huolimatta kokonaisvaltainen elämänlaatu paranee niin miksipä jotain lääkettä ei sitten söisi 🙄

        Toki myös päinvastaisia kokemuksia ja kuultuja/luettuja juttuja on. Esimerkiksi jotkut skitsofreniapotilaat voivat joutua syömään antipsykoottisia lääkkeitä loppuelämänsä ajan eivätkä välttämättä saa niistä älyttömiä sivuvaikutuksia, mutta esim. mun kohdalla Ketipinor sekoitti veriarvot täysin ja teki mut henkisesti ja fyysisesti melkeinpä työkyvyttömäksi niin lopetin sen omalla päätökselläni seinään vuonna 2016. Ja jos sitä parin vuoden takaista RDR-episodia ei lasketa, niin en ole oireillut psykoottisesti käytännössä yli neljään vuoteen.

        Joo no useinkin ihmiset ovat hyvin ennakkoluuloisia kaikkien asioiden suhteen ja varsinkin noista lääkkeistä niitä sivuvaikutuksia on useinkin tapana liioitella ja ylivoimaisesti eniten niistä murehtivat ja jaksavat muistuttaa aina ne henkilöt, jotka eivät ole itse kyseistä lääkettä ikinä edes käyttäneet. Eli perustavat vain sen oman mielipiteensä niihin omiin ennakkoluuloihin ja netistä luettuihin yksipuolisiin kokemuksiin.

        Onhan esim. fina-tableteistakin kuultu hyvin paljon positiivisia lausuntoja ja usein just ne positiiviset kommentit jäävät myös sen takia vähemmälle, kun ne positiivisia kokemuksia kokeneet käyttäjät eivät välttämättä ole niin kovaäänisiä tuolla nettipalstoilla, kun just ne negatiivisia kokemuksia saaneet vihaajat.

        Sanoisin että myös asiakaspalvelussa usein ne kielteisiä kokemuksia paikasta, tuotteesta tai palvelusta saaneet ovat kovaäänisempiä tuomaan sitä palautettaan esille, kun mitä ne paikasta, tuotteesta tai palvelusta tykänneet asiakkaat ovat. Ainakin itse oon omassa työssäni usein tämän huomannut tässä vuosien aikana.

        Oon kyllä itsekin kova laittamaan palautetta, jos en ole ollut jossain tyytyväinen saamaani palveluun, tuotteeseen yms. juttuun. Mutta nyt olen yrittänyt viime vuosina laittaa myös enemmän sitä positiivista palauetta menemään, jos siihen on ollut syytä.

        Tärkeä pointti noissa lääkkeissä onkin just se, minkä tossa jo mainitsitkin. Eli se, että jos lääke selvästi parantaa käyttäjänsä elämänlaatua ja sitä kautta myös onnellisuutta, niin miksipä sitä ei silloin söisi. Eli jos ne plussapuolet meneekin tossa asiassa selvästi niiden haittapuolien edelle.

        Noista fina-tableteista vielä se piti mainita, että kysyin kerran tällä palstalla Bicky Royal-mieheltä sitä, että oliko hän koskaan harkinnut niiden syöntiä tai niitä kokeillut. Mutta hän oli sitten jättänyt ne syömättä, kun ei olisi välttämättä sopinut siihen hänen sen hetkiseen elämäntilanteeseensa, kun oli muitakin aineita kuvioissa:)))))))) Eikä se penislihas-treenien heikentyminen olisi ollut hänelle hyvä asia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Menee vähän asian vierestä, mutta paljon olen mäkin saanut kuraa niskaani palstalla sen takia että syön Lyrica-lääkettä ahdistuneisuushäiriöön. Muutenkin sellainen lääke joka jakaa mielipiteitä potilaiden ja lääkärien keskuudessa, mutta mun kohdalla se on vuosikausia pitänyt pahimman ahdistuksen ja panikoinnin poissa eikä haittavaikutukset ole todellakaan niin pahoja mitä väitetään ja luullaan.

        Pieni heitehuimaus on vain hauskaa, siihen olen jo tottunutkin että pitää muistaa virtsata ikäänkuin "loppuun asti" että rakko ja virtsaputki tyhjenevät kunnolla, painonnousua en edes enää laskisi lääkkeen haittavaikutukseksi koska olen ollut normaalipainoinen syödessäni kyseistä lääkettä ennen ja jälkeen pahimman alkoholi-ongelmani jne. Monesti tuntuu että paras tieto lääkkeestä kuin lääkkeestä löytyy niiltä joilla ei ole omakohtaista kokemusta. Kuitenkin loppujen lopuksi jokainen ihminen itse (ja lääkäri) punnitsee hyödyt ja haitat, ja jos pienistä haittavaikutuksista huolimatta kokonaisvaltainen elämänlaatu paranee niin miksipä jotain lääkettä ei sitten söisi 🙄

        Toki myös päinvastaisia kokemuksia ja kuultuja/luettuja juttuja on. Esimerkiksi jotkut skitsofreniapotilaat voivat joutua syömään antipsykoottisia lääkkeitä loppuelämänsä ajan eivätkä välttämättä saa niistä älyttömiä sivuvaikutuksia, mutta esim. mun kohdalla Ketipinor sekoitti veriarvot täysin ja teki mut henkisesti ja fyysisesti melkeinpä työkyvyttömäksi niin lopetin sen omalla päätökselläni seinään vuonna 2016. Ja jos sitä parin vuoden takaista RDR-episodia ei lasketa, niin en ole oireillut psykoottisesti käytännössä yli neljään vuoteen.

        Oli muuten joku idiootti taas tässäkin keskustelussa käyttänyt sitä Näädän Markun nimeä, kun tuli mulle jotain vittuilemaan. Onneksi ylläpito sentään poisti tollaiset typerät toisen henkilön nimen valheelliset käyttämiset.

        Ei varmasti olisi aito ja oikea Näädän Make yhtään siitä kanssa tykännyt.


      • EuropeanMan kirjoitti:

        Joo no useinkin ihmiset ovat hyvin ennakkoluuloisia kaikkien asioiden suhteen ja varsinkin noista lääkkeistä niitä sivuvaikutuksia on useinkin tapana liioitella ja ylivoimaisesti eniten niistä murehtivat ja jaksavat muistuttaa aina ne henkilöt, jotka eivät ole itse kyseistä lääkettä ikinä edes käyttäneet. Eli perustavat vain sen oman mielipiteensä niihin omiin ennakkoluuloihin ja netistä luettuihin yksipuolisiin kokemuksiin.

        Onhan esim. fina-tableteistakin kuultu hyvin paljon positiivisia lausuntoja ja usein just ne positiiviset kommentit jäävät myös sen takia vähemmälle, kun ne positiivisia kokemuksia kokeneet käyttäjät eivät välttämättä ole niin kovaäänisiä tuolla nettipalstoilla, kun just ne negatiivisia kokemuksia saaneet vihaajat.

        Sanoisin että myös asiakaspalvelussa usein ne kielteisiä kokemuksia paikasta, tuotteesta tai palvelusta saaneet ovat kovaäänisempiä tuomaan sitä palautettaan esille, kun mitä ne paikasta, tuotteesta tai palvelusta tykänneet asiakkaat ovat. Ainakin itse oon omassa työssäni usein tämän huomannut tässä vuosien aikana.

        Oon kyllä itsekin kova laittamaan palautetta, jos en ole ollut jossain tyytyväinen saamaani palveluun, tuotteeseen yms. juttuun. Mutta nyt olen yrittänyt viime vuosina laittaa myös enemmän sitä positiivista palauetta menemään, jos siihen on ollut syytä.

        Tärkeä pointti noissa lääkkeissä onkin just se, minkä tossa jo mainitsitkin. Eli se, että jos lääke selvästi parantaa käyttäjänsä elämänlaatua ja sitä kautta myös onnellisuutta, niin miksipä sitä ei silloin söisi. Eli jos ne plussapuolet meneekin tossa asiassa selvästi niiden haittapuolien edelle.

        Noista fina-tableteista vielä se piti mainita, että kysyin kerran tällä palstalla Bicky Royal-mieheltä sitä, että oliko hän koskaan harkinnut niiden syöntiä tai niitä kokeillut. Mutta hän oli sitten jättänyt ne syömättä, kun ei olisi välttämättä sopinut siihen hänen sen hetkiseen elämäntilanteeseensa, kun oli muitakin aineita kuvioissa:)))))))) Eikä se penislihas-treenien heikentyminen olisi ollut hänelle hyvä asia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllä tuo pätee moneen asiaan ja kertoo kai jotain suomalaisesta luonteenlaadusta, että silloin joku otetaan puheeksi kun on huonoja kokemuksia mutta vaikeneminen on myöntymisen merkki 😂 Tosin täytyy sanoa että mä kyllä saan aika useinkin kiitoksia ja hyvää palautetta asiakkailtani, mutta pitää huomioida myös asiayhteys. Ihmisellä on ihan eri tunteet pinnassa sillä hetkellä kun löytää hakemansa osan vaikkapa museoautoprojektiin tai ralliautoon, kuin että turhautuu hitaassa kaupan kassajonossa ja valittaa myyjille vaikka nämä eivät ole syypäitä siihen että ajan henki on mikä on, eli suuryritysten voitot maksimoidaan teettämällä tietty määrä töitä pienemmällä määrällä henkilökuntaa.

        Onhan esim. aknen hoitoon käytettävä Roaccutan aika tymäkkää lääkettä varsinkin elimistölle, mutta varsin usein ihmiselle riittää 6-12kk kertaluontoinen kuuri kuten mullekin ja vieläpä vain tuo puoli vuotta. Netti on täynnä kauhutarinoita kyseisestä lääkkeestä ja voin itsekin sanoa että kyllä sitä sai ravata verikokeissa, käyttää rasvaisimpia mahdollisia huulirasvoja ja vartalovoiteita, selkä ja raajat sattuivat normaalia enemmän karting-kisaviikonloppujen jäljiltä jne. Mutta kun finnit lähti naamasta ja selästä, niin kyllä se vaikutti sen verran paljon nuoren 18v teiniklopin itsetuntoon, kehonkuvaan yms. että olin ihan valmis kärsimään pienet sivuvaikutukset.


      • peris234 kirjoitti:

        Kyllä tuo pätee moneen asiaan ja kertoo kai jotain suomalaisesta luonteenlaadusta, että silloin joku otetaan puheeksi kun on huonoja kokemuksia mutta vaikeneminen on myöntymisen merkki 😂 Tosin täytyy sanoa että mä kyllä saan aika useinkin kiitoksia ja hyvää palautetta asiakkailtani, mutta pitää huomioida myös asiayhteys. Ihmisellä on ihan eri tunteet pinnassa sillä hetkellä kun löytää hakemansa osan vaikkapa museoautoprojektiin tai ralliautoon, kuin että turhautuu hitaassa kaupan kassajonossa ja valittaa myyjille vaikka nämä eivät ole syypäitä siihen että ajan henki on mikä on, eli suuryritysten voitot maksimoidaan teettämällä tietty määrä töitä pienemmällä määrällä henkilökuntaa.

        Onhan esim. aknen hoitoon käytettävä Roaccutan aika tymäkkää lääkettä varsinkin elimistölle, mutta varsin usein ihmiselle riittää 6-12kk kertaluontoinen kuuri kuten mullekin ja vieläpä vain tuo puoli vuotta. Netti on täynnä kauhutarinoita kyseisestä lääkkeestä ja voin itsekin sanoa että kyllä sitä sai ravata verikokeissa, käyttää rasvaisimpia mahdollisia huulirasvoja ja vartalovoiteita, selkä ja raajat sattuivat normaalia enemmän karting-kisaviikonloppujen jäljiltä jne. Mutta kun finnit lähti naamasta ja selästä, niin kyllä se vaikutti sen verran paljon nuoren 18v teiniklopin itsetuntoon, kehonkuvaan yms. että olin ihan valmis kärsimään pienet sivuvaikutukset.

        Totahan se just on kun suomalaiset ovat hyvinkin kateellisia, kapeakatseisia ja negatiivisia monissakin eri asioissa. Varsinkin palvelutyössä se on just sitä, että asiakkaat turhautuvat ja valittavat just kassamyyjille, tarjoilijoille ja muille asiakaspalvelutyössä oleville siitä palvelun hitaudesta ja jonoista, vaikka me ei olla syyllisiä siihen henkilövajaukseen ja varsinkin nykyaikana oikeastaan joka paikassa on mennyt enempi siihen, että halutaan säästää niistä henkilökuluista sen liikevoiton tuottamisen takia.

        Kyllähän se kieltämättä itsetuntoon voi vaikuttaa, niin sen vuoksi sitä on varmasti valmis kestämään ne pienet sivuvaikutuksetkin.


    • Anonyymi

      Pitää olla erilaisia koneita, kannattaa olla: partakone, pieni tarkempi trimmeri viiksiin ja sellaiseen sekä hiustenleikkuri erikseen, koska silloin ne ovat kuin joku jossa on kaikki samassa, kun suunniteltu paremmiksi siihen tiettyyn käyttötarkoitukseen.

    • Anonyymi

      Ei harvene, mutta blondiutuu. Siis todellakin blondiutuu, ei harmaannu. Punapigmentti näköjään vastustaa hyvin aikaa. Alkaa tulla pellavablondeja raitoja muuten kuparinpunaiseen kuontaloon. Oikeestaan ihan kivan näkönen.

      • Anonyymi

        Osta peruukki, niitä on tosi kauniita, ei näy kalju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta peruukki, niitä on tosi kauniita, ei näy kalju.

        Näitä on niin paljon, että puolet sais lähteä eikä näkys vielä missään.


    • Anonyymi

      Teini-ikä stressasi kehoa niin paljon, että hiukset oheni ainakin puolella ja menevät herkästi tosi huonoon kuntoon.

    • Anonyymi

      Noniin hihhi-tyyyytösdet jo kqk23gk

    • Anonyymi

      Tuuhea, kihartuva tai laineilla oleva pitkähkö tukka. Raskauksien jälkeen lähti lähes tukkoina, mutta se oli hormonaalista. Oikeastaan ihmettelen, että vieläkin on sellainen viikinkitukka.

    • Anonyymi

      Tuollainen voisi olla hyvä tytöillekin säärikarvoissa: Braunin uusi kone jossa on tiet6ystikin ohjailevat linjaavat tekohokkaat jursijät säärikarvoihin, mutt noniniin hah hyvä joo ehdotellella tytöille jotain laitteita.

    • Anonyymi

      Mutta niin aika jännittäviä elokuvis ovat nämä The Omen -jutut :D

    • Paska

      Mä en löydä omaa kommenttiani, niin en voi ottaa kantaa.

      (naurua)

    • Anonyymi

      Meinaatko sitä, että kun on niin paljon palstailtu?

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe