Hannukainen ja nyt uutena Vittangin kaivoshanke. Loppuko puhdas vesi joessa?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Onhan se nähty,vesistöt saastuu.Vakuutteluista huolimatta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Kiirunasta tullee puhasta vettä,se ei lopu. Turvesuot, niillä saadaan isompikin puro sameaksi.
- Anonyymi
Kannattas etelästä vetää putki muoniojokeen mistä sais paskavettä tarpeen mukaan,ei tarvitte kallista kaivosta aloittaa sen takia.AJATTELIA
- Anonyymi
Mistä etelästä? Putki,? Miksi.
Maatalouden suoja-alueet kuntoon, ja lannoitteiden myynti vasta maa-aines analyysien jälkeen on yksi keino läpi koko itämeren valuma-alueen.
Kaivoksien puhdistusta valvotaan, siihen pitäisi päästä myös muussa esim. rehuviljan tuotannossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä etelästä? Putki,? Miksi.
Maatalouden suoja-alueet kuntoon, ja lannoitteiden myynti vasta maa-aines analyysien jälkeen on yksi keino läpi koko itämeren valuma-alueen.
Kaivoksien puhdistusta valvotaan, siihen pitäisi päästä myös muussa esim. rehuviljan tuotannossa"Kaivoksien puhdistusta valvotaan". Ei auta valvominen pitäisi tehdä muutakin,koska jokainen niistä saastuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459