Suomi mies

Miksei suomi mies kelpaa naisille?
2980
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Riippuu mitä sillä suomi miehellä tarkoitetaan??

eihän kaikki naisetkaan kelpaa miehille, vaan ulkonäkö merkkaa...

Äänestä

Kyllä lähtökohtaisesti suosin suomalaista. Ihan luomuna vieläpä.

Äänestä
  • Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

Äänestä

• pujotteIija kirjoitti:

Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

No mikäs siinä pelottaa?

Äänestä

• pujotteIija kirjoitti:

Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?

Äänestä

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No mikäs siinä pelottaa?

Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on

Äänestä

• Thymallus kirjoitti:

Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?

En osaa sanoa, yleensähän luomu on kalliimpaa

Äänestä

• pujotteIija kirjoitti:

Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on

Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?

Äänestä

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?

Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois

Äänestä

• pujotteIija kirjoitti:

Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois

Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

xLiner

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

xLiner

Saa paremmat tuet. Ehkä se luomuviljelijä ajelee pellot kymmeneen kertaan rikkaäkeellä

Äänestä

Voi helkatti teitä, kun jaksatte täällä jankata näitä mantroja.
Tarpeeksi kauan kun jankkaat, niin alat itsekin uskoa satujasi. Se on vähän niin kuin linnassa istuu vain syyttömiä.

Äänestä

Juutupe.

Äänestä

Mitään muita ole vilkuillutkkaan, kun Suomalaisia miehiä. Ja Mortenia. 😄

En ole ikinä treffaillut, seurustellut, suhteillut muiden kun supi Suomalaisten kanssa. Että miten niin ei kelpaa?

Ainiin, kysymys oli sille markinaali vähemmistölle jolle ei Suomi ukko kelpaa, sori.

Äänestä
  • Nykyään vois kelvata joku muun maalainenkin. Mies tai nainen.

Äänestä

Kyllä kelpaa, jos täyttää kriteerit. Kansalaisuus tai etninen alkuperä ei kuulu kriteereihin.

Äänestä

Järjestelmällinen sorto ja rasismi. Suomi mies ei pärjää dominointi hierarkkiassa koska ei ole uhkaava ja tee rituaali murhia jonkun jumalan nimissä.

Äänestä
  • Ei niin, suomimies uhkailee ja murhaa vaan ihan omaksi ilokseen, kuten kansainväliset tilastotkin osoittaa.

Äänestä

Ko nei osaa yhdyssanoja.. 😯

Äänestä

Niin jos ei ole rikas niin ei kelpaa. Köyhiä sinkkuja on liikaa eikä ne siitä rikastu joten syntyvyys laskee koska ei miehet kelpaa naisille.

Äänestä

Tottahan Suomimies kelpaa. Tuntemani nainen höpötti että hän haluaa ulkomaalaisen miehen . Hän menikin lopulta naimisiin kauas metsän keskelle suomalaisen perusmiehen kanssa.

Äänestä

Itse ainakin vielä noin parikymppisenä pelkäsin suomimiehiä, etenkin nuoria (eli siis suunnilleen ikäisiäni ja sitä nuorempia) juurikin koska nuoret suomimiehet (sekä yläasteella että aivan eri paikkakunnan lukiossa eli sellaisen jossa oli täysin eri ihmiset kuin yläasteella) olivat kiusanneet minua niin rankasti, erityisesti haukkuneet ulkonäköäni. Koska siis traumojeni takia pelkäsin ja välttelin heitä, niin miten kummassa olisin voinut päätyä suhteeseen sellaisen kanssa? Myöhemmin nuorena aikuisena opin, että oli olemassa itseasissa monia mukaviakin ikäisiäni miehiä, ja lopulta 25-vuotiaana seurustelin sitten täysin puhtaasti suomalaisen miehen kanssa.

Äänestä
  • Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.

Äänestä

• palstalutka kirjoitti:

Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.

Oliko suomimies hyvä rakastaja?

Äänestä

suomalainen mies on laiska alkoholisti joka ei tee kotitöitä.

Äänestä
  • Isäsi ja veljesi varmasti ovatkin.,

Äänestä

Miksi virolsaisills ovat aina hiukset huonosti ja parrat ajamatta... selittää kun neuvostoliitto jyllää vielä päässä :DD:

Äänestä

Miksei kunnollinen mies kelpaa naisille. Miksette sitten ole naisille kelvanneet vaan olette vuosia sinkkuja olleet?

Äänestä

Olet liian kiltti ja naismainen. Annat meidän naisten pyörittää.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Miksei suomi mies kelpaa naisille?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu