Oikeestiälä

Anonyymi

Olen 35v tumma fleda kulmakarvat. Aika perus näköinen naama.
193cm pidän kehosta huolta rasvaa hädin tuskin löytyy. En ole bodari.

Vähänki lihava nainen ei kiinnosta yhtään. Vaikka olisi miten kultainen sydän ja mieli jne. Ei mulla seiso sellaisille. Eikä materia tai rahakaan saa seisomaan kostumaan.
Se ois friikkiä kiihottua materiasta :D

Arvostan naista joka pitää kehosta huolta joka osaa syödä.
Joka uskaltaa tulla sanomaan moi eikä aina odota että mies tekee kaiken tuon.
Näyttää myös kiinnostunutta eikä ala esittää vaikeeta epävarmaa jne "juokse mun perässä tarjoo lounaita" YÖK!

Kyllä tarjoon sellaiselle joka on sen ansainnut. En älä pilamaan naisia tai lellimään!! Mä näen heti sellaiset mädät hyväksikäyttäjät.

On huumorintajua on rennon oloinen osaa nauraa hölmöillekin asioille. Avoinmielinen, osaa olla lapsenmielinen mutta myös tiukka ja asiallinen.
Osaa olla ilman meikkejä tai parhaita päällä. Osaa suuttua osaa olla empaattinen,herkkä. Tykkää lapsista.
Ymmärtää että mieskin voi olla herkkä ja itkeä ja haluaa puhua tunteista. Ettei mies ole kylmä säkki.

Aamen

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti saat olla sitä mieltä kuin olet. Nuoret tietysti etsivät omanikäisiään ja vanhemmat oman ikäisiään. Muutaman vuoden ikäero suuntaan tai toiseen on hyvä lähtökohta.

    • Anonyymi

      Hyvä, vahva ja selkee! Taatusti löydät sopivan:)

      • Anonyymi

        Oot aloittaja kommentoimassa omaa aloitustaan 😂


    • Anonyymi

      Pitääkö sun kostua jos oot mies.

      • Anonyymi

        Peräreikä hikoo ja hups jotain solahtaa sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräreikä hikoo ja hups jotain solahtaa sisään?

        XD hyi helkatti.


    • Anonyymi

      Itse taas tykkään 30-35v miehistä. Vaaleista ja maksimissaan 180cm pitkistä.
      En siedä pinnallisia enkä itsekkäitä miehiä. Raha ei kiinnosta, olkoon vaikka työtön tai lomautettuna. Tienaan hyvin omatkin rahani.
      Täytyy olla tunteellinen, herkkä ja syvällinen. Taiteellinen.
      Osaan syödä ja pidän itsestäni huolta. Miehessä sama toiveena. Saa tietysti bodatakin, mutta se ei ole itseisarvo vaikka treenaan itsekin.

      Toivottavasti löydät sopivan.

    • Anonyymi

      Kylmä säkki on jos vähääkään lihava nainen ei saa seisomaan.😁
      Vain täydellisen kropan omistava nainen kelpaa..
      Pitää olla empaattinen ja ymmärtää herkkää miestä. Täydellinen kaikin puolin.
      Onnea matkaan , toivottavasti löydät tuollaisen täydellisen ihmisen kumppaniksesi.

    • Anonyymi

      Mutta siis miks luulet että ne naiset kiihottuis susta? Mulla on muotoja kyllä joo mutta mua ainakin kiinnostaa isokokoiset miehet. Sinussa ei olisi kuvauksesi mukaan yhtään mitään kiinnostavaa. En saisi mitään kiksejä eikä pöksyt kostuisi. Mutta miksi kaikkien tarvitsisi miellyttää toisistaan? Kaikilla on oma makunsa.

    • Anonyymi

      Ja silti ulvot palstalla yöllä kännissä. :-D Ressukka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe