Hannukainen ja nyt uutena Vittangin kaivoshanke. Loppuko puhdas vesi joessa?
Saa nähdä kui Tornio joki kestää
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se nähty,vesistöt saastuu.Vakuutteluista huolimatta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Kiirunasta tullee puhasta vettä,se ei lopu. Turvesuot, niillä saadaan isompikin puro sameaksi.
- Anonyymi
Kannattas etelästä vetää putki muoniojokeen mistä sais paskavettä tarpeen mukaan,ei tarvitte kallista kaivosta aloittaa sen takia.AJATTELIA
- Anonyymi
Mistä etelästä? Putki,? Miksi.
Maatalouden suoja-alueet kuntoon, ja lannoitteiden myynti vasta maa-aines analyysien jälkeen on yksi keino läpi koko itämeren valuma-alueen.
Kaivoksien puhdistusta valvotaan, siihen pitäisi päästä myös muussa esim. rehuviljan tuotannossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä etelästä? Putki,? Miksi.
Maatalouden suoja-alueet kuntoon, ja lannoitteiden myynti vasta maa-aines analyysien jälkeen on yksi keino läpi koko itämeren valuma-alueen.
Kaivoksien puhdistusta valvotaan, siihen pitäisi päästä myös muussa esim. rehuviljan tuotannossa"Kaivoksien puhdistusta valvotaan". Ei auta valvominen pitäisi tehdä muutakin,koska jokainen niistä saastuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029