Tätä ne sudet tekee...

Anonyymi

32

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Kissa lähti”.

      • Anonyymi

        "Maastopyöräilijä lähti"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maastopyöräilijä lähti"

        Nyt on paljon lähtöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maastopyöräilijä lähti"

        "se hävis lopullisesti silloin joskus"

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se hävis lopullisesti silloin joskus"

        -harmiseikirj-

        Kaameaa, kissoista sanotaan noin 🙀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se hävis lopullisesti silloin joskus"

        -harmiseikirj-

        ”Se on yks kaunis päivä kun minä lähden” 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaameaa, kissoista sanotaan noin 🙀

        Lainasin tuossa yhden palstalaisen sanomaa, kyllä sitä varmaan tapahtuu joo.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Se on yks kaunis päivä kun minä lähden” 😅

        Kerran kuulin legendan että suomalaismiehen tuore venäläinen vaimo oli ahkerasti opetellut ajamaan polkupyörällä, sitten kun se sen oppi se lähti :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kuulin legendan että suomalaismiehen tuore venäläinen vaimo oli ahkerasti opetellut ajamaan polkupyörällä, sitten kun se sen oppi se lähti :D

        -harmiseikirj-

        Ai mä luulin, että se isäntä sanoi ”no nyt paistais aurinko” 😁


    • Nälkä se on sudellakin.

    • Anonyymi

      Jää vain toteamus. Mitään ei ollut tehtävissä. Kunhan ei joudu sanomaan ”Martta/Martti lähti, kuvasin videon traktorista”.

    • Anonyymi

      Siinäpä oli hörhöttelijöille vähän esimakua pedon elämästä ja kuinka yhä vain uskaliaimmiksi ne käyvät ja tulevat asutusten luo.

    • Anonyymi

      Niin?

      • Anonyymi

        No ”kissa lähti”.


    • Anonyymi

      Haitallinen vieraslaji lähti. Söpö sellainen, sitä en kiistä ja lemmikkinä tietysti rakas.

    • Mjoo

      Tämä on tällainen kestoaihe, joka jaksaa puhuttaa niin kehän tällä puolen kuin tuolla toisaalla.

      Periaatteessa minua ei häiritse mikään tässä konseptissa, koska elämä on tällaista.

      Sopeutumisjuttu.

      (hirn)

      • Sudet

        Jos niin kuin oikeesti ajatellaan, niin sellaisessa tyypissä on munaa. joka nukkuu hyvin hangen päällä sutten ulvonnassa.

        Kaunis kuutamo.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Sudet

        Jos niin kuin oikeesti ajatellaan, niin sellaisessa tyypissä on munaa. joka nukkuu hyvin hangen päällä sutten ulvonnassa.

        Kaunis kuutamo.

        (naurua)

        Säälipisteitä

        Kun tällaista ei ole kokenut, on koettava se toisten kokemusten kautta. Susi on eläimenä niin lähellä ihmistä, että he eivät välttis pidä toistensa tapaamisesta.

        Siinä on se vaaka tasan, mutta hivenen suden puolella, sillä sillä on kotikenttäetu.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Säälipisteitä

        Kun tällaista ei ole kokenut, on koettava se toisten kokemusten kautta. Susi on eläimenä niin lähellä ihmistä, että he eivät välttis pidä toistensa tapaamisesta.

        Siinä on se vaaka tasan, mutta hivenen suden puolella, sillä sillä on kotikenttäetu.

        (naurua)

        Niin

        Tietysti voisimme lahdata kaiken liikkuvan pois metsistämme ja jakaa marjat, mutta me emme näin tee.

        Miksi?

        (hirn)


      • Anonyymi

        Harmiksen mielestä Pönttöneiti on niin lihava, ettei susi jaksaisi sitä syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksen mielestä Pönttöneiti on niin lihava, ettei susi jaksaisi sitä syödä.

        Joo joo 😂 keksi lisää tätä ”Harmiksen mielestä”-sarjaa. Olen jopa pari kertaa nauranut kahvit rinnuksilla. Tääkin oli aika hyvä, ei saa susi tilata mäcfiistiä ei 😂


    • Anonyymi

      Kaikki, jotka käyttää lihaa ravinnokseen, saa pitää turpansa kiinni nälkäisen suden ravinnonetsinnästä.

    • Anonyymi

      Naps ja sutta ei ole.

    • Anonyymi

      Yksi kaupunkilaismies kerran kyseli, että uskallanko mennä mettään kävelylle. Sanoin, että tottakai. Kommentoi siihen, että niin onhan sulla koira mukanas. Ei oikein meinannu ymmärtää kun sanoin, että ainoot kerrat ku oon mettässä pelänny on nimenomaan koira mukana ja sillonkaan en koskaan itteni puolesta.

    • Löytyykö täältä toista niin maalaista, kenen kotitalon vintiltä löytyy susiturkki? Ei ole omatekemä.

      • Anonyymi

        Pane se päälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane se päälle!

        Ja murise vähän Sastamala :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja murise vähän Sastamala :D

        Entäs ne koirannahkakinthaat? Sopiiko pakettiin?
        (Nyt wuwwi saa kohtauksen)


      • Mjaa

        Mitä tähän nyt sanoisi tuvan puolesta.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Mitä tähän nyt sanoisi tuvan puolesta.

        (hihitystä)

        Mun mielestä presidentillinen ja pragmaattinen suhde kuolemaan ja elämään on vähimmäisvaatimus sille, että ymmärtää missä on ja kuka on.

        Vähimmäisvaatimus.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mun mielestä presidentillinen ja pragmaattinen suhde kuolemaan ja elämään on vähimmäisvaatimus sille, että ymmärtää missä on ja kuka on.

        Vähimmäisvaatimus.

        (naurua)

        Tämän voisi myös esittää toisella tavalla, eli toisin sanoin.

        Kuka ei tapa, ei elä.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Olisi pitänyt sisällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe