Ensitapaaminen kotona?

Ihana aamu

Mitä mieltä olette siitä että tavataan ensikerran silmätysten toisen kotona? Tutustuminen on tapahtunut internetissä. Puheluita,sähköpostia ja chat-keskusteluja on paljon takana.

15

6497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmie

Itse olen muutamia niehiä tavannut netin kautta. Aina ensiksi olen keskustellut heidän kanssaan pitkään netin kautta ja jos tässä vaiheessa on ilmennyt yhtään mitään epäilyttävää (esim. ei tahdo kertoa oikein mitää yksityiselämästään tai muutoin tuntuu välttelevän asioista puhumista), ei ole mieleeni edes tullut tavata livenä. Seula on ollut tarkka.

Ja sitten kun on tavattu, olen aina(!) sopinut tapaamisen jonnekin ulos ihmisten ilmoille. Siinä tavattua on voinut sitten päättää päästääkö/meneekö jommankumman kotiin.

En päästäisi ventovierasta kolkuttamaan oveni taa, vaikka olisin kuukauden verran puhunut päivittäin puhelimessa.

Tällainen ei todellakaan ilmaise epäluottamusta vastapuolen persoonaa kohtaan vaan tässä otetaan huomioon ainainen mahdollisuus, ettei koskaan voi aivan 100% varmaksi tietää millainen otus sieltä kömpii vastaan.

En suosittele sopimaan ensitapaamista jommankumman ovelle.

• tasan kaksi

Se joko onnistuu tai ei!

Siihen vaikuttaa moni asia. Mitä tiedät todella tästä toisesta? Aivan vieraan luo vieraalle paikkakunnalle lähtö on uskaliasta.
      Kumman kotona on tarkoitus tavata, miehen vai naisen? Varmista, että joku ystävä tietää tapaamisesta, ohjelmoi kännykkääsi pari tärkeää numeroa!
      Jos sisimpääsi hiipii ennen tapaamista tai tapaamisen alkaessa pieninkään epäilys, niin ainahan voit perääntyä, muista se!

• Wilma

kummankaan asunnolle.Senverran pitäisi jokaisella itsesuojeluvaisto pelata.
        Pitkienkään netti-keskustelujen perusteella ei voi saada toisesta täysin realistista kuvaa.On todella taitavia (?) tyyppejä,jotka voivat tuntua tosi luotettavilta vaikka kuukausitolkulla,ja sitten totuus on toinen.On tietenkin rehellisiäkin ihmisiä,mutta kuka on,kuka ei?Riski on suuri.
        Kun ihmisessä on kumminkin vielä vaistot tallella,niin se elekieli ja äänenpainot vaikuttavat suunnattomasti kommunikaatioon.
        Miettikääpä,miksi tarvitaan hymiöitä tekstissä?Siksi,että kirjoiettu asia ei näytä samalta kuin puhuttu.
        Ja ei paljon auta tuttujen numeroiden ohjelmoinnit kännykässä,jos jotain menee tapaamisella pieleen.Eikä se ,että joku ystävä tietää tapaamisesta.
        Näistä tulee luettua ikäviä juttuja sitten lehdistä.

• Virtanen co.
        Wilma kirjoitti:

kummankaan asunnolle.Senverran pitäisi jokaisella itsesuojeluvaisto pelata.
        Pitkienkään netti-keskustelujen perusteella ei voi saada toisesta täysin realistista kuvaa.On todella taitavia (?) tyyppejä,jotka voivat tuntua tosi luotettavilta vaikka kuukausitolkulla,ja sitten totuus on toinen.On tietenkin rehellisiäkin ihmisiä,mutta kuka on,kuka ei?Riski on suuri.
        Kun ihmisessä on kumminkin vielä vaistot tallella,niin se elekieli ja äänenpainot vaikuttavat suunnattomasti kommunikaatioon.
        Miettikääpä,miksi tarvitaan hymiöitä tekstissä?Siksi,että kirjoiettu asia ei näytä samalta kuin puhuttu.
        Ja ei paljon auta tuttujen numeroiden ohjelmoinnit kännykässä,jos jotain menee tapaamisella pieleen.Eikä se ,että joku ystävä tietää tapaamisesta.
        Näistä tulee luettua ikäviä juttuja sitten lehdistä.

Ei elämä ole mikään NYPD Blue!!!

• NYPD-hyvinkin
        Virtanen co. kirjoitti:

Sinä olet sit varmaan sitä porukkaa joka tulee jälkeenpäin valittamaan että "mitäs olit niin tyhmä ja päästit sen kämpillesi, olisit ollut varovaisempi".
        Kysymys kuuluu: miksei treffikaveri suostuisi tapaamaan julkisilla paikoilla, jos ei kerta ole mitään salattavaa? Pyydä tapaamista julk. paikoilla, jos se ei suostu, niin ei taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa...

• Wilma
        Virtanen co. kirjoitti:

..elämässä tapahtuu pahoja asioita ihan oikeasti.
        Luuletko,että ikävät asiat ovat jotain,mitä
        - tapahtuu vain muille,ei itselle
        - kaukana kotoa,ei meillä
        - korkeintaan amerikkalaisissa poliisisarjoissa

• Marjaana

Olen tavannut vuosien varrella kahdeksan netissä tapaamaani miestä. Kaikkien kohdalla takana oli useita viikkoja, jopa kuukausia päivittäisiä meilejä, chattailua ja tuntien puhelinkeskusteluja. Kaikkien kanssa sovin ensitreffit kotiini, eikä yhdenkään kanssa ollut mitään ongelmia eikä tapahtunut mitään mitä en olisi halunnut tapahtuvaksi; ei minkäänlaista pientäkään vaaratilannetta tai epämiellyttävää oloa. Kenenkään kanssa ei myöskään jälkikäteen tullut mitään ongelmia.

En kuitenkaan olisi missään nimessä mennyt ensitapaamiselle miehen kotiin. Oma tuttu ympäristö tuntui turvallisemmalta, vaikka kyseessä on tietysti illuusio. Jos joku noista miehistä olisikin ollut jonkin sortin kahjo, en olisi paljon mitään voinut tehdä itseäni suojellakseni.

Silti: pidän itseäni hyvänä ihmistuntijana ja olen sitä mieltä että viikkojen ja kuukausien puhelinkeskustelujen jälkeen tiesin millaisia tyypit ovat miehiään. En usko että kukaan pystyy täysijärkisyyttä ja normaaliutta niin pitkään feikkaamaan.

• Järki hoi elä jätä

Ole nyt ystävä kallis viisas ja sovi ekatreffit johonkin yleiselle paikalle!!!

Ajattele nyt jätjellä,jos toinen osoittautuukin pian toisenlaiseksi kuin sinä oli tvisioinut hänen olevan.Et pidä hänestä mutta hän tykästyykin sinuun...siitäkös voi alkaa kauhea rumba kun tietää missä asut,seuraa sua ym!!!

Jos ekakerralla natsaa,pyydä seuraavaksi kerraksi sit kotiis...pelaa varman päälle kaiken varalta!!!

• Timo

Suin päin ei tietenkään tule lähteä kenenkään kotiin. Vaan jos on välimatkaa esim. 400 km, niin tottakai hotelliin yöksi ja päivällä kahvilaan??? Huhhuh. Monta treffiä on ollut kotonani kun ollaan ensi kerran nähty, monesti olen myös matkustanut toisen kotiin eri kaupunkiin.

Ainoastaan jos välimatka on kohtuullinen yleisellä paikallakin sovittavaksi (kumpikin voi lähteä kotiin helposti) ja yleinen paikka ei sovi, kannattaa miettiä toisenkin kerran. 99,9% kuitenkin on ihan tosissaan treffaamassa eikä etsimässä raiskattavaa/tapettavaa.

• TTTP

Itse olen mies ja sovin silti ensimmäiset tapaamiset aina julkiselle paikalle. Enhän minä tiedä varmasti, vaikka minulle kirjoittanut olisi 50v miespuolinen juuri vankilasta päässyt homo tai joukko saatananpalvojia. Kun on nähnyt kasvokkain voi olla huomattavasti varmempi toisesta. Puhelimessa puhuminen parantaa toki arvion luotettavuutta, mutta parempi ottaa varman päälle. Julkisella paikalla tapaaminen karsinee myös osan uskottomista varatuista.

Naiset ovat yleensä fyysisesti heikompia. Vaikka riski, että tapaamaan tuleva mies olisi kieroutunut olisi 1/10 000, on se silti olemassa. Vaikka olisi hyvä ihmistuntija, niin arvio on luotettavampi ensimmäisen tapaamisen jälkeen.

Arvioisin, että riski tulla karhun tappamaksi yksittäisellä metsässä käynnillä on rutkasti alle 1/10 000 000. Silti monet pelkäävät karhuja metsässä liikkueessaan.

Pelottelun jälkeen on pakko todeta, että pidän huomattavasti turvallisempana, että kirjoittelee jonkun kanssa ja tapaa sitten selvin päin, päivällä tai alkuillasta julkisellla paikalla, kuin että lähtee humalassa yöllä baarista melkein tuntemattoman matkaan.

Liika varovaisuus rajoittaa elämää, liian vähäinen voi aiheuttaa ikäviä seurauksia.

• miehinen mieshenkilö

Paras paikka on mennä naisen luo treffeillä...Pyytää vaikka naista tuleen vastaan kerrostalon ulko-ovelle, niin voi sit perääntyä jos se näyttää kamalalta...

Sit vaan jutteleen ja naimaan...

JA sit jos ei kiinnosta, niin sit voi sen jättää ilman että kukaan olisi nähnyt sun olevan sen kanssa... ja jos haluaa vain panon, niin naisen luo!!!

Jos nainen ei anna ekoilla, niin sit se antaa joko toisil tai kolmansil...ja sovi tapaaminen sen luo....

Terveisin

Mies

• poniponi

Ei ikinä kannata. Tein kerran tämän mokan ja tyyppi sai kauheat pultit kun sanoin että taidan tästä lähteä, kiitos vaan ruoasta ja juomasta ja seurasta. Huusi kuin palosireeni, haukkui minut ja huusi että hän on härrasmies....

Ko henkilö muuten hakee tälläkin hetkellö seuraa suomi24.stä. Voi olla ihan ok tyyppi jollekkin mutta omat kokemukseni olivat karmeat. Olin ystävällinen häntä kohtaan ja sitten tuli paskat silmille.

• Masa

Ite yllätyin aika lailla kun netissä tapaamani nuori nainen ehdotti treffipaikaksi omaa kämppäänsä vain jotain viikon mailailun jälkeen. Alkoi itelläkin epäilyttään koko homma mutta treffit sujui sitten oikein hyvin. Olihan se kyllä eräänlainen luottamuksen osoitus mutta ei kovin järkevä homma kun kyseinen nainen ei voinut tietää voiko minuun luottaa. Onneksi se olin minä eikä joku sekopää.

• läl lää

sillä tytöllä oli varmaan huomattavasti parempi ihmistuntemus kun sulla.

• vielä

kun nainen tekee treffit miehen luo, niin varmistuu ainakin naiselle melko varmasti, että onko mies vapaa vai ei, mut ei varmaan ekoilla hyvä vinkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe