Bensa vai diesel mies eli miehen auto käyttää bensaa vai dieseliä
Nainen kumpi mies
21
<50
Vastaukset
Sähkömies. Kysy vaikka Disseltä.
(naurua)- Anonyymi
Onko disse heikkona sähkömiehiin
Anonyymi kirjoitti:
Onko disse heikkona sähkömiehiin
En osaa sanoa, Sen kyllä osaan sanoa että aika monta sähkömiestä tarvitaan yhden ranskiksen valaistukseen.
(naurua)
- Anonyymi
Mitäs sillä on väliä.
Taloudellisesti tietysti pitää aina valita parempi vaihtoehto. Mutta mitäpä sillä itselle väliä, kun kukin kustantaa juttunsa itse- Anonyymi
Niin naiset tietää onko bensa ja diesel miehissä eroja niin toiset suosii bensaa ja toiset dieseliä eli onko bensa ja diesel miehissä eroja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin naiset tietää onko bensa ja diesel miehissä eroja niin toiset suosii bensaa ja toiset dieseliä eli onko bensa ja diesel miehissä eroja
Mul on ollu vain bensa miehiä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli bensa miehet on kunnon miehiä ja diesel miehet on epämääräisiä ja sähkö ja hypridimiehet on sellaisia naismaisia miehiä ja miehiin päin meneviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli bensa miehet on kunnon miehiä ja diesel miehet on epämääräisiä ja sähkö ja hypridimiehet on sellaisia naismaisia miehiä ja miehiin päin meneviä
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla epämääräisiä dieselmiehiä, miten mä en sillon tajunnu, olis pitänyt kattoo mitä tankissa on 😂😂
Ainakin sinkkupalstan perimätietoon kuuluu, että viinamies ajaa muiden edelle.
- Anonyymi
Ei aja jos on tuplakeltaiset. Sakon paikka 👆
Anonyymi kirjoitti:
Ei aja jos on tuplakeltaiset. Sakon paikka 👆
Eivät nekään enää ole keltaiset.
Maailma muuttuu, Eskoseni...- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Eivät nekään enää ole keltaiset.
Maailma muuttuu, Eskoseni...Täällä on vielä puolet keltaisia. Osa sitten valkoisia. Keltaisia tulen pitämään ainoina oikeina -ikuisesti 👆
- Anonyymi
Ihan sama. Itehän se ne ajonsa kustantaa.
- Anonyymi
Öljysheikkimies.
- Anonyymi
Kaikki ovat valkonaamoja ja pitkäpuukkoja Tex Willer sanoisi.
- Anonyymi
Diesel on täysin turha. Sopii kuorma-autoihin tai joihinkin älyttömiin pitkänmatkan reissuihin!
- Anonyymi
Riippuupi sylinterien määristä, eli onko 16 vai 23 ?
- Anonyymi
Minä olen diesel-nainen.
Ostin unelmieni auton kaksi vuotta sitten ja myin entisen pois.
Löysin todella superhyväkuntoisen ja siistin Bemarin jota myi eräs vanhempi saksalainen nainen. Hyvin pidetty ja loistokunnossa.
Olen ollut tyytyväinen ja seuraavakin autoni tulee olemaan BMV. Sitten joskus, mutta tällä ajan vielä pitkään.
Ja tämä on farmari, valkoinen. - Anonyymi
Kumppari-MIES sähkö-MIES yhteinen sähköisku ja kumpikin kuoleen: "kaksi kärpästä samalla sähköjätkällä".
- Anonyymi
High Octane Air-Fuel = Gasole Girls.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718