Bensa vai diesel mies eli miehen auto käyttää bensaa vai dieseliä
Nainen kumpi mies
21
<50
Vastaukset
Sähkömies. Kysy vaikka Disseltä.
(naurua)- Anonyymi
Onko disse heikkona sähkömiehiin
Anonyymi kirjoitti:
Onko disse heikkona sähkömiehiin
En osaa sanoa, Sen kyllä osaan sanoa että aika monta sähkömiestä tarvitaan yhden ranskiksen valaistukseen.
(naurua)
- Anonyymi
Mitäs sillä on väliä.
Taloudellisesti tietysti pitää aina valita parempi vaihtoehto. Mutta mitäpä sillä itselle väliä, kun kukin kustantaa juttunsa itse- Anonyymi
Niin naiset tietää onko bensa ja diesel miehissä eroja niin toiset suosii bensaa ja toiset dieseliä eli onko bensa ja diesel miehissä eroja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin naiset tietää onko bensa ja diesel miehissä eroja niin toiset suosii bensaa ja toiset dieseliä eli onko bensa ja diesel miehissä eroja
Mul on ollu vain bensa miehiä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli bensa miehet on kunnon miehiä ja diesel miehet on epämääräisiä ja sähkö ja hypridimiehet on sellaisia naismaisia miehiä ja miehiin päin meneviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli bensa miehet on kunnon miehiä ja diesel miehet on epämääräisiä ja sähkö ja hypridimiehet on sellaisia naismaisia miehiä ja miehiin päin meneviä
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla epämääräisiä dieselmiehiä, miten mä en sillon tajunnu, olis pitänyt kattoo mitä tankissa on 😂😂
Ainakin sinkkupalstan perimätietoon kuuluu, että viinamies ajaa muiden edelle.
- Anonyymi
Ei aja jos on tuplakeltaiset. Sakon paikka 👆
Anonyymi kirjoitti:
Ei aja jos on tuplakeltaiset. Sakon paikka 👆
Eivät nekään enää ole keltaiset.
Maailma muuttuu, Eskoseni...- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Eivät nekään enää ole keltaiset.
Maailma muuttuu, Eskoseni...Täällä on vielä puolet keltaisia. Osa sitten valkoisia. Keltaisia tulen pitämään ainoina oikeina -ikuisesti 👆
- Anonyymi
Ihan sama. Itehän se ne ajonsa kustantaa.
- Anonyymi
Öljysheikkimies.
- Anonyymi
Kaikki ovat valkonaamoja ja pitkäpuukkoja Tex Willer sanoisi.
- Anonyymi
Diesel on täysin turha. Sopii kuorma-autoihin tai joihinkin älyttömiin pitkänmatkan reissuihin!
- Anonyymi
Riippuupi sylinterien määristä, eli onko 16 vai 23 ?
- Anonyymi
Minä olen diesel-nainen.
Ostin unelmieni auton kaksi vuotta sitten ja myin entisen pois.
Löysin todella superhyväkuntoisen ja siistin Bemarin jota myi eräs vanhempi saksalainen nainen. Hyvin pidetty ja loistokunnossa.
Olen ollut tyytyväinen ja seuraavakin autoni tulee olemaan BMV. Sitten joskus, mutta tällä ajan vielä pitkään.
Ja tämä on farmari, valkoinen. - Anonyymi
Kumppari-MIES sähkö-MIES yhteinen sähköisku ja kumpikin kuoleen: "kaksi kärpästä samalla sähköjätkällä".
- Anonyymi
High Octane Air-Fuel = Gasole Girls.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136955Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1054680L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa483932TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133324Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6721987Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2221348- 661328
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962