KUUMAA ennätystehtailua

Seurasimme Kuumaa bändiä maailmanennätystehtailussaan setlementtitalon lasikioskissa streamina olohuoneessa, sillä kadulla olisi ollut liian kylmä hengailla. Lisäksi olimme aivan juovuksissa, joten meidät oltaisiin luultavasti korjattu kadulta talteen virkavallan toimesta, tai ainakin ajettu pippurisumutteella matkoihinsa, tai jollain muulla tavalla etälamautettu. Tämä oli siis toissayönä, eli perjantaina.

Kun yhtä ja samaa biisiä kuuntelee tuntitolkulla, jää siitä pitkäkestoisia muistijälkiä. Toivottavasti ei pysyviä.

Tämä ei ole se biisi, vaan jotain aivan muuta. Tämä on kaiutettua vastapainomusiikkia hienolla tilannekuvalla.

(hirn)



https://www.youtube.com/watch?v=MI7U8OV1N9E

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tse olen aina miettinyt sitä millä ihmeen keinolla synkkiin hiuksiin saisi edes hieman eloa.

      No tuossa on vastaus.

      (naurua)

      • Onkohan minusta tullut melankolinen? Hienoviritteisesti ilmaistuna 'sukeutunut'.

        Sydämeni ei enää naura ja huumori onnahtelee kuin niitylle tamman peräpäästä pöllähtänyt varsa.

        Tämä saattaa olla vakava paikka.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Onkohan minusta tullut melankolinen? Hienoviritteisesti ilmaistuna 'sukeutunut'.

        Sydämeni ei enää naura ja huumori onnahtelee kuin niitylle tamman peräpäästä pöllähtänyt varsa.

        Tämä saattaa olla vakava paikka.

        (hirn)

        Henkinen tuki hädän hetkellä

        Minusta on hauska kuulua tällaiseen ryhmään täällä, jossa hädän hetkellä voi avautua ongelmistaan ja saada paikalla maleksivilta kanssakirjoittajilta multitalenttia apua tyyneydessä liplattaville säröille mielenrauhassa.

        Aika. Se se on vasta venkula. Ajan kuluminen on kuin katselisi pihalla leikkivää lasta.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Henkinen tuki hädän hetkellä

        Minusta on hauska kuulua tällaiseen ryhmään täällä, jossa hädän hetkellä voi avautua ongelmistaan ja saada paikalla maleksivilta kanssakirjoittajilta multitalenttia apua tyyneydessä liplattaville säröille mielenrauhassa.

        Aika. Se se on vasta venkula. Ajan kuluminen on kuin katselisi pihalla leikkivää lasta.

        (hihitystä)

        Juuri tällaisina hetkinä sorrun yleensä kaikenlaisiin latteuksiin, kuten päiväuniin toisenlaisista aivoista.

        Yleensä ihmiset haluavat kiimoissaan jotain muuta, kuten korkeammat poskipäät ja pidemmät jalat, mutta minä haluaisin toisenlaiset aivot.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Juuri tällaisina hetkinä sorrun yleensä kaikenlaisiin latteuksiin, kuten päiväuniin toisenlaisista aivoista.

        Yleensä ihmiset haluavat kiimoissaan jotain muuta, kuten korkeammat poskipäät ja pidemmät jalat, mutta minä haluaisin toisenlaiset aivot.

        (reps)

        Juha Hurmeen aivot olisivat hyvät. Niissä on jotain ihmeellistä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Juha Hurmeen aivot olisivat hyvät. Niissä on jotain ihmeellistä.

        (hihitystä)

        Mjoo

        Tämä onkin hauska ajatusleikki, sillä huomasin tietäväni ja tuntevani tajuttoman kasan ihmisiä, joiden aivoja en missään nimessä haluaisi päähäni.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä onkin hauska ajatusleikki, sillä huomasin tietäväni ja tuntevani tajuttoman kasan ihmisiä, joiden aivoja en missään nimessä haluaisi päähäni.

        (naurua)

        Ajatelkaa jos herra (Nobelisti) Hurme heräisi minun kehossani, eli kuoressani, aamulla ja katsoisi ulos minun ikkunoistani, eli silmistäni. Hän istuisi minun vuoteellani ja ottaisi vastaan minun elämäni.

        Hän ei ymmärtäisi olleensa koskaan kukaan muu.

        Ainoa ongelma tässä on se että missä helvetissä minä sitten olen. Siis olenko vain materiaa, eli tavaraa vuoteenlaidalla jalat kylmällä lattialla. Onneksi herään hiljalleen kunnioittamani kirjailijan elämään ja ajatuksiin. Sulaudun häneen, enkä ole enää vain summittainen painoarvo patjalla.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa jos herra (Nobelisti) Hurme heräisi minun kehossani, eli kuoressani, aamulla ja katsoisi ulos minun ikkunoistani, eli silmistäni. Hän istuisi minun vuoteellani ja ottaisi vastaan minun elämäni.

        Hän ei ymmärtäisi olleensa koskaan kukaan muu.

        Ainoa ongelma tässä on se että missä helvetissä minä sitten olen. Siis olenko vain materiaa, eli tavaraa vuoteenlaidalla jalat kylmällä lattialla. Onneksi herään hiljalleen kunnioittamani kirjailijan elämään ja ajatuksiin. Sulaudun häneen, enkä ole enää vain summittainen painoarvo patjalla.

        (hirn)

        Minusta tämä vaikuttaa aivan rakkaustarinalta, sillä rakastuessaan ihmiset sulautuvat toisiinsa ja menettävät itsemääräämishalunsa. Tämä perusoikeus ojennetaan sydän palaen tarjottimella pois, ja tilalle saadaan toisen oma.

        Ehkä meille syntyy kohta vauva.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe