askarrella koronamaskeista stringit itselleen ja sitten esiintyä miehille niissä.
Nuoret naiset voisi
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksihän ihmeessä he niin tekisivät?
- Anonyymi
Piristääkseen miesten mieltä pimeänä syyspäivän.
- Anonyymi
Mitä jos on muu sukupuolinen jolla ei ole pimppiä eikä kikkeliä niin niitäkin ilmeisesti on ja he ei kiihotu naisista eikä miehistä eikä koskaan selviä kumpaa sukupuolta ovat ja ovatko edes ihmisiä vai kuuluuko eläin vai kasvikuntaan eli voivat olla esim horsma kukka sukuun
- Anonyymi
Just. Jos siitä lähetään, ettei ole maskia kummempaa esiintymisasua varaa heittää, niin eipä taida olla askartelun väärti.
- Anonyymi
Se olis vaan vähän niinkuin teemaan sopiva kevennys.
- Anonyymi
Oikeassa olet parempi kun on ilman eli on alasti sopii minulle
- Anonyymi
Ja sinä voisit askarrella sellaisen maskin turpasi eteen ettei sinusta pääse puhuessa kuin pöllähdys.
- Anonyymi
Miksei ne ostais stringejä silloin? Vai ostaako alottaja ruuvimeisselin, kun tarttee vasaraa.
- Anonyymi
Sehän olisi ajankohtaiseen aiheeseen liittyvää seksikästä huumoria.
Ja hyvä kroppaiset, komeat nuoret miehet voisivat pitää maskia syndinä ja tanssia striptease tanssia tossa mun olohuoneessa. Ei taida tämäkään toteutua...
- Anonyymi
Panettaako joskus? Jos usein sinulla on ongelma:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Panettaako joskus? Jos usein sinulla on ongelma:)
AsianVierestäKyllähän sitä aina välillä, mut ei kai se ongelma ole. Panemallahan siitä pääsee.. ja jos ei pääse panemaan niin .. kyll sä tiedät miten homma menee...
Hätä keinot keksii.Tuota on ehdotettu nyt varmaan se parikymmentä kertaa viimeisten parin viikon aikana töissä asiakaskunnan leidien toimesta. Ja kun en ole mieheksi mikään näyttävä pakkaus, niin mietinpä vaan, että millaista tekstiä ne oikeasti näyttävät miehet saavat kuullakseen 8)
Ja joo, ei ole ne ehdotukset konkretisoituneet töissäkään. No vielä :D- Anonyymi
Mitä ikäluokkaa pirpana itse edustaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa pirpana itse edustaa?
Ole sen ikäinen, että kurpaksi kutsuminen on jo tyhmää.. viitaten yhteen aikaisempaan keskusteluun...
Näytän 36- 38 ikäiseltä, nuoremmaksikin on luultu.. henkinen ikäni jossain 78- 82 kieppeillä.
Edellinen rakastajani oli 23 vuotias ja paras ystäväni on 64 vuotias. Poikani on 24 ja sain hänet 21 vuotiaana. Ikä ON vain numero...
Kelpaako ?- Anonyymi
Tosiaankin osa maskeista muistuttaa syndiä, mikä ei ole hyvä juttu.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ole sen ikäinen, että kurpaksi kutsuminen on jo tyhmää.. viitaten yhteen aikaisempaan keskusteluun...
Näytän 36- 38 ikäiseltä, nuoremmaksikin on luultu.. henkinen ikäni jossain 78- 82 kieppeillä.
Edellinen rakastajani oli 23 vuotias ja paras ystäväni on 64 vuotias. Poikani on 24 ja sain hänet 21 vuotiaana. Ikä ON vain numero...
Kelpaako ?Vartalokuvan jos laitat niin arvioidaan.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kelpaako ?Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kelpaako ?Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas? Lllllll
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas?
Nyt olet tulkinnut väärin. Olen ollut pyörätuolissa, mutta parantunut. Kuntoutunut. Ja ei mulla mitään selkäydin vammaa ole ollut.
Ja toisekseen mulla on poika, ei tyttö. Eikä ole kuoleman sairas.. parantumattomasti sairas.
Noin niinkuin korjauksena jos sillä mitään väliä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nyt olet tulkinnut väärin. Olen ollut pyörätuolissa, mutta parantunut. Kuntoutunut. Ja ei mulla mitään selkäydin vammaa ole ollut.
Ja toisekseen mulla on poika, ei tyttö. Eikä ole kuoleman sairas.. parantumattomasti sairas.
Noin niinkuin korjauksena jos sillä mitään väliä.Teillä kummallakin on parantumaton sairaus?
Anonyymi kirjoitti:
Teillä kummallakin on parantumaton sairaus?
Kyllä juur näin. Ja näin olen kirjoittanut.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä juur näin. Ja näin olen kirjoittanut.
Kävitkö tarkistamassa?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei tarvii, olen mitä olen.
Kannattaa laittaa ylös ettet puhu itseäsi pussiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa laittaa ylös ettet puhu itseäsi pussiin.
Ei tarvii, olen mitä olen.
Mielipiteeni muuttuvat jatkuvasti niiden muokkautuessa, mutta minä olen mitä olen.
- Anonyymi
Ne vois tanssia kanssa niissä maskistringeissä.
- Anonyymi
Hyvä idea!
- Anonyymi
Sopii vain hoikille naisille.
Aattelitko sitten ottaa ne kertaalleen uusiokäytetyt maskit vielä kerran alkuperäisen tarkoituksen mukaiseen käyttöön?
- Anonyymi
Vois kyllä.
- Anonyymi
Oisko tällä viikolla maskistringien esittelyä?
- Anonyymi
Sitten itse tussillakin kirjoiteltu kirurgimaskin päälle: KORONA-MAX. mask kuin maks.
- Anonyymi
Maskiin kirjoittaa kuin elokuvasta, MAD MASK, MAD MAXI, maksimimaski, hullu maski; MAD MASK.
- Anonyymi
Joo mielikummitus hyökkää joskus aina ajatuksista päälle... Mad Max's Special Masks.
- Anonyymi
Hyvä idea. Jotain hyvää koronassakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2161470- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41118Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.65880- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37788Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780