Nyt juuri vielä Kemi ja lähiympäristö on pelastettavissa koronalta, jos ihmiset jaksavat olla valppaina ja noudattaa ohjeita, jotka eivät ole mahdottomia noudattaa.
Pelastetaan Kemi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nyt ei pysty noudattamaan sääntöjä, kuinka sitten kun ne tulee enemmän rajoittaviksi.
- Anonyymi
Pyssyy kotona ja pikapikkaa käy lähikaupasta hakemassa tupakkia ja kaljaa. Mikäs tässä on oleskellessa. Lääkäriinkin on turha edes yrittää. Netistä löytyy ohjeet joka tautiin. Muista syyä ja juua ja kanamunia voi syödä 0-7 kpl viikossa. Ja kauramaitoa pitää juuva.
- Anonyymi
Hyvinvointipalvelija sanoi juuri että ihmisen pitää tehdä sitä mitä hän haluaa tehdä näin korona-aikana. Jos esim. haluaa olla kotona ja juoda kaljaa niin silloin pitää olla kotona ja juoda kaljaa. Harvinaisen järkevä ammattilainen.
Mie tilasin kaks thaikku tyttöä viettämään lystiä ja "hieromaan". Laittavat ruuat ja kaikki. Parin viikon päästä tulee uudet ja nää nykyset lähtee pois.
Kulluu aika muuten rattoisasti näiden seuralaisten kans.
- Anonyymi
Muista käyttää maskeja ja pestä käsiä.
- Anonyymi
Kyllä tuotakin kaljanjuontia kannattaisi rajoittaa nyt. On lihottavaa. Lihavat kuolevat koronaan eniten.
- Anonyymi
Kemi on ollut aika kiltisti, Tornio pilaa Länsi-Pohjan maineen. Pysyisivät kotonaan Suomessa.
- Anonyymi
Onkohan entisillä mielenosoittajilla vielä niitä Rajat kiinni -kylttejä, nyt olisi niille järkevää käyttöä.
- Anonyymi
Nyt se on sitten Kemissäkin syytä katsoa peiliin. Tänään jo viis.
- Anonyymi
Leväperäistä on ollut, maskeja ei viitsitty käyttää, juhlia pidetään, torniossa käydään. Nolottaa.
- Anonyymi
Ja koronatestiin pitää mennä Tornioon jos sinnekkään sattuu pääsemään. Ratiossa painotetaan että testiin pitää mennä lievissäkin oireissa. Tosi kaksinaamaista touhua.
- Anonyymi
Kannattasko pelastaa enteks kuiteski sotamie Ryan?
- Anonyymi
Hallitus pakeni vastuuta , siirsi alueille päätösvallan . Suositukset ei riitä .
- Anonyymi
Pandemian alussa oli paremmat ohjeet. Kiitos niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953