ymmärrä. Mulle vaan pitää sanoa rumasti, niin osaan jättää rauhaan. 😔
Ei kai se haittaa, kun en oikein
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä edes harkitse opetella tota tyyliä. Tiedät kyllä mikä on oikein ja mikä on väärin. Kiroilu ei kannata.
- Anonyymi
Rumasti sanominen ei ole mistään kotoisin!!🙂🙃
- Anonyymi
Mä oon vain niin hidas ymmärtämään ja siksi mulle pitää sanoa tökerösti. En mä siitä suutu, en vain ole muiden tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vain niin hidas ymmärtämään ja siksi mulle pitää sanoa tökerösti. En mä siitä suutu, en vain ole muiden tasolla.
Senkin höppänä. Älä koskaan aliarvioi itseäsi tai vertaa toisiin...Puhu, kuuntele ja hae ymmärrys ja yhteys sitä kautta toiseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin höppänä. Älä koskaan aliarvioi itseäsi tai vertaa toisiin...Puhu, kuuntele ja hae ymmärrys ja yhteys sitä kautta toiseen..
Niin, mä vaan nyt oon tällainen ressukka. Pärjään kyllä, hitailla vaan käyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mä vaan nyt oon tällainen ressukka. Pärjään kyllä, hitailla vaan käyn.
Hyvää yötä...🙏
- Anonyymi
Tarvitsen vain kunnon puhuttelun ja haasteen kouraan. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107