Thaimaantietäjille kysymys.

Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella itse otetulla kuvalla, missä .... missä kummassa?

https://aijaa.com/O6WzAc

12

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kyselet Pattaya palstalla Teneriffan vesipuistosta otetusta kuvasta kysymyksiä?
      Tuohon ei tarvita Thaimaan tietämystä.

      • Anonyymi

        Porkkana ja villalanka toimii...


    • Anonyymi

      Hieno ja mielenkiintoinen kuva Senssu. Kiitos.

      • Ole hyvä, täällähän on Tenriffan kävijöitä myös, matkailu avartaa.
        Hetkeksi lienen onnistunut laannuttamaan viikonlopun rakkaan kireyttä.


      • Anonyymi

        Ps. En vielä viitsi vastata mistä kuva on;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. En vielä viitsi vastata mistä kuva on;)

        Minähän jo kerroin. Se on Espanjasta, Teneriffan saarelta, Siam Park vesipuisto.
        Sitä on Chiang Main hesan mies päässyt vissiin joskus oikein Epsanjaan saakka. Olikohan mutsinsa mukana, kuten 2008?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän jo kerroin. Se on Espanjasta, Teneriffan saarelta, Siam Park vesipuisto.
        Sitä on Chiang Main hesan mies päässyt vissiin joskus oikein Epsanjaan saakka. Olikohan mutsinsa mukana, kuten 2008?

        Anteeksi. En huomannut tuota kommenttisi ajoissa. Pahoitteluni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän jo kerroin. Se on Espanjasta, Teneriffan saarelta, Siam Park vesipuisto.
        Sitä on Chiang Main hesan mies päässyt vissiin joskus oikein Epsanjaan saakka. Olikohan mutsinsa mukana, kuten 2008?

        Joo on tullut käytyä, anteeksi että näin tapahtunut.
        Parkin muuten omisti silloinen Thaimaan kuningas.
        Kuitenkin mikäli ymmärrät aloitukseni tarkoituksen, jonka myös kirjoitin, koita rauhoittua hieman.
        Espanjasta puheenollen, meillä on edelleen tölli Espanjassa.
        Mukavaa viikkoa sinulle, katsahdan viikon kuluttua miten olet palstamatkaillut.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo on tullut käytyä, anteeksi että näin tapahtunut.
        Parkin muuten omisti silloinen Thaimaan kuningas.
        Kuitenkin mikäli ymmärrät aloitukseni tarkoituksen, jonka myös kirjoitin, koita rauhoittua hieman.
        Espanjasta puheenollen, meillä on edelleen tölli Espanjassa.
        Mukavaa viikkoa sinulle, katsahdan viikon kuluttua miten olet palstamatkaillut.

        Tottakai teillä on. Omaisuusluettelosi löytyy täältä palstahistoriasta kyllä ja se on todella mahtavan mittava.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo on tullut käytyä, anteeksi että näin tapahtunut.
        Parkin muuten omisti silloinen Thaimaan kuningas.
        Kuitenkin mikäli ymmärrät aloitukseni tarkoituksen, jonka myös kirjoitin, koita rauhoittua hieman.
        Espanjasta puheenollen, meillä on edelleen tölli Espanjassa.
        Mukavaa viikkoa sinulle, katsahdan viikon kuluttua miten olet palstamatkaillut.

        Oletko jo saanut ostettua riittävän ison laiturin jahdillesi.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai teillä on. Omaisuusluettelosi löytyy täältä palstahistoriasta kyllä ja se on todella mahtavan mittava.

        Omaisuusluettelosi löytyi. Pahoittelen että sitä ei ole päivitetty ajan tasalle.

        Viisi ravintolaa konsernilla, kaikki velattomissa omistuskiinteistöissä Kaikki työntekijäsi asuvat omakotitaloissasi Kukkatarha ja bisnes Tatuointiliike omassa velattomassa kiinteistössään Hammaslääkärivaimon klinikka omassa kiinteistössään
        Mopar V8 (salainen) Harley Davidsonit 2 kpl yhteishintaan 80 000 euroa (salaisia)
        Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin (salainen)
        Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären bisnekset rahoitettu Oma moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla Vanha huoltoasema ostettu johon avataan Happy Days ravintola Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen Chon Buriin ilmestyi loma-asunto Phuketin huvilan rinnalle
        Savusauna Phuketin huvilalle Cha amiin ilmestyi miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus ja hotelli Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea ja toinen mersu V12 koneella hommattu. Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
        Autotallin laajennus meneillään, jotta moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
        Kaksi uutta vesijettiä tilattu ja virityssarjat asennettu, toimitus ensi viikolla
        Azimutiin hommattu uusi plotteri ja ite vaihettu öljyt.
        AIDS tutkimukseen lahjoitettu rahaa (herra huahin lahjoittaa myös 5000$ vuosittain)
        Puuhuvila vuokrakäyttöön vieraille pohjoisessa. Hissi toimii norsulla
        Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin Uusi auto Phuketiin ja sähkövene saatu lahjaksi Espanjassa neljäs huvila ja jahti
        Ruotsissa asunto ja T-Rod ostettuSundomissa oma saari Kulosaaressa ja Kaskisaaressa miljoonarantahuvilat Paraisissa miljoonahuvila ja kohtuumiljoonasaari uimahyppytornilla
        Paraisiin uusi jahti. Miljoonajahti. Hangossa yksi ylimääräinen jahti parkissa.

        Mitenkäs on jokos se hotelli ja ostoskeskus ovat valmistuneet sinne salaiselle merenrantatontille Cha amiin, joka on kolmas paikka mistä vaimosi on kotoisin?
        Sinulla oli ideana ottaa kokonainen kerros siitä itsellesi. Kattohuoneisto varmaankin ja VIP tasoa?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo on tullut käytyä, anteeksi että näin tapahtunut.
        Parkin muuten omisti silloinen Thaimaan kuningas.
        Kuitenkin mikäli ymmärrät aloitukseni tarkoituksen, jonka myös kirjoitin, koita rauhoittua hieman.
        Espanjasta puheenollen, meillä on edelleen tölli Espanjassa.
        Mukavaa viikkoa sinulle, katsahdan viikon kuluttua miten olet palstamatkaillut.

        Onkin hyvin kätevää asua "täällä thaimaassa" sillä on hyvin kätevää piipahtaa espanjan asunnolla joka sijaitsee aivan thaimaan kupeessa. Saa aina samalla leiman passiin henkilökohtaisista syistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe