Tyhmä poikaystävä

Anonyymi

Siis mun mies on tyhmä. Kirjaimellisesti TYHMÄ! Annan muutaman esimerkin. Tuossa joskus kesän aikaan tehtiin pannukakkuja ja hän totesi, että tehdään parit pannarit myös tämän äidille (asuu siis äitinsä luona). Sanoin siis, että lisätään ohjeeseen vielä puolet aineksista eli puolitoista. Sanoin hänelle, että laittaa 2dl jauhoja ja sitten vielä puolikkaan... HÄN LAITTOI PUOLI DESIÄ. SIIS MITÄ?! Niin yksinkertaisesti sanoin ja silti päin mäntyjä. Sitten ohjeessa luki 1 neljäsosaa... en nyt siis muista mitä oli mutta teelusikasta. Mitä hän siis tekee? LAITTAA KOKO TEELUSIKAN!!!!!!!!!! Ja nyt eilen ihan vaan huulella heitin, että hän on aika simppeli ja kysyin mitä on neljä kertaa viisi. 4X5!!!!!!! Ja hän vastaa 12!!!!!!!!!!!!!!! AUTTAKAA!

26

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä hän on tyhmä mutta oletko sinä mukava elämänkumppani?

    • Anonyymi

      Vakka kantensa VALITSEE!!

      • Anonyymi

        Mut vitun hyviä pannukakkuja


    • Anonyymi

      Ehkä hän ei vaan ole hyvä matematiikassa.

    • Anonyymi

      Teitteköhän edes pannukakkua? Parit panarit äidille? Yhdestä pannarista tulee aika monta palaa. Toki amerikkalaiset pannarit paistetaan paistinpannulla, mut niitä pannaripannuja ei ihan joka kaupasta löydy.
      Luulis siis riittävän äidillekin.

      Puolitoistakertaisena pannaritaikina tuntuu koomiselta. Jos laittaa kahdelle pellille, ei tule yhtään pannaria. yhdelle pellille tulee lähinnä pannupullaa. Tuskin teillä kuitenkaan GN-mitoitettu uuni oli käytössä. Silloin 1,5 x taikina voisi olla perusteltu.

      Sanoit ensin 2 desiä ja sit puolikkaan. Puolikkaan 2 desiä vai? Jos olisit sanonut 2 ja puolidesiä tai 3 desiä, ainakin itse ymmärtäisin mistä edes puhutaan.

      Leipoessa ainakin itse, minun täytyy saada lukea ohje. Tiedän mitä olen tekemässä ja miksi.

      Paljonko on neliöjuuri luvusta 1?

      • Anonyymi

        4*0,25=1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4*0,25=1

        1se on0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1se on0

        Nollapois


    • Anonyymi

      Noin tyhmän kanssa ei ainakaan kannata tehdä lapsia.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä! Siis noin tyhmän naisen kanssa !


    • Anonyymi

      Kotitaloustunnilla opetettiin sapuskan laittoa kaikille nuorille??

    • Anonyymi

      Sovitte hyvin yhteen, toinen puhuu epäselvästi, toinen laskee huonosti. Älkää kuitenkaan menkö kumpikaan hoitoalalle, tulee ruumiita. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Repesin, tämä on ihan paras 😂


    • Anonyymi

      Kokkailu ja leipominen sellaiselle ihmiselle joka ei ole tottunut sitä tekemään, on haaste kun tekemässä on joku osaavampi ja vielä tuolla tyypillisellä naisten tavalla. En vielä noilla perusteilla julistais toista tyhmäksi. Aika moni kokkaamaton on tuossa tilanteessa vähän "uuno", tulee suorituspaineita ja aivot ei toimi. Tuosta kertolaskusta en tiedä, mutta se että kysyit siitä osoittaa sinulta vähän outoa vallankäyttöä ja tarvetta kokea olevansa parempi. En ihmettelisi jos hänen vastauksensa oli huumoria mutta sinä olit se joka et ymmärtänyt. Pahoittelut tämän viestin sävystä mutta toisen haukkuminen tyhmäksi on hirvittävää kuultavaa.

    • Anonyymi

      Noo, et itsekään miltään ruudinkeksijältä vaikuta!

    • Anonyymi

      Mitähän miehesi sanoisi jos tietäisi, että kirjoittelet tänne tuollaisia juttuja hänestä ja nimittelet tyhmäksi?
      Olisikohan hän jopa niin TYHMÄ , ettei sittenkään älyäisi jättää sinua?

    • Anonyymi

      Ajattelu sattuu aivoihin ja uusien hermosolujen kehittäminen sinne, parempi olla ja elää vaan että ei ajattele mitään. Ei pienintä stressin poikasta ja hyvä olo. Luulen että miehesi on tätä sorttia kuten olen itsekin. Voi olla että ette ajan oloon sovi toisillenne kovin pitkään joten eroa kannattaa ehkä miettiä, vähemmällä pääsette kumpikin.
      Toiset tulee onnellisiksi ajattelemalla, toiset taas ajattelemattomuudella, siinä ei ole yhtä ja oikeaa tapaa. Samoin kuin työnteossa , toiset haluaa kuten minä tehdä vain minimin toimeentulonsa eteen , toiset taas haluaa tehdä koko maailman. Emme ole samanlaisia näiltäkään ominaisuuksilta.
      Näin se vain on.

    • Anonyymi

      Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ei silti, onhan ihmisillä tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin älykkyys, kuten hyvä luonne. Ei tyhmyys siis tee ihmisestä huonompaa. Itse en kyllä myöskään kestäisi, jos toinen on tyhmä, kyllä kaipaan vertaistani kumppania. Joten suosittelen, että eroat ennen kuin hermot pettää ja olet hänelle ilkeä. Mutta tee se ero lempeästi ja ymmärrä myös häntä.

      • Anonyymi

        Taidat olla leuhka kun tulet tänne kehuskelemaan viisaudellasi? Ihminen voi olla vaikka kuinka esim, matemaattinen nero, mutta silti hän voi käytännön asioissa olla tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla leuhka kun tulet tänne kehuskelemaan viisaudellasi? Ihminen voi olla vaikka kuinka esim, matemaattinen nero, mutta silti hän voi käytännön asioissa olla tyhmä!

        Just näin!
        Oma rakas mieheni ei ole matemaattisesti lahjakas ja hän olisi voinut olla tuo aloituksen mies. Paitsi etten minä sanoisi häntä ikinä tyhmäksi.
        Matematiikka ei kiinnosta miestäni yhtään, joten tuskin siinä enää juurikaan edes kehittyy.
        Silti hän on äärettömän hyvä työssään ja erittäin pidetty, siinä työssä ei kuitenkaan tarvitse kummoistakaan matikkapäätä.
        Hän on ihana ja empaattinen, rakastettava mies, isä, kaveri!
        Minulle olisi aivan sama vaikkei osaisi laskea edes 1 1.

        Minä hoidan meillä raha-asiat, sattuneesta syystä, ja hyvin on mennyt jo vuosikymmeniä.


    • Anonyymi

      Pidä sinä saatana lärvis/turpohuules kiinni.

    • Anonyymi

      No nyt on kyökkimatematiikka vaihtunut kyökkipsykologiaan.

    • Anonyymi

      Miehet ei kuuntele naisia. Kuuli vaan loppuosan eli sen desin.

    • Anonyymi

      No onko hän muutoin ihan latvamoro? Töykeä, epäkohtelias, huonokäytöksinen? Jos ei niin ei laskutaidon puute haittaa ketään kun laskimet on keksitty.

    • Anonyymi

      Vaikka 1 1/2 x 1/4 on 3/8 se ei pidä kuitenkaan paikkaansa lusikassa, koska lusikan kaikki osat eivät ole saman veroisia.

      Lusikan tilavuus on πh²(r - h/3).
      Oletetaan että lusikan korkeus on 1/2 r.
      Vastaus saadaan kaavalla 1.5(π(1/4*1/2)²(1 - (1/4*1/2)/3)) = π(x*1/2)²(1 - (x*1/2)/3).
      Josta x on karkeasti 1/3, tarkemmin 0.3077.
      Joten kun 1/4 teelusikallista mitataan lusikan pohjalta ylöspäin, on 1.5 kertaa 1/4 teelusikallista lusikan pohjalta ylöspäin 1/3 lusikan korkeudesta.

    • Anonyymi

      Miksi olet tyhmän poikaystävän kanssa? Hanki fiksumpi puoliso mutta älä liian älykästä ettet saa alemmuus kompleksia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe