Miksi naisille pitäisi höpöttää koko ajan syvällisiä että ne pysyisi tyytyväisenä?

Anonyymi

Palstallakin on taas havaittu sitä että miehet ei saisi muka rauhassa jurottaa prkl niin kuin on jo miljoona vuotta jurottaneet, miehen sopuisa jurottaminen on evoluution tulos, miksi se ei kelpaa? Tuossa on hyvä juttu ensitreffipareista, siinäkin miehet yrittää onnistua semmoisessa mihin ei ole edes eväitä ja perseelleenhän se menee:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006675042.html

"Parit kyllä käyvät jatkuvasti varsin asiallisia, analyyttisiä ja syvällisiäkin keskusteluja, mutta kaikki toimii järjen – ei tunteen – tasolla.

Puolison hyviä ja huonoja puolia analysoidaan pikkutarkasti niin puolisolle itselleen kuin kameroillekin, ja parisuhteen muodostamisesta tehdään lähes rakettitiedettä.

Kaikki on aivan liian mietittyä, harkittua ja ylianalysoitua!"

Ei kai se ihme jos parisuhteeseen vakiintunut mies käy entistäkin vaiteliaammaksi kun jatkuvasti ollaan vaatimassa kaiken maailman ylianalyyttista mietiskelyä. Seurusteluaikanahan se on ihan ok, mutta silloinhan tulee jo sanotuksi kaikki tähdellinen, mies ei ole niin tyhmä että tahtoisi sitten jauhaa niitä samoja vanhoja juttuja loppuikänsä kun ne on jo kerran sanottu. Mies menee eteenpäin elämässä, alkaa seuraamaan lasten kasvamista, urheilua, tekniikan kehittymistä jne. Nainen taas kun on niin huonommuistinen ja luovuuttakaan ei juuri ole niin se tahtoisi kelata niitä samoja vanhoja juttuja, toistella kuin papukaija samoja käsityksiään tuhaneteen kertaan. Siitä se varmaan tuo joidenkin keski-ikäisten naisten voimaantuminenkin johtuu, kun ei keksi mitään uutta pitää touhuta sitten uusia miehiä joille saa sitten niitä juttujaan paasata, vaihtaa vain tarpeeksi usein niin ne ei ehdi kyllästyä ja huomata miten tylsä ja mielikuvitukseton se nainen loppupelissä on:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006674750.html

-harmiseikirj-

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpötäthän sinäkin täällä ja analysoit, minkälainen sen naisen pitäis olla ja mitä sen pitäis tehdä?

      Jurottasit vaan kaikessa evoluution tuomassa ”miesrauhassas”, etkä edes selais joutavia iltapäivälehtien lööppejä ja vieläpä naistenlehtien kotkotuksia.

      Ota rennosti, veli.... elä häslää. 😁

      • Anonyymi

        Minä kerron enkä sorru ylianalysointiin. Sinä taas analysoit, pyörität ja kierität samoja asioita niin kuin lumiukkoa rakentaisit ja aina uudestaan ja uudestaan joudut sen pallon vääntämään. Se ei ole sullakaan geeneissä, mies on yksinäinen raataja, historiassakin se on yksin käynyt kaatamassa hirven ja karhun, kaskennut pellot ja niin edelleen, jos ememmän on jutellut niitä juttuja on kuunnellut sen paras kaveri koira tai sitten joku toiseksi paras kaveri, ei koskaan nainen. Nainen taas on siellä lämpöisen kotilieden ääressä kalkattanut juttujaan lapsille, ystäville, kulkijoille kaikille, siksi sillä on kalkatus geeneissä. Nykynaisessa onkin se vika että se ei voi rajoittaa kalkattamistaan kavereihin vaan sen pitää kalkattaa miehellekin joka tahtoisi vain olla rauhassa raskaan päivän päätteeksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron enkä sorru ylianalysointiin. Sinä taas analysoit, pyörität ja kierität samoja asioita niin kuin lumiukkoa rakentaisit ja aina uudestaan ja uudestaan joudut sen pallon vääntämään. Se ei ole sullakaan geeneissä, mies on yksinäinen raataja, historiassakin se on yksin käynyt kaatamassa hirven ja karhun, kaskennut pellot ja niin edelleen, jos ememmän on jutellut niitä juttuja on kuunnellut sen paras kaveri koira tai sitten joku toiseksi paras kaveri, ei koskaan nainen. Nainen taas on siellä lämpöisen kotilieden ääressä kalkattanut juttujaan lapsille, ystäville, kulkijoille kaikille, siksi sillä on kalkatus geeneissä. Nykynaisessa onkin se vika että se ei voi rajoittaa kalkattamistaan kavereihin vaan sen pitää kalkattaa miehellekin joka tahtoisi vain olla rauhassa raskaan päivän päätteeksi.

        -harmiseikirj-

        Hirmuisesti sepostusta taas. 😀


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Hirmuisesti sepostusta taas. 😀

        Pakko sepostaa kun olette niin hitaita ettette ymmärrä yksinkertaisia asioita ilman hirveää selitystä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sepostaa kun olette niin hitaita ettette ymmärrä yksinkertaisia asioita ilman hirveää selitystä :D

        -harmiseikirj-

        Ehkä ymmärrät nyt sitä kalkattajaa. 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ehkä ymmärrät nyt sitä kalkattajaa. 😂

        Kalkattajakin voisi juttunsa kirjoittaa paperille ja ojentaa aina sen saman paperin miehelleen kun se tulee töistä, ei tarvitsisi joka päivä kalkattaa sitä samaa asiaa mitä se aina kalkattaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalkattajakin voisi juttunsa kirjoittaa paperille ja ojentaa aina sen saman paperin miehelleen kun se tulee töistä, ei tarvitsisi joka päivä kalkattaa sitä samaa asiaa mitä se aina kalkattaa :D

        -harmiseikirj-

        Niinpä... tai sä voisit kirjoittaa Harmiksen kalkatuksen joka ilta tähän palstalle, missä on kaikki maailman virheet ja ne vois lukee ketä kiinnostaa. Kopioit saman joka ilta vaan tänne. 😃👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalkattajakin voisi juttunsa kirjoittaa paperille ja ojentaa aina sen saman paperin miehelleen kun se tulee töistä, ei tarvitsisi joka päivä kalkattaa sitä samaa asiaa mitä se aina kalkattaa :D

        -harmiseikirj-

        Jos valitsee oikean naisen niin sen kalkatusta ihan mielellään kuuntelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos valitsee oikean naisen niin sen kalkatusta ihan mielellään kuuntelee.

        Ja aina voi valita uuden kalkattajan, jos vanha ei miellytä. :)


    • Naiset ovat paljon fiksumpia tunteiden ja kommunikoinnin suhteen. Ei ole ihme, jos nykynaiset vaativat jotakin yritystä meiltä miehiltäkin.

      • Anonyymi

        Minä olen sen verran fiksu, että luen naamasta kaiken - Pönttis 🌸


    • Anonyymi

      Just näin. Parasta on kun mies on hiljaa. Riittää kun se vaan töröttää siinä. Liika höpöttäminen häiritsee. En pysty ajattelemaan jos toinen henkilö kalkattaa vieressä. -Pönttis 🌸

      Sitä paitsi sitten se on tosi tärkeää kun sanoo. Kesken yleisen hiljaisuuden :) Höpötyksessä sisältö kärsii inflaation.

      • Anonyymi

        Mies kun on ihan hiljaa käydään kohta tivaamaan syytä moiseen. Naiskavereille itketään kun oma mies ei puhu. "Meidän Jaska ei osaa puhua, olen harkinnut eroa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kun on ihan hiljaa käydään kohta tivaamaan syytä moiseen. Naiskavereille itketään kun oma mies ei puhu. "Meidän Jaska ei osaa puhua, olen harkinnut eroa."

        Ei kaikki naiset odota sitä. Esim. töiden jälkeen en jaksa lässyttää suhteessa mitään. Illalla on hyvä olla hiljaa ja sunnuntaina voidaan sitten keskustella viikosta. Mulle on kerran sanottu hyvin ihmeissään miehen osalta, että ”en minä ole nainen niinku sinä”. Kerta riitti, ymmärrän ettei miehillä ole tarvetta kerrata elämän eri tilanteita tuhannesta näkökulmasta. Ne jää tyttöjen iltaan jos sillonkaan itsellä semmoseen tarvetta -Pönttis 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki naiset odota sitä. Esim. töiden jälkeen en jaksa lässyttää suhteessa mitään. Illalla on hyvä olla hiljaa ja sunnuntaina voidaan sitten keskustella viikosta. Mulle on kerran sanottu hyvin ihmeissään miehen osalta, että ”en minä ole nainen niinku sinä”. Kerta riitti, ymmärrän ettei miehillä ole tarvetta kerrata elämän eri tilanteita tuhannesta näkökulmasta. Ne jää tyttöjen iltaan jos sillonkaan itsellä semmoseen tarvetta -Pönttis 🌸

        ”....sunnuntaina voidaan sitten keskustella viikosta. ”

        Ei voida. Asioista keskustellaan silloin kun ne ovat vielä tuoreita ja muistissa. Päivän tapahtumat voidaan käydä läpi lyhyesti ja lässyttämättäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”....sunnuntaina voidaan sitten keskustella viikosta. ”

        Ei voida. Asioista keskustellaan silloin kun ne ovat vielä tuoreita ja muistissa. Päivän tapahtumat voidaan käydä läpi lyhyesti ja lässyttämättäkin.

        En halua. Minulla ei ole mitään sanottavaa.


    • Anonyymi

      Ei siis tarvii. Riittää kun tarkistaa, että ukkeli hengittää 😂

      Minä vielä 🌸

      • Anonyymi

        Niin ja siinä on sekin, että yletön miehen kälkätys kertoo, että jotain ei suotavaa on tapahtunut. Tyyni vakaa tasainen hiljaisuus kertoo, että kaikki rullaa niinku kuuluukin 🌸 -minä täällä yhä


    • Naisen kun ottaa sylkkyyn, niin tyytyväisenä pysyy naisen lisäksi myös mies

    • Muuten kannattaa olla hissuksiin, mutta kun nainen kilahtaa (mikä erään empiirisen tutkimuksen mukaan tapahtuu noin kerran puoleen vuoteen), niin sitte se pitää osata puhua hiljaiseksi. Onni ja autuus jatkuu taas seuraavat puoli vuotta.

    • Anonyymi

      Ihmiset yrittävät olla nykyään vähän liian hienoja. Ollaan niin fiksuja ja analyyttisiä että monelta taitaa mennä hermo jo siihen luonnottomaan pinnistelyyn. Otsasuoni vaan tykyttää.

      • Anonyymi

        Joo, olisivat maalaisempia :) -Pönttis


    • Anonyymi

      Miestä luetaan nenän sekä kulmakarvojen asennosta

      -Pönttis 🌸

    • No jaa. Kyllä minä olen kiinnostunut siitä, mitä mies ajattelee, arvottaa asioita ja elämää, asioita yleensä. Jos jurnukalta ei kysele eikä kuuntele, niin voihan käydä niinkin, että jurnukka luulee etten välitä hänen ajatuksistaan tuon taivaallista :)

      Mun on pakko kertoa tässä yhteydessä, että puolisoni on se ihminen maailmassa, jonka kanssa olen keskustellut myös eniten.

      Olipa se syvää tai kevyttä ja niiden väliltä.

      Osataanhan me murjottaakin (lue: olla hiljaa omissa oloissamme).

    • Mjaa-a


      Käsittääkseni siksi että naiset ovat tunnetusti pinnallisia.

      Kysymys on siis jonkinlaisesta tasapainosta, jonka dynamiikkaa en osaa sen tarkemmin analysoida.

      😁👌

    • Eikö se ole kuitenkin parempi puhua, jos puhuttavaa on kun jättää puhumatta ja ajautua erilleen? :)

      Minusta olis ihan hyvä miestenkin ymmärtää, että ei se puhuminen tarvitse olla mitään analyysien tekemistä ja taikinan veivaamista, voi puhua mitä vaan kunhan puhuu. Minusta on perin kummallista, jos koskaan ei ole mitään puhuttavaa oman kumppanin kanssa. Onko sellaiselle kumppanille mitään tarvettakaan, jonka kanssa ei huvita edes puhua?

      • Puhuuhan miehet kavereilleenkin, vai? Miksei kumppani voi olla yhtä lailla kaveri jolle puhuu mitä mieleen julahtaa? :)

        Minä ainakin puhun miehelle kaikenlaista, koska mulle hän mutakin kun sängynlämmittäjä ja talonrakentaja. Ystävä, ihminen ja samaa kieltä kommunikoiva olento. :D


    • Ja eihän niitä puhumattomia mielen päällä kaivelevia asioita tarvitse puhua, kun kerran läpi. Sen verran, että toinenkin ymmärtää mistä kenkä puristaa, se riittää. ( jos ei vastassa ole ihan nuija joka ei puhetta tajua)

      Mielummin puhuu, kun kiukkuaa ja nimittelee, sulkeutuu kuoreensa ja leikkii kuollutta, ajaa toisia kauemmas itsestään. Ellei se ole sitten se tarkoituskin, ajaa kauemmas itsestään, sittenhän se tyyli toimii erittäin hyvin. :)

    • Anonyymi

      Tämän ketjun perusteella ... naiset ovat niin pinnallisia, että niille pitää höpötellä syvällisiä. Nerokasta!!!

    • Anonyymi

      Pohdinpa tässä ...

      Poistaako jurotus jurottamisen syyn? Katoaako murjotuksen aihe murjottamalla? Tuleeko hiljaisesta yksikseen jurnuttamisesta parempi olo? Onko miehen mykkäkoulusta mitään hyötyä, jos toinen osapuoli ei tiedä mistä se johtuu? Osaisiko toinen sitten kuitenkin paremmin muuttaa sen ärsyttävän asian, jos hänelle kerrotaan mikä se on?

      Miksi naiselle pitää puhua? Koska nainen ei osaa lukea ajatuksia. Tämä taivaallinen taito on suotu vain miehille. Miehet eivät vain osaa kayttää sitä.

    • Anonyymi

      Normaali juttelu riittää, Esa Saarisen tasolle ei tarvitse yltää ;)

      -palstahessu

      • Komppaan tätä 100%. :)


      • Anonyymi

        Sanoisin, että oikeestaan parempi jos ei yllä sille tasolle. Saarisen jutut on välillä hieman vaikeeselkosia.


    • Itse olen jo tyytyväisenä syrjäytynyt vuosia. Typerät ätmipersut ne vain jaksaa oksentaa pahaa oloansa näillä palstoilla. Se kuitenkin alemman tason miehille suotakoot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe