Luulen etteivät miehet

Anonyymi

pidä tummista naisista. Minulla on tumma tukka (oma väri melkein musta), tummat piirteet ja ihokin keskiverto skandinaavia tummempi. Maailmassa on meitä tummia naisia ehkä liikaakin. Pitäisi olla höyhenen vaalea, niin kuin enkeli, mutta siitä ollaan kyllä kaukana.

83

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa pitää tummista, osa vaaleista, osalle ei väliä.

• Minä tykkään tummista. Varsinkin jos on voimakas nenän ja silmien välinen alue ja tumma iho. Nam. 😋

• Anonyymi

Mitä tarkoitat, voimakas jne.?

• Anonyymi

”Voimakas nenän ja silmien välinen alue”, tota, mitä se niinku käsittää tuollanen?

• Anonyymi kirjoitti:

”Voimakas nenän ja silmien välinen alue”, tota, mitä se niinku käsittää tuollanen?

No esimerkiksi Nooralotta Nezirillä se alue on voimakas..
        Ja Natalialla...

https://images.app.goo.gl/jisLusYe7MCXVqbP8

Se on nenän kulma otsaan ja silmäkulmat, mitkä tulee hieman tummahkoilla jotenkin hyvin esiin.

Vaikea paremmin sanoa. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ja Natalialla...

Se on nenän kulma otsaan ja silmäkulmat, mitkä tulee hieman tummahkoilla jotenkin hyvin esiin.

Vaikea paremmin sanoa. 😁

Ja oletko tavannut tällaisia naisia treffeillä? Oikeassa elämässä ei vain kuvissa?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ja Natalialla...

Vaikea paremmin sanoa. 😁

Taidan käsittää mitä haet tuolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja oletko tavannut tällaisia naisia treffeillä? Oikeassa elämässä ei vain kuvissa?

Juu. Kyllä vaaleammillakin on kiva toi alue. Eräs nainen oli puoliksi unkarilaista perää, hällä oli tuo alue aika kiva, samoin eräällä Tamperelaistuneela savolaisella. 😀
        Hassuhan tää juttu on, mutta muuten mä vähän osaan sanoa mikä naisessa viehättää tämän ja sit tietysti napsakan pepun lisäksi. 😀

Ja oikeastaan sitten vasta kun ihastuu, rakastuu ja lopullisesti on lääpällään, alkaa toinen näyttämään päivä päivältä kauniimmalta. Ja löytyy aina jotain mielenkiintoista yksityiskohtaa ja ilmettä, mitkä on mukavia. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan käsittää mitä haet tuolla.

Siinä voi olla tuo yhtenäinen nenälinja otsaan, mutta mene ja tiedä. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Juu. Kyllä vaaleammillakin on kiva toi alue. Eräs nainen oli puoliksi unkarilaista perää, hällä oli tuo alue aika kiva, samoin eräällä Tamperelaistuneela savolaisella. 😀
        Hassuhan tää juttu on, mutta muuten mä vähän osaan sanoa mikä naisessa viehättää tämän ja sit tietysti napsakan pepun lisäksi. 😀

Ja oikeastaan sitten vasta kun ihastuu, rakastuu ja lopullisesti on lääpällään, alkaa toinen näyttämään päivä päivältä kauniimmalta. Ja löytyy aina jotain mielenkiintoista yksityiskohtaa ja ilmettä, mitkä on mukavia. 😊

Olet erikoistapausten mies. Aika persoonallista kuvata jokin tietty kohta, mikä säväyttää.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Siinä voi olla tuo yhtenäinen nenälinja otsaan, mutta mene ja tiedä. 😀

Mielenkiintoinen huomio, yksilöllinen ihastumiskohta. En ole törmännyt aiemmin miehiltä tämänmoiseen kommenttiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen huomio, yksilöllinen ihastumiskohta. En ole törmännyt aiemmin miehiltä tämänmoiseen kommenttiin.

No mä kait joskus mietin, miten jotkut naiset kuvailee jotain käsiä tai hartioita ja huuli pyöreänä mietin, että enks muka minä osaa jotain miellyttämisen osaa kuvailla ja aistia...

Onhan niitä muitakin taatusti, mutta tuo on se vahvin juttu. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mä kait joskus mietin, miten jotkut naiset kuvailee jotain käsiä tai hartioita ja huuli pyöreänä mietin, että enks muka minä osaa jotain miellyttämisen osaa kuvailla ja aistia...

Onhan niitä muitakin taatusti, mutta tuo on se vahvin juttu. 😊

Selkeästi. Huomaa. Et pystyisi muutoin noin tarkkaan kuvaamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi. Huomaa. Et pystyisi muutoin noin tarkkaan kuvaamaan.

Juu, nyt pyörii päässä kaikki ne koetut nenän ja silmien alueet.... -huokaus-

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Juu, nyt pyörii päässä kaikki ne koetut nenän ja silmien alueet.... -huokaus-

kaikenlaisia fetissejä sitä onkin!

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ja Natalialla...

Vaikea paremmin sanoa. 😁

Tarkoitatko että silmät on syvemmällä niin tuo luu tulee vahvemmin?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että silmät on syvemmällä niin tuo luu tulee vahvemmin?

En... ehkä se on otsan ja nenän saumakohta, mikä on korostuva. Vaikea tarkkaan sanoa mikä on se lopullinen säväyksen antaja, kun jokaisella se on erilainen ja se vaan joko antaa sen säväyksen tai ei. 😁

Voihan se olla, että tummemmilla se alue sit mun silmiin korostuu... 🤷‍♂️

https://images.app.goo.gl/25rAXFCJKoMSVzSJ9

Saijalla esimerkiksi se näkyy oikein minusta esiinpistävänä kolmiona. Ja lisäks sillä noi silmät, aissssaakeli että on kaunis nainen. 😬

• Disse kirjoitti:

En... ehkä se on otsan ja nenän saumakohta, mikä on korostuva. Vaikea tarkkaan sanoa mikä on se lopullinen säväyksen antaja, kun jokaisella se on erilainen ja se vaan joko antaa sen säväyksen tai ei. 😁

Saijalla esimerkiksi se näkyy oikein minusta esiinpistävänä kolmiona. Ja lisäks sillä noi silmät, aissssaakeli että on kaunis nainen. 😬

Ja tuossakin kuvassa Saijan kasvot sykähdyttää ihan samalla tavalla, vaikka ei ole niin hehkutuskuva...

https://images.app.goo.gl/ibW8K1ke9E1GqytH6

Sama kolmio löytyy ja sumuiset silmät... 😋

• Disse kirjoitti:

Ja tuossakin kuvassa Saijan kasvot sykähdyttää ihan samalla tavalla, vaikka ei ole niin hehkutuskuva...

https://images.app.goo.gl/ibW8K1ke9E1GqytH6

Sama kolmio löytyy ja sumuiset silmät... 😋

Kaija Kärkinen kuuluu samaan gategoriaan..

https://images.app.goo.gl/nL3qyJfSgPe8JBTc8

Ja Rantasila...uuh..

https://images.app.goo.gl/TYiuAY1j6vemNoSLA

Joku noilla vaan on mikä saa mun kfllot soimaan...

Ja kaikilla, no Saijaa en oo seurannut, mutta muilla on ollut ainakin määrätietoinen ja rauhallinen tapa elää. Sekin vaikuttaa...

Esimerkiksi joku Kaija Koo on ollut ihan kaunis nainen, mutta ei ole sytyttänyt ikinä. Joku siinä käyttäytymisessä tekee sen, että turnoffit tulee. 😂

• Disse kirjoitti:

Ja Rantasila...uuh..

Ja kaikilla, no Saijaa en oo seurannut, mutta muilla on ollut ainakin määrätietoinen ja rauhallinen tapa elää. Sekin vaikuttaa...

Esimerkiksi joku Kaija Koo on ollut ihan kaunis nainen, mutta ei ole sytyttänyt ikinä. Joku siinä käyttäytymisessä tekee sen, että turnoffit tulee. 😂

Sitten löysin esimerkin, mikä on kaunis nainen ja sopivan jämpti ulosanti, mistä tykkään, mutta sitä vahvaa nenä, silmät kolmiota ei löydy on Susanna Koski.

https://images.app.goo.gl/ZZUYq2CuughUotkp7

Tuossa naisessa varmaan joku muu sitten aiheuttaa sen, että säväyttäis mua.

Mutta nämä nyt on vaan jotain julkisuuden malliesimerkkejä. Irl tavallisissa naisissa samat piirteet vaikuttaa, mutta eritavoin. Tarttee tietää ihmisestä jotain, ennenkuin säväyttää. Tuolla kadulla kävelevä kauniskin nainen ei aiheuta mitään erikoisempaa kiinnostusta, kun en tunne pätkääkään.

Jossain kaupassa tai ravintolassa työtä tekevä voi vaikka jo jotain säväreitä antaa. Näkee edes jotain ihmisestä, eli miten hän tekee työtään.

Hauska ihan miettiä, mistä ne sävärit tulee itselle. 😁

• Disse kirjoitti:

Sitten löysin esimerkin, mikä on kaunis nainen ja sopivan jämpti ulosanti, mistä tykkään, mutta sitä vahvaa nenä, silmät kolmiota ei löydy on Susanna Koski.

https://images.app.goo.gl/ZZUYq2CuughUotkp7

Tuossa naisessa varmaan joku muu sitten aiheuttaa sen, että säväyttäis mua.

Mutta nämä nyt on vaan jotain julkisuuden malliesimerkkejä. Irl tavallisissa naisissa samat piirteet vaikuttaa, mutta eritavoin. Tarttee tietää ihmisestä jotain, ennenkuin säväyttää. Tuolla kadulla kävelevä kauniskin nainen ei aiheuta mitään erikoisempaa kiinnostusta, kun en tunne pätkääkään.

Jossain kaupassa tai ravintolassa työtä tekevä voi vaikka jo jotain säväreitä antaa. Näkee edes jotain ihmisestä, eli miten hän tekee työtään.

Hauska ihan miettiä, mistä ne sävärit tulee itselle. 😁

Disse sä oot pervo. Tuijottelet ... kovana naisten kallonmuotoja :D

• Partakaweri kirjoitti:

Jaa? No sit vissiin...

• Disse kirjoitti:

Jaa? No sit vissiin...

Ei tosissaan. Minä pidän naisten nenistä ja korvista. Kaikkein kauneimmat on hörökorvat. Niitä on kiva näykkiä.

• Partakaweri kirjoitti:

Ei tosissaan. Minä pidän naisten nenistä ja korvista. Kaikkein kauneimmat on hörökorvat. Niitä on kiva näykkiä.

Joo, kivoja nekin... 😊

Minusta on mukava antaa sormien vaeltaa pitkin kasvoja, jos toinen makaa vaikka sängyllä. Naisella on pehmoinen iho. 😊

Ei oo tähän mennessä kukaan lyönyt hanttiin. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Okei siis toi nenävarsi on korkea tuosta kohtaa. Tykkäät korkeista nenävarsista tuosta kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Okei siis toi nenävarsi on korkea tuosta kohtaa. Tykkäät korkeista nenävarsista tuosta kohtaa.

Juu. Joillain naenäluu stoppaa silmien väliin, mutta taitaa mun ihannetyypillä jatkua jonnekin otsaan. 🤔

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Juu. Joillain naenäluu stoppaa silmien väliin, mutta taitaa mun ihannetyypillä jatkua jonnekin otsaan. 🤔

Se niinkun tekee katseesta hyvin intensiivisen, jopa hieman petomaisen, keskittyvän.

Ymmärrän hyvin, miksi tykkäät, kun muistelen, että tunteet ovat sinulle mannaa, niin varmasti on seksikäs nainen jolla ei silmät harita ympäri seiniä😂☀

Minusta on ihan kiva tietää mistä tykkää. Itse en tykkää jos miehellä on liikaa lihaksia, ennemmin sellainen hoikka, pienemmillä varustuksilla saa syttymään, jos siihen vielä ylväs profiili, niin...😛😛😛❤❤❤

• Anonyymi kirjoitti:

Mää olen, avomieheni on kuvaillut poskipäitäni ja silmien mallia viehättäviksi. Nousevat poskipäät hymyillessä on kuulemma aivan vastustamattomat. Hän niihin välillä ihan tarttuu sormillaan, vimmaisena ikään kuin ei voisi vastustaa hypistelyä.

Joku on joskus ollut hurjan viehtynyt juuri minun amorin kaareeni. 😛

Joku alahuuleni alle tuleviin 2 viivaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Se niinkun tekee katseesta hyvin intensiivisen, jopa hieman petomaisen, keskittyvän.

Ymmärrän hyvin, miksi tykkäät, kun muistelen, että tunteet ovat sinulle mannaa, niin varmasti on seksikäs nainen jolla ei silmät harita ympäri seiniä😂☀

Minusta on ihan kiva tietää mistä tykkää. Itse en tykkää jos miehellä on liikaa lihaksia, ennemmin sellainen hoikka, pienemmillä varustuksilla saa syttymään, jos siihen vielä ylväs profiili, niin...😛😛😛❤❤❤

No laitoin tästä oman sloituksenkin, että ajautuuko sitä tosiaankin sitten todellisen pedon kitaan, kun sielun silmä tärisee vaan petomaisten naisten perään.... nimenomaan vielä siihen perään. 😂

Mutta en usko oikeasti, että pelkkä ulkonäkö olisi se syy. Varmaan on ihan muitakin syitä. Vaikka luonne. Just vitsailin wuppikselle siinä, että sotkeennunko ”jännänaisiin”? 😬

Mutta oikeasti on tärkeää oppia löytämään itselleen kumppaniksi se oikea. Kaikilta osa-alueiltaan. Kyllä sinne jää aukkoja olla ”epätäydellinenkin”, että ei mene mahdottomaksi. Näin uskon. 😊

Eiköhän sullekin löydy se sopiva ”urho”. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Ja Rantasila...uuh..

Hui helevetti. Ei tänne uskalla pian naamastaan kuvia laittaakaan, joku vielä ihastuu ja joku vihastuu, joku tuntee vastenmielisyyttä... Jne. 😄

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No laitoin tästä oman sloituksenkin, että ajautuuko sitä tosiaankin sitten todellisen pedon kitaan, kun sielun silmä tärisee vaan petomaisten naisten perään.... nimenomaan vielä siihen perään. 😂

Mutta en usko oikeasti, että pelkkä ulkonäkö olisi se syy. Varmaan on ihan muitakin syitä. Vaikka luonne. Just vitsailin wuppikselle siinä, että sotkeennunko ”jännänaisiin”? 😬

Mutta oikeasti on tärkeää oppia löytämään itselleen kumppaniksi se oikea. Kaikilta osa-alueiltaan. Kyllä sinne jää aukkoja olla ”epätäydellinenkin”, että ei mene mahdottomaksi. Näin uskon. 😊

Eiköhän sullekin löydy se sopiva ”urho”. 😊👌

Varmaan osaava alfanaaras on sulle paras kumppani. Joka taitaa hommansa ja pitää huolta myös muista.

Yksi oli tuossa juuri upea täysi kymppi omaan makuun, mutta oma petomaisuus on sitä laatua, joka saa miehet kyyrimään pitkin seinänvierustoja...kaikki oli kohdallaan, mutta miehellä asenteessa ongelmia. Huonolla asenteella voi pilata vaikka elämänsä parhaatkin kemiat😢😢😢 Voit uskoa, että ärsyttää nyt.

Mukavaa päivää sinne maalle!🙋

• Partakaweri kirjoitti:

Disse on nenänvarteen katsoja! 🤣

Nenänvartta pitkin naista katselee....

• J-76 kirjoitti:

Hui helevetti. Ei tänne uskalla pian naamastaan kuvia laittaakaan, joku vielä ihastuu ja joku vihastuu, joku tuntee vastenmielisyyttä... Jne. 😄

No mä tykkään hupsahtaa tietynlaisen näköiseen naiseen, mutta kaikki saa olla omannäköisiä. Ei mun kaikkiin pidäkään hupsahtaa. 😀

• Partakaweri kirjoitti:

Sulla koittaa avoisat ajat jahka korona on ohitettu. Meinaan maskien korvalangat vääntää aikamoiseen hörkkään monen korvat, huomasin tänään lääkärissä käydessä. Taivuttaa korvan ihan hörölleen.

• Disse kirjoitti:

No mä tykkään hupsahtaa tietynlaisen näköiseen naiseen, mutta kaikki saa olla omannäköisiä. Ei mun kaikkiin pidäkään hupsahtaa. 😀

Jeppulis jees. 😊

Nyt ei enää nää ihmisten naamojakaan, kun harvakseltaan. Isolla osalla on maskit naaman edessä, saa arvailla miltä näyttää silmistä alespäin. Hiljaista oli terkkarissakin, yleensä ihmisiä on käytävät täynnä. Tänään ei ollut juuri ketään liikkeellä.

No ei oo hetkeen pelkoa, että näkee ihmisiä. Kun en itse saa ajaa autolla (ajokiellossa), niin eipä tule paljon jalkapatikalla ihmisiin törmättyä.

• J-76 kirjoitti:

Sulla koittaa avoisat ajat jahka korona on ohitettu. Meinaan maskien korvalangat vääntää aikamoiseen hörkkään monen korvat, huomasin tänään lääkärissä käydessä. Taivuttaa korvan ihan hörölleen.

Omatkin korvat kipeenä, kun on maskin vääntelemät.

• Partakaweri kirjoitti:

Omatkin korvat kipeenä, kun on maskin vääntelemät.

Yllättävän paljon oikeesti rasittaa korvalehteä se ohut kuminauha. Yllättävästi, siitä kuminauhasta tulee "vetoa" korvalehteen sen verran kai, että se rasittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan osaava alfanaaras on sulle paras kumppani. Joka taitaa hommansa ja pitää huolta myös muista.

Yksi oli tuossa juuri upea täysi kymppi omaan makuun, mutta oma petomaisuus on sitä laatua, joka saa miehet kyyrimään pitkin seinänvierustoja...kaikki oli kohdallaan, mutta miehellä asenteessa ongelmia. Huonolla asenteella voi pilata vaikka elämänsä parhaatkin kemiat😢😢😢 Voit uskoa, että ärsyttää nyt.

Mukavaa päivää sinne maalle!🙋

No sellainen on mun mutsi ollut aina. Tietenkin sitä vähän äitiään kai matkii naishaaveissa. Mutta joku mullakin noissa ei ole silti natsannut, muutenhan sitä ei sinkku olisi.

Onhan se vaikeaa sovittaa sopiva. 🤔

Moi vaan sinne Hesaan. Sä kaiketi oot se jalkaprässinainen piäkallopaikalta? 😬

• J-76 kirjoitti:

Yllättävän paljon oikeesti rasittaa korvalehteä se ohut kuminauha. Yllättävästi, siitä kuminauhasta tulee "vetoa" korvalehteen sen verran kai, että se rasittaa.

Yllättävästi?

https://aijaa.com/Jcri52

Onneks täällä ei tartte jokakohdassa vielä pitää...

Vaikka tuleehan tuota isommissa kaupoissa pidettyy..🤔

• Disse kirjoitti:

Yllättävästi?

https://aijaa.com/Jcri52

Onneks täällä ei tartte jokakohdassa vielä pitää...

Vaikka tuleehan tuota isommissa kaupoissa pidettyy..🤔

😄🤣🤣

• J-76 kirjoitti:

😄🤣🤣

Kannattaa vähän vetästä aivastusta takasinpäin, eikä turauttaa persienpohjasta. 😁

• Disse kirjoitti:

Kannattaa vähän vetästä aivastusta takasinpäin, eikä turauttaa persienpohjasta. 😁

🤧😁

• Luulenpa, että olet erehtynyt.

• Anonyymi

En ehkä ole. Blondit hohtavat kaiken keskellä. Tosin kerran yksi mies sanoi, että tummat piirteet luovat kehykset kasvoille. Ihan kauniisti sanottu se oli kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

En ehkä ole. Blondit hohtavat kaiken keskellä. Tosin kerran yksi mies sanoi, että tummat piirteet luovat kehykset kasvoille. Ihan kauniisti sanottu se oli kyllä.

Herrasmiehet ehkä pitävät vaaleaveriköistä, mutta minä pidän kaikenlaisista. Tiedän "tummuuden" ja "vaaleuden" olevan muutakin kuin hiusten värin, mutta minulle kelpaisi kaljukin, mutta symmetrisen pyöreäkalloinen, jos saisi pyytää, mutta ei ole pakko. ; )

Sen "höyhenen vaaleuden" kanssa tasaväkisenä taistelee ihastumisista korpinmusta. Se höyhenistä!

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Herrasmiehet ehkä pitävät vaaleaveriköistä, mutta minä pidän kaikenlaisista. Tiedän "tummuuden" ja "vaaleuden" olevan muutakin kuin hiusten värin, mutta minulle kelpaisi kaljukin, mutta symmetrisen pyöreäkalloinen, jos saisi pyytää, mutta ei ole pakko. ; )

Sen "höyhenen vaaleuden" kanssa tasaväkisenä taistelee ihastumisista korpinmusta. Se höyhenistä!

Herrasmiehet ja sitten ne toiset..

• Anonyymi kirjoitti:

Herrasmiehet ja sitten ne toiset..

Me toiset ollaan kaikkiruokaisia ihmispetoja! :D

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Me toiset ollaan kaikkiruokaisia ihmispetoja! :D

Ahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blondeillakin voi olla muutoin tummat piirteet, siis vaalea tukka mutta tummat kulmakarvat ja ripset ja muu karvoitus.

• Täällä kaikkiruokainen. Kyllä ne ihan muut asiat ratkaisee kuin värimaailma.

• Anonyymi

Ehkä miehet katsovat naista, millainen heidän äitinsä oli? Kyllä sillä on vaikutusta. Tumma vai vaalea.

• Anonyymi

Jos on asunut etelässä vuosia ja näkee pitkästä aikaa pohjoismaalaisen vaalean, niin minä ainakin olin aina todella vaikuttunut. Pohjoisessa siihen on jotenkin tottunut, mutta en ihmettele, että vaaleus on ollut aikoinaan jumalien ominaisuus.

• Anonyymi

Niin, maailmassa tummahipiäisiä on ehkä enemmän. Vaaleus on harvinaista kaikkialla muualla kuin Pohjoismaissa?

• Leivän pitää olla tummaa, naisissa ei väliä onko tumma vai vaalea

• Anonyymi

Tumma on terveellisempää :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tumma on terveellisempää :D

Leipä vai nainen?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Leipä vai nainen?

Jää harkittavaksi.

• Anonyymi

Minnuu kiinnostanut isot peput ja piukat paikat :D

• Kyllä pitävät. Esmes nyt tissit. Oikein tummat on tosi hienot. Tummat nännipihat ja vielä vähän tummemmat nännit. Mutta sitten taas alapää olisi suotavaa olla vaaleampi. Karvoitus saisi olla vaikka vähän punertavaa. Että kyllä me miehet pidämme monenlaisesta. Ja sen tukan värinhän saa purkista tai kampaamosta.

• Vaaleat ovat katoava kansanosa. Tummat dominoivat risteytymissä.

Muut asiat tosiaan ratkaisevat, kuin hiusten väri.

Oikeasti tummat naiset ovat yleensä lanteikkaampia kuin vaaleat ja siitä en pidä.

• Anonyymi

Kattelin yhtä mustaa naista sillä silmällä noin vuosi sitten bussissa. Tykkäsin.

• Anonyymi

Vaikka naisystäviksi onkin päätynyt enimmäkseen vaaleahiuksiset ja -hipiäiset (johtunee ehkä siitä että maassamme vaaleus on yleisempää), niin kyllä tummatkin piirteet kovasti viehättää. Esim välimeren naisilla on usein kaunis päivettynyt iho, upea tumma tukka ja viettelevät tummat silmät. Kyllä niitä ilolla katselee.

Harvempi mies on niin nökönuuka naisen vaaleuden tai tummuuden suhteen, en itse tunne yhtäkään joka valikoisi naisen hiusten- tai ihonsävyn perusteella. Preferenssejä toki löytyy, yksi tuttu on hulluna punapäihin, mutta vaimonsa on brunette.

• Anonyymi

Kiinnostaa minkä väriset silmät sinulla on?

• Anonyymi

Muistan kun kävin Ranskassa , jestas minkä näkösiä . Nam! Mitä herkkupaloja 😋

• Anonyymi
    • Anonyymi

Usein ihmiset haluaa sitä mitä ei helposti saa. Pohjoismaissa vaaleus on tyypillistä, ja moni päivittelee miten upeita tummaveriköt ovat. Etelässä taas tummiin piirteisiin tottuneet ihastelevat pohjoismaista vaaleutta, koska sellainen ei ole heille välttämättä jokapäiväinen ja arkinen näky. Silmä tottuu ja turtuu.

Jos joka päivä on tarjolla lähinnä kanaa ja riisiä, niin satunnainen pizza houkuttaa. Jos taas mättää päivittäin pizzaa, tuntuu kana riisillä välillä taivaalliselta vaihtelulta.

• Anonyymi

Mun tyttöystävällä on tummat hiukset niin että kyllä miehet pitää. En ole koskaan ajatellut naisten hiusten värejä, olkoon millaiset vaan ei ole tärkeää.

• Anonyymi

Kyllä nyt luulet väärin. Minäkin olen syvästi pihkassa tummaan naiseen. Eikä se, onko tumma vai vaalea vai siltä väliltä, ole se juttu. Se juttu on se nainen kokonaisuutena.

• Anonyymi
    • Mä kyllä taas luulen, että menee fifty sixty. Aika usein näkee miesten mainitsevan erikseen pitääkö tummista vai vaaleista. Jostain syystä vaaleat vielä tuntee vetoa tummiin ja toisinpäin. Kai se vastakohta sitten kiehtoo?

Mä kyllä tykkään tummista naisista ja miehistä, tykkään vaaleista ja ristiverisistäkin ja punapäistä, ihan aidoistakin sellaisista. Mulla ei ole kai oikeen mitään tiettyä makua ja ihmistyyppiä. Niin monet ihmiset näyttää kivalle silmään ja vielä jos ne hymyilee vilpittömästi, aijai aina vaan paranee se näkymä. 😄

Mutta jostain syystä naisilla varsinkin pidän pitkistä hiuksista, vaikka oma pääni onkin ihan miesten tukkamuodista temmottu. Itelläni en taas pitkistä tykkää, rasittavat hoitaa ja ei näytä yhtään mulle. Yöhää.

• Ja miehillä tykkään parrasta aivan sairaasti, naisilla se on myös ihan ok, joskin harvemmin näkee. 😋

• J-76 kirjoitti:

Ja miehillä tykkään parrasta aivan sairaasti, naisilla se on myös ihan ok, joskin harvemmin näkee. 😋

Kiva jos tykkäät parrasta, sillä minulla on vähän sänkipartaa suurempi parta ja se on tumma. 20-luvullani sitä partaa ei ollut, mutta sen jälkeen kun täytin 30 vuotta en ole kuin pari kertaa luopunut parrasta. Jotenkin tottui siihen.

Mitä kuuluu?

Itse meinaan mennä ainakin neljänä päivänä viikossa yliopistolle syömään. Teen sen kävellen ja kävelen niinä neljänä päivänä yli 10 kilometriä per päivä. Kunnon pitäisi nousta hyötyliikunnan kautta ja yliopistolla pitäisi saada myös syötyä hyvin. :)

Itse pidän niin tummista kuin vaaleista.

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Kiva jos tykkäät parrasta, sillä minulla on vähän sänkipartaa suurempi parta ja se on tumma. 20-luvullani sitä partaa ei ollut, mutta sen jälkeen kun täytin 30 vuotta en ole kuin pari kertaa luopunut parrasta. Jotenkin tottui siihen.

Mitä kuuluu?

Itse meinaan mennä ainakin neljänä päivänä viikossa yliopistolle syömään. Teen sen kävellen ja kävelen niinä neljänä päivänä yli 10 kilometriä per päivä. Kunnon pitäisi nousta hyötyliikunnan kautta ja yliopistolla pitäisi saada myös syötyä hyvin. :)

Itse pidän niin tummista kuin vaaleista.

Oon tykännyt aina parrakkuudesta, sänki tai kunnon muheva parta. Mikä kelläkin on ja pukee. 😊

Varmaan siihen tottuu. Onko parta lämmin?

Nyt kuulu vähän ikävää terveyden suhteen. Yritän sujuvasti unohtaa oireet, mutta ei onnistu.. Kipuja on kovasti, väsyttää ja tökkii kaikki jaksamista vaativa suorittaminen. Kognitiivista ja motorista oiretta löytyy.. Neurologista puolta käyvät tutkimaan ja toivottavasti tutkivatkin perusteellisesti.

🧠

Onko pitkä kävelymatka? Mulla tuli pieni ongelma kulkemisen kanssa, kun en saa itse ohjastaa nyt hetkeen.. Kävely taas on kivuliasta. 😦

Nyt käyn nukkumaan, väsyttää ihan hirmusti. Hyvää yötä.

• J-76 kirjoitti:

Oon tykännyt aina parrakkuudesta, sänki tai kunnon muheva parta. Mikä kelläkin on ja pukee. 😊

Varmaan siihen tottuu. Onko parta lämmin?

Nyt kuulu vähän ikävää terveyden suhteen. Yritän sujuvasti unohtaa oireet, mutta ei onnistu.. Kipuja on kovasti, väsyttää ja tökkii kaikki jaksamista vaativa suorittaminen. Kognitiivista ja motorista oiretta löytyy.. Neurologista puolta käyvät tutkimaan ja toivottavasti tutkivatkin perusteellisesti.

🧠

Onko pitkä kävelymatka? Mulla tuli pieni ongelma kulkemisen kanssa, kun en saa itse ohjastaa nyt hetkeen.. Kävely taas on kivuliasta. 😦

Nyt käyn nukkumaan, väsyttää ihan hirmusti. Hyvää yötä.

J-76: "Onko pitkä kävelymatka? Mulla tuli pieni ongelma kulkemisen kanssa, kun en saa itse ohjastaa nyt hetkeen.. Kävely taas on kivuliasta. 😦"

Runsaat 3,5 kilometriä kotoa yliopistolle. Yliopiston vieressä on puistossa 1,6 kilometrin kolmiolenkki. Kierrän sen kahteen kertaan, joten saan kokonaislukemiksi runsaat 10 kilometriä. Kesällä käyn ensiksi syömässä yliopistolla ja pidän ruokataukoa. Sen jälkeen juoksen 3,2 kilometriä ja yritän päästä mahdollisimman lähelle 12 minuuttia. Loppukesästä on sitten urheilukentällä Cooperintesti. Toivottavasti silloin saan rikottua 3 kilometriä tai ainakin pääsen lähelle.

Harmi, jos et ole täysin terve. Toivottavasti paranet pian! Hyvää loppuviikkoa ja mahdollisesti huomenta! :)

J-76: "Onko pitkä kävelymatka? Mulla tuli pieni ongelma kulkemisen kanssa, kun en saa itse ohjastaa nyt hetkeen.. Kävely taas on kivuliasta. 😦"

Runsaat 3,5 kilometriä kotoa yliopistolle. Yliopiston vieressä on puistossa 1,6 kilometrin kolmiolenkki. Kierrän sen kahteen kertaan, joten saan kokonaislukemiksi runsaat 10 kilometriä. Kesällä käyn ensiksi syömässä yliopistolla ja pidän ruokataukoa. Sen jälkeen juoksen 3,2 kilometriä ja yritän päästä mahdollisimman lähelle 12 minuuttia. Loppukesästä on sitten urheilukentällä Cooperintesti. Toivottavasti silloin saan rikottua 3 kilometriä tai ainakin pääsen lähelle.

Harmi, jos et ole täysin terve. Toivottavasti paranet pian! Hyvää loppuviikkoa ja mahdollisesti huomenta! :)

Ihan mukava lenkki sulla. :)

Jospa kuvista selviäisi enemmän, toivotaan vaikkei kukaan mitään enempää toivokkaan. Mutta ehkä enemmänkin täsmällisempää tietoa, eikä vaan lääkärinkään mutua.

Mukavaa halloween viikonloppua! :)

• J-76 kirjoitti:

Ihan mukava lenkki sulla. :)

Jospa kuvista selviäisi enemmän, toivotaan vaikkei kukaan mitään enempää toivokkaan. Mutta ehkä enemmänkin täsmällisempää tietoa, eikä vaan lääkärinkään mutua.

Mukavaa halloween viikonloppua! :)

Kiitos viestistä ja hyvää Halloween viikonloppua myös sinne!

En jaksanutkaan kävellä kymmentä kilometriä. Kävelin vain noin puolet siitä ja ajoin tänään kotia linja-autolla.

Toivottavasti paranet ja lääkäri löytää parannuskeinot! :)

Kiitos viestistä ja hyvää Halloween viikonloppua myös sinne!

En jaksanutkaan kävellä kymmentä kilometriä. Kävelin vain noin puolet siitä ja ajoin tänään kotia linja-autolla.

Toivottavasti paranet ja lääkäri löytää parannuskeinot! :)

Joku toinen kerta sitten, kun jaksat. :)

Toivottavasti ainakin löytää jokun oikean syyn oireille ja niiden lisääntymiselle sekä pahentumiselle. Sekin jo helpottaisi, ettei vain spekuloitaisi tekemättä tarkempaa tutkimusta, vaan tehdään tarkat tutkimukset sinne mitä ei ole vielä viitsitty tutkia (pää, selkäydin). Muualta kun ei syy löydy. :)

Söin juuri tekemääni kaalilaatikkoa, ai jestas kun maistui hyvälle pitkästä aikaa.

• J-76 kirjoitti:

Joku toinen kerta sitten, kun jaksat. :)

Toivottavasti ainakin löytää jokun oikean syyn oireille ja niiden lisääntymiselle sekä pahentumiselle. Sekin jo helpottaisi, ettei vain spekuloitaisi tekemättä tarkempaa tutkimusta, vaan tehdään tarkat tutkimukset sinne mitä ei ole vielä viitsitty tutkia (pää, selkäydin). Muualta kun ei syy löydy. :)

Söin juuri tekemääni kaalilaatikkoa, ai jestas kun maistui hyvälle pitkästä aikaa.

Minä en kaalista tykkää vaan käyn syömässä tänään Subwayssa kananrinta-salaatin. Seuraavalla viikolla käyn kolme kertaa syömässä yliopistolla, kun siellä tavan ruoka maksaa opiskelijalle 2,02 euroa, joten se on opiskelija-alennuksella tosi edullista.

Onnea lääkärintutkimusten kanssa ja hyvää marraskuun alkua!

Minä en kaalista tykkää vaan käyn syömässä tänään Subwayssa kananrinta-salaatin. Seuraavalla viikolla käyn kolme kertaa syömässä yliopistolla, kun siellä tavan ruoka maksaa opiskelijalle 2,02 euroa, joten se on opiskelija-alennuksella tosi edullista.

Onnea lääkärintutkimusten kanssa ja hyvää marraskuun alkua!

Söin ennen kaalilaatikkoa lohisalaattia aika kasan. Tuoresalaattia, papusia, ananasta, tomaattia, pinaattia, rucolaa ja lohta. Nams. :)

Tänään olen hyvin syönyt, voisi vaikka ottaa vaikka pienet nokkaunet ruoan päälle. :)

Kiitos samoin!

• Anonyymi

Voi, uskonpa, että monet pitävät tummista. Ainakin vaaleat miehet monesti.
      Monesti näkee vaalean miehen vilkuilevan ruskeatukkaiseen taikka mustatukkaiseen.

• Anonyymi

Miksi vaaleat miehet pitävät tummista naisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vaaleat miehet pitävät tummista naisista?

Siksi kun blondit naiset tykkäävät tummista? 😙

• Anonyymi

Tumma iho ei kiitos. Vaimo on tumma ja välillä vaalee ollut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      580
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    Aihe