Lokakuu on paskakuu

Ensin murtu jalka ja nyt sitten kissa tiputti puol vuotta vanhan telkkarin lattialle.. näyttö rikki.
Mur.

93

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissat ovat saatanallisia olentoja.

      Ruuvaa töllö seinään kiinni, niin pelastut katastrofeilta.

      Jalalles nyt ei voi mitään.

      (hirn)

      • Ja ihan vaan kun en päästäny sitä ulos..

        Opinpahan.. 🤬


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja ihan vaan kun en päästäny sitä ulos..

        Opinpahan.. 🤬

        Minkälainen kissa sulla on? 😻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen kissa sulla on? 😻

        Helkatti, perskatti ja paskatti..

        No ei.. tavallinen maatiaiskissa..

        https://aijaa.com/nQEUenh


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Helkatti, perskatti ja paskatti..

        No ei.. tavallinen maatiaiskissa..

        https://aijaa.com/nQEUenh

        Voi kuinka söpö 😻


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Helkatti, perskatti ja paskatti..

        No ei.. tavallinen maatiaiskissa..

        https://aijaa.com/nQEUenh

        Söpö 😍.

        Mut itsekin monta kissaa palvelleena tiedän, että voivat olla joskus suoraan perkeleestä.

        Mut kanit ne vasta onkin...Joskus aikoinaan kanini puri melko uusien stereoitteni kaiuttimen johdon poikki ja sitten mulla olikin "mono-stereot"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen kissa sulla on? 😻

        Taitava 😂


    • Korvaakohan kotivakuutus? 🤔

      • Mjaa

        Kotivakuutusasiantuntijat luurin toisessa päässä varmaan tykkäävät siitä että joka toinen päivä soitellaan firikkaan ja valitellaan revityistä huonekaluista ja verhoista. Maristaan siitä että kukkaruukut ovat lattialla ja rikki, sekä tehostetapetit raavittu kielille. Heille on todella hankala perustella sitä että he olisivat korvausvelvollisia syystä että jos kissanboksia ei tyhjennä ajoissa, kissa kusaisee vaikka huvikseen sun kenkääsi. Tai parketille.

        Juurikin näin.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Luultavasti korvaa, kannattaa ainakin kysyä. Toisaalta ei ehkä pitäisi jos/kun olet niin tyhmä että pidät kissaa ja kiinnipulttaamatonta särkyvää tavaraa samassa tilassa.

        -harmiseikirj-


      • Eiköhän. Ja noin uudesta ei juuri ole ikävähennystä. Irtaimiston omavastuu kannattaa pitää nollassa, kun on hommannut narsistisen kissaeläimen. 😜


      • Duoda..

        "Vakuutuksesta korvataan myös vakuutetun omistaman seuraeläimen aiheuttama vahinko riippumatta siitä, onko vakuutettu voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvastuussa vahingosta. Vakuutuksesta ei kuitenkaan korvata seuraeläimen hoitajalleen eikä hoitajan kotitalouteen kuuluvalle henkilölle aiheuttamaa esinevahinkoa, eikä vahinkoja, joista hoitaja tai joku muu kuin vakuutettu on korvausvastuussa. Hoitajalla tarkoitetaan henkilöä, jonka valvonnassa seuraeläin on"

        Että mitä? 🤔

        Siis omistalle korvataan, hoitajalle ei..


      • Anonyymi

        Ei noin läpiselvässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti korvaa, kannattaa ainakin kysyä. Toisaalta ei ehkä pitäisi jos/kun olet niin tyhmä että pidät kissaa ja kiinnipulttaamatonta särkyvää tavaraa samassa tilassa.

        -harmiseikirj-

        Karma ☝️


      • Anonyymi

        Laajakotivakuutus saattaa kyllä korvata tietokoneen, mutta telkkaria ne ei yleensä enää korvaa.


    • pujotteIija

      Viime viikolla kun olin kuivurilla hommissa, niin joku kissa syöksähti pirunmoisella vauhdilla rappusia alas, kättäni hipoen

      • Oliko se se puolivilli?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oliko se se puolivilli?

        Ei ollut, se hävis lopullisesti silloin joskus


    • En voi kuin kuvitella vitutuksen määrää. Ei muuta kuin pyörätuoli alle ja telkkuostoksille.

      • On mulla toi vanha 32 tuumanen... Näyttää nyt ihan minikuvalta, kun tottu isompaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On mulla toi vanha 32 tuumanen... Näyttää nyt ihan minikuvalta, kun tottu isompaan..

        32 tuumanen on nykyään postimerkin kokoinen. Vaikkakin se taitaa olla optimaali koko keskimääräisessä kotitaloudessa SD-kuvalle.


      • Partakaweri kirjoitti:

        32 tuumanen on nykyään postimerkin kokoinen. Vaikkakin se taitaa olla optimaali koko keskimääräisessä kotitaloudessa SD-kuvalle.

        Pitää vetää sohva lähemmäs.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pitää vetää sohva lähemmäs.

        32" on liian iso, kun sitä katselee metrin etäisyydeltä... lattialta - sohvan edestä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitää vetää sohva lähemmäs.

        On kyllä perkeleen pieni tekstikin täs postimerkissä.. Vuosia oon tyytyväisenä tätä tuijottanu, kun en paremmastakaan tienny.. Just. Mitä opimme tästä?


    • Anonyymi

      Elämää se vain on... Onneksi kukaan ei kuollut; se on paljon se.

    • Anonyymi

      hahahhahahha

      • Kaksi pahaa tietää yhtä isoa hyvää..

        Pitäisköhän laittaa lotto vetämään..


    • Jumala vain koettelee, muttei hylkää! 😂

      Mun kaverin isä koitti tuolla mantralla pidätellä kiukkuaan, jos joku meni v.tuiks kun jeesuksen pääsiäinen. Yleensä huonosti.... kohta kajahti h.lvetinp.rkelettä ja paras kirosanayhdistelmä oli kilinv.ttu. 😂😂😂

      Oikeasti oli vaikeaa pysyä pokkana paikalla kun isäntä sai hepulin jostain. 😁

      • Kyllä munkin suusta tais muuta vattu päästä..

        Jännä oli huomata kuitenkin se asenne-ero, kun puoliso sanoi että se on ihan varmaan rikki, niin mä olin ihan varma että kyllä se vielä pelittää. No, näkyyhän siinä kuva puoliksi..🤪


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä munkin suusta tais muuta vattu päästä..

        Jännä oli huomata kuitenkin se asenne-ero, kun puoliso sanoi että se on ihan varmaan rikki, niin mä olin ihan varma että kyllä se vielä pelittää. No, näkyyhän siinä kuva puoliksi..🤪

        No eikun täyttämään vaan vahinkoilmoitusta. 😃

        Mä oon yllättynyt tässä lähiaikoina vakuutusyhtiöiden toimintaan. Kaikki korvaukset putoilee ilman hitonmoista selittelyä ja kuittisotaa. 😀👌


      • Disse kirjoitti:

        No eikun täyttämään vaan vahinkoilmoitusta. 😃

        Mä oon yllättynyt tässä lähiaikoina vakuutusyhtiöiden toimintaan. Kaikki korvaukset putoilee ilman hitonmoista selittelyä ja kuittisotaa. 😀👌

        Joop. Omavastuurahaa oli kertynyt 120,- , mutta sitä ei saa käyttää seuraeläimen aiheuttamiin vahinkoihin.. eli omavastuu on 150 euroa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joop. Omavastuurahaa oli kertynyt 120,- , mutta sitä ei saa käyttää seuraeläimen aiheuttamiin vahinkoihin.. eli omavastuu on 150 euroa.

        Vai voiko..

        "Voit hyödyntää Omavastuurahaa

        kaikissa kodin irtaimiston vahingoissa (esim. puhelin hajoaa lattialle tiputtuaan"

        Jaa, no sitten tappio olis vain 30,- 🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joop. Omavastuurahaa oli kertynyt 120,- , mutta sitä ei saa käyttää seuraeläimen aiheuttamiin vahinkoihin.. eli omavastuu on 150 euroa.

        Jaa? No sitten noin...😬

        Noissa vakuutuksissa kannattaakin miettiä käyttötarve. Mäkin joskus aikoinaan pein omavastuun isona kaikelle muulle talossa, kun isommat systeemit oli uusia, säästi vakuutusmaksuissa, mutta nyt taitaa olla liki kaikki nollaomavastuulla.

        Onneks mulla ei ole enää ”häiriköitä” kotona. Just nauroin muksuillekin, että voisin jopa ostaa valkoisen sohvan. Kumpikaan ei ehkä enää pyyhi naamaansa siihen tai puklaa. 😀


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vai voiko..

        "Voit hyödyntää Omavastuurahaa

        kaikissa kodin irtaimiston vahingoissa (esim. puhelin hajoaa lattialle tiputtuaan"

        Jaa, no sitten tappio olis vain 30,- 🤔

        No voithan vähän ”värittää” tapahtumaa... ”syyllinen” tuskin on siitä millänsäkään, jos hänet sivutetaan loppuraportista? 😂

        Laita vaikka että keppien kanssa meinasit kaatua ja tökkäsit töllön lattialle. ☝️😬


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No voithan vähän ”värittää” tapahtumaa... ”syyllinen” tuskin on siitä millänsäkään, jos hänet sivutetaan loppuraportista? 😂

        Laita vaikka että keppien kanssa meinasit kaatua ja tökkäsit töllön lattialle. ☝️😬

        Joopa joo, ylempänä kirjoitit:

        "Mä oon yllättynyt tässä lähiaikoina vakuutusyhtiöiden toimintaan. Kaikki korvaukset putoilee ilman hitonmoista selittelyä ja kuittisotaa. 😀👌"

        "No voithan vähän ”värittää” tapahtumaa... ”syyllinen” tuskin on siitä millänsäkään, jos hänet sivutetaan loppuraportista? 😂

        Laita vaikka että keppien kanssa meinasit kaatua ja tökkäsit töllön lattialle. ☝️😬"

        Harrastatko laajemminkin noita vakuutuspetosjuttuja? Me rehelliset sitten korkeissa vakuutusmaksuissa joudutaan teidän huijaukset kustantamaan :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, ylempänä kirjoitit:

        "Mä oon yllättynyt tässä lähiaikoina vakuutusyhtiöiden toimintaan. Kaikki korvaukset putoilee ilman hitonmoista selittelyä ja kuittisotaa. 😀👌"

        "No voithan vähän ”värittää” tapahtumaa... ”syyllinen” tuskin on siitä millänsäkään, jos hänet sivutetaan loppuraportista? 😂

        Laita vaikka että keppien kanssa meinasit kaatua ja tökkäsit töllön lattialle. ☝️😬"

        Harrastatko laajemminkin noita vakuutuspetosjuttuja? Me rehelliset sitten korkeissa vakuutusmaksuissa joudutaan teidän huijaukset kustantamaan :(

        -harmiseikirj-

        No eipä tarvitse. Ihan hyvät syyt löytyy omastatakaa. 😀

        Tuossa Wuppiksenkaan tapauksessa ei oikeastaan ole vakuutusmaksujen takia oleellista merkitystä mikä se töllön hajoomisen syy oikeasti on. Se että maksaako W 150 vai 30 euroa tarkoittaa vaan vakuutusyhtiön voittojen tuloksessa maksimissaan 120 euron heittoa... mikä ei ole osakkaalle edes aamiaisen hintaa Monacon hotellissaan. 😂


      • Disse kirjoitti:

        No voithan vähän ”värittää” tapahtumaa... ”syyllinen” tuskin on siitä millänsäkään, jos hänet sivutetaan loppuraportista? 😂

        Laita vaikka että keppien kanssa meinasit kaatua ja tökkäsit töllön lattialle. ☝️😬

        Mä laitoin siihen vaan selitykseksi että telkkari tippu lattialle.. Jos kerran korvataan lattialle tippunu puhelinkin, niin..

        Saany nähä..


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No eipä tarvitse. Ihan hyvät syyt löytyy omastatakaa. 😀

        Tuossa Wuppiksenkaan tapauksessa ei oikeastaan ole vakuutusmaksujen takia oleellista merkitystä mikä se töllön hajoomisen syy oikeasti on. Se että maksaako W 150 vai 30 euroa tarkoittaa vaan vakuutusyhtiön voittojen tuloksessa maksimissaan 120 euron heittoa... mikä ei ole osakkaalle edes aamiaisen hintaa Monacon hotellissaan. 😂

        Noinhan ne varmaan kaikki huijarit tekosiaan selittelee, että kun minä tässä vain vähän huijaan niin ei mene isommalle huijarille rahat sitten.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan ne varmaan kaikki huijarit tekosiaan selittelee, että kun minä tässä vain vähän huijaan niin ei mene isommalle huijarille rahat sitten.

        -harmiseikirj-

        Kuka huijaa missäkin... vai mikä on huijausta?

        Voihan joilta ”asiayhteyksiltä” sulkea silmänsä...😀


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kuka huijaa missäkin... vai mikä on huijausta?

        Voihan joilta ”asiayhteyksiltä” sulkea silmänsä...😀

        Olin sanomassa samaa. Esim. palstahuijarit. Sun leikinlasku on pientä niiden semmosten rinnalla :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä laitoin siihen vaan selitykseksi että telkkari tippu lattialle.. Jos kerran korvataan lattialle tippunu puhelinkin, niin..

        Saany nähä..

        No luultavammin myönteinen päätös tulee. Jotenkin nää vakuutusyhtiöt minusta toimii nykyään ihan fiksusti. Ei ole niin jumalatonta vääntöä jokasuuntaan, mitä joskus on jostain kuullut.

        Varmaan kilpailu tekee niistäkin asiakasystävällisempiä. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin sanomassa samaa. Esim. palstahuijarit. Sun leikinlasku on pientä niiden semmosten rinnalla :)

        No sekin on vähän veteenpiirretty viiva. Jonkin mielestä täällä pitää puhua vaan totta ja toisen mielestä ei sillä ole väliä. Mutta otappa selvää, että onko tuon ”tottapuhujankaan” todet totta. 😂

        Kyllä täällä vastuu kaikesta on lukijalla itsellään, eikä keneenkään kirjoittajaan kannata uskoa suoraan. Trolleja äidin oomma kaikki. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No luultavammin myönteinen päätös tulee. Jotenkin nää vakuutusyhtiöt minusta toimii nykyään ihan fiksusti. Ei ole niin jumalatonta vääntöä jokasuuntaan, mitä joskus on jostain kuullut.

        Varmaan kilpailu tekee niistäkin asiakasystävällisempiä. 😬

        Tuli mieleen että miksen mä hakenu korvausta silloin kun kanoottireisulla roisku vettä iphonen päälle ja se pimahti.. Ei tullu ees mieleen.. Sitä vartenhan vakutuus on.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No sekin on vähän veteenpiirretty viiva. Jonkin mielestä täällä pitää puhua vaan totta ja toisen mielestä ei sillä ole väliä. Mutta otappa selvää, että onko tuon ”tottapuhujankaan” todet totta. 😂

        Kyllä täällä vastuu kaikesta on lukijalla itsellään, eikä keneenkään kirjoittajaan kannata uskoa suoraan. Trolleja äidin oomma kaikki. 😃

        No niinhän me ollaan 😂👆


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuli mieleen että miksen mä hakenu korvausta silloin kun kanoottireisulla roisku vettä iphonen päälle ja se pimahti.. Ei tullu ees mieleen.. Sitä vartenhan vakutuus on.

        Joo. Sitä vartenhan ne on otettu. 😬👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän me ollaan 😂👆

        Hi hi hii...😃


    • Anonyymi

      Vaikka mulle ei ole moisia nyt sattunu, niin olen silti samaa mieltä ... lokakuu on tosi syvältä ja marraskuu vielä syvemmältä. Onneksi alkukuusta oli tänä vuonna hyvät kelit. Täällä etelässä ainaki. Nyt se paska näköjään kuitenki alkaa. Jos sitä vaikka vetäytys loska-paskakeli unille ja heräilis sitte jouluna.

      • Mä oon tismalleen samaa mieltä. Semmoset kolme kuukautta vois vetää talviunia ja skipata koko loskapimeyden.

        Mulla väänty nilkka kaksi vuotta sitten 3.10, eli tismalleen samana päivänä kuin nyt murtui jalka.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä oon tismalleen samaa mieltä. Semmoset kolme kuukautta vois vetää talviunia ja skipata koko loskapimeyden.

        Mulla väänty nilkka kaksi vuotta sitten 3.10, eli tismalleen samana päivänä kuin nyt murtui jalka.

        Mitäs loskaa nyt on, ei ainakaan etelässä ja vielä on värejä luonnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs loskaa nyt on, ei ainakaan etelässä ja vielä on värejä luonnossa.

        Kohta on..


    • Anonyymi

      Karma ☝️

      • Anonyymi

        Karma lankeaa aina kaikkien väärin tehneiden kohdalle ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karma lankeaa aina kaikkien väärin tehneiden kohdalle ☝️

        Klarnan lasku ainakin..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Klarnan lasku ainakin..

        Karmassa ei sanaleikit auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karmassa ei sanaleikit auta.

        Vastasin sulle vaan nyt jotain, ettet yksin jää..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vastasin sulle vaan nyt jotain, ettet yksin jää..

        En odottanut vastausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En odottanut vastausta.

        Nytkin odotit, kun tulit katsomaan..☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nytkin odotit, kun tulit katsomaan..☝️

        Luen ketjua, ei tarvitse tulla. Katson tässä onko lisää ulinaa nykyihmisellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luen ketjua, ei tarvitse tulla. Katson tässä onko lisää ulinaa nykyihmisellä.

        Kai mä nyt omaan ketjuun tulen.. Lupaako pitäis kysyä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kai mä nyt omaan ketjuun tulen.. Lupaako pitäis kysyä..

        Hohhoijjaa *kop kop*
        Luetun ymmärtäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijjaa *kop kop*
        Luetun ymmärtäminen?

        Wuw käy hitaalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijjaa *kop kop*
        Luetun ymmärtäminen?

        Siinä sä taas oot, vaikka sun piti vaan lukea.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siinä sä taas oot, vaikka sun piti vaan lukea.

        Pakko kun et ekasta ymmärrä.


    • Tämmöstä se vanhuksilla on, kun syyskylmät tulee.

      Hermopinnettä puskee.

      • Mitäää..


      • Anonyymi

        Huom. Täällä ei sais valittaa vanhuutta ☝️👉


    • Auts. 😩🤗

      • Anonyymi

        Karma ☝️


    • Anonyymi

      Lokakuu on ilon kuu!

      • Vahingonilon vissiin..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vahingonilon vissiin..

        Ei ole kuin asennekysymys! Älä näytä noin hapanta naamaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin asennekysymys! Älä näytä noin hapanta naamaa!

        Omapa on naamani.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vahingonilon vissiin..

        Nyt vaan alat kävellä -liike on lääke ja marssit rytmikkäästi televisiokaupoille. Sodassakin marssittiin vaikka jalat oli poikki. Kaikkea valitusta sitä nykyaikana näkeekin.


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiöhän tulee väittämään että itse olet hajottanut tahallasi tv:si sekä repinyt huonekalusi, mielenhäiriössä, josta seutaa 23 vuoden vakuutustaistelu.

    • Anonyymi

      Lokakuu on hyvä kuu. Illat pimenevät, ulkovalot partsille - joulun odotus alkaa.

      Eipä silti. Oli minullakin sairaalareissu. Työpaikalla pahoja ongelmia - kaikki meinaavat nääntyä niiden alle. Aikuisen lapsen koira sairastui pahasti - ja oli eläinsairaalassa monta päivää. Selvisi taudista! Euroja siihen kului tonni jos toinenkin ja kolmas, ja neljäs.

      Sinun kannattaa tehdä kotona turvallisuuskartoitus. Mitä kaikkea VOI tapahtua, ja miettiä vahinkojen minimointi etukäteen.

      - Afrodite 💖

      • Kerran kompastuin maton reunaan ja teet lensi kattoon. Jäi kiva kuvio..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kerran kompastuin maton reunaan ja teet lensi kattoon. Jäi kiva kuvio..

        Siitä kuviosta voit ennustaa. Ei se ihan tina ollut, mutta vastasi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kerran kompastuin maton reunaan ja teet lensi kattoon. Jäi kiva kuvio..

        Koti(kin) on vaarallinen paikka.

        Tuttavani (mies) meni pissalle yöllä, kompastui mattoon, katkaisi monen monta luuta. Oli sairaalassa 9kk. Opetteli kävelemään sellaisen kehikon avulla.

        Ystäväni kantoi yhden kerran poikkeuksellisesti, hyvin varovasti punaviiniä lasissa kotinsa yläkertaan. Hups - kompastui, punaviini lasista lensi seinään, ja rappujen kokolattiamatolle...Osa jäi vielä lasiin - lasi pysyi oikeinpäin kädessä. Remontiksi meni. Seinää piti pestä ja maalata, pestä ja maalata, kuusi kertaa. Punaviini on helvetillistä.

        - Afrodite 💖


    • Anonyymi

      Syksyn pimeydessä on kiva katsella elokuvia lämpöisessä sisällä kun ulkona sataa räntää. Olen katsonut noita paha poika elokuvia, paholaisen poika, antikristus Damien The Omen elokuvasarjaa.

      Ruoaksi voisi ehkä tehdä helppoa vaihteeksi sain ihan hyvän reseptin joskus kauan sitten eräältä kokki-tutulta, tonnikala-riisi, vähän samalla tavalla kuin joku kanarisotto, mutta tonnikalalla tehtynä.

      • Jos jalan pitää murtua, niin lokakuu on siihen sopivin kuu, tai marraskuu..


    • Anonyymi

      Kyl on paskakuu, tiet märkiä, vaikkei olis satanut ja sitten tiet jäätyy.
      Olis edes kuiva lokakuu, niin tiet olis kuivat, eikä liukkaat.
      Pitäs nastarenkaat vaihtaa, aurinko paistaa pilven reiästä, mut varmasti alkaa heti satamaan, kun avaat ulko-oven, että menenpä vaihtamaan talvirenkaat, kun ensi viikolla tiet on jäässä, kun ilma kylmenee.

    • Anonyymi

      Lumet ehtivät sulaa vielä monen monta kertaa ennen joulua, ihan pohjoisesta en tiedä mutta etelämpänä kyllä sulavat.

    • Nyt on hyvä syy tehdä kissasta rukkaset. Talvi on tulossa.

      • Anonyymi

        Komppaan 👍


      • Anonyymi

        Saa hyvityksen hanskojen hinnassa.


      • Anonyymi

        Hyi kuinka julma ehdotus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kuinka julma ehdotus.

        Persunatsilta ei voi muuta odottaakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kuinka julma ehdotus.

        Minusta se oli käytännönläheinen.


    • Anonyymi

      Kissaa syytetään yleisimmin silloin kun omistaja on hillunut kännissä. Nämä eivät mene enää vakuutusyhtiöillä läpi.

    • Anonyymi

      Talvirenkaista, kun pyöräilen ympäri vuoden, tuskin vaihdan piikkirenkaita alle ennen joulukuun puoliväliä, siis oikein piikit, vähän kuin moottoripyörien speedway-.jääpiikit, eivät aivan niin suuret.

    • Anonyymi

      Heinäkuu on paska kuu, etenkin lämpimät sellaiset. Aina piti ravata itse tai kissaa viemässä lääkäriin. Sitten kissa kuoli traumaattisesti heinäkuussa, kaikki eläinlääkärit vain pompottelivat minua paikasta toiseen, ja itse jouduin hätäleikkaukseen, sekin heinäkuussa. Joka perkeleen vuosi heinäkuussa tapahtuu yhä kauheampia asioita, vaikka miten yrittäisi olla tekemättä mitään ja varautua. Kirottu kuukausi.
      Onneksi on syksy.

      Minulla ei kertakaan kissat ole mitään arvokasta pudottanut kun huolehdin, ettei tuollaisia vaaroja ole missä voivat hekin vammautua. Ihan tarpeeksi eläinlääkärikuluja tulee ilmankin mitään ansoja.

    • Anonyymi

      Kadetti sotilasqkqmeiqastq on qina luuse45i mies :D:DÖ

      Muutta niin amerikkaliset luultavasti lähettävät uuden jännän jakson taas e5äästä sarjasta mitä seuraan, missä on tämä nukkenaamainen Chistina BraihWhie ajjejee hopean värisilleä Bjentlyllä, aika hii3nollqA :d:

    • Anonyymi

      Mikä oli rangaistus?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe