Muistaako kukaan, mikä viikonpäivä oli 25.9.1982, kun Keke Rosberg voitti maailmanmestaruuden Las Vegasin osakilpailussa.
Kisa lähetettiin TV2:ssa, mutta oliko se nauhoitettu lähetys? Lähetys oli muistaakseni sunnuntaina.
Formula 1 1982
8
433
Vastaukset
- 59i4y835wu
...olettaisin että sunnuntai, sehän on perinteinen kisapäivä.
- eerops
Minulla on asiasta pieni erimielisyys työkaverin kanssa, siksi kyselen....
- Mr bean
mulla on vuoden 1982 almanakka. Tuo 25.9. oli kyllä lauantai.
- matti
Tuoltahan se löytyy. http://www.saunalahti.fi/lasseh/viikonpaiva.shtml
Kannattaa ensin selata nettiä ennen kun tulee tänne aukomaan...- eerops
Anteeksi tyhmyyteni! Etsin netistä tuhatvuotista kalenteria, joka on ainakin ollut MitäMissäMilloin-kirjassa (jota ei ollut saatavilla), mutta en löytänyt.
Sitä vartenhan nämä keskustelupalstat ovat, että täällä voi kysyä asioita. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
- Raato
Jos oikein muistan, niin lähetys (joka oli siis suora) alkoi kesken kilpailun ja tuli kokonaisuudessaan myöhemmin (Seuraavana päivänä).
- Äksyin Ämmä
Lähetys tulu TV:sta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Ja juuri tuona samaisena yönä Suomessa siirryttiin ensimmäistä kertaa kesäajasta talviaikaan, eli yö oli tunnin normaalia pidempi.
En muista, oliko lähetys suora mutta ei siinä ainakaan pitkää viivettä kisan ja lähetyksen välillä ollut.
Kyseessä oli muuten ensimmäinen ikinä näkemäni F1 -kisa; yleensä vieroin niitä mutta ystäväni halusivat kilpailun nähdä, ja niinpä minäkin juutuin TV:n ääreen. Pelkäsin, että kisassa sattuisi tuhoisa onnettomuus mutta onneksi niin ei käynyt.
- Hanski
Kisa näytettiin suorana noin puolesta välistä alkaen. Tuli jotakin aivan käsittämätöntä soopaa alkukisan ajan.... normaali suoritus meidän Yleisradiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184481Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171722- 771525
- 1591503
- 101001
- 93890
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808- 115800