Miksei suomi mies kelpaa naisille?
Suomi mies
29
<50
Vastaukset
Riippuu mitä sillä suomi miehellä tarkoitetaan??
eihän kaikki naisetkaan kelpaa miehille, vaan ulkonäkö merkkaa...Kyllä lähtökohtaisesti suosin suomalaista. Ihan luomuna vieläpä.
pujotteIija kirjoitti:
Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut
No mikäs siinä pelottaa?
pujotteIija kirjoitti:
Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut
Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mikäs siinä pelottaa?
Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on
Thymallus kirjoitti:
Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?
En osaa sanoa, yleensähän luomu on kalliimpaa
pujotteIija kirjoitti:
Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on
Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?
Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois
Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍
Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍
Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!
xLinerSaa paremmat tuet. Ehkä se luomuviljelijä ajelee pellot kymmeneen kertaan rikkaäkeellä
Voi helkatti teitä, kun jaksatte täällä jankata näitä mantroja.
Tarpeeksi kauan kun jankkaat, niin alat itsekin uskoa satujasi. Se on vähän niin kuin linnassa istuu vain syyttömiä.- Anonyymi
Juutupe.
Mitään muita ole vilkuillutkkaan, kun Suomalaisia miehiä. Ja Mortenia. 😄
En ole ikinä treffaillut, seurustellut, suhteillut muiden kun supi Suomalaisten kanssa. Että miten niin ei kelpaa?
Ainiin, kysymys oli sille markinaali vähemmistölle jolle ei Suomi ukko kelpaa, sori.- Anonyymi
Kyllä kelpaa, jos täyttää kriteerit. Kansalaisuus tai etninen alkuperä ei kuulu kriteereihin.
- Anonyymi
Järjestelmällinen sorto ja rasismi. Suomi mies ei pärjää dominointi hierarkkiassa koska ei ole uhkaava ja tee rituaali murhia jonkun jumalan nimissä.
- Anonyymi
Ei niin, suomimies uhkailee ja murhaa vaan ihan omaksi ilokseen, kuten kansainväliset tilastotkin osoittaa.
Ko nei osaa yhdyssanoja.. 😯
- Anonyymi
Niin jos ei ole rikas niin ei kelpaa. Köyhiä sinkkuja on liikaa eikä ne siitä rikastu joten syntyvyys laskee koska ei miehet kelpaa naisille.
- Anonyymi
Tottahan Suomimies kelpaa. Tuntemani nainen höpötti että hän haluaa ulkomaalaisen miehen . Hän menikin lopulta naimisiin kauas metsän keskelle suomalaisen perusmiehen kanssa.
- Anonyymi
Itse ainakin vielä noin parikymppisenä pelkäsin suomimiehiä, etenkin nuoria (eli siis suunnilleen ikäisiäni ja sitä nuorempia) juurikin koska nuoret suomimiehet (sekä yläasteella että aivan eri paikkakunnan lukiossa eli sellaisen jossa oli täysin eri ihmiset kuin yläasteella) olivat kiusanneet minua niin rankasti, erityisesti haukkuneet ulkonäköäni. Koska siis traumojeni takia pelkäsin ja välttelin heitä, niin miten kummassa olisin voinut päätyä suhteeseen sellaisen kanssa? Myöhemmin nuorena aikuisena opin, että oli olemassa itseasissa monia mukaviakin ikäisiäni miehiä, ja lopulta 25-vuotiaana seurustelin sitten täysin puhtaasti suomalaisen miehen kanssa.
Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.
- Anonyymi
palstalutka kirjoitti:
Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.
Oliko suomimies hyvä rakastaja?
- Anonyymi
suomalainen mies on laiska alkoholisti joka ei tee kotitöitä.
- Anonyymi
Isäsi ja veljesi varmasti ovatkin.,
- Anonyymi
Miksi virolsaisills ovat aina hiukset huonosti ja parrat ajamatta... selittää kun neuvostoliitto jyllää vielä päässä :DD:
- Anonyymi
Miksei kunnollinen mies kelpaa naisille. Miksette sitten ole naisille kelvanneet vaan olette vuosia sinkkuja olleet?
- Anonyymi
Olet liian kiltti ja naismainen. Annat meidän naisten pyörittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187