Moi haluaisin tutustua romaninaiseen ne ovat niin kauniita niissä asuissaan mitä teen?
Romaninainen
11
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Uskallakin tutustuu yhteenkään manneen.
- Anonyymi
Saat lupauksen että täältä irtoaa.ei irtoa ja huomaat olevasi rahaton.kaik viety.
- Anonyymi
Jos aloittaja on ns. valkolainen, niin hänen on saatava itsestään sukuselvitys ainakin 500 vuoden takaa, jos löytysi edes yksikin sidonnaisuus, joka vähänkin liittyisi vähänkin johonkin romaninaiseen, ennenkuin aloittaa puhumisen mistään tutustumisestaan meidän naisiimme T. Leif.
- Anonyymi
Hai varo vaan mie otan keklun.
- Anonyymi
Olisko mulla mahiksia kun mummon äiti oli mustalainen. Tykkään myös, että mustalaisnaisissa on erittäin kauniita naisia ja lantio keinahtelee mukavasti kun kävelevät piikkikengillään.
- Anonyymi
Hei olen Jonna ja minulle on sanottu että minun täytyy sanoa niille romaneille todella rumia sanoja jos joku haluaa olla mun kanssa missään tekemisissä. Minä en siis ole romani enkä valitettavasti ymmärrä mitä noi kielletyt sanat tarkoittaa mutta minä kuitenkin sanon ne kielletyt sanat niille jotka minua ajattelee siinä mielessä lukuun ottamatta mun omaa rakasta. Mutta vieraille romaneille joudun antaa vertauksen että ne jotka ovat minun kanssani missään tekemisissä eivät välitä itsestään. Ja näitä sanoja ei voi peruuttaa on jokaisen oma valinta kenen kulta on kunhan ei minun. Ja minua käskettiin sanoa että se on ihan mikä vaan joka kirjoittaa tähän yhtään mitään. Penge olkoon teille armollinen mutta ei hän joka minua käski sanoa näin.
- Anonyymi
Muistutan vielä ettei kukaan ole vielä sanonut mitään rumia sanoja mutta jos olette minun (Jonnan) kanssa missään tekemisissä nii sillon itse olette tehneet valinnan ottaa nämä vertaukset vastaan. Normaalisti mustalainen ei halua minun kanssani olla missään tekemisissä eri asia on sitte ne jotka eivät välitä itsestään. Hyvin ikävää jos näin on. Ja kuka kirjoittaa tähän yhtää mitää nii sellainen on ihan mikä vaan tai jos laittaa perumaan tämän sanat
- Anonyymi
Hitto kun niillä on kova ääni. Ei kestä korvien tärykalvot - ei niin mitenkään. Enkä tarkoita edes mitään että kun suuttuvat. Ihan kun vaan innostuvat, niin desbelit on jossain lentokoneen suihkumoottorin ja palosireenin välimaastossa. Kahdet treffit kestin. Kiva muija, nätit tummat silmät, mutta se ääni. En mä kuitenkaan kuuroutua halua.
- Anonyymi
Kaverini tutustui romaninaiseen ja koko suku tuli perässä hänen omakotitaloonsa.
- Anonyymi
Tietysti. Koska sukurakkaus.
- Anonyymi
Binko hanko passipa teha…..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483