Suomi mies

Anonyymi

Miksei suomi mies kelpaa naisille?

29

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mitä sillä suomi miehellä tarkoitetaan??

      eihän kaikki naisetkaan kelpaa miehille, vaan ulkonäkö merkkaa...

    • Kyllä lähtökohtaisesti suosin suomalaista. Ihan luomuna vieläpä.

      • Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

        No mikäs siinä pelottaa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen harkinnut siirtoa luomutuotantoon, vielä en ole uskaltanut

        Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mikäs siinä pelottaa?

        Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on


      • Thymallus kirjoitti:

        Olin huomaavinani paikallisessa esmarketissa että luomurahka on saman hintaista kuin normirahka. Voiko pitää paikkansa?

        En osaa sanoa, yleensähän luomu on kalliimpaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Toimeentulo kai, ja rikkaruohot. Eikä se hetkessä käy, koulutuksessa pitäs käydä, ja siirtymäkausikin on

        Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Totta, ymmärrän. Joskus uuden aloittaminen jänskättää sillain hyvällä tavalla ja toisinaan se lamauttaa kokonaan. Kummastako sulla on kyse?

        Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei nyt ainakaan lamaannuttanut ole. Aika samanlaista touhuahan se ois, lannoitteet ja myrkyt vaan jäis pois

        Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

        Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako luomutuotantoon paremmat tuet? No muutenkin, kuulostaa hyvältä 👍

        Tässä lähistöllä on luomuviljelijä, jonka peltoja myrkyttäjät kadehtivat. En tiedä mikä sen salaisuus on, mutta taitaa vaan ottaa homman tosissaan. Niillä on omat niksinsä. Kiinnostava aihe!

        xLiner

        Saa paremmat tuet. Ehkä se luomuviljelijä ajelee pellot kymmeneen kertaan rikkaäkeellä


    • Voi helkatti teitä, kun jaksatte täällä jankata näitä mantroja.
      Tarpeeksi kauan kun jankkaat, niin alat itsekin uskoa satujasi. Se on vähän niin kuin linnassa istuu vain syyttömiä.

    • Anonyymi

      Juutupe.

    • Mitään muita ole vilkuillutkkaan, kun Suomalaisia miehiä. Ja Mortenia. 😄

      En ole ikinä treffaillut, seurustellut, suhteillut muiden kun supi Suomalaisten kanssa. Että miten niin ei kelpaa?

      Ainiin, kysymys oli sille markinaali vähemmistölle jolle ei Suomi ukko kelpaa, sori.

      • J-76

        Nykyään vois kelvata joku muun maalainenkin. Mies tai nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, jos täyttää kriteerit. Kansalaisuus tai etninen alkuperä ei kuulu kriteereihin.

    • Anonyymi

      Järjestelmällinen sorto ja rasismi. Suomi mies ei pärjää dominointi hierarkkiassa koska ei ole uhkaava ja tee rituaali murhia jonkun jumalan nimissä.

      • Anonyymi

        Ei niin, suomimies uhkailee ja murhaa vaan ihan omaksi ilokseen, kuten kansainväliset tilastotkin osoittaa.


    • Ko nei osaa yhdyssanoja.. 😯

    • Anonyymi

      Niin jos ei ole rikas niin ei kelpaa. Köyhiä sinkkuja on liikaa eikä ne siitä rikastu joten syntyvyys laskee koska ei miehet kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Tottahan Suomimies kelpaa. Tuntemani nainen höpötti että hän haluaa ulkomaalaisen miehen . Hän menikin lopulta naimisiin kauas metsän keskelle suomalaisen perusmiehen kanssa.

    • Anonyymi

      Itse ainakin vielä noin parikymppisenä pelkäsin suomimiehiä, etenkin nuoria (eli siis suunnilleen ikäisiäni ja sitä nuorempia) juurikin koska nuoret suomimiehet (sekä yläasteella että aivan eri paikkakunnan lukiossa eli sellaisen jossa oli täysin eri ihmiset kuin yläasteella) olivat kiusanneet minua niin rankasti, erityisesti haukkuneet ulkonäköäni. Koska siis traumojeni takia pelkäsin ja välttelin heitä, niin miten kummassa olisin voinut päätyä suhteeseen sellaisen kanssa? Myöhemmin nuorena aikuisena opin, että oli olemassa itseasissa monia mukaviakin ikäisiäni miehiä, ja lopulta 25-vuotiaana seurustelin sitten täysin puhtaasti suomalaisen miehen kanssa.

      • Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Tämän siis kirjoitin minä, palstalutka, mutta en vahingossa huomannut kirjautua sisään ennen kuin raapustin ja lähetin viestin.

        Oliko suomimies hyvä rakastaja?


    • Anonyymi

      suomalainen mies on laiska alkoholisti joka ei tee kotitöitä.

      • Anonyymi

        Isäsi ja veljesi varmasti ovatkin.,


    • Anonyymi

      Miksi virolsaisills ovat aina hiukset huonosti ja parrat ajamatta... selittää kun neuvostoliitto jyllää vielä päässä :DD:

    • Anonyymi

      Miksei kunnollinen mies kelpaa naisille. Miksette sitten ole naisille kelvanneet vaan olette vuosia sinkkuja olleet?

    • Anonyymi

      Olet liian kiltti ja naismainen. Annat meidän naisten pyörittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe