Ei ole toivoa palstalaisilla.
Keskiviikkona
36
54
Vastaukset
- Anonyymi
Keskiviikko on Kuoleman Päivä ja Torstai on Tuhoa Täynnä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Älä ny kiroa tätä päivää ku mulla o synttäritkin.
Vai vielä kuoleman päivä - vitjat...Onneksi olkoon toivoo koko palstan väki:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon toivoo koko palstan väki:)
AsianVierestäKiitos.
Ukko toi justiinsa pakastekakun, sen enempää ei juhlita.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos.
Ukko toi justiinsa pakastekakun, sen enempää ei juhlita.No, onhan siinäkin muutama suupala. Parempi kuin ei mitään.
No, onhan siinäkin muutama suupala. Parempi kuin ei mitään.
AsianVierestäNo niin. Meillä ei merkkipäiviä vietellä.. sopii mulle. Olen epätyypillinen nainen tässäkin asiassa.
En kaipaa lahjoja ja häkellyn niistä. En osaa ottaa vastaan apua ja lahjoja kovinkaan hyvin, olen liian itsellinen. Eli se siitä..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No niin. Meillä ei merkkipäiviä vietellä.. sopii mulle. Olen epätyypillinen nainen tässäkin asiassa.
En kaipaa lahjoja ja häkellyn niistä. En osaa ottaa vastaan apua ja lahjoja kovinkaan hyvin, olen liian itsellinen. Eli se siitä..Kyllä Hesariin pitää laittaa suuri ilmoitus, naiseni on tänään täyttänyt xx-vuotta ja onnitella kunnolla:)
No ei, kukapa omia synttäreitään juhlisi enää 18 synttäreiden jälkeen syvällisellä ilolla.
Täysiä kymppejä? Ehkä niitä.
Kyllä Hesariin pitää laittaa suuri ilmoitus, naiseni on tänään täyttänyt xx-vuotta ja onnitella kunnolla:)
No ei, kukapa omia synttäreitään juhlisi enää 18 synttäreiden jälkeen syvällisellä ilolla.
Täysiä kymppejä? Ehkä niitä.
AsianVierestäKyll, kyll...
Ja lahjaksi dimangeja.
Tosiasiassa mä vanhenen mielelläni. Odottelen että ilmaantuisi muutama ryppy jotta näyttäisin enemmän ikäiseltäni ja sitäpaitsi
https://youtu.be/_TsOPjZEF6E- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyll, kyll...
Ja lahjaksi dimangeja.
Tosiasiassa mä vanhenen mielelläni. Odottelen että ilmaantuisi muutama ryppy jotta näyttäisin enemmän ikäiseltäni ja sitäpaitsi
https://youtu.be/_TsOPjZEF6EÄlä nyt liikoja pyydä.
Pitkä katse ja hellä suudelma riittää.
Älä nyt liikoja pyydä.
Pitkä katse ja hellä suudelma riittää.
AsianVierestäJaa - a.
Kyllähän se nyt riippuu kuka sen lahjan antaa.
Ukoltani on turhaa tuommoisia odottaa... ei kuulu hänen tyyliinsä. Naisen huomioiminen meinaan. Hän on enemmän, .. no..
pakastekakkumies...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa - a.
Ukoltani on turhaa tuommoisia odottaa... ei kuulu hänen tyyliinsä. Naisen huomioiminen meinaan. Hän on enemmän, .. no..
pakastekakkumies...Oliko edes mutakakku?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa - a.
pakastekakkumies...Teit mulle pakaste pullia ja mä vielä luulin että olit ne itse leiponut ennen kun mulle sanottiin että ne otettiin kiireessä pakkasesta 🤣😭mä en pidä kuin hyvin harvoista pullista ja tiedät vain yhden pullan joka on mun suurin herkku mutta on myös toinenkin josta tykkään erittäin paljon ja se on wiineri jossa on mansikka hilloo ja sitä kektasta täytettä en tiedä mikä sen nimi on mutta olen erittäin tarkka siitä että se wiineri on oltava niillä kahdella oikealla täytteellä se on joku vanilja greme se keltainen täyte.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mansikkakermakakku.
En tiennytkään että noitakin voi pakastaa. Ajattele jos olis ollut ite leivottu tuorekakku.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Teit mulle pakaste pullia ja mä vielä luulin että olit ne itse leiponut ennen kun mulle sanottiin että ne otettiin kiireessä pakkasesta 🤣😭mä en pidä kuin hyvin harvoista pullista ja tiedät vain yhden pullan joka on mun suurin herkku mutta on myös toinenkin josta tykkään erittäin paljon ja se on wiineri jossa on mansikka hilloo ja sitä kektasta täytettä en tiedä mikä sen nimi on mutta olen erittäin tarkka siitä että se wiineri on oltava niillä kahdella oikealla täytteellä se on joku vanilja greme se keltainen täyte.
Kyllä mä leivon pullani ite. Teen ison satsin, nii riittää naapureille ja ehkä töihinkin. Ja puolet menee tuoreeltaan pakastimeen. Eipähän tarvitse kovin usein sitten vaivata.
On meinaan kovaa hommaa vaivata pullataikinaa 20-40 minsaa. Saa kokeilla...Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että noitakin voi pakastaa. Ajattele jos olis ollut ite leivottu tuorekakku.
-keinovaginamies-Senkin voi pakastaa.
Ja mun ukkoni ei leivo. Ei edes turpaan...
Tein keväällä poitsulle sellaisen 20 h kakun että oksat pois. Ei osannut päättää halusiko mansikka- vai kinuskikakun. Joten tein sellaisen vertikaalisesti jaetun kakun, jossa toinen puoli oli toista ja toinen toista. Helkatin iso homma...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Senkin voi pakastaa.
Ja mun ukkoni ei leivo. Ei edes turpaan...
Tein keväällä poitsulle sellaisen 20 h kakun että oksat pois. Ei osannut päättää halusiko mansikka- vai kinuskikakun. Joten tein sellaisen vertikaalisesti jaetun kakun, jossa toinen puoli oli toista ja toinen toista. Helkatin iso homma...Olen joskus leiponut naiselle. Silloin olinkin rakkaudesta sekaisin. Nykyään leivon vaan noita keinopiirakoita :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Olen joskus leiponut naiselle. Silloin olinkin rakkaudesta sekaisin. Nykyään leivon vaan noita keinopiirakoita :)
-keinovaginamies-Hienoa. Ei siinä ole mitään pahaa jos mies leipoo - leivonnaisia. Päinvastoin, sanoisin sitä osallistumiseksi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä mä leivon pullani ite. Teen ison satsin, nii riittää naapureille ja ehkä töihinkin. Ja puolet menee tuoreeltaan pakastimeen. Eipähän tarvitse kovin usein sitten vaivata.
On meinaan kovaa hommaa vaivata pullataikinaa 20-40 minsaa. Saa kokeilla...Kyllä yleiskone on mahdottoman hieno apuväline ruuan laitossa, ja eteenkin taikinoiden teossa. Suosittelen hankkimaan sellaisen kaiken osaavan yleiskoneen, vaikkapa;
Lucia Rossa sekoitin lihamylly ja mikseri, samassa paketissa, 5 litran teräskulholla.
Sillä tekee jo suuremmallekin porukalle eväät, ainakin pulla-, ja leipätaikinat; hoituvat itse vaivaamatta. Lihamyllyllä teet vaikka kalasta jauhelihaa, kalapulliin t. pihveihin.
Blenderille nyt löytyy lähes joka päiväistä käyttöä...
Kantsii ostaa kaikki samassa paketissa, saat halvemmalla ja eri merkkisiä tuotteita on myynnissä... mä laitoin vaan esimerkin kokonais paketista.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yleiskone on mahdottoman hieno apuväline ruuan laitossa, ja eteenkin taikinoiden teossa. Suosittelen hankkimaan sellaisen kaiken osaavan yleiskoneen, vaikkapa;
Lucia Rossa sekoitin lihamylly ja mikseri, samassa paketissa, 5 litran teräskulholla.
Sillä tekee jo suuremmallekin porukalle eväät, ainakin pulla-, ja leipätaikinat; hoituvat itse vaivaamatta. Lihamyllyllä teet vaikka kalasta jauhelihaa, kalapulliin t. pihveihin.
Blenderille nyt löytyy lähes joka päiväistä käyttöä...
Kantsii ostaa kaikki samassa paketissa, saat halvemmalla ja eri merkkisiä tuotteita on myynnissä... mä laitoin vaan esimerkin kokonais paketista.
trollikkaNo kiitos, kiva.
Mä en halua sellaista möhköä keittiööni... mulla mittatilauskeittiö ja olen kamala keittiönatsi. Kaikki pitää olla siellä paikallaan...
Mulla ei oikeasti ole tilaa sellaiselle kuin työtasolla ja siihen en sitä ota. Kyllä mä pari kertaa vuodessa jaksan vaivata.
Ja siitä tulee just sellaista ku haluan.. tehty tunteella ja taidolla..
- Anonyymi
Mä ainakin sekoan kun en saa pillua ludemilta. Ainut nainen jota haluan joka solullani. Ainut nainen jonka haluan tyydyttää täydellisesti. Ainut nainen jolta haluan ottaa suihin ja ainut nainen jota ilman en voi elää.
- Anonyymi
❤❤❤lenkki ja kuuma suihku auttaa edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤❤❤lenkki ja kuuma suihku auttaa edes vähän.
Eikös se kylmä suihku ole tehokkaampi.
- Anonyymi
Jokainen päivä on hyvä päivä. 🤗
- Anonyymi
Perjantai on... Pahan... Perkeleen Päivä.
- Anonyymi
Keskiviikko on Keksien päivä, tai Dominojen koko viikko, keksejä, kuin seksejä.
Juu, ei oo Topia näkynyt ei...
- Anonyymi
Sama homma, ja parempikin ettei Topia näy.
- Anonyymi
Tänään otin lounaaksi perunaa ja kalaa.
- Anonyymi
Surkea päivä, vasyttää koko ajan.
- Anonyymi
Otetaan huomenna keskikaljaa ja isketään palstan naisia.
- Anonyymi
Me ei kaivata Topia täällä.
- Anonyymi
Mitä kuuluu Toivo?
- Anonyymi
Eikä Toivon nimikin jo kerro että aina on toivoa.
- Anonyymi
Juokaa viinaa niin toivoa on saada naista.
- Anonyymi
Sanonta on ett... Torstai on toivoa täynnä!
Ainakin parin murkku ikäisen kohdalle osui, kun systeri toivoi pääsevänsä koiran kanssa mun luo koko viikonlopun ajaksi. Otin molemmat mukaani, kun lähdin kotiin töistä.
Seisoivat autoni vieressä odottamassa mua; ainakin jo vartin etuajassa. Kävin näet keittiön ovella vielä hakemassa eväitä kotiin vietäväksi.
Päivän lounaasta yli jääneitä ruokia. Litra hernekeittoa, ja muutama jauhemaksapihvi elukoille, systerille jauhelihapihvejä 2 kpl ja kolme keitettyä perunaa.
Perunia nyt voi vaikka paistaa sipulin ja munan kanssa, jos neidille ei kelpaa tänään, on jo syönyt kuulemma kotonaan. Nyt hän on ulkona koiran kanssa kävelyllä, saa sitt leikkiä Onnin kanssa rauhassa eikä Poju ole mustasukkainen... toivotaan ainakin.
Likalla on etäpäivä koulusta ja kun testitulokset tulee, yhdeltä luokkakaverilta joka oli altistunut tartunnalle... tiedetään tarkemmin jatkuuko koululaisten etäpäivät ja miten pitkään.
Joka tapauksessa mä en mene töihin ennen maanantaita, jos silloinkaan... riippuu systerin testi tuloksista, jotka otatin varmuuden vuoksi hänestä tänään. Ei hänellä mitään oireita ole, mutt saattaahan se olla piilevänäkin.
Ps. Saanhan mä konttoristin hommia hoidettua etätyönäkin ja pidettyä itseni ajantasalla soittamalla eri paikkoihin.
Suoraan sanottuna; Piru sentään, eikö tämä pandemia koskaan lopu!
trolikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen845969Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2905271Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk483322Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102806Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41665Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211470Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321449Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1771058