Laskeeko ja nouseeko aurinko vai minne se häviää ja mistä se tulee?
Mihin aurinko hävisi?
22
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Esko Kivikoskelta.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Sehän on naulattu 5 tuuman nauloilla taivaankanteen ja maapallo se seilaa pilvessä joskus. Taivas on lasikuituista kupolia ja me uskoma johonkin fyysiseen rajattuun avaruuteen. Äärettömän suurta ja äärettömän pientä ja keskellä ihmiskunta.
- Anonyymi
Aurinko laskee mereen yöllä ja sammuu. Aamulla se syttyy uudestaan kun on jäänyt vähän kytemään.
- Anonyymi
Onneksi ei ole vielä sammunut kokonaan.
Lääkkeet, lääkkeet!
Täällä oppii aina uutta, kun lukee viestejä.
- Anonyymi
Mitähän Lumperi oppi uutta täältä? Nouseeko se aurinko? Tuuleeko kuussa? Tuleeko Kemistä vielä jalkapallokaupunki? Minä olen 50 vuotta kannattunut Kemin jalkapalloa ja kanattan edelleen. Toivotaan toivotaan toivotaan!!!
- Anonyymi
Täällä on tehostettu oppimäärä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Lumperi oppi uutta täältä? Nouseeko se aurinko? Tuuleeko kuussa? Tuleeko Kemistä vielä jalkapallokaupunki? Minä olen 50 vuotta kannattunut Kemin jalkapalloa ja kanattan edelleen. Toivotaan toivotaan toivotaan!!!
Aurinko on punanen sisältä. Kuussa tuulee punasia aurinkotuulia. Kemissä on hyviä hiihtäjiä ainaki. Toivossa on hyvä ellää sano.....
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Aurinko on punanen sisältä. Kuussa tuulee punasia aurinkotuulia. Kemissä on hyviä hiihtäjiä ainaki. Toivossa on hyvä ellää sano.....
Minkä värisiä ne hiihtäjät on?
- Anonyymi
Aurinko ei osaa laskea . Nousua ei tarvi kun ei nuku. Palaa se osaa ja käydä itsensä kanssa ydinsotia. Siinä Putinille mallia.
- Anonyymi
Auringon värinen Trump on laskenut
- Anonyymi
Siis mitä onko Kemissä paistanut joskus aurinko? Yleensä kun kyseisen kylän ohitse menee niin kovin on tumma taivas ja tuo tuoksu ikimuistoinen joka tulee ympäröivistä tehtaista vai itse Kemiläisistä.
- Anonyymi
Kyllä aurinko nousee aamulla maamme toiselta reunalta. Sitten se liukuu taivaankantta pitkin toiselle reunalle. Yksi se menee maalättymme alapuolelle ja tönäisee kuun liikkeelle samoille raiteille.
Aamulla taasen kuu tönäisee auringon liikkeelle ja kaikki alkaa alusta. Tähdet ovat kiinnitetty kupoliin valaisemaan kuun matkaa, koska se on niin paljon himmeämpi kuin aurinko.
Talvi johtuu siitä, kun kuu pienemmällä massalla hidastuu aina kerran vuodessa, joten sitten yöt kestävät kauemmin. Tämä tietenkin hidastaa auringonkin kiertoa ja sen takia se taasen liikkuu kesällä niin hitaasti ja päivät ovat pitkiä.- Anonyymi
Näkkyykö aurinkokellon aika kuun valossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkkyykö aurinkokellon aika kuun valossa?
Näkkyy. Siinä on aurinkosähköllä toimiva tauluvalo.
- Anonyymi
Aurinkoa näkee kuussakin ja marsissa.
- Anonyymi
Kuu kääntää aina takapuolensa maasta pois päin.
- Anonyymi
on surkea keli liekö olemassakaan enää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777