St oletko täällä

Anonyymi

Tarvitsen juttelukaveria.

LS

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulin, että tää poistui ja on nyt kaksi ketjua omistettu tälle. Välillä näytti kuin tämä olisi poistunut.

      LS

    • Anonyymi

      Täällä ollaan. Oli vähän hässäkkä päivä, kun oli melko paljon väkeä käymässä ja koko päivän. Mitäs sinne?

      ST

      • Anonyymi

        Oli hieman huono olo, mutta kyllä tämä tästä.

        Mukava kuulla ääntäsi.
        Et hyljännyt minua.
        Minusta tuntuu, että ihmiset hylkäävät, vaikka tarvitsen heitä.

        Sinulla on varmasti ollut touhukas päivä 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hieman huono olo, mutta kyllä tämä tästä.

        Mukava kuulla ääntäsi.
        Et hyljännyt minua.
        Minusta tuntuu, että ihmiset hylkäävät, vaikka tarvitsen heitä.

        Sinulla on varmasti ollut touhukas päivä 😊

        LS

        Millainen huono olo? Miten se sulla ilmenee tuo huono olo?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen huono olo? Miten se sulla ilmenee tuo huono olo?

        ST

        Ei ole hyvä olla, ahdistaa ja jollain tapaa levoton. Ajattelee, ettei jaksa ja..miettii että antaa periksi ja...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyvä olla, ahdistaa ja jollain tapaa levoton. Ajattelee, ettei jaksa ja..miettii että antaa periksi ja...

        LS

        Onko se pelkoa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se pelkoa?

        ST

        On.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se pelkoa?

        ST

        Älä jätä.minua. lupaa, ettet jätä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se pelkoa?

        ST

        Älä jätä yksin tämän kanssa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jätä yksin tämän kanssa.

        LS

        Tällä hetkellä olen tässä palstalla. Tympiä kyllä tuollainen tunne, ahdistus

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jätä yksin tämän kanssa.

        LS

        Meinaako iskeä paniikkia päälle? Oletko yksin siellä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaako iskeä paniikkia päälle? Oletko yksin siellä?

        ST

        Kaikki on hyvin.

        Minä vain tarvitsen tunnetta, etten jää yksin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin.

        Minä vain tarvitsen tunnetta, etten jää yksin.

        LS

        No tässä ollaan. Ylihuomenna lääkäri ja pelottaa ihan hirveästi ne kokeet.
        Tiedän millaista kauhua tulossa, niin ihan olen kuin mestaukseen menossa😰
        Mitä ajatuksia sinulla?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ollaan. Ylihuomenna lääkäri ja pelottaa ihan hirveästi ne kokeet.
        Tiedän millaista kauhua tulossa, niin ihan olen kuin mestaukseen menossa😰
        Mitä ajatuksia sinulla?

        ST

        Millaisia kokeita tekevät?
        Jännittää varmasti. Kyllä ne menevät hyvin. Liittyykö ne siihen menieriin?

        Helpottaa, kun vastaat ja olet siinä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia kokeita tekevät?
        Jännittää varmasti. Kyllä ne menevät hyvin. Liittyykö ne siihen menieriin?

        Helpottaa, kun vastaat ja olet siinä.

        LS

        No liittyy siihen. Se kiertohuimaus on ihan kamalaa!!
        Kun kiertää kiertää kaikki ympäri niin ettei tiedä enää missä on ja tulee kylmä hiki, sydän takoo ja meinaa lentää kummastakin päästä.
        Tiedän, että noilla kokeilla aijaansaadaan juuri tuota kiertohuimausta, joja on tällä hetkellä kuin riivaaja. Se on kamalaa 🤮
        Kerro jotain sinäkin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No liittyy siihen. Se kiertohuimaus on ihan kamalaa!!
        Kun kiertää kiertää kaikki ympäri niin ettei tiedä enää missä on ja tulee kylmä hiki, sydän takoo ja meinaa lentää kummastakin päästä.
        Tiedän, että noilla kokeilla aijaansaadaan juuri tuota kiertohuimausta, joja on tällä hetkellä kuin riivaaja. Se on kamalaa 🤮
        Kerro jotain sinäkin.

        ST

        On tuo huimaus helpittanut mitä se joskus oli, mutta näillä kokeillahan sitä nyt haetaan ja pelkään ihan järkyttävästi. Menee korvien väliin se kiertohuimauksen pelko.
        Sinulla siellä oma ja pahemp ahdistus ja tilanne, mutta ousko vinkkiä noin kun olet älykäs niin miten voin hallita sitä pelkoa sitten siinä tilanteessa, kun tehdään kokeita ja kiertää ja kiertää? Varmasti rukoiken koko ajan niin että huulet liikkuu, ei ole muuta keinoa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No liittyy siihen. Se kiertohuimaus on ihan kamalaa!!
        Kun kiertää kiertää kaikki ympäri niin ettei tiedä enää missä on ja tulee kylmä hiki, sydän takoo ja meinaa lentää kummastakin päästä.
        Tiedän, että noilla kokeilla aijaansaadaan juuri tuota kiertohuimausta, joja on tällä hetkellä kuin riivaaja. Se on kamalaa 🤮
        Kerro jotain sinäkin.

        ST

        Riittää että olet siinä.

        Ananas.😊 se auttaa paljon.

        Tarvitsen ystävää.
        Sinua, höpsö.
        Oot se ananas, minä kookos,
        oisko niin hyvä, jookos.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No liittyy siihen. Se kiertohuimaus on ihan kamalaa!!
        Kun kiertää kiertää kaikki ympäri niin ettei tiedä enää missä on ja tulee kylmä hiki, sydän takoo ja meinaa lentää kummastakin päästä.
        Tiedän, että noilla kokeilla aijaansaadaan juuri tuota kiertohuimausta, joja on tällä hetkellä kuin riivaaja. Se on kamalaa 🤮
        Kerro jotain sinäkin.

        ST

        Laittaako ne johonkin laitteeseen, joka kieputtaa sinua ympäriinsä?


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo huimaus helpittanut mitä se joskus oli, mutta näillä kokeillahan sitä nyt haetaan ja pelkään ihan järkyttävästi. Menee korvien väliin se kiertohuimauksen pelko.
        Sinulla siellä oma ja pahemp ahdistus ja tilanne, mutta ousko vinkkiä noin kun olet älykäs niin miten voin hallita sitä pelkoa sitten siinä tilanteessa, kun tehdään kokeita ja kiertää ja kiertää? Varmasti rukoiken koko ajan niin että huulet liikkuu, ei ole muuta keinoa.

        ST

        Minua ei ole koskaan rukous auttanut.
        Ei koskaan.

        Oli ihanaa, kun oli joku joka kuunteli ja oli vierellä...osoitti välittämistä. Ainakin luulin niin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaako ne johonkin laitteeseen, joka kieputtaa sinua ympäriinsä?


        LS

        Ei laita. Touvousin, että tuollainen laite olisi niin en pystyisi vastustelemaan vaan siinä olusi sitten pakko vaan olla.
        Ihan vain manuaalisesti lääkäri heiluttelee ja varmaan tekee sen kokeen jossa ruiskutetaan vettä korvaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo huimaus helpittanut mitä se joskus oli, mutta näillä kokeillahan sitä nyt haetaan ja pelkään ihan järkyttävästi. Menee korvien väliin se kiertohuimauksen pelko.
        Sinulla siellä oma ja pahemp ahdistus ja tilanne, mutta ousko vinkkiä noin kun olet älykäs niin miten voin hallita sitä pelkoa sitten siinä tilanteessa, kun tehdään kokeita ja kiertää ja kiertää? Varmasti rukoiken koko ajan niin että huulet liikkuu, ei ole muuta keinoa.

        ST

        Kukaan ei ollut ennen jaksanut pysyä vierellä. Hän antoi minun räyhätä ja oli silti kiltti ja välittävä.
        Ja sitten hylkäsi. Se on aika kamala teko. Ehkä se oli vain esitys, olla mukava? Ehkä se oli vain valhetta.
        Eihän kukaan voi jäädä ikuisesti kuuntelemaan ja olemaan vierellä.

        Ihminen on aina yksin, loppuviimein, aina. Oli kuinka lasia...hän sanoi, että olen kuin lasia ja silti hylkäsi...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo huimaus helpittanut mitä se joskus oli, mutta näillä kokeillahan sitä nyt haetaan ja pelkään ihan järkyttävästi. Menee korvien väliin se kiertohuimauksen pelko.
        Sinulla siellä oma ja pahemp ahdistus ja tilanne, mutta ousko vinkkiä noin kun olet älykäs niin miten voin hallita sitä pelkoa sitten siinä tilanteessa, kun tehdään kokeita ja kiertää ja kiertää? Varmasti rukoiken koko ajan niin että huulet liikkuu, ei ole muuta keinoa.

        ST

        Ja et sinäkään oikeasti välitä.

        Hyvin se menee st. Usko pois. Hetken se kestää. En tosin tiedä, miltä se tuntuu.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan rukous auttanut.
        Ei koskaan.

        Oli ihanaa, kun oli joku joka kuunteli ja oli vierellä...osoitti välittämistä. Ainakin luulin niin.

        LS

        Minulla rukous on auttanut viimeksi kun olin magneettikuvissa.
        Jännitin putken sisälke menoa, olin varma, että iskee rimakauhu ja niinhän se iski, hädissäni löin kädet ristiin ennenkuin minut laitettiin kiinni ja ääneen rukoilin 😁
        Tuli yhtäkkiä hirveän varma olo. Oikein taistelu tahto ja voima sen nopean rukouksen jälkeen. Ihan muuttui silmänräpäyksessä se jännitys rohkeudeksi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laita. Touvousin, että tuollainen laite olisi niin en pystyisi vastustelemaan vaan siinä olusi sitten pakko vaan olla.
        Ihan vain manuaalisesti lääkäri heiluttelee ja varmaan tekee sen kokeen jossa ruiskutetaan vettä korvaan.

        ST

        Niin se vaikuttaa johonkin tasapainojuttuun veden korvaan laitto...hmm..onko kukaan koskaan parantunut menieristä? Onko se mahdollista. Kuinka paljon se vaikuttaa arkeesi? Ilmeisesti sinulla on parempia ja huonompia päiviä?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla rukous on auttanut viimeksi kun olin magneettikuvissa.
        Jännitin putken sisälke menoa, olin varma, että iskee rimakauhu ja niinhän se iski, hädissäni löin kädet ristiin ennenkuin minut laitettiin kiinni ja ääneen rukoilin 😁
        Tuli yhtäkkiä hirveän varma olo. Oikein taistelu tahto ja voima sen nopean rukouksen jälkeen. Ihan muuttui silmänräpäyksessä se jännitys rohkeudeksi.

        ST

        No se tehoaa sinulla. Menisin varmaan vaan enemmän paniikkiin toistaessa jotain rukousta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla rukous on auttanut viimeksi kun olin magneettikuvissa.
        Jännitin putken sisälke menoa, olin varma, että iskee rimakauhu ja niinhän se iski, hädissäni löin kädet ristiin ennenkuin minut laitettiin kiinni ja ääneen rukoilin 😁
        Tuli yhtäkkiä hirveän varma olo. Oikein taistelu tahto ja voima sen nopean rukouksen jälkeen. Ihan muuttui silmänräpäyksessä se jännitys rohkeudeksi.

        ST

        Toivon, että paranet.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaikuttaa johonkin tasapainojuttuun veden korvaan laitto...hmm..onko kukaan koskaan parantunut menieristä? Onko se mahdollista. Kuinka paljon se vaikuttaa arkeesi? Ilmeisesti sinulla on parempia ja huonompia päiviä?

        LS

        Niin on, parempia ja huonompia päiviä. Miettivät myös asentohuimauksen osuutta tässä rumbassa joten sekin tutkitaan ylihuomenna.
        Menier saadaan usein oireettomaksi tai lievitettyä oireita lääkkeillä ja vähäsuolaisella ruokavaliolla niin että pärjää arjessa.
        Mikä on sinun peikkosi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tehoaa sinulla. Menisin varmaan vaan enemmän paniikkiin toistaessa jotain rukousta.

        LS

        Niinkö 😂 miksi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, parempia ja huonompia päiviä. Miettivät myös asentohuimauksen osuutta tässä rumbassa joten sekin tutkitaan ylihuomenna.
        Menier saadaan usein oireettomaksi tai lievitettyä oireita lääkkeillä ja vähäsuolaisella ruokavaliolla niin että pärjää arjessa.
        Mikä on sinun peikkosi?

        ST

        Etten pystyisi auttamaan ihmisiä. Että tuhoan itse itseni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etten pystyisi auttamaan ihmisiä. Että tuhoan itse itseni.

        LS

        Liittyykö nuo kaksi yhteen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö 😂 miksi?

        ST

        No tuli sellainen ajatus, että rukoilisyin ja kertoisin sille Jumalalle asioita ja paniikki kasvaisi ku tavallaan ne ajatukset pyörisi sen pelon keskellä... tavallaan yksin kertoisin siinä niitä asioita.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että paranet.

        LS

        Kiitos L. S. Tuo on jo paljon, että toivot.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö nuo kaksi yhteen?

        ST

        Minulla on tapana tuhota itseni. Sahaan puuta poikki toisesta päästä. Teen sitä tarkoittamatta ja ikäänkuin huomaamatta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tapana tuhota itseni. Sahaan puuta poikki toisesta päästä. Teen sitä tarkoittamatta ja ikäänkuin huomaamatta.

        LS

        Aaa, niin tuota tarkoitit. Millä tavalla tuo ilmenee elämässäsi? Tuhoava käytös.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos L. S. Tuo on jo paljon, että toivot.

        ST

        Tietenkin toivon ja ajattelin kun sinua samalla ja ihan silmät kiinni. Se on sitten Jumalasta kiinni, mitä hän sinulle tahtoo.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, niin tuota tarkoitit. Millä tavalla tuo ilmenee elämässäsi? Tuhoava käytös.

        ST

        Pilaan asioita. Kun olen hetken onnellinen, mutkan takana on jotain mikä särkee sydämeni ja jonain päivänä...en jaksa enää kantaa kaikkea.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin toivon ja ajattelin kun sinua samalla ja ihan silmät kiinni. Se on sitten Jumalasta kiinni, mitä hän sinulle tahtoo.

        LS

        Kiitos


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilaan asioita. Kun olen hetken onnellinen, mutkan takana on jotain mikä särkee sydämeni ja jonain päivänä...en jaksa enää kantaa kaikkea.

        LS

        Kinkkinen kuvio. Tarkoitatko, että valinnoillasi, että teet huonoja valintoja?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kinkkinen kuvio. Tarkoitatko, että valinnoillasi, että teet huonoja valintoja?

        ST

        Hyvää yötä st. Kiitos juttuseurasta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä st. Kiitos juttuseurasta.

        LS

        En usko oikein tuohon, että kaikki on valitsijan vika.
        Eihän se noin voi mennä vai mitä?

        Minulla on ikkuna raollaan. Ihana kuunnella tuulta ja ikkunan vinkunaa ja narinaa tuulessa. Kuulostaa rauhalliselta.ja kun välillä sadepisarat ropsivat ikkunalautaan. Jotenkin etenkin näin syksyisin tulee kivasti kosteuttakin ulkoa ja talvella taas kivan kuuloista kun ikkunan raosta yön äänet kaikuvat. Ne ovat ihan erillaiset kuin muina vuodenaikoina sius ulkoa tulevat äänet.
        Talvella kuulostaa ikäänkuin äänet tulisivat ihan jostain kaukaa universumista kirkkaan tähtitaivaan luota 😂

        Hyvää yötä sinnekkin.

        ST


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe