Pipari me jo todettiin halutuksi näin joulun alla.
Mitä muuta?
Mitä sä haluat, kerro tähän
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri nyt mun Soda Dungeonin jouksun loppumista. Mitäs haluilet nyt?
Itse haluan vain rauhallisen joulun 😊
- Anonyymi
Itse haluaisin lämpöä ja läheisyyttä.
Ja suklaata ☺️- Anonyymi
Lotan. Haluan lotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lotan. Haluan lotan
Taas tätä. Lotta se on ketä kaipaat ja rakastat vaikka muuta väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tätä. Lotta se on ketä kaipaat ja rakastat vaikka muuta väität.
menkää muualle tästä ketjusta mulqt
- Anonyymi
Rauhallinen joulu perheen kanssa, hivenen vinkkua ja kynttilöitä ja tietty joulukuusi, se on ehdoton.
- Anonyymi
Niin, parisuhteen alla kun tämä aloitus on niin ap kysyy varmaankin parisuhteesta.
Pipari-vertauksen ymmärsin,
muun haluaminen riippunee vastaajasta. - Anonyymi
Marilyn mä kuuta ulvon illoin,milloin riisut
jumpperin;) - Anonyymi
Ilmeisesti pumpernikkelillä pärjätään. Harmi.
- Anonyymi
Itse haluaisin viettää joulun mukavassa seurassa, mutta yksin taas kerran.
- Anonyymi
No se selvisi. Ei muuta.
Pohdiskelen tässä vain itekseni että onko tää ny mitenkään päin oikein kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648