Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomi mies

Anonyymi

Miksei suomi mies kelpaa naisille?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mitä sillä suomi miehellä tarkoitetaan??

      eihän kaikki naisetkaan kelpaa miehille, vaan ulkonäkö merkkaa...

    • Kyllä lähtökohtaisesti suosin suomalaista. Ihan luomuna vieläpä.

      • Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

        No mikäs siinä pelottaa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

        Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mikäs siinä pelottaa?

        Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on


      • Thymallus kirjoitti:

        Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?

        En osaa sanoa, yleensähän luomu on kalliimpaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on

        Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?

        Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois

        Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

        Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

        Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

        xLiner

        Saa paremmat tuet. Ehkä se luomuviljelijä ajelee pellot kymmeneen kertaan rikkaäkeellä


    • Voi helkatti teitä, kun jaksatte täällä jankata näitä mantroja.
      Tarpeeksi kauan kun jankkaat, niin alat itsekin uskoa satujasi. Se on vähän niin kuin linnassa istuu vain syyttömiä.

    • Anonyymi

      Juutupe.

    • Mitään muita ole vilkuillutkkaan, kun Suomalaisia miehiä. Ja Mortenia. 😄

      En ole ikinä treffaillut, seurustellut, suhteillut muiden kun supi Suomalaisten kanssa. Että miten niin ei kelpaa?

      Ainiin, kysymys oli sille markinaali vähemmistölle jolle ei Suomi ukko kelpaa, sori.

      • Nykyään vois kelvata joku muun maalainenkin. Mies tai nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, jos täyttää kriteerit. Kansalaisuus tai etninen alkuperä ei kuulu kriteereihin.

    • Anonyymi

      Järjestelmällinen sorto ja rasismi. Suomi mies ei pärjää dominointi hierarkkiassa koska ei ole uhkaava ja tee rituaali murhia jonkun jumalan nimissä.

      • Anonyymi

        Ei niin, suomimies uhkailee ja murhaa vaan ihan omaksi ilokseen, kuten kansainväliset tilastotkin osoittaa.


    • Ko nei osaa yhdyssanoja.. 😯

    • Anonyymi

      Niin jos ei ole rikas niin ei kelpaa. Köyhiä sinkkuja on liikaa eikä ne siitä rikastu joten syntyvyys laskee koska ei miehet kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Tottahan Suomimies kelpaa. Tuntemani nainen höpötti että hän haluaa ulkomaalaisen miehen . Hän menikin lopulta naimisiin kauas metsän keskelle suomalaisen perusmiehen kanssa.

    • Anonyymi

      Itse ainakin vielä noin parikymppisenä pelkäsin suomimiehiä, etenkin nuoria (eli siis suunnilleen ikäisiäni ja sitä nuorempia) juurikin koska nuoret suomimiehet (sekä yläasteella että aivan eri paikkakunnan lukiossa eli sellaisen jossa oli täysin eri ihmiset kuin yläasteella) olivat kiusanneet minua niin rankasti, erityisesti haukkuneet ulkonäköäni. Koska siis traumojeni takia pelkäsin ja välttelin heitä, niin miten kummassa olisin voinut päätyä suhteeseen sellaisen kanssa? Myöhemmin nuorena aikuisena opin, että oli olemassa itseasissa monia mukaviakin ikäisiäni miehiä, ja lopulta 25-vuotiaana seurustelin sitten täysin puhtaasti suomalaisen miehen kanssa.

      • Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.

        Oliko suomimies hyvä rakastaja?


    • Anonyymi

      suomalainen mies on laiska alkoholisti joka ei tee kotitöitä.

      • Anonyymi

        Isäsi ja veljesi varmasti ovatkin.,


    • Anonyymi

      Miksi virolsaisills ovat aina hiukset huonosti ja parrat ajamatta... selittää kun neuvostoliitto jyllää vielä päässä :DD:

    • Anonyymi

      Miksei kunnollinen mies kelpaa naisille. Miksette sitten ole naisille kelvanneet vaan olette vuosia sinkkuja olleet?

    • Anonyymi

      Olet liian kiltti ja naismainen. Annat meidän naisten pyörittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe