Miettikää te jotka tunnistatte itsessänne kateuden ja katkeruuden. Miksi ihmeessä? Siksikö kun joku toinenkin osaa jotain tai omistaa jotain mitä itse et? Tai ei ehkä hypi pillinne mukaan? Kateellinen väheksyvä ja röyhkeä käytös lähtee jo lapsuudessa kotoa! Ja ketju jatkuu ja jatkuu. Aikuistukaa hyvät ihmiset.
Kateus vie kalatkin vedestä!
16
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Saihraus se on tuoki ko pitkäle etenee. Siinä missä muukki mielenterveys ongelmat.
- Anonyymi
Suvut ylheensä saihraita. Onneksi olen erhoon päässy juopoista ja valehtelevista.
- Anonyymi
Kotoahan ne lähtee kaikki asenteet. Turha muuta väittääkään. Elämässä voipi sitte oppia ja muuttaa käytöstänsä jos kattoo tarpeelliseksi. Kolarilainen perusluonne tuoki. Ollaan kiitollisia omastamme jokainen jooko🙂
- Anonyymi
Kateus on ihmisessä, paikkakunnalla luultavasti ei ole merkitystä?👅
- Anonyymi
Joo ei varmasti ole, tuntuu vain välillä että on...ottaisivat ihmiset asioista selvää, sanoisivat suoraan jos on sanottavaa. Ite toimin näin eikä minusta pidetä. En välitä. Ennemmin olen rehellinen itteni ko teeskentelevä peen nuolija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei varmasti ole, tuntuu vain välillä että on...ottaisivat ihmiset asioista selvää, sanoisivat suoraan jos on sanottavaa. Ite toimin näin eikä minusta pidetä. En välitä. Ennemmin olen rehellinen itteni ko teeskentelevä peen nuolija.
Mutta kun ulkokuori pittää kato kiiltää ko sanonko...😆😅
- Anonyymi
Narsistilla on voimakas tunne että hänelle ollaan kateellisia. Tosiasiassa hän itse on sitä ja näyttää sen ennemmin tai myöhemmin jotenkin. Lisäksi hänellä on tarve olla ihailun ja kehujen kohteena. Häneltä puuttuu terve kyky olla itsenäisesti onnellinen ja nauttia ihan arjen normi asioista. Luulenpa, että varsinkin näille tyypeille Korona on kova kolaus kaikkinensa. Pudottaa maan pinnalle, tuntevat etteivät ole kaikkivoipia ihmisinä. Kiitos siitä ylimmälle.
- Anonyymi
Ihan totta joo. Jokanen olkoon omista jutuistaan onnellinen ja suokoon sen toisillekin eikä turhaa märehi ja osoita mieltä...
- Anonyymi
Hyvä keskustelun aihe ja pitää myös paikkansa. Pieni on kunta mutta suuri on suku. Siihen liittyy paljon katkeruutta ja kateutta. Sopassa on monta keittäjää aina. Sitten ihmetellään miksi nuoret muuttaa muuallle. Sitten moititaan niitä jotka jäi tänne.
- Anonyymi
Ja kuka uskaltaa poiketa totutusta ja tehdä kerran niinkuin itsestä tuntuu oikealta on vtun huono ihminen...katsokaa vaan maahan ja menkää itseenne!!
- Anonyymi
Hyvää joulua vaan kaikille. Myös teille itsekeskeisille ikäville tyypeille. Toivottavasti vuosi opetti teille jotain.
- Anonyymi
Kyllä juurikin näin. Aikuset ihmiset on toisten ohjattavissa, näyttävät vielä julkisesti lapsellisuutensa.
- Anonyymi
Mulla aina naurattaa tuo sananparsi. Sanotaan ko muuta ei ennään keksitä.
Toisena sitten se narsisti.
Keksikää jo joku uus hokema, tuo on aivan höpö.- Anonyymi
Joo mutta tosi ja menee sairauden puolelle näillä muutamilla paljon itsestään pitävillä tyypeillä. Katsoisivat peiliin. On jo aika aikuistua.
- Anonyymi
Facebookkia, kun lukee tunnistaa aika pian kateelliset. Ei peukuteta tai onnitella onnistujaa. Mutta sellainen kateus on ansaittua. Kaikilla meillä on mahdollista tehdä elämässä parhaamme, kateellinen tee sinäkin. Mutta jos kulutat energiaa kadehtimiseen niin se on sinun ongelma.
- Anonyymi
Tuollanen on minusta lapsellista. Huomaa nuo tietyt piirit jotka nuolee toisiansa. Vaan kun sanot mielipiteesi voi taivas sitä typerää asennetta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195