Laulaja Jippu eroaa taas puolisostaan

Anonyymi

Laulaja Jippu kertoo Me Naiset -lehdessä eronneensa puolisostaan.

- Parisuhteelle ei tapahtunut mitään dramaattista. Minulle tapahtui, kertoo Jippu.

Jippu kertoo miettineensä ennen eroa tarkkaan omia haaveitaan ja unelmiaan sekä itsenäisyyden tarvettaan. Jippu tuli uskoon.

Mikähän siinä on, että kun ihminen tulee uskoon niin siitä tulee itsekäs hyväksikäyttäjä, joka ajattelee vain itseään ja toimii samalla vastoin Raamatun opetuksia?

114

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeaan se on muiden ulkopuolelta arvioida muita ja heidän valintojaan. Käsittääkseni kyseisellä henkilöllä on ollut elämässä paljon vaikeuksia, mitä hän on kertonut jossain joskus. Joten annetaan muiden ihmisten elää omien valintojensa kanssa.

      LS

      • Anonyymi

        Vaikeuksia tulee sitö mukaa kun itse niitä tekee ja joillekkin se on elämisen ainut sisältö.

        ensin hypätään kaivoon ja sitten tehdään kauheasti töitä että saadaan rappuset kasaan.

        ja sitten onkin uuden sekamelskan aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeuksia tulee sitö mukaa kun itse niitä tekee ja joillekkin se on elämisen ainut sisältö.

        ensin hypätään kaivoon ja sitten tehdään kauheasti töitä että saadaan rappuset kasaan.

        ja sitten onkin uuden sekamelskan aika.

        Siinä se lyhyesti sanottuna. Ihmisen elämän kulku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se lyhyesti sanottuna. Ihmisen elämän kulku

        No toivotaanhan, että ihmiset selviävät vaikeuksistaan? Rappusilla kulkiessaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeuksia tulee sitö mukaa kun itse niitä tekee ja joillekkin se on elämisen ainut sisältö.

        ensin hypätään kaivoon ja sitten tehdään kauheasti töitä että saadaan rappuset kasaan.

        ja sitten onkin uuden sekamelskan aika.

        Jipusta vain ei mitenkään aito, koettu kärsimys näy. He, jotka ovat todelliset kärsimykset läpikäyneet, eivät niistä jatkuvasti, hymyillen puhu. Aito tuska ja esim. vahva lääkitys lyö leimansa ihmisen koko olemukseen.

        Hänelle "kärsimys" lienee ollut, ettei itsekkäänä ja hemmoteltuna saanut jokaista tahtoaan läpi ja lopulta omakin perhe kyllästyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jipusta vain ei mitenkään aito, koettu kärsimys näy. He, jotka ovat todelliset kärsimykset läpikäyneet, eivät niistä jatkuvasti, hymyillen puhu. Aito tuska ja esim. vahva lääkitys lyö leimansa ihmisen koko olemukseen.

        Hänelle "kärsimys" lienee ollut, ettei itsekkäänä ja hemmoteltuna saanut jokaista tahtoaan läpi ja lopulta omakin perhe kyllästyi.

        No jos ei näytä ulospäin kaikkea revittäväksi. Mitä olen joskus lukenut hänen elämä tarinaansa, niin on rankkoja juttuja ollut. Ei ole meillä muilla vara arvostella. Varmasti rankat elämänkokemuksen heijastuu koko elämään ja jättää jälkensä.

        Sanon hyi hyi teille ilkeilijöille, jotka jatkuvasti mollaavalla asenteella haluatte puida ihmisiä tälläisillä palstoilla. On sitten julkisuuden henkilö tai ei, niin ihminen kumminkin. Käykää hän sanomassa päinnaamaa, älkääkö haukkoko netissä, ilkeää se päinnaamaakin mollaaminen silti on.

        Meillä ei ole oikeutta arvostella muiden ihmisten yksityiselämän ratkaisuja tuommoisissa asioissa julkisesti, vaikka ihminen niistä julkisesti itse kertoisikin, ehkä niistä kysellään ja hän on avoimesti siksi kertonut...tuskin tarkoituksena antaa raatelijoille ruokaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jipusta vain ei mitenkään aito, koettu kärsimys näy. He, jotka ovat todelliset kärsimykset läpikäyneet, eivät niistä jatkuvasti, hymyillen puhu. Aito tuska ja esim. vahva lääkitys lyö leimansa ihmisen koko olemukseen.

        Hänelle "kärsimys" lienee ollut, ettei itsekkäänä ja hemmoteltuna saanut jokaista tahtoaan läpi ja lopulta omakin perhe kyllästyi.

        Mua ärsyttää tämmöiset ketjut siksi, että Jippu on kertonut elämäntarinaansa ja kyllä se olisi vahingollista ihmiselle, jos törmäsi törkykirjoitteluun netissä... toivottavasti ei näihin törmää...

        Ylläpidon pitäisi koko ketju poistaa.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua ärsyttää tämmöiset ketjut siksi, että Jippu on kertonut elämäntarinaansa ja kyllä se olisi vahingollista ihmiselle, jos törmäsi törkykirjoitteluun netissä... toivottavasti ei näihin törmää...

        Ylläpidon pitäisi koko ketju poistaa.

        LS

        Miksi pitäisi? Kahta herraa ei voi palvella.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Kahta herraa ei voi palvella.

        Sinusta on siis oikein, että ihmisistä revitellään nettinimimerkkien takana?

        Luulin sinulla olevan ymmärrystä vähän solidaarisempaan ajatteluun. 😊

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on siis oikein, että ihmisistä revitellään nettinimimerkkien takana?

        Luulin sinulla olevan ymmärrystä vähän solidaarisempaan ajatteluun. 😊

        LS

        Käsittääkseni Suomessa kaikilla on yhteneväinen oikeus oman (eriävän) mielipiteen ilmaisemiseen. Täyttääkö kirjoittelu törkyn tunnusmerkistön on sitten asia erikseen.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Käsittääkseni Suomessa kaikilla on yhteneväinen oikeus oman (eriävän) mielipiteen ilmaisemiseen. Täyttääkö kirjoittelu törkyn tunnusmerkistön on sitten asia erikseen.

        No epätosien väitteiden esittäminen voi täyttää kunnianloukkauksen rajan, jos kohdistuvat kaikenlisäksi henkilön lapsiin ja puolisoon ja perhesuhteisiin niin se on vakavaa...lapsi voi varttuessaan löytää nämäkin kommentit netistä. ja jokainen voi miettiä miltä tuntuisi löytää tämänkin aloituksen kaltaisia viestejä itsestä tai lähiperheestä jne. Kyseessä on kuitenkin nimellä oleva henkilö, ei nettinikki.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeuksia tulee sitö mukaa kun itse niitä tekee ja joillekkin se on elämisen ainut sisältö.

        ensin hypätään kaivoon ja sitten tehdään kauheasti töitä että saadaan rappuset kasaan.

        ja sitten onkin uuden sekamelskan aika.

        Jotkut saavat vaikeuksia jo vauvana. Toiset kieltävät vaikeutensa ja räyhäävät nettipalstoilla muista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jipusta vain ei mitenkään aito, koettu kärsimys näy. He, jotka ovat todelliset kärsimykset läpikäyneet, eivät niistä jatkuvasti, hymyillen puhu. Aito tuska ja esim. vahva lääkitys lyö leimansa ihmisen koko olemukseen.

        Hänelle "kärsimys" lienee ollut, ettei itsekkäänä ja hemmoteltuna saanut jokaista tahtoaan läpi ja lopulta omakin perhe kyllästyi.

        Helvetistä selvinneet ovat käyneet samat asiat läpi kuin nekin, jotka jäivät siihen portille majailemaan ja itseään surkuttelemaan. Lukemattomat ihmiset hymyilevät, vaikka heillä on vaikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No epätosien väitteiden esittäminen voi täyttää kunnianloukkauksen rajan, jos kohdistuvat kaikenlisäksi henkilön lapsiin ja puolisoon ja perhesuhteisiin niin se on vakavaa...lapsi voi varttuessaan löytää nämäkin kommentit netistä. ja jokainen voi miettiä miltä tuntuisi löytää tämänkin aloituksen kaltaisia viestejä itsestä tai lähiperheestä jne. Kyseessä on kuitenkin nimellä oleva henkilö, ei nettinikki.

        LS

        Jippu on itse tuonut julkisuuteen oman tarinansa yksityiskohtineen, siksi mielestäni on ymmärrettävää, että ihmiset saatavat olla hämmentyneitä ja yrittävät sulatella/ymmärtää lukemaansa. Keskustelu tiivistyy yleensä jonkun luetun asian/uutisen ympärille. Itse ainakin muistaisin nähneeni ja lukeneeni Jipun elämää ja uraa käsitteleviä juttuja ehkä turhankin usein mm. keltaisen lehdistön lööppien seassa. Jippu on varmaankin ymmärtänyt julkisuuden tuoman varjopuolen, muussa tapauksessa on vaikea ymmärtää miksi kukaan haluaisi kertoa itsestään enemmän, kuin (musiikki)uran edistäminen vaatii.

        Jos joku viesteistä täyttää mielestäsi törkykirjoituksen tunnusmerkistön niin viestin oikeassa yläkulmassa on ilmianna-linkki. Juuri sen enempää ei voi valitettavasti tällä palstalla vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Jippu on itse tuonut julkisuuteen oman tarinansa yksityiskohtineen, siksi mielestäni on ymmärrettävää, että ihmiset saatavat olla hämmentyneitä ja yrittävät sulatella/ymmärtää lukemaansa. Keskustelu tiivistyy yleensä jonkun luetun asian/uutisen ympärille. Itse ainakin muistaisin nähneeni ja lukeneeni Jipun elämää ja uraa käsitteleviä juttuja ehkä turhankin usein mm. keltaisen lehdistön lööppien seassa. Jippu on varmaankin ymmärtänyt julkisuuden tuoman varjopuolen, muussa tapauksessa on vaikea ymmärtää miksi kukaan haluaisi kertoa itsestään enemmän, kuin (musiikki)uran edistäminen vaatii.

        Jos joku viesteistä täyttää mielestäsi törkykirjoituksen tunnusmerkistön niin viestin oikeassa yläkulmassa on ilmianna-linkki. Juuri sen enempää ei voi valitettavasti tällä palstalla vaikuttaa.

        No on antanut paljon julkisuuteen haastatteluja, se ei tarkoita, että on kohteliasta arvostella ihmisen elämää negatiivisesti, ulkoapäin jostain lehden antaman käsityksen mukaan yksistään...tässä piilee se vaara, että ihmiset kuvittelevat ihmisen toimivan aina rationaalisesti itseään ja läheisiään kohtaan....tietenkään arvioimatta kenenkään yksittäisen ihmisen tilannetta katsoen, en siis väitä jipun kohdalla mitään mihinkään suuntaan, onko harkittua vai ei.

        Ikäänkuin me ihmiset olisimme aina rationaalista, rauhallisia, toiminnassa kaikin puolin täydellisiä ja harkitseva ja ymmärtäväisiä tietämään seuraukset.

        Jippukin on ihan tavallinen ihminen, jolla on samat haasteet elämässä kuin tavallisilla ihmisillä voi olla.

        LS


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Jippu on itse tuonut julkisuuteen oman tarinansa yksityiskohtineen, siksi mielestäni on ymmärrettävää, että ihmiset saatavat olla hämmentyneitä ja yrittävät sulatella/ymmärtää lukemaansa. Keskustelu tiivistyy yleensä jonkun luetun asian/uutisen ympärille. Itse ainakin muistaisin nähneeni ja lukeneeni Jipun elämää ja uraa käsitteleviä juttuja ehkä turhankin usein mm. keltaisen lehdistön lööppien seassa. Jippu on varmaankin ymmärtänyt julkisuuden tuoman varjopuolen, muussa tapauksessa on vaikea ymmärtää miksi kukaan haluaisi kertoa itsestään enemmän, kuin (musiikki)uran edistäminen vaatii.

        Jos joku viesteistä täyttää mielestäsi törkykirjoituksen tunnusmerkistön niin viestin oikeassa yläkulmassa on ilmianna-linkki. Juuri sen enempää ei voi valitettavasti tällä palstalla vaikuttaa.

        Ja sinun mielestäsikö Raamattu kehoittaa lyömään lisää ja jatkamaan toisen panettelua?
        Oletkohan koskaan lukenut Raamattua?

        Matt 11
        "Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on antanut paljon julkisuuteen haastatteluja, se ei tarkoita, että on kohteliasta arvostella ihmisen elämää negatiivisesti, ulkoapäin jostain lehden antaman käsityksen mukaan yksistään...tässä piilee se vaara, että ihmiset kuvittelevat ihmisen toimivan aina rationaalisesti itseään ja läheisiään kohtaan....tietenkään arvioimatta kenenkään yksittäisen ihmisen tilannetta katsoen, en siis väitä jipun kohdalla mitään mihinkään suuntaan, onko harkittua vai ei.

        Ikäänkuin me ihmiset olisimme aina rationaalista, rauhallisia, toiminnassa kaikin puolin täydellisiä ja harkitseva ja ymmärtäväisiä tietämään seuraukset.

        Jippukin on ihan tavallinen ihminen, jolla on samat haasteet elämässä kuin tavallisilla ihmisillä voi olla.

        LS

        Kaikenlaisia "toriakkoja" (ihmisiä, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita toisten elämästä) on ollut aina. En kuitenkaan ole filosofi tai psykologi, en osaa antaa tarkkaa vastausta kysymykseen, joka koskee ihmisten käyttäytymistä netissä. Veikkaan, että anonyymiys saattaa olla yksi iso osatekijä. Toisaalta tuntuu, että monesti ihmiset huomaamattaan tuovat esiin sen, mitä pohjimmiltaan ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun mielestäsikö Raamattu kehoittaa lyömään lisää ja jatkamaan toisen panettelua?
        Oletkohan koskaan lukenut Raamattua?

        Matt 11
        "Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa"

        Olen kyllä lukenut Raamattua, joka kehottaa kantamaan vastuun valinnoistaan ja päätöksistään.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Olen kyllä lukenut Raamattua, joka kehottaa kantamaan vastuun valinnoistaan ja päätöksistään.

        Mutta et ole lukenut Raamatusta, että juoruaminen on synti ja pahan puhuminen ei kuulu uskovalle.
        Sinunko vastuulla on toisen valinnat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et ole lukenut Raamatusta, että juoruaminen on synti ja pahan puhuminen ei kuulu uskovalle.
        Sinunko vastuulla on toisen valinnat?

        Yritätköhän nyt syyllistää minua jostain sellaisesta, mitä en ole tehnyt, vai osoitatko kohdan jossa olisin juorunnut?


      • Henki kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Kahta herraa ei voi palvella.

        Koska olet ajatellut itse luopua tuosta kahden herran palvelusta?


      • Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

        Koska olet ajatellut itse luopua tuosta kahden herran palvelusta?

        No, jo syöksyi itse Helluntaikirkko paikalle, puoli valmiiksi valittuna!



    • Anonyymi

      Onneks kukaan ei lue kohta lehtiä. A-lehdet irtosanoo ja muut perässä.

      • Anonyymi

        Sama tieto löytyy ilmaiseksi netistä.


    • Anonyymi

      Jippu oli teinityttönä maan seksikkäimpiä pimuja.

      • Anonyymi

        Jippu on uskomatontuuliviiri. Sitä kai se huono tausta teettää. Ei pysty mihinkään vaan heittäytyy pois. Kaikkea sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippu on uskomatontuuliviiri. Sitä kai se huono tausta teettää. Ei pysty mihinkään vaan heittäytyy pois. Kaikkea sitä.

        Mikä huono tausta? Takana rakastavat vanhemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä huono tausta? Takana rakastavat vanhemmat

        Jippu päätyi kasvattivanhempiensa luo huostaanoton jälkeen. Mitä lie tapahtunut ennen sitä. Muita ihmisiä rääpiessänne paljastatte vain oman sielunne.


    • Anonyymi

      Edes Jumala ei voi luottaa Jipun sanaan. Hänen edessään Jippu on jo (mitä avioliiton sakramentteihin tulee) ainakin kolmesti (?) / neljästi (?) valehdellut. Ei taaskaan pitänyt aviolupaustaan. Patologiselta valehtelijaltahan tämä käy.

      Tämä ei tietenkään ole yllätys. Oli vain ajan kysymys.

      Entä Jipun lapsi, poika? Kenen huostaan ja elätettäväksi hänet heitetään? Hänkin taas Merisalojen?

      Vai... menikö toisinpäin: hylkäsikö Jipun puoliso hänet?
      https://is.mediadelivery.fi/img/978/ecaaf332ffa448e597fafb17e675f87c.jpg.webp

      https://is.mediadelivery.fi/img/978/b1aa7bcd7b5d4808b8a860e0d18364d0.jpg.webp

      🤢

      • Anonyymi

        Huttuako se sulle kuuluu tekopyhä fariseus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huttuako se sulle kuuluu tekopyhä fariseus.

        Ei se kuulukaan, mutta huttuako J itse aina levittelee naimisiaan, paskapuheitaan alttareilla, lihoamisiaan kuvien kera ja eroamisiaan, niin, että niihin, ilman varoitusta törmää jopa hengellisiksi väitetyillä foorumeilla ja rehellisten ihmisten reaktio on tämä. Tällä, muutoinkin kusenkeltaisella helluntaifoorumilla, minä asiasta luin, muiden medioiden etusivun uutinen tämä ei ole. Keitä hänen asiansa muutoin kiinnostavat?


    • Anonyymi

      He, joilla on varaa arvostella, tuskin siihen lankeavat.
      Sitten on me muut epätäydelliset, jotka rikan näemme ja löydämme.

      Kellä on todella varaa arvosteluun ja arvioimiseen?

      Maailma on nurja paikka.

      LS

      • >>> Kellä on todella varaa arvosteluun ja arvioimiseen?

        Jos joku sanoo sinulle, että näkee sinussa potentiaalia, niin mitä luulet sen tarkoittavan?


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Kellä on todella varaa arvosteluun ja arvioimiseen?

        Jos joku sanoo sinulle, että näkee sinussa potentiaalia, niin mitä luulet sen tarkoittavan?

        No, ainakin sen, että kyseessä pyrkii olemaan rohkaiseva kohteliaisuus henkilölle, jossa sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Kellä on todella varaa arvosteluun ja arvioimiseen?

        Jos joku sanoo sinulle, että näkee sinussa potentiaalia, niin mitä luulet sen tarkoittavan?

        No se on positiivista...halusin kertoa siitä, että usein se voi olla päinvastaista. Yleensä täysipainoisen ihminen kykenee antamaan muille positiivista palautetta ja näkemään sen, eikä katso vikoihin. En tosin usko, että tästä aloituksesta saa annettua positiivista palautetta kovin helpolla kukaan.

        Ehkä sen voisi löytää, että kiva, kun on aloittaja kiinnostunut Iltalehden otsikoista, avartaa kait sekin maailmankuvaa, jos siitä jaksaa etsiä siihen suuntaan täkyjä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ainakin sen, että kyseessä pyrkii olemaan rohkaiseva kohteliaisuus henkilölle, jossa sitä ei ole.

        Noo...en ainakaan koskaan koe saaneeni palautetta keskinkertaisuudesta tai huonosta suorituksesta niin, etten itse ymmärtäisi milloin se on ansaittua ja milloin ei. Tietenkin on oikeasti hyvä rohkaista kaikkia ihmisiä ja pyrkiä antamaan kehuja, koska se vahvistaa ja luo uskoa. Lyttääminen ei ketään auta toisaalta, ei edes ketjun aloittajaa. Ja voisin antaa kehuja, jos vähänkin näen tärppiä siihen mahdollisuuteen, kaikissa ihmisissä on hyvää, mitä voi tukea antamalla hyvää palautetta. Harvoin ihmiset oikeasti antavat positiivista palautetta, vain tosiaan silloin kun jokin "häikäisee" heidät, vähemmästäkin voisi kyllä.

        LS


    • Anonyymi

      Ihmettelen sitä negatiivista asennetta muita ihmisiä kohtaan. Se jatkuva vikojen esiin nostaminen. Ei yhtään asennoiduta muiden ihmisten asemaan. Onko se ruokaa, muiden ihmisten epäonni, saako se oman elämän näyttämään paremmalta? Tulee mieleen, että jopa nautitaan vikojen löytämisestä. Ja jos saa arvostella.

      LS

      • Anonyymi

        Silloin voi arvostella ja seurata lööppejä muiden epäonnistumisista, jos on itse täydellisen onnistunut, ei koskaan mokaa vaan tekee aina oikein ja sitä mikä hyvää on. Ja vielä ajatukset ovat täysin puhtaita ilman kateutta yms.
        Me muut reppanat mokaillaan ja tehdään typeryyksiä. Mutta armo on suuri meillekin.
        En kyllä viihtyisi täydellisen ihmisen seurassa.


      • Anonyymi

        Sitten ei tunne itseään niin vähäpätöiseksi, kun muistakin löytyy vikoja. Ja ainahan me naiset toisistamme juoruilemme ja puhumme pahaa takanapäin (esim. työpaikoilla).


    • Anonyymi

      Jippu uskoo ja saarnaa pelastuksesta ilman parannusta. Getsemane konsertissa 9.4.2020 hän kertoi siskonsa kuolleen huumeisiin, mutta olevan taivaassa. Sama suolaton laitti-versio evankeliumista on myös helluntaikirkossa. Esimerkiksi RV-lehden 49 / 2018 haastattelussa tampereen helluntaseurakunnan nuorisopastori Jarkko Lindqvist kertoo isänsä olleen uskossa 14 vuotta juopottelun koskaan kokonaan loppumatta ja silti olevan taivaassa ilman mitään epäilystä. Surullista, mutta vahvistaa Raamatun ilmoituksen siitä, kuinka valheen ihmiset ovat soluttautuneet kristillisiin instituutioihin ja turmelevat ne sisäpuolelta.

      • Ja sinulla ei ole mitään heikkoa kohtaa, mihin lankeat tasaisin väliajoin? Olet siis ensimmäinen täydellinen ihminen sitten Jeesuksen?


    • Anonyymi

      Mitä?Ei voi olla totta?Ei ole totta ???

    • Anonyymi

      Jipulla ei oiken ole onnistuneet nämä mies-suhteet.Mikä on?

      • Anonyymi

        Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä.

        "On ollut ihanaa, että tässä ei ole ollut draamaa, kuten aikaisemmissa avioeroissa. Ne ovat aina olleet niin sekopäisiä suhteita. Kerrankin on ollut aikuista ja vastuuntuntoista toimintaa, Jippu sanoo." (Me Naiset)

        Aikuista ja vastuuntuntoista....mitä mahtaa poika Romeo olla mieltä asiasta?
        Niin, puhumattakaan Herrasta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On ollut ihanaa, että tässä ei ole ollut draamaa, kuten aikaisemmissa avioeroissa. Ne ovat aina olleet niin sekopäisiä suhteita. Kerrankin on ollut aikuista ja vastuuntuntoista toimintaa, Jippu sanoo." (Me Naiset)

        Aikuista ja vastuuntuntoista....mitä mahtaa poika Romeo olla mieltä asiasta?
        Niin, puhumattakaan Herrasta....

        On on kyllä on niin vastuuntuntoista että ihan silmiin ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On ollut ihanaa, että tässä ei ole ollut draamaa, kuten aikaisemmissa avioeroissa. Ne ovat aina olleet niin sekopäisiä suhteita. Kerrankin on ollut aikuista ja vastuuntuntoista toimintaa, Jippu sanoo." (Me Naiset)

        Aikuista ja vastuuntuntoista....mitä mahtaa poika Romeo olla mieltä asiasta?
        Niin, puhumattakaan Herrasta....

        Romeota käy sääliksi.


    • Anonyymi

      Miksi muutamat levittelee sen surkean elämisensä pitkin medioita aina vähän väliä, ajatelkaa nyt ihan itse mitä sellainen oikeasti on ja pitää sisällään.

      Mikä on motiivi sellaiseen? kuka käskee olla tänään tätä j a huomenna sitä!

      • Anonyymi

        Kyllä Jippu itse kerto me naisissa ja lihavuudohjelmassa suoraan elämän kovat kolhut. Itse en kertoisi. Toivotaan hyvää


      • Anonyymi

        Katumattomuus. Sensaation halu.
        Aidosti kipeitä kokenut ei voi niistä puhua.


    • Anonyymi

      Tunsin Jipun isoisän täältä pohjoisesta.Oli sallan diakoni ja toivottu hengellinen puhuja. Muistan hyvin kansan raamattuseuran pohjoisen tapahtumapuhujana. Lapsenlapsi koettaa seurata mutta kompuroiden.

      • Anonyymi

        Minäkin muistan, jäi mieleen syvällisenä kristittynä. Oli kuin olisin tuntenut hänet aina, vaikka vain kerran tapasin ja juttelin hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      no jopas nyt olikin.

    • Anonyymi

      Miksi ei siunausta avioliitossa? Jipun Evankelista armoitus on kyseenalaista. Katsoin yhden ohjelman hänestä ja totesin, ettei ole kutsumusta aitoon Jumalanvaltakunnan palveliaksi, vaikka hänen itse sitä puhuessaan antoi ymmärtää. NÄITÄ ITSENSÄ evankelistoiksi, profeetoiksi ja jopa apostoleiksi nimittäneitä on murheekseni saanut jonkin verran tavata. Tälläinen on Armolahjojen häpäisyä ja niiden lokaan polkemista.

      • Anonyymi

        Saa puhua itsestään.

        Kun ei Seiska-lehdelle sadut enää kelpaa, ainahan on kirkon saarnastuoli.

        Kun kirkkoväkikin kyllästyy, kantsuu kirjoittaa kirja.


    • Anonyymi

      Jipun avioero ja Trumpin häviäminen vaaleissa, siinä kristikansan suurimmat puheenaiheet.

      Voimia kuitenkin vilpittömälle Jipulle.
      Trumpille?

    • Anonyymi

      Jippu itsehän kertoi jossain lehdessä, että yhdestä addiktiosta kun pääsee, niin toinen tulee tilalle. Ei mitenkään ilmeisesti pysty kulkemaan keskitietä tämä ihminen, vaan aina menee överiksi. Mutta ei siinä mitään, itsepähän oman tiensä tallaa. Se on sen sijaan ärsyttävää ja väärin, että juuri tämän tyyppiset ihmiset kutsutaan hengellisiksi johtajiksi, toisaalta henkilöä tyrkyttävät itseään kaikkeenmahdolliseen saadakseen olla esillä, aivan kuin heillä olisi jotain enemmän kerrottavaa kuin tavallisilla uskovilla.

      • Anonyymi

        Olen jokseenkin samaa mieltä.

        Jippu toimii Turun Mikaelinseurakunnassa, joka ei ole opillisesti terve seurakunta. Kyseinen "yhteisö" on sekaantunut jos jonkinlaisiin eksytyksiin. Ei voi olettaakaan, että tällainen seurakunta kasvattaisi tervettä kristillisyyttä. Jeesuksen veren evankeliumi, parannus synneistä ja Raamatun arvovalta ei ole läsnä tässä seurakunnassa. Tässä seurakunnassa saarnataan ihmiskeskeistä evankeliumia, se ei koskaan tuota hyvää hedelmää. Toiminnassa ei keskitytä Jeesukseen vaan johonkin ihan muuhun.
        Hengen uudistus ry:n vaikutus näkyy väkevänä Mikaelinseurakunnan toiminnassa. HU ry on sekaantunut jos jonkinlaisiin pimeyden voimiin. Nuorten toiminta on järkyttävää ja kirkossa on nähty niin hippimessu, elektroniseen musiikkiin keskittyvä dancemessu, rockmessu ja elokuvamusiikkimessu. Lapsille on kirkossa järjestetty taikurishow.
        Jumala ei siunaa tällaista toimintaa.

        Jippu on julkisuuden henkilö ja minua surettaa tässä se kuva, jonka Jippu antaa Jumalasta ja uskosta sekä uskovista ihmisistä julkisuuteen. Luin jonkun jutun, jossa hän kertoo kuinka uskovien piireissä arvostellaan ihmisten ulkonäköä jne. Jippu vaikuttaa itse kovin katkeralta.
        Toivon, että hän vapautuisi tuosta Mikaelinseurakunnan vääryyden hengestä ja todella löytäisi ristiinaulitun Jeesuksen Kristuksen ja todellisen veren evankeliumin. Silloin ei tarvitsisi etsiä apua tv-ohjelman avulla tai katkerasti puhua milloin mistäkin asioista.


      • Anonyymi

        Patologisia valehtelijoita, joiden satuja toiset samanlaiset haluavat kuulla. Tarinoissa tuskin on mikään sellaisenaan totta. Toisten kokemuksia kerrotaan omina, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jokseenkin samaa mieltä.

        Jippu toimii Turun Mikaelinseurakunnassa, joka ei ole opillisesti terve seurakunta. Kyseinen "yhteisö" on sekaantunut jos jonkinlaisiin eksytyksiin. Ei voi olettaakaan, että tällainen seurakunta kasvattaisi tervettä kristillisyyttä. Jeesuksen veren evankeliumi, parannus synneistä ja Raamatun arvovalta ei ole läsnä tässä seurakunnassa. Tässä seurakunnassa saarnataan ihmiskeskeistä evankeliumia, se ei koskaan tuota hyvää hedelmää. Toiminnassa ei keskitytä Jeesukseen vaan johonkin ihan muuhun.
        Hengen uudistus ry:n vaikutus näkyy väkevänä Mikaelinseurakunnan toiminnassa. HU ry on sekaantunut jos jonkinlaisiin pimeyden voimiin. Nuorten toiminta on järkyttävää ja kirkossa on nähty niin hippimessu, elektroniseen musiikkiin keskittyvä dancemessu, rockmessu ja elokuvamusiikkimessu. Lapsille on kirkossa järjestetty taikurishow.
        Jumala ei siunaa tällaista toimintaa.

        Jippu on julkisuuden henkilö ja minua surettaa tässä se kuva, jonka Jippu antaa Jumalasta ja uskosta sekä uskovista ihmisistä julkisuuteen. Luin jonkun jutun, jossa hän kertoo kuinka uskovien piireissä arvostellaan ihmisten ulkonäköä jne. Jippu vaikuttaa itse kovin katkeralta.
        Toivon, että hän vapautuisi tuosta Mikaelinseurakunnan vääryyden hengestä ja todella löytäisi ristiinaulitun Jeesuksen Kristuksen ja todellisen veren evankeliumin. Silloin ei tarvitsisi etsiä apua tv-ohjelman avulla tai katkerasti puhua milloin mistäkin asioista.

        Mikaelmessu "alkaa papin vitsillä".

        Jumala on Pyhä. Älkää eksykö, Jumala ei salli itseään pilkattavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jokseenkin samaa mieltä.

        Jippu toimii Turun Mikaelinseurakunnassa, joka ei ole opillisesti terve seurakunta. Kyseinen "yhteisö" on sekaantunut jos jonkinlaisiin eksytyksiin. Ei voi olettaakaan, että tällainen seurakunta kasvattaisi tervettä kristillisyyttä. Jeesuksen veren evankeliumi, parannus synneistä ja Raamatun arvovalta ei ole läsnä tässä seurakunnassa. Tässä seurakunnassa saarnataan ihmiskeskeistä evankeliumia, se ei koskaan tuota hyvää hedelmää. Toiminnassa ei keskitytä Jeesukseen vaan johonkin ihan muuhun.
        Hengen uudistus ry:n vaikutus näkyy väkevänä Mikaelinseurakunnan toiminnassa. HU ry on sekaantunut jos jonkinlaisiin pimeyden voimiin. Nuorten toiminta on järkyttävää ja kirkossa on nähty niin hippimessu, elektroniseen musiikkiin keskittyvä dancemessu, rockmessu ja elokuvamusiikkimessu. Lapsille on kirkossa järjestetty taikurishow.
        Jumala ei siunaa tällaista toimintaa.

        Jippu on julkisuuden henkilö ja minua surettaa tässä se kuva, jonka Jippu antaa Jumalasta ja uskosta sekä uskovista ihmisistä julkisuuteen. Luin jonkun jutun, jossa hän kertoo kuinka uskovien piireissä arvostellaan ihmisten ulkonäköä jne. Jippu vaikuttaa itse kovin katkeralta.
        Toivon, että hän vapautuisi tuosta Mikaelinseurakunnan vääryyden hengestä ja todella löytäisi ristiinaulitun Jeesuksen Kristuksen ja todellisen veren evankeliumin. Silloin ei tarvitsisi etsiä apua tv-ohjelman avulla tai katkerasti puhua milloin mistäkin asioista.

        "arvostellaan ihmisten ulkonäköä"

        Tuosta ei nyt oikein selvinnyt, oliko arvostelussa kyse ihmisen luontaisen ulkonäön arvostelusta, mikä on moukkamaisen sivistymätöntä,

        vaiko arvosteltiinko sitä, miltä ihmiset näyttävät, kun ovat käyttäneet ja soveltaneet itseensä Iisebelin buduaarin palveluksia.


    • Anonyymi

      Seurakunnat ovat rähmällään julkkiksiin ja muihin silmäätekeviin. Raamatussa kyllä puhutaan aivan muunlaisesta suhteesta näihin rikkaisiin ja vallanpitäjiin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Siin on henkilö, jonka sanaan alttarilla ei voi itse Jumalakaan luottaa.

    • Anonyymi

      Kaikilla on kompastusalueensa. Joillakin näistä kompastuksista saa lukea jopa lehdistä.

      Käsittääkseni Jipun puolisokin on kuitenkin uskossa, joten kuinka vanhasta asiasta mahtaa olla kysymys tuossa lehtujutussa...? Jipunkin uskoontulosta on jo aikaa vuositolkulla, joten mistään tuoreesta tapahtumasta ei voi olla kysymys.

      Uskoon tulleella Jumalasta tulee ykkösasia, koska se on Jumalan tahto. Siksi Jeesuskin sanoi, että vastedes samassa taloudessa olevat riitautuvat hänen takiansa.

    • Rakkaat !!!

      Uuskarismaattiset elää Pyhä Raamatun vastaan kun ne entavat itselle lupa eroa ja vetää Jumalan viha päälle-

      Karta uuskarismaattista niinkuin rutto !!!

      • Anonyymi

        Jippu on aito sitä vähemän näkee uskovien joukossa. Hän on tehnyt paljon virheitä, ei meistä kukaan ole virheetön. Joka on synitön heittäköön ensimäisen kiven.

        Navetta kirkossa tapahtuu You tubesta voi katsoa Joel Saarinen ja Jippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippu on aito sitä vähemän näkee uskovien joukossa. Hän on tehnyt paljon virheitä, ei meistä kukaan ole virheetön. Joka on synitön heittäköön ensimäisen kiven.

        Navetta kirkossa tapahtuu You tubesta voi katsoa Joel Saarinen ja Jippu.

        Se joka on virheitä tehnyt korjatkoon ne itse. On täysin turhaa mennä jukisuuteen kitisemään omasta surkeasta kohtalosta tai esittämään harrasta uskovaa, jota joulupukki on armahtanut ja valtuuttanut puhumaan puppua.


      • Anonyymi

        Mitä se sellainen 'uuskarismaattisuus' on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sellainen 'uuskarismaattisuus' on?

        UUskarismaattisus Se on se oppi ja elämä joka vieras henki antaa sulle kun menet jipun ja hänen kavereittensa käsien alle ja senjälkeen sä luulet että sulla on lupa eroa miten lystät ja sun kaverit tukee sinua vaikka Jumala vihaa hylkäämistä.

        Matt. 5
        31 On sanottu: 'Joka hylkää vaimonsa, antakoon hänelle erokirjan'.
        32 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.

        Matt. 19:6

        Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

        Matt. 19:7

        He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"

        Ja Jeesus vastaa että koska ovat niin kovia ettei heillä ole Rakkautta antaa anteksi huorintekijälle,, niin erotkoot..

        Laajasti on uuskarismaattinen henki saastuttanut uskovia ympäri maailma >>
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunnustuskuntiin_sitoutumaton_uuskarismaattisuus

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11254651/uuskarismaattisuus-on-taysin-sama-kuin-noituus-lue-tama-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippu on aito sitä vähemän näkee uskovien joukossa. Hän on tehnyt paljon virheitä, ei meistä kukaan ole virheetön. Joka on synitön heittäköön ensimäisen kiven.

        Navetta kirkossa tapahtuu You tubesta voi katsoa Joel Saarinen ja Jippu.

        Oletpa hyväuskoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa hyväuskoinen.

        Rakas !!
        Pyhä Uskovainen . Siis Pyhä Raamattulainen joka ei tingi..


    • Anonyymi

      En ole koskaan kuulunut faneihin. En jaksa kuunnella ja katsella hänen esiintymisiään. Olen joskus ollut paikan päälläkin kuuntelemassa, ja ihan hyvä ääni, mutta liian teatraalinen esiintyjä minun makuuni. Hengellisen musiikinkin tulisi tehdä kunniaa Jumalalle eikä laulajalle.

    • Anonyymi

      Olen aina tykännyt Jipusta, niin kauan kun on julkisuudessa häärinyt. Kaikki se näennäinen teatreaalisuuskin on todella aitoa ja sielusta tulevaa. Ymmärrän hyvin että kaikkia siivosyntisiä ja tekopyhiä ihmisiä Jippu ei miellytä lainkaan. Esimerkiksi kun katsoin Alfalta Riippuvaisuuksista vapaaksi- ohjelmaa jossa Jippu puhui addiktioistaan ja irti pääsemisestä, olin aivan otettu. Juuri niin, yksi kaikkien aikojen parhaista televiissio-ohjelmista ikinä.

      • Anonyymi

        Se löytyi-kamppanjassa tänä vuonna iloitsi kun on löytänyt "rauhan Jeesuksessa", nyt taas fb:ssä sekoilee ja keikalla ahdistui ja esiintyi aamutossuissa. Lopettakaa tuo ihmisusko jo, Jippu on aito ihminen, mutta uskoa hän ei ole löytänyt, vaan tekouskon, jota vapikset ja kirkossa viidesläiset edustavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se löytyi-kamppanjassa tänä vuonna iloitsi kun on löytänyt "rauhan Jeesuksessa", nyt taas fb:ssä sekoilee ja keikalla ahdistui ja esiintyi aamutossuissa. Lopettakaa tuo ihmisusko jo, Jippu on aito ihminen, mutta uskoa hän ei ole löytänyt, vaan tekouskon, jota vapikset ja kirkossa viidesläiset edustavat.

        Onkohan usko yhtä vankka kuin Tuksulla? :)


    • Anonyymi

      Jippu on luterilainen evankelista.

      • Anonyymi

        Entäs sitten?


      • Anonyymi

        Aika moni on. Muttei tee siitä suurta numeroa.


    • Rakkaat ???

      Onko Jippu eroamisen armolahja saanut ?

      Nykyään kun on tuo uusarmo , uususko , uuskarisma ja uusjeesus jonka he lanseeraavat ja tarjoaavat meille ??????

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No... Eiköhän hänellä ole aina mennyt hyvin.
        On elänyt ja ryypännyt muiden siivellä.
        Jokunen takaisku, ehkä... Elämä on.

        Aidosti huonostimenneet näyttävät aika lailla toisennäköisiltä.


      • Rakkaat !! Kuunelkaa teidän sisimissä Jumalan Varoituksen ääneen !!!
        No kuulostaa siltä, että Jippu on elännyt niin vapaa synnittömyydestä ja puhdistuksesta ja täydellisyydestä ja kaukana nuhteettomuudesta. Suuressa valhe ja halvassa armossa, mitä uuskarismaattiset ajaa palstoilla ja vihastuu, jos joku sano heille, te parannus. !!!


    • Anonyymi

      Esim. Tuksu.
      Kuinkahan hänellä pyyhkii?

      Hänen olemuksessaan näkyy aito kärsimys.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Jippu kertoo, että hänelle on diagnosoitu rajapersoonallisuustilahäiriö.

        – Se on yksi vaikeimpia diagnooseja, jonka ihminen voi saada. Siihen vaaditaan kaksi asiaa, alttius ja altistuminen."

        Höpö, höpö. Rajatila-persoonallisuushäiriö, eli "Border line" ei varmasti ole vaikeimpia diagnooseja, jonka ihminen voi saada.

        Opettelis nyt samointein oikein lausumaan tuon "dramaattisen" diagnoosinsa nimen. Tuota epämääräistä diagnoosia ei muuten kait enää nykyään käytetä.

        Diagnoosia voisi kuvata sanalla "toiminnaltaan epävakaa henkilö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jippu kertoo, että hänelle on diagnosoitu rajapersoonallisuustilahäiriö.

        – Se on yksi vaikeimpia diagnooseja, jonka ihminen voi saada. Siihen vaaditaan kaksi asiaa, alttius ja altistuminen."

        Höpö, höpö. Rajatila-persoonallisuushäiriö, eli "Border line" ei varmasti ole vaikeimpia diagnooseja, jonka ihminen voi saada.

        Opettelis nyt samointein oikein lausumaan tuon "dramaattisen" diagnoosinsa nimen. Tuota epämääräistä diagnoosia ei muuten kait enää nykyään käytetä.

        Diagnoosia voisi kuvata sanalla "toiminnaltaan epävakaa henkilö".

        = "Tasapainoton".

        Luulisin että esim. skitsofrenia on varmaankin yksi vaikeimpia diagnooseja. Border line on tuosta vielä kaukana.


    • Anonyymi

      tähän pitäisi kirjoittaa sellaista mitä tähän ei voi kirjoittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä nämä persoonallisuushäiriöiset ovat ihan ammattilaistenkin mielestä haastavia, kääntävät takkia tuosta vaan tilanteen mukaan, ja mustavalkoinen maailmankuva tekee elämästä joko aivan loistavaa tai aivan hanurista.

    • Anonyymi

      Synnit saa anteeksi. Luottamus menee. Hyvä on jos Jippu laulaa virsiä. Sama koskee Late Johannsonia. Virret on vain virsiä elämä on elämää.

      En tuhlaisi omaa aikaani kummankaan höpötyksille. En myöskään Nina Åströmin höpötyksille.

      Kristillinen musa bisnes on bisnes.

    • Anonyymi

      Hauskaa tuo julkkisten rahanteko, milloin ollaan uhreja milloin selviytymistarinan sankareita, toisinaan ollaan uskossa, sitten epäillään uskoa, paneskellaan siellä täällä, lihotaan laihdutetaan lihotaan, ja kaikki tämä lööpeissä. Ja kirjaa pukkaa.

    • Anonyymi

      Jippu on oikein hyvä tyyppi. Mie tykkään.

      • Anonyymi

        Jippu on EV lut kirkon herätyskristitty.

        Jos sen virsiä haluu kuunnella niin melkein sama kun kuuntelisi kitarasankari Tolosen virsiä.

        Jeesus valloitti Tavastian ja Jippukin oli siellä mukana.

        Gospel on bisnes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippu on EV lut kirkon herätyskristitty.

        Jos sen virsiä haluu kuunnella niin melkein sama kun kuuntelisi kitarasankari Tolosen virsiä.

        Jeesus valloitti Tavastian ja Jippukin oli siellä mukana.

        Gospel on bisnes.

        Ainakin viime aikoina on Jippu ollut advarien kokouksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippu on EV lut kirkon herätyskristitty.

        Jos sen virsiä haluu kuunnella niin melkein sama kun kuuntelisi kitarasankari Tolosen virsiä.

        Jeesus valloitti Tavastian ja Jippukin oli siellä mukana.

        Gospel on bisnes.

        Jippua on näkynyt advarien kokouksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippua on näkynyt advarien kokouksissa.

        Vai niin. Ei menneet jutut enää läpi luterilaisessakaan kirkossa?

        Uusi kuulijakunta, joka ei tunne totuutta ja osoittaa ihailuaan.


    • Anonyymi

      Teini-ikäinen Jippu saattoi olla Suomen haluttavin nainen.

    • Anonyymi

      kas siinäpä sitä elämäntehtävää sitten onkin.

      enempää ei viitsi kirjoittaa,

      • Anonyymi

        Elisabeth Taylor ehti olla naimisissa 8 kertaa. 7 eri miehen kanssa.
        Mutta häntä ei jarruttanutkaan evankeliumin nilkkaraudat.


    • Anonyymi
      • No Rakas !! Se selittää kaikken !!!


      • Anonyymi

        Hän ei ole uhri.
        Eiköhän enemmänkin hänellä itsellä ole liuta uhreja tienposkeen hylättyinä.


    • Anonyymi

      Nippu olisi jo liikaakin.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti hänellä on hyvin varhaista päihteidenkäyttöä ja raskasta humalajuomista kovin nuoresta saakka, jonkunlanen F60 jakeet ylöspäin tuosta käy kuvaan, menestystä on silti tullut ja kirjaa markkinoin uset mediat, otteita julkaistaan eri käänteistä onko käytetty ulkopuolista kirjoittajaa näitä tulee nyt julkuilta ihan solkenaan , panemiset juomiset huumeet sekomiset jne.

      • Anonyymi

        Jippo sitä ja Jippu tätä. Varmasti ollut vaikeuksia mutta ei niitä jaksa enää kuunnella ja lukea.


    • Anonyymi

      >> kun ihminen tulee uskoon niin siitä tulee itsekäs hyväksikäyttäjä, joka ajattelee vain itseään ja toimii samalla vastoin Raamatun opetuksia? <<

      Tiedätkö, montako kristittyä maailmassa on...? Erään tiedon mukaan 2,4 miljardia.

      https://yle.fi/a/3-7137181

      Ja kaikki nämä 2,4 miljardia sinä nimeät jippumaisiksi...?

      • Joillakin ihmisilä on huono tapa yleistää asioita ja vääntää toisten sanoja kieroon. Ymmärsit hyvin kirjoittajan pointin, älä saivartele turhaan.


    • Anonyymi

      Löysi muusikon jonka kanssa asuu nyt kimpassa. Ei se sen kummempaa.
      Muusikko on pianisti joka hyvin tunnetaan hengellisissä piireissä. Hänen isänsä vielä kuuluisampi muusikko.

    • Anonyymi

      Nämä ovat aika henk koht juttuja Ylipäätään on hyvä jos uskaltaa elää ja mennä parisuhteeseen , sen sijaan että eristäytyy.
      Muistanko oikein että hänellä on lapsi aikaisemmasta suhteesta, onko lapsi mukana kuvioissa vai muualla?

    • Anonyymi

      Jippu on Jeesuksen morsian. Ei tarvitse fyysistä miestä hämmentämään elämäänsä.

    • Anonyymi

      Oliko puoliso viinamies? Sellainen ei käy uskovaisen kaveriksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe