Mitä Pertille kuuluu?

Minne on hävinnyt yksi palstan kiistellyimmistä hahmoista? Masentuiko hän lopullisesti, kun hänen trollaamiseensa ei enää reagoitu? Tietääkö kukaan herra myyntitykin myöhemmistä vaiheista, että mitä hänelle kuuluu?

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa. Kertoi kyllä joskus kirjoittelevansa jollakin toisella alustalla.

      Olisi kiva saada taas Pertti tänne pärisemään.

      • Anonyymi

        Perttihän oli ex-heilasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perttihän oli ex-heilasi?

        Haha!

        No ei ole todellakaan ollut. Enhän edes tunne koko tyyppiä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Haha!

        No ei ole todellakaan ollut. Enhän edes tunne koko tyyppiä.

        Aijaa...sain kuvan hänen käytöksestään, että olisi ollut aviomiehesi. Puhui täällä sinulle siihen sävyyn, että se olisi voinut olla 20 yhteisen vuoden aikaansaannosta. Ei sitten. Pertti olisi ollut sinulle kyllä passeli. Olitte kuin rakastavaiset.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Haha!

        No ei ole todellakaan ollut. Enhän edes tunne koko tyyppiä.

        Mut sun tyyppiä se olisi ollut.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Haha!

        No ei ole todellakaan ollut. Enhän edes tunne koko tyyppiä.

        Sivulliselle näytti, että Pertti otti ja rakastui elisakettuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivulliselle näytti, että Pertti otti ja rakastui elisakettuun.

        Siis joo mustakin! Perttihän kävi ihan kuumana elisakettuun! Oikoi solmiota ja viritteli capsulo-keitintään.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Haha!

        No ei ole todellakaan ollut. Enhän edes tunne koko tyyppiä.

        Ethän nyt nolostunut tästä? Se ei ollut tarkoitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo mustakin! Perttihän kävi ihan kuumana elisakettuun! Oikoi solmiota ja viritteli capsulo-keitintään.

        Sun/teidän höpinät on aivan omaa älytöntä luokkaansa.

        Aki ei ole koskaan ihastunut minuun enkä minä häneen. Emme missään oloissa olisi edes sopineet yhteen. Siksi toisekseen, minä en ole etsinyt palstalta kumppania, mulla on jo sellainen.

        Useimpien ongelma taitaa olla se, että heidän on väen vängällä yritettävä "haastaa" joku kirjoittaja.

        Kuten esim Pertin. Mulla ei ollut sellaista ongelmaa Pertin kanssa. Joistain asioista toisinaan pystyi keskustelemaan ihan asiallisestikin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sun/teidän höpinät on aivan omaa älytöntä luokkaansa.

        Aki ei ole koskaan ihastunut minuun enkä minä häneen. Emme missään oloissa olisi edes sopineet yhteen. Siksi toisekseen, minä en ole etsinyt palstalta kumppania, mulla on jo sellainen.

        Useimpien ongelma taitaa olla se, että heidän on väen vängällä yritettävä "haastaa" joku kirjoittaja.

        Kuten esim Pertin. Mulla ei ollut sellaista ongelmaa Pertin kanssa. Joistain asioista toisinaan pystyi keskustelemaan ihan asiallisestikin.

        Todellista ihme höpinää kyllä näyttää olevankin. Ällös moisesta välitä, mutta pakko myöntää, että unohdin ostaa pihlajakarkkeja. Tuli vain nimmaristasi mieleen.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Sun/teidän höpinät on aivan omaa älytöntä luokkaansa.

        Aki ei ole koskaan ihastunut minuun enkä minä häneen. Emme missään oloissa olisi edes sopineet yhteen. Siksi toisekseen, minä en ole etsinyt palstalta kumppania, mulla on jo sellainen.

        Useimpien ongelma taitaa olla se, että heidän on väen vängällä yritettävä "haastaa" joku kirjoittaja.

        Kuten esim Pertin. Mulla ei ollut sellaista ongelmaa Pertin kanssa. Joistain asioista toisinaan pystyi keskustelemaan ihan asiallisestikin.

        Siis hän oli vaan niin räväkkä niinku sinäkin! Kyllä se oli kuin keväinen orhi sun vieressä. Kattilat kilisi ja eikä se yrittänyt tarjota sulle lettujakin? Kyllä me nähtiin ne tunteet eikä siinä mitään pahaa, ota edukses!


      • KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Todellista ihme höpinää kyllä näyttää olevankin. Ällös moisesta välitä, mutta pakko myöntää, että unohdin ostaa pihlajakarkkeja. Tuli vain nimmaristasi mieleen.

        Emmä välitä. Mua huvittaa lähinnä, että kaikkea ne taas keksiikin.

        *tarjoo pihlajakarkin*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hän oli vaan niin räväkkä niinku sinäkin! Kyllä se oli kuin keväinen orhi sun vieressä. Kattilat kilisi ja eikä se yrittänyt tarjota sulle lettujakin? Kyllä me nähtiin ne tunteet eikä siinä mitään pahaa, ota edukses!

        Mun mielestä se lupas kokata alastomana lettuja ketulle, joo! Et niinku vaan essu päällä ja hirveen romanttinen show siinä? Elisakettu ei muista?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Sun/teidän höpinät on aivan omaa älytöntä luokkaansa.

        Aki ei ole koskaan ihastunut minuun enkä minä häneen. Emme missään oloissa olisi edes sopineet yhteen. Siksi toisekseen, minä en ole etsinyt palstalta kumppania, mulla on jo sellainen.

        Useimpien ongelma taitaa olla se, että heidän on väen vängällä yritettävä "haastaa" joku kirjoittaja.

        Kuten esim Pertin. Mulla ei ollut sellaista ongelmaa Pertin kanssa. Joistain asioista toisinaan pystyi keskustelemaan ihan asiallisestikin.

        Te olisitte voineet käydä teatterissa yhdessä? Pertti oli sopivan kultturelli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis hän oli vaan niin räväkkä niinku sinäkin! Kyllä se oli kuin keväinen orhi sun vieressä. Kattilat kilisi ja eikä se yrittänyt tarjota sulle lettujakin? Kyllä me nähtiin ne tunteet eikä siinä mitään pahaa, ota edukses!

        En mä ole räväkkä. Mä olen tylsä.

        Keväinen orhi? :-D (j-lauta, naurua kippurassa)

        Ei mulle ole kukaan lettuja tarjoillut. Minähän niitä olen palstalaisille paistellut ja juottanut iltakaakaota.

        Höps.

        Kun en kaihiasti piittaa noista ihastumisista. Kiva olla ystävällinen toisille, on ookoo, mutta kaikki muu..... noup.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Emmä välitä. Mua huvittaa lähinnä, että kaikkea ne taas keksiikin.

        *tarjoo pihlajakarkin*

        Ei tää ole keksittyä! Tämä on nähtyä ja koettua. Kävitte tosi hyvin yksiin. Pertti hehkuu ihan hiilenä daamin vieressä. Etkö muka vaistonnut?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En mä ole räväkkä. Mä olen tylsä.

        Keväinen orhi? :-D (j-lauta, naurua kippurassa)

        Ei mulle ole kukaan lettuja tarjoillut. Minähän niitä olen palstalaisille paistellut ja juottanut iltakaakaota.

        Höps.

        Kun en kaihiasti piittaa noista ihastumisista. Kiva olla ystävällinen toisille, on ookoo, mutta kaikki muu..... noup.

        Joo, mut Pertin seurassa susta kuoriutui prinsessa. Siinä oli vaan hunajaa ja kemiaa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En mä ole räväkkä. Mä olen tylsä.

        Keväinen orhi? :-D (j-lauta, naurua kippurassa)

        Ei mulle ole kukaan lettuja tarjoillut. Minähän niitä olen palstalaisille paistellut ja juottanut iltakaakaota.

        Höps.

        Kun en kaihiasti piittaa noista ihastumisista. Kiva olla ystävällinen toisille, on ookoo, mutta kaikki muu..... noup.

        Toivottavasti vielä kohtaatte Pertin kanssa. Muut miehet ei täällä osaa silleen sulle puhella. Muiden (miesten) kanssa ei näytä olevan muuta kuin junttimaista kiistaa ja kitkaa. Pertti kohteli sua ku herrasmies sitä oli ilo seurata, säkin nauroit silloin ja olit hyväntuulinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vielä kohtaatte Pertin kanssa. Muut miehet ei täällä osaa silleen sulle puhella. Muiden (miesten) kanssa ei näytä olevan muuta kuin junttimaista kiistaa ja kitkaa. Pertti kohteli sua ku herrasmies sitä oli ilo seurata, säkin nauroit silloin ja olit hyväntuulinen.

        Onko niin väliä onko kirjoittaja mies vai nainen? Mulla ei ole koskaan siitä mitään takuuta. Junttimaisuudesta en tiedä, ehkä hieman kinaa joskus tullut, enimmäkseen ei.

        Olisi tietýsti kiva jos jokainen kohtelisi toista kuin haluaisi itseä kohdellaan. Kaikkien kanssa ei tuo onnistu. Eikä kaikki haluakaan.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Onko niin väliä onko kirjoittaja mies vai nainen? Mulla ei ole koskaan siitä mitään takuuta. Junttimaisuudesta en tiedä, ehkä hieman kinaa joskus tullut, enimmäkseen ei.

        Olisi tietýsti kiva jos jokainen kohtelisi toista kuin haluaisi itseä kohdellaan. Kaikkien kanssa ei tuo onnistu. Eikä kaikki haluakaan.

        No kaikilla ei synkkaa, teillä synkkas, et silleen väliä joop.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kaikilla ei synkkaa, teillä synkkas, et silleen väliä joop.

        Kuten sanoin, pyrimme kohtelemaan toisiamme hyvin. Kirjoittajina. Oli toki ketjuja, jossa säilä lensi ja uhkasin purra pertin persiistä palan (kuvaannollisesti), jos jatkaa kiusaamista vielä. Vaikka yleensä oli kyse muiden kiusaamisesta.

        Tosta synkaamisesta mieleen... onhan palstalla montakin kirjoittajaa, joilla sana lentää ihan eri tavoin toistensa kanssa kuin toisten. Luonnollista kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo mustakin! Perttihän kävi ihan kuumana elisakettuun! Oikoi solmiota ja viritteli capsulo-keitintään.

        Se oli yksinkertainen blondi, ei elisäkettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli yksinkertainen blondi, ei elisäkettu.

        Pertti oli Pönttiksen perään. Lähetti hälle kuvan kalustaankin.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Pertti oli Pönttiksen perään. Lähetti hälle kuvan kalustaankin.

        Pönttiksen jälkeen pertti tykkäsi yb,n kropasta vaikka ensin kuvitteli sen päärynäksi.
        Hyvä kroppa oli ja on kai vieläkin.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kuten sanoin, pyrimme kohtelemaan toisiamme hyvin. Kirjoittajina. Oli toki ketjuja, jossa säilä lensi ja uhkasin purra pertin persiistä palan (kuvaannollisesti), jos jatkaa kiusaamista vielä. Vaikka yleensä oli kyse muiden kiusaamisesta.

        Tosta synkaamisesta mieleen... onhan palstalla montakin kirjoittajaa, joilla sana lentää ihan eri tavoin toistensa kanssa kuin toisten. Luonnollista kai.

        Pertti lähetti pymppykuvansakin palstalle tehdäkseen vaikutuksen elisakettuun. kettu ei lämmennyt ja pettyneenä pertti poistui palstalta :( Tokihan pertsa yritti muitakin palstan naisia, yybeetä ja ja missP:hen oli hullaantunut mutta järkimiehenä Pertsa tiesi että ihastumiset menee ohi, elisakettu olisi ollut sydämensä valittu ikuisesti. Kaikki palstan naiset oli lääpällään perttiin, elisakettukin mutta muka järkikettuna ei suostunut sitä myöntämään ja pertsa joutui siirtymään muille palstoille ketun näennäisen kylmyyden vuoksi :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Pertti oli Pönttiksen perään. Lähetti hälle kuvan kalustaankin.

        Pitäisi kysyä pönttikseltä tulostiko ja kehystikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kysyä pönttikseltä tulostiko ja kehystikö?

        Suurensiko vai pienensikö?


    • Tjaa? Kyllä se joskus tais tehdä jotain murtautumisyritystä, mutta ei ottanut silloin tulta alleen... oisko ollut viime kevättalvrna? 🤔

      Kokeilee varmaan siipiään muualla? 🤷‍♂️

      Kivahan se ois saada tänne vänkäämään. 😀

    • Anonyymi

      Mie en edelleenkään tiedä kuka tämä teidän mielikuvitus Pertti on. Joku palstan oma pyhimys?

      • Ihan aito kirjoittaja hän on. Oli ainakin nimimerkeillä expertti, pertti, aki, ananias.

        Ei mikään pyhimys. Osasi toki tehdä vetäviä aloituksia. Itse sanailee napakasti. Mutta sortui sitten puhumaan trollitehtaasta (koko palsatn väki) tai muuten vain dissasi kirjoittajia.

        "Pertti-ilmiö" ehkä johtuu siitä, että tulla tuiskahti paikalle, teki jonkin aloituksen ja lopulta likipitäen haukkui kaikki.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ihan aito kirjoittaja hän on. Oli ainakin nimimerkeillä expertti, pertti, aki, ananias.

        Ei mikään pyhimys. Osasi toki tehdä vetäviä aloituksia. Itse sanailee napakasti. Mutta sortui sitten puhumaan trollitehtaasta (koko palsatn väki) tai muuten vain dissasi kirjoittajia.

        "Pertti-ilmiö" ehkä johtuu siitä, että tulla tuiskahti paikalle, teki jonkin aloituksen ja lopulta likipitäen haukkui kaikki.

        Etkö kuvaillut juuri palstan keskusteluja kaappaavan "viattoman"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kuvaillut juuri palstan keskusteluja kaappaavan "viattoman"?

        Täsmennä. Mitä keskusteluja kaappaavan?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Täsmennä. Mitä keskusteluja kaappaavan?

        Valloittava persoona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valloittava persoona.

        Mjaa ;)

        No minä kun puhuin Pertistä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mjaa ;)

        No minä kun puhuin Pertistä.

        Totta kai. Se oli roihua silloin. Saa perttiä muistella kaiholla. Hän varmaan tykkäisi jos näkisi. Hyvä Ellu.


    • Anonyymi

      Eikö se Wuwun entinen nimimerkki?

      • Anonyymi

        Ei, perttihän on wuwwuwin mies. Avomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, perttihän on wuwwuwin mies. Avomies.

        Kyllä
        tämä
        Pariskunta on.


    • Neverhöörd. Jonkun Ex-Pertin muistan hämärästi, mutta hän taisi olla vain halpa jäljittelijä, kopiokatti. Ei ollut hyvä eikä hauska.

    • Anonyymi

      Älkää nyt manatko sitä pirulaista takaisin palstalle, asiat on täällä paremmin ilman Persaa.

    • Anonyymi

      Pertsa täällä terve. Mites muut palstaidiootit?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe